Vatera Evolúció – megújul a piactér

Ha ismerős nektek a fenti retró főoldali kép, akkor törzs vaterásként biztosan azt is tudjátok, hogy sok-sok éven keresztül dacoltunk a webdesign trendekkel, és nem vagy csak minimálisan változtattunk a lassan 20 éve útjára indult Vatera kinézetén. Az évek során persze többször felmerült, hogy átalakítsuk az oldalt, de a korábbi oldalmegújítási próbálkozásokra adott visszajelzéseitekből (pl. béta-Vatera) azzal is tisztában voltunk, hogy sokan ragaszkodtok a jól megszokott felülethez, és már a kis változtatások is ellenérzéseket kelthetnek.

Viszont nem mehetünk el amellett, hogy az internetezési szokások az elmúlt 20 év alatt mennyire átalakultak, és már alapkövetelmény az, hogy egy weboldal minden platformon elérhető és jól használható legyen, így elérkezettnek láttuk az időt, hogy elkészítsük nektek az új Vatera oldalt, amely asztali gépen, tableten és mobilon is egy közös felülettel szolgálja ki a látogatókat, az adott készülék méretéhez igazodva.

A ráncfelvarrást több hónapig tartó, komoly munka előzte meg, különböző tesztek és felhasználóinkkal tartott interjúk segítségével vágtunk bele a tervezésbe, hiszen számunkra a legfontosabb, hogy az új oldal maximálisan kiszolgálhassa az általatok felvázolt igényeket, és az elkövetkezendő években is megállja a helyét az online piacon.

Elsőre talán nagynak tűnhet a változás, de az oldal felépítésén és a már megszokott, jól működő funkciókon nem változtattunk, viszont a modern-minimalista stílusnak köszönhetően a jövőben egy sokkal frissebb és könnyebben átlátható felület kerül a látogatók elé.

Az eddig beérkezett kérések, javaslatok, kritikák többségében a személyes menüt és a hirdetésfeladás oldalt érintették, ezért úgy döntöttünk, hogy azokat egyelőre meghagyjuk az eredeti kinézettel, hogy továbbra is a megszokott felületen tölthessétek fel hirdetéseiteket és intézhessétek az adásvételeiteket. Az elkövetkező hónapokban pedig újabb felhasználói teszteket indítunk, annak érdekében, hogy a személyes menü és a hirdetésfeladás oldal is úgy újulhasson meg, hogy azzal minden vaterás elégedett legyen.

Ha további észrevételetek vagy javaslatotok van az új oldallal kapcsolatban, kérjük, a kapcsolatfelvételi oldalunkon keresztül küldjétek el nekünk!

További sikeres vaterázást kívánunk!

579 comments

  • Haladni kell a korral így én nem bánom az újítást. Majd idővel megszokjuk, hogy mit hol keressünk. Egyenlőre a Személyes menü úgy látom nem változott. Amit én szívesen látnék, ha a Lejárt menü újraindításánál lenne lehetőség a változtatásra (gyakran utólag jövök rá, hogy jobb lett volna más kategóriába feltölteni adott terméket, vagy épp a szezonváltás indokolná azt) és a lejárat óra-percre történő beállítására, úgy mint feltöltéskor. Változtatás az aukción menüben ez utóbbi szintén hiányzik, pedig néha jól jönne, ha a 21 napos határsávon belül nyújtana ez is lehetőséget. Volt, hogy feltöltéskor elfelejtettem beállítani és utólag már nem tudtam módosítani.

  • Megvettem fix áron. Középen szép zöldes árnyalattal megjelenik: balra “A terméket megvásároltad fix áron.”, jobbra “Az eladó adatai”. Ráütök, kis ablak elő, adatok nincs.
    Na ahogyan általában ez nem működött a régi oldalon…úgy az újon sem…

    • Kedves Gyiziv! Nem sikerült produkálnunk az ön által említett hibát (problémamentesen felugrott az infó ablak), illetve az ügyfélszolgálat sem jelzett hasonló bejelentéseket, ezért kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot a kollégákkal, hogy kideríthessék, mi lehetett a probléma. Köszönettel, Vatera.hu

  • + a jelszó alatt ott van Elfelejtetted a jelszavadat? Ennek mi értelme, ha a felette lévő jelszó utáni négyzetben kipipálom, hogy mutasd és meg is mutatja a jelszót.

