Témafelvetés

Szívesen olvasna valamiről? Észrevétele van a bloggal kapcsolatban? Az alábbi űrlapon küldje el észrevételeit, véleményét, témajavaslatait számunkra! Kérjük adja meg pontos e-mail címét, hogy a későbbiekben fel tudjuk venni Önnel a kapcsolatot!

28 comments

  • Tisztelt Ügyintéző!
    Problémásnak – hibásnak – elrettentőnek tartom a termékfeltöltéssel/ellenőrzéssel kapcsolatos rendszer működését: a termék megnevezése, a termékleírás felületeken megjelenő szöveget ismeretlen ok miatt TILTJA. Tegnap hosszú időn át próbálkoztam egy egyszerű tárgy hirdetését feltölteni: a rendszer nem engedte. Nem látom a rendszer működésének logikáját: kerültem a másolást, a tiltott (?) szavakat… (micsoda cenzúra ez????)
    Kérem, vizsgálják át a rendszer működését: a sikertelen termékfeltöltés elriaszthatja a hirdetni szándékozókat.
    Érteni kívánom a kísérlet lényegét – ám ez most jelen állapotában, rossz, balsikerű.
    Köszönettel: érdeklődő71

    • Kedves István! Továbbítottam a problémát a kollégák felé. Abban esetleg tudna segíteni, hogy milyen hibaüzenetet írt ki konkrétan a rendszer? Előre is köszönjük a segítséget! Üdv, Vatera.hu

  • Kedves Vatera !!!
    Felháborítónak tartom, hogy a most bemutatott oldalt előrelépésként értékelik !!!
    Eszerint, az 1970-es években gyártott, szellemképes, fekete-fehét JUNOST tv készülék veri a mai gyártmányú SONY BAVARIA-t !!!
    A korábbihoz képest annyira kidolgozatlan és rosszul látható, hogy a fentebb leírt hasonlatot egyáltalán nem érzem túlzásnak !!!

  • Kedves Vatera!
    Végre örömmel látom, hogy a nagyon apró és közel azonos színű oldalszámok, -aktuális és az összes oldali (fekete és sötétkék vagy mi volt), most végre nagyobb méretűre és jól láthatóan más színűre változott. Így nem kell fél órát nézegetni hogy hol is tartok éppen… Régi probléma volt és nagyon idegesítő. Talán nem hiába írtam emiatt korábban, mert most ez a rész rendben és szuper lett….csak így tovább a fontosabb funkciókkal is…üdv: mariaveres

  • Nem tetszik az új oldal. Sokkal kevesebb lett a vásárló. Gondolom Ők sem elégedettek a változással.
    A boltoldalak kialakítását, az eladókra kellene bíznotok. Rettenetesen komplikált megtalálni bármit, a saját boltomon belül még nekem sem sikerül, pedig én töltöm föl. Az eladókat és a vásárlókat is elfogjátok veszíteni!

    • Kedves Melinda! Megtenné, hogy leírja részletesebben, hogy miért nem találja a saját termékeit? Köszönjük az együttműködést! Üdv, Vatera.hu

  • Üdvözlet, mindenkinek!
    Nagyon régi vaterás vagyok.Nehezen de mindig tudtam követni a változtatásokat, ami időnként szükséges.AZ ÉRTÉKELÉSNÉL / is bizonyára nehéz feladatuk van, mert sajnos sok jogtalan értékelés jut el
    a felhasználokhoz.Megértem, hogy nehéz dolguk van,de még mindig, nem tudom követni, pl. az értékelésnél,hogy ha 1 vevőtöl 10 dr külömboző tárgyat vásárolok, és az értékel, akkor is 1 pontot/pozitiv/ értékelést kapok.Viszont, ha 1 vevőnél 1 valami miatt az adás vétel meghiusul, akkor is 1 eladó akár 10 negativ érétékelést is adhat. Sajnos velem ez meg történt, már évekkel ez előtt, és akkor még nem voltam tisztában aval, hogy akár ezt meg is lehet reklamálni.1 eladótol kaptam sok negativ értékelést, mert amit 1 ft-os aukcion nyertem tárgyat azt nem volt hajlandó elküldeni a többi vásárolt ékszerrel, pedig több
    ezer ft-ért vásároltam nálla.igy arra is negativ értékelést adott, amit kifizettem.Szerencsére már arra is volt példa, hogy 1 nem jogos negativ értékelést, tudtam töröltetni, de talán érdemes lehet ezt a részt is igazságosaban áttekinteni, hogy a szándékos megtévesztés,kiszürhető legyen.Lehetne -e lehetőséget adni, pl. 3 napon belül,vissza vonható legyen az értékelés?