  • Már egyszer szóva tettem, hogy ha be szeretnék jelenkezni akkor felhasználónév kiadja alatta jelszó beadja de melette négyszög mutasd felírattal kipipálva beadja a jelszót ami addig csillagokkal jelzett ennek mi értelme .A jelszó attól jelszó, hogy más ne láthassa, amúgy feleslges az egész jelszavasdi, ha egy pipa és mindenki látja.Link https://www.vatera.hu/user/account/

  • Teljes egyettértek Molnár Imre felhaszáló hozzászólásával.!!Megfontolandó!! ha ragaszkodnak ehhez a “megújuláshoz” nagyon sok vevőt és eladót el fognak veszíteni, és gondolom a jutalékból él a rendszer nem a veszteségből.

  • Most tettem fel egy termékcsoport hirdetését Elfogadásra került, de a regisztrációs emailomon nem kaptam visszaigazolást, mint régebben. Így jó, vagy várjak még?

  • Nagyon sajnálom, hogy már megint “fejlesztenek”! Ez volt a béta verzió esetén is. El kell gondolkodni, hogy másik piactérre szoktatnak? Nagyrészt ugyanazok a funkciók, más formában. Minek???? Legyen folyamatosan elérhető az eddigi formátum. Nem tetszik a fejlesztés, megint nem! Legyen verzió az Önök által megcélozni kívánt felhasználóknak is, de ne üldözzék el a régieket. Kérem, foglalkozzanak a régiekkel is.

  • A régi Vatera felépítése jobb és logikusabb volt! Nehéz elérni pl a saját fiókot. Nincs licittörténet, legalábbis nem találom. Már nincs kedvem keresgélni sem.

  • Nem voltam rest végigolvasni az össszes, itt megjelentetett hozzászólást az új oldalhoz, és egyértelmű lett számomra, hogy ha az új dizájnt akkor is “lenyomják a torkunkon”, ha a fene fenét eszik is. Ezt még megértem, bár elfogadni nem tudom. Az itteni hozzászólások nagy többsége nem igazán dicséri az új megjelenést (vagy valamilyen szemérmes okból az elismerő hozzászólásokat kimoderálta valaki).
    Azt viszont nem tudom megérteni, hogy miért kell a wildcard-os keresési lehetőséget (amikor a keresőszó egy részét pl. * karakterrel, vagy ? karakterrel pótoljuk) kiirtani, helyette valamilyen elv szerint “javasolt” keresőszó szerinti találatokat listázni a nyájas felhasználónak. Eddig a “borotv*” keresőszó begépelésével egyaránt megkaptam a borotva, borotvák, borotválkozó, borotválkozási, borotvapenge, stb. találatokat is, a “megújult” keresőben ezek helyett megkapom a “javasolt” keresőszó (borotva) szerinti találatokat, aztán gépelgethetem tovább a keresőszavakat pitymallatig, már ha van kedvem hozzá. Örülnék, ha a keresőmotor nem felejtené el a bevált keresési módszereket. Ha már a kinézet olyan, amilyen (nekem speciel a régi jobban tetszett), legalább a keresés ne nehezüljön!

    • Kedves Totya2! Nincs szükség a csillag karakter kiegészítésre, egyszerűen csak írja be a “borotva” kulcsszót és megkapja az ön által felsorolt termékeket. A teljesség igénye nélkül (csak két oldalra volt időnk) ennyiféle borotvás hirdetést találtunk. Üdv, Vatera.hu
      borotva
      borotvaélező
      villanyborotva
      borotvahab
      borotválkozás
      borotválkozást
      borotvazselé
      borotválkozó
      borotvák
      nyelesborotva
      borotvapenge
      szemöldökborotva
      borotvafej
      borotvatartó
      borotvához

      • Kedves Vateratünde!
        Köszönöm a választ, valami ilyesmire számítottam. Azonban nem ilyen egyszerű a dolog, adok egy másik (kevesebb találatot eredményező) példát, ami talán jobban megvilágítja a problémát: ha beírja a keresőbe, hogy “zsilett”, akkor a fenti logika szerint ki kellene adja az összes olyan találatot, amelyben a “zsilett” kifejezés szerepel. Ehhez képest a “zsilett” keresőszóra 1 db találatot (zsilett élező) ad, míg a “zsilettpenge” keresőszóra másik két találat (zsilettpenge, illetve zsilettpengék) érhető el. A wildcard-os keresésben mindhárom találat szerepel(t), ezért kértem-javasoltam a wildcard-os keresés megtartását.

  • Kedves Vatera Csapat!

    Az termékoldalak szerkezetének teljes átformálása miatt mindent keresgélni kell a lapokon, mint kezdő koromban. A termékoldal terjengősebb lett, sokat kell görgetni. A termékoldal elejére tolakodtak irreleváns információk is. A sok üres, kihasználatlan területet át kellene gondolniuk. A feleslegesen nagy gombok sok értékes területet visznek el.
    Licit oldalról eltűnt a frissítés gomb, mellyel gyorsan lehetett a pontos hátralévő időt újra lekérni.
    A Vatera órája továbbra is elképesztően késik! Inkább a pontos, a licitből hátralévő idő helyes és megbízható programozására kellene energiákat fektetni.
    Hogyan lehet a régi felületet visszaállítani?

    Higgyék el, ez csak néhány észrevétel a rengeteg bosszantó közül. Ajánlom, hogy küldjenek ki egy kérdőívet a regisztrált felhasználóknak, melyben kikérik a véleményeket a változtatásokról. Attól tartok, hogy többségben lennének azok, akiknek egyáltalán nem tetszik a jelenlegi fejlesztési irány.

    Javaslom továbbá, hogy tekintsék át az Ebay fejlesztési gyakorlatát! Az utóbbi sok évben csak egy-két óvatos változtatást csináltak a felhasználói felület megjelenésében. Természetesen a háttérbeli folyamatokat ők is folyamatosan fejlesztik. A felület azonban szinte változatlan!

    Üdvözlettel:
    Molnár Imre

  • Nincs most időm visszaolvasni, de többen kritizálták a keresőt. Most azt látom, hogy nem ok nélkül.
    Cél: Selye János: Az álomtól a felfedezésig
    Rohammunkában a legegyszerűbb keresőszó: álomtól. Gyakorlatilag kizárt, hogy erre bármi más előjöjjön.
    Eredmény: Ugyan nem látjuk, hány találat (???), de 49 oldalnyi (!!!) hirdetést hozott. (még olyan táskát is, aminek az alcímében “álom szép” szerepel…)
    Ha “álomtól selye” szavakra keresünk, már csak 17 találatot kapunk (persze úgy kellett megszámolnom), ebből 15 a keresett könyv, 2 pedig selyem (!) anyagú, álomszép valami.
    Na, erre nehéz szalonképes szavakat használni, úgyhogy inkább hagyom…

      • Kedves Tünde,
        Köszönöm a választ, így persze kijön.
        Mégis azt hiszem, hogy ha vevő csak a cím töredékére keres, és a fent hivatkozott eredményt kapja, nem fog bemenni a részletes keresőbe, hanem megveszi máshol. Ha már az “igazodást” pozitívumként értékeljük – én azt tapasztalom, hogy minden felület igyekszik a “legegyszerűbb” ügyfeleinek is kezelhető felületet létrehozni, hiszen a bonyolítással pénzt veszít. Ez esetben szinte biztos, hogy a Vaterát nem profi szinten használó vevő egy ilyen keresési eredmény után nem a részletes keresőt fogja megnézni, hanem a (piros) ikszet a jobb felső sarokban.
        A példa persze rossz, mert egy 400 Ft-os tömegcikkről beszélünk, de nekem az vált be eddig, hogy a lehető legkisebb logikus töredékre keresek, mert így nem veszítek találatot (a példa kedvéért mondjuk Selye+álomtól esetén egy olyat, ahol a szerzőt nem tünteti fel a hirdető, vagy egy olyat, amiben egy szót elgépeltek). Ehelyett most mindent megkapok, amire nincs szükségem, mert a rendszer elkezd helyettem gondolkodni, hogy vajon mit akarhattam. Nem jó ez így.
        Üdvözlettel: Onhausz Miklós

        • Kedves Miklós! A válaszban lévő példák a főoldali “alap” keresőből vannak linkelve, én önnek ajánlottam a részletes keresőt. Ettől függetlenül értem, hogy mire gondol, de azért be kell látni, hogy hiába egyre okosabbak a keresőmotorok, nem várhatjuk el, hogy a gondolatátvitelt is kezeljék. 😉 Üdv, Tünde

  • Nekem nem tetszik az új oldal ! Ha apránként változik az sem tetszik , mert soha nem találom gyorsan meg amit épp nézni , vagy keresni szeretnék. A sok viszont eladó sem tetszik sokszor szűrtem ,hogy csak a használtat lássam. További sok sikert.