    • Kedves Sztrkács Jánosné! Az igaz, hogy egy felhasználótól származó értékelések egynek számítanak, de nem csak pozitív értékelés esetén, hanem negatív esetén is. Szóval ugyanúgy kaphat egy eladótól 10 pozitív értékelést, ami eggyel fogja növelni az értékeléseinek pontszámát, de ugyanígy az egy felhasználótól származó több negatív is csak eggyel fogja rontani a statisztikáját.
      Ettől függetlenül, ha jogtalannak érez egy értékelést, lehetősége van azt jelezni az ügyfélszolgálatnak és mindenképpen ellenőrizni fogjuk a törlés lehetőségét.

  • A GONDOMAT EGY GYAKORLATI PL.-~N MUTATNÁM.
    Belépek az érmék,… kategóriába és azok a témák(“kategóriák”) érdekelnek, amit Önök beraktak a “További k…”-ákba. Ha 5 fajta téma(érmetípus) érdekel, akkor 5x kell visszakerülnöm a További k…-hoz, amit újra nyitnom kell.
    Ha egyszer “eljutottam” a “További k.-hoz”, akkor míg át nem böngésztem ami engem érdekel, hagyja nyitva. Amikor kiléptem az “Érmek,…”-ből, úgyis zárja.
    Fölöslegesen tekergetem az egeret.
    Üdv

    • Kedves Tibor! Köszönjük az észrevételt, igyekszünk megoldást találni a problémára. Addig is szeretném figyelmébe ajánlani a scroll lehetőséget, amivel elég, ha az adott menüpontra viszi az egeret, azonnal lenyílik az “alatta futó” alkategória. Üdv, Vatera.hu

  • Gratulálok!
    megint egy rendszergazda barát újítás. Eldurrant valakinek az ötletlufi és sikerült mindent felborítani, “jobbá” felhasználó baráttá tenni “több embernek bosszúságot, kárt okozni.
    Ezt minden ilyen “szuper jó” újításnál elmondják, csak nem igaz. Nálunk a rendszergazdák pont így csinálják. Ugyan ilyen eredménnyel. Mindig egy kicsivel használhatatlanabb lesz a honlap.
    Csak az bosszankodik aki használta a jól és egyszerűen működő régi rendszert.
    Azt nem sikerült megváltoztatni, hogy a link, nem fizető alakok kizárásra kerüljenek örökre, vagy az az eladó aki 50-nél több embert is átvert két héten belül, többek között engem is több mint 75 000 Ft-al ,a második negatív visszajelzés után már semmilyen tevékenységet ne végezhessen a Vaterán.
    Ezen kellett volna változtatni, nem a honlap megjelenésén.
    Köszönjük , de ezekre a megoldatlan hibák kiküszöbölésére kellett volna fordítani az energiát.

    • Kedves Ákos! Az Ön által említett magatartás teljesen elfogadhatatlan a Vaterán! Kérem, hogy küldjön konkrét infót (felhasználónevet, termékkódot), hogy ellenőrizhessük, hogy pontosan mi történt, és megtehessük a szükséges lépéseket. Ezen kívül szeretném figyelmébe ajánlani a BVP Plusz programunkat, amely keretében pénzvisszatérítést kaphatnak a pórul járt vásárlók a Vaterától.

  • Tisztelt Üzemeltető!

    Fontosnak tartanám, hogy a Vatera a felhasználók megadott telefonszámát legalább évente egyszer ellenőriztesse le valamilyen visszaigazoló SMS formájában.

    Eladóként rendszeresen botlok bele olyan felhasználókba, akiknek a megadott telefonszáma nem létezik vagy más személy használja. Ilyenkor a kapcsolatfelvétel nagyon nehéz, és ez sokszor csak egy találkozó előtt derül ki, amikor az addigi emailes kommunikáció helyett szeretném gyorsan elérni.