  • Sziasztok,
    Az oldal eléggé eltérően néz ki Google Chrome és Firefox alatt… Ennek van valami konkrét oka? Melyik design lesz a “nyerő”?

    Köszönöm az információt előre is, Zoli

    • Kedves Zoli! Az új felületet használók számát folyamatosan emeljük, de előfordulhat, hogy böngészőtől függően a régi vagy az új Vaterát dobja be rendszer. Üdv, Vatera.hu

  • varga zsuzsanna mindent megmagyaráz, mert ezért fizetik
    de ne higgye, hogy mindenki hülye 8 éves
    az indoklásait nem fogadom el, a régi felületet akarom, mert így rossz az egész

    kinlódás
    miért kell a jót elrontani?
    10 éves vaterás múltam, de biztos nem leszek itt még 10 évig
    ezt nem lehet megszokni
    gagyi és szégyen
    a pénz mámorában járt utat a járatlanért sose hagyj el
    a sok mobilos keressen más felületet, de ne a régi pc-s tagságot büntesse a “REMEKMŰVEL”

  • Üdvözlöm!

    Szeretném megtudni,hogy pl. licitálásnál ha meg szeretnék adni egy összeget akkor azt miért csak beírni tudom és nem bemásolni? Esetleg az én gépem beállításai nem engedik?
    A másik észrevételem,hogy vásárlások után ki szoktam nyomtatni a megnyert tétel oldalát archiválás miatt,az új felület viszont teljesen szétesik és nem tudok igazán használható képet kapni. Nem print screent használtam eddig sem de jó volt. Ez is az én gépem beállításain múlik, vagy nem lehetséges?
    Egyébként nekem sem nagyon tetszik a pillanatnyi kinézete az oldalnak, túl világos az egész felület és a kölönböző mezők nincsenek jól elhatárolódva egymástól. Esetleg egy vastagabb kontúr segíthetne…Valamint a funkciógombokat/aktív mezőket is jobban el lehetne különíteni!

    Tisztelettel:

    János

    • Kedves János! Nem beállítási hiba, az ön által említett input mezőknél csak bizonyos billentyűk vannak engedélyezve (kurzorok, enter, törlés, számok), minden más le van tiltva, többek közt a funkciógombok és a alfabetikus karakterek is (tehát a ctrl+v is).Köszönjük a megértést! Üdv, Vatera.hu

  • Szerintem vissza kéne állni a régire mert ez az új oldal rettentő csúnya. Telefonra és táblagépre lehetne fejleszteni egy normális appot. Ha így marad és a régi oldal nem lesz elérhető szerintem én abbahagytam a vaterázást.

  • Sajnos nekem sem tetszik, nem tetszenek a színek, valahogy az egész stílusa nem jön be. 2011 óta vaterázom, azóta gyakorlatilag változatlan volt a felület, volt egy próbálkozás már a frissítésre, de az is megbukott. A réginek az elrendezése a lehető legjobb, nekem az tetszik, az jön be.

  • ‘Minden kategóriá’ban beírtam keresőszónak: “mosógép”. Szűrőnek annyit, hogy szélesség 36-46 cm, erre kaptam 426 találatot. A találatok között szép számmal akadtak 46cm-nél szélesebbek, illetve olyanok, ahol nem is adták meg az adatot. Majd átállítottam 36-65 cm-re, de itt is 426 találat. Pedig rengeteg mosógép pont 60cm széles.

    • Kedves Norbert! Köszönjük szépen a jelzést, ez sajnos technikai hiba lesz, továbbítottam a kollégáknak javításra. Üdv, Vatera.hu

  • Nekem is jobb volt a régi megszokott, de fejlődni kell, és így is tetszetős.
    Amit nagyon hiányolok, az a variációs lehetőség.
    Nagyon praktikus lenne, egy hirdetésben elférne több minden. Lehetne picit több a listázása.
    Ha pld van 3db szemüvegem más színben, külön kell feltennem, vagy pedig lehet egyben, csak folyton módosítani kell fotókat, leírást, mi van még meg. A vevőnek is bonyolult átlátni..
    Ha technikailag megoldható lenne, sokkal gyorsabban menne a feltöltés is, több lenne a termék, biztos sokan élnének vele..

  • A régi felület jobb volt, nem értem miért KELL újrafeltalálni, ráadásul egy rosszabbra azt ami jó volt, a mostani sajnos nem az igazi. Ha haladni kell a korral azt miért nem lehet úgy megcsinálni, hogy a régihez hozzáigazítják az újat? Miért KELL mindenáron jobbra-balra áthelyezni egyes funkciókat? Miért nem volt jó a tartalom ott ahol volt???? Az pl kinek a zseniális ötlete, és kívánsága volt, hogy a termékek képei és a leírás helyet cserélt?
    Értelmetlen, és idegesítő.

  • Sziasztok.
    Köszönöm, hogy a tegnapi véleményemre amin szépen megfogalmaztam a vaterát szeretőkről, nem válaszoltatok.
    Nem szoktam véleményt formálni, olyan oldalról vagy oldalakról amit évek óta használok és tetszik. Nem véletlenül. Ami jó az jó. De ez az új alkalmazás ,vagy újítás kibabrált velem és azokkal az emberekkel akik rendszeresen ezt az oldalt használták hobbi dolgaik és más termékek beszerzésére. Ahogy olvastam a véleményeket, mások sem repesnek az örömtől. Egy gyors tanács, tudom, hogy nem fog érdekelni, de azt is tudom, hogy előbb vagy utóbb el fogja valaki olvasni a véleményemet. Még akkor is, ha ez lassan is megy neki. Cseréljetek le a rendszergazdát, meg a gazdasági igazgatót mert muszáj lesz. Rossz irányba viszi a Vaterát. Sajnálom, hogy a régi jól átfontolt és megtervezet felületet töröltétek. Ennél még a gagyi „Jófogás” is jobb.
    Üdv: Régi felület rajongó

    • Kedves László!
      A rendszergazdának és a gazdasági igazgatónak a fejlesztésekhez nincs semmi köze. Itt a fejlesztési igazgató és a rendszertervező fejét kell(ene) követelni! A programozó team azt csinálja, amit megterveznek nekik, így ők sem hibáztathatóak.
      Üdv:
      Szintén a régi felület híve

  • Üdvözlet a Felhasználónak és az Üzemeltetőnek!
    Nem, akarom dicsérni ez a legújabb “fejlesztést”, de ez borzasztó.
    Kusza, zavaros, rossz ránézni. (Persze az okostelós felhasználókért áldozni kell…)
    További jó vaterázást kívánok, de én nem biztos, hogy maradok.

  • Kedves Vateratunde!
    Megértem, hogy az adott esetben féltenyérnyi mobil eszközök sugallják az ilyen -buta – felületeket, de miért kell kötelezően ezt élvezni az oldal pécés látogatóinak is? Ezt én komoly visszalépésnek érzem a régihez képest.
    Üdvözlettel: Gábor

  • Üdvözlöm!

    Azt írják, hogy: “A megújult oldal jelenleg tesztüzemben működik, így egyelőre csak a tesztelésre kiválasztottak érhetik el.” SAJNOS én is közéjük tartozom. Tudni szeretném, hogyan lettem kiválasztva? Semmilyen megkeresést nem kaptam, amiben erre kértek volna, így ehhez én nem járultam hozzá! Meddig tart a tesztüzem? Hol lehet erről leiratkozni? Kérem töröljenek a tesztelők köréből! A régi felületet akarom használni.
    Tegyék választás jogává. Aki akar, örüljenek neki hogy jelentkezik, és vállalja, aki nem szeretne tesztelő lenni, annak döntését tartsák tiszteletben.
    Sok száz commentből szinte egyhangúan kitűnik, hogy nem igazán jön be ez az újításos dolog. Nem is értem, miért nem veszik észre, és gondolkoznak el rajta, hogy nem kéne ezt a dolgot erőltetni. Persze gondolom nem kevés pénzt öltek bele, és kapott érte valaki.
    Nem a külsőség számít, hanem a beltartalom. Vagy mondjuk a hibák kijavítása. pl.: “Lego Technic” kategóriában mit keres egy “Air-tech VC Ultra – Maszturbátor” termék? Vajon melyik gyerek fogja ezt a Lego Technic “játékot” kérni karácsonyra? “Lélegzetelállító érzésekben lesz része, újra és újra amikor csak akarja.” Csak nehogy apa Legozzon majd többet 🙂
    Ilyenekre kéne inkább figyelni!

    Várom válaszukat,
    Üdv!

    • Kedves Miklós! Sajnáljuk, de néha előfordul, hogy véletlenül vagy direkt rossz helyre töltik fel az eladók a termékeket. Igyekszünk monitorozni, de 3 millió terméknél ránk fér a külső segítség is. Ezúton szeretnénk megköszönni, hogy jelezte a korántsem témába vágó terméket a Lego készletek kategóriában. A kollégák már intézkedtek, mostantól remélhetőleg kizárólag apukák láthatják “lélegzetelállító játék” hirdetést. Üdv, Vatera.hu

  • Sziasztok.

    Az új felület nekem nem olyan átlátható mint a régi. Szerintem ez nagy visszalépés volt a fejlesztőktől. Ha van rá lehetőség, akkor én a régi felületet használnám. Ezt az opciót fent tarthatnák azoknak az embereknek akik szeretik ezt az oldalt.

  • A részletes keresésnél hogyan lehet a “Keresés adott kategóriában:” tovább szűkíteni? Korábban alkategórákat is lehetett kiválasztani, most csak a legmagasabb kategóriát sikerült.

  • Üdvözlök mindenkit! Mai belépésem alkalmával döbbenet lett rajtam úrrá. MI EZ? Borzalom ez a “Fejlesztés” címszóval ránk erőltetni akart kinézet! Vannak dolgok amikkel csak ellenérzést lehet elérni, elismerést nem. Ez a kinézetre is igaz. Kérem a választás lehetőségét! Hadd döntsem el MAGAM milyen kinézettel akarom ( HA akarom ezek után ) használni az oldalt!
    Aki meg design-olni akar, az számoljon a következményekkel! Sok oldal lőtt már öngólt ilyen “fejlesztésekkel” és jelentős részük végleg befuccsolt.

  • Hahó! Rendszeresen könyvet vásárolok a Vaterán, és most tapasztalom, hogy a KÖNYV kategória kiválasztása után nem kínálja fel a korábbi alkategóriákat (szépirodalom, történelem, antikvár stb.). Ez pillanatnyi hiba, vagy tényleg megszűnt?
    Vissza lehetne kapni?

  • Tisztelt Vatera!
    Az angol felületen még mindig van magyar szöveg (szűrő/filter mezők)!
    A megjelenítési hibát megkerültem kódátírással de így a kód lett hosszabb és nem engedi feltölteni maximum 50000 karakter (60000 karakter limit lehet?).
    Egyszerűbb lenne feltölteni és keresni is ha egy den szám csak 1x szerepelne és nagyobb lenne a tartomány.
    Női harisnyák szálvastagság bontás javaslat:
    500-999den
    200-499den
    100-199den
    80-99den
    60-79den
    40-59den
    20-39den
    1-19den

    • Kedves Pompea! Köszönjük az észrevételt, a szűrődoboz angolosítása még folyamatban van. A bontási javaslatát továbbítottuk az illetékes kollégák felé. Köszönettel, Vatera.hu

  • Üdv Mindenkinek!
    Szerintem semmi baj vele. Le tisztult ,átlátható nem olyan zsúfolt nyomasztó , mint a régi kezdő felület .Végre változik, hát ha bevonzza a konkurens oldalról vevőket!!Már jó lenne . Lényeg maradt ami jó, feltöltésnél és eladásnál is. A termékek összesítője egy oldalon, oldal lépegetés nélkül .Megmaradt és ha marad jó is . CSV még nem néztem van e , fontos sok eladásnál összesíteni ,de gondolom az sem változik ,remélem.Összesítésnél több termék árát változtatni és indítani ,nem 5 termekként változtatni és léptetni újból . Bár egy dolgot azért ,figyelmébe kéne venni az alapítónak , szépül ,de ettől nem jön több eladó .Sajnos ebben nincs fejlesztés -Üzletpolitika oldala haldoklik . Kívül szép lett ,de belülről rohad 🙁 -Ez az oldal kezdetekben szuper volt. Ha ma is így lenne ÚJRA jönnének az emberek . Kevesebb jutalék fizetés 3 ft feltöltés nem csak profiknak. Sok kicsi ft sokra ,többre menne ,szerintem ! Ebben mikorra várható fejlesztés ?Haldokolnak a vállalkozok is itt .Aki sokat ad el kg számra , érti meg, hogy sok terméket nem lehet más oldalakon eladni . Itt licitbe de nincs vevő és kínálat ,Bocsánat de borzasztó ,hogy erre nem figyelmek .Nem ez lenne a legfontosabb?

  • Nekem is a keresővel van problémám, aránylag egyszerűnek tűnő esetben is.
    Beírtam, hogy “mit süssek” – ez egy konkrét szakácskönyv címe.
    Kiadott 496!! irreleváns találatot, mindenféle sütéssel kapcsolatos dolgot, amit leszűkítettem 194 db könyvre, majd 88 db szakácskönyvre.
    Ezek között, elrejtve aztán ott volt 2 db!! pontosan ilyen című könyv.
    Amikor a “süssek” szóval kerestem csak, akkor is ugyanezeket adta ki – pedig az csak egyetlen, nagyon egyszerű szó.
    Elolvastam a korábbi választ, és több kattintás után a Részletes keresőben megtalált “pontos egyezés” variációval már tényleg csak a két könyvet adta ki. Dehát sokkal egyszerűbb lenne, ha az alapvető kereső már eleve így adná a találatokat, PONTOS egyezéssel, és esetleg, mint más könyves oldalakon is, UTÁNA felsorolná a “részleges egyezés” találatokat is.

        • Kedves Tünde! Kipróbáltam, a helyzet változatlanul 496 találat lett, és közben valahol elrejtve van a két pontos találatot adó szakácskönyv. Ha az Ön által megadott linkre kattintottam, akkor is. Aztán láttam, hogy a link mindig azt a rendezési variációt mutatja, ahogy én eredetileg keresek az oldalon: “Ár szerint növekvő.”
          Addig próbálkoztam, amíg megtaláltam az Ön által látottat: ez csak akkor jön be, ha a “Népszerű hirdetések előre” opciót választom. De ez most csak a véletlen miatt lett így, másfajta keresésnél továbbra is eldugja a pontos egyezést.
          Egyébként több mindent kerestem már az új rendszerben, és szerencsére a legtöbb esetben nem volt gond a találatokkal, a pár darab megfelelő terméket mutatta. Tehát szerencsére nem “teljesen rossz” a rendszer, általában egész jól használható 🙂 Remélhetőleg a fejlesztések után pedig már tökéletes lesz 🙂

  • Szép napot! Nem átlátható az új felület! Nehézkes a keresés, az egész kezelése, teljesen idegennek tűnik az egész! Sokkal egyszerűbb volt a régi verziót használni, szerintem mindenkinek! Egyszer már korábban volt ilyen változtatás, de elbukott a dolog, itt is ez fog történni, vagy ha nem, sokan nem fogják tudni használni. A 20 éves felület teljesen bevált szerintem. Lehet azt is enyhén, módosítani, de ez nagyon nem jó így az biztos! Az ember azért jön fel a Vaterára, hogy könnyen egyszerűen tudjon vásárolni vagy eladni, nem a szép és modern felület miatt, hanem az oldal átláthatósága, és funkcionalitása miatt! Itt ennél az új arculatnál, a lényeg veszett pont el! nekem most is ez jön be, és nem tudom könnyen kezelni, zavaró a sok fehérség is eléggé. Az egyszerűbb néha jobb mint a sok mostani modern, nehezen kezelhető, nem felhasználóbarát felület, mert ez lehet hogy szép de nem felhasználóbarát. A régi az a jó! Szép napot kívánok!

  • Még mindig nem jó a keresés!! pl. 1949 1 Forint. Kihoz mindenfélét, ami csak 2 szót tartalmaz belőle, azokat is. Kipróbáltam a RÉSZLETES KERESÉS-t. 1949 1 Forint MINDEN SZÓT TARTALMAZZON opció beállítva. Keresés eredményei között ilyenek:
    1 Forint 1952
    1 Forint 1950 BP.
    és ez a csúcs: RÉGI 1 FT ÉS 2 FT PÉNZÉRME 1970-ES ÉVEKTŐL
    Lehetne ezt még folytatni. HASZNÁLHATATLAN A KERESŐ, nem igaz, hogy ezt nem lehet megcsinálni rendesen, elmegy az ember kedve az egésztől, de a vevőké is!

    Miért fizetünk most ugyanannyi jutalékot-listázási díjat, mint amikor rendesen működött a rendszer? Hiába fizetem ki a listázási díjat, ha a vevő rákeres, nem találja meg a keresési eredmények között!

    Már jeleztem július 14-én, azt a választ küldték, hogy jelzik az illetékes kollégának. Több, mint két hét eltelt, DE NEM TÖRTÉNT SEMMI!

  • IGEN A RÉGI SOKKAL JOBB VOLT.
    NEM LEHET JÓL LÁTNI A KÉPEKET ÉS A SZÖVEGET SEM, MERT NEM ÉLES.
    MIÉRT PROBLÉMA A RÉGI VISSZA ÁLLITÁSA?

  • Kedves Tünde!
    Mint az előzőekben írtam, feladásnál normál felületre lehet szerkeszteni (számítástechnika háttér választásakor) , de mikor megtörténik a feladás és visszatekintek a a feladott termékre mint egy hétköznapi vásárló akkor fekete a háttér, tehát mást látok a feladáskor mint a vásárláskor, és más ellen színekkel kell eleve szerkesztenem, ez időigényes és értelmetlen, szerintem érthetően írtam le.
    belinkeltem….
    http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=344Feltolteskor.png
    http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=492Vasarlaskor.png

    Kérném a hiba javítását, illetve ha én nem találtam a megoldást akkor ez is egy újabb példa, hogy mi sem tudunk rajta kiigazodni.

    Üdv: RudiMudi

    • Igazad van, vissza a régit! Legyen róla szavazás!!!

      Ha tényleg fontosak a vaterázók a cégnek, (miért ne lennénk fontosak, hiszen ebből élnek?!), akkor indítsanak egy szavazást, mindjárt kiderül, mit szeretne a többség! Erről legyen felmérés, ne mindenféle érdektelennel zaklassanak, hogy vegyek részt benne!

      • Kedves Blackcat1114! Eszünkben sincs figyelmen kívül hagyni a vaterázókat, éppen ezért több felületről is gyűjtjük a visszajelzéseket. A blogba elsősorban a panaszosok érkeznek (amivel nincs is semmi gond, pontosan így terveztük), így eléggé elhamarkodott lenne ezek alapján azt kijelenteni, hogy az új oldalt egyáltalán nem kedvelik. Az eddig begyűjtött információk szerint a régi és az új oldalt közel hasonló százalékra értékelték a felhasználók, de ami sokkal fontosabb, hogy a tranzakciós ráta emelkedett. Üdv, Vatera.hu

  • Nem világos az sem, hogy amiket eddig eladóként egy-egy kattintással ellehetett érni, azt most miért kell percekig keresni hova lett eldugva és 2-3-4 kattintásokból lehet elérni? Ez a trend, hogy meglegyen a cél teljesülés, konverzió?
    Meg az a váltakozó kontrasztú még jól látóknak sem könnyen olvasható karakterkészlet is siralmas.
    Az pedig hogy a bejelentkezés az oldalra 20-30mp-ig is eltarthat ez a mai webes világban egyenlő az öngyilkossággal. Már 10-15 évvel ezelőtt is átlagosan max 8mp-t várt egy látogató aztán helló sziasztok… Ma meg ennyit sem.
    Hasonló kereskedelmi oldalak tized, század mp javulással küzdenek és fektetnek bele energiát pénzt nem sajnálva, mert tisztában vannak vele, hogy akar a másodperc tört része is komoly anyagi veszteséggel jár éves szinten nem, hogy 10-20 másodpercek.
    Amióta a Vatera az új oldallal küzd azóta szemmel láthatóan, érezhetően nagyság rendel vissza esett a terméklapjaink látogatottsága és a vásárlások száma egyaránt. Csak így tovább!

  • 10 éve vaterázom
    ez a mostani újítás szörnyű
    hogy lehet visszakapni a régi felületet?
    írja, hogy páran kínlódnak ezzel, a többség még a régin játszik
    a régivel akarok keresgélni

    minek újítgat előzetes felmérés és megkérdezés nélkül, aki ahhoz nem ért??????????????????????

    használt gumit kerestem, 14 collost és nem lehet szűkíteni a keresést , nézzem át az összes ajánlatot?
    olyan idióta nem vagyok

    keresek máshol
    kár
    nagyon kár
    nagyon nagyon kár
    1000-szer nagyon kár

Vélemény, hozzászólás?

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.