    Kérem vegyék fontolóra javaslatomat,
    Köszönettel:
    Simon Bálint

    • Kedves VAtera! Csatlakozom a hozzászóláshoz. Sajnos a nem megfelelő telefonszámoknál akkor van gond, ha Foxpost, vagy MPL szállítás esetén a vásárló a régi telefonszámra kapja az értesítést, így nem tudja átvenni a csomagot. Sok gondot okoz nekem is, hogy minden esetben egyeztetni kell a telefonszámokat, ami jelen esetben 10-ből 5 vásárlónál megváltozott!

  • Tisztelt Vatera es Felhasznalok!

    Szeretnem felhivni mindenki figyelmet a Kornyezetvedelmi es Vizugyi Miniszterium honlapjan kozzetett dokumentumra, amely a “Vedett allatok forgalmazasa online kereskedelmi portalokon” cimet viseli.
    Sajnalattal latom, hogy nehanyan teljesen figyelmen kivul hagyjak ezt a szabalyozast.

    Szeretnem, ha errol a temarol nem csupan blog bejegyzes keszulne, de a Vatera maga betiltana a tiltott allatok feltoltesenek lehetoseget is. Termeszetesen tisztaban vagyok vele, hogy ez egy kicsit hosszabb folyamat, de mas, kulfoldi kereskedelmi portalok is alkalmazzak a tiltast. Ez azt jelenti, hogy fel sem tolthetem a termeket, ha a cimeben vagy a leirasban szerepel pl. Teknos; sot, a kepek feltolteset is sikerult ellenorizniuk. Persze igy is elofordul, hogy valakinek sikerul tiltott termeket feltoltenie, de ennek a valoszinuseget minimalisra csokkentettek a fentiekben leirtakkal.

    A fent emlitett dokumentumot az alabbi linken barki elerheti:
    http://www.kvvm.hu/cimg/documents/Vedett_allatok_forgalmazasa_online_kereskedelmi_portalokon_.pdf

    Remelem, sikeresen tudunk kuzdeni a tiltott allatok kereskedelmi forgalmazasa ellen.

    Tisztelettel:
    zsuukka

  • Eladóként sajnos napi szinten szembesülünk azzal, hogy a vásárlók nem hajlandók elolvasni a terméklapot, csak megnézik a képeket és licitálnak, aztán jön a kellemetlen e-mail írogatás. Mi időt és energiát fektetünk az elkészítésébe
    Nem lehetne megvariálni a terméklapot, hogy a licitáló rész a termékismertető és a kérdező mező alá kerüljön?
    Úgy gondolom, ha már végig görgetik az oldalt a licitálás miatt, talán szemet szúr ez-az a leírásban és előbb kérdeznek.

  • Tisztelt Hölgyem/Uram!

    Friss tapasztalataim az új Vateráról a következőek:
    – eddig a kosárba tett vásárlás után volt egy lehetőség a vásárlás folytatására , most nincs vagy nem találtam meg
    – a fix áras termékek után kapott e-mailekben a keresztnév szerepel elől a régiben a családnevünket írta előre (Magyarországon így kell)
    – az eladó neve is fordítva szerepel Önök hogy írnának megszólítást pl. László Csaba eladónak Csaba vagy László a keresztneve (ma szembesültem vele)

    Üdvözlettel: szittya60

  • Licitáltam egy terméket, megnyertem, de az eladó mégis másnak adta el, minden értesités nélkül. Azzal indokolta, hogy máshol is hirdette és jelentkezett más vevő is. Szerintem, ez nem teljesen becsületes.

    Majdnem lehetetlen felvenni a kapcsolatot a Vaterával.

  • Nagyon szépen szeretném megköszönni a vaterának, hogy ilyen szuperül sikerül a karbantartás miatt az aukciók lejárati idejét átállítani.
    Este 10 és 11 órára szoktam beállítani a lejáratot, ha indítok aukciót, hogy akik akarnak licitálni még lefekvés előtt megtehessék.
    Hál’ Istennek tegnap éjszaka 1 és 5 óra között zárultak az aukcióim, ami miatt rendesen áron alul keltek el a dolgaim, pedig nagyon sok aukciófigyelőm volt.
    Még egyszer köszönöm, remekül megcsinálták! Brávó!!!!
    Legközelebb logikusan +24 órában gondolkozzanak!

    Sajnos a többi aukcióm lejárati ideje és lehetetlen időben zárul, amin változtatni nem tudok.
    Szerintem sok felhasználónak bosszúságot okoztak ezzel.

  • Szeretném újra a nyitólapon látni (és persze használni) az egyforintos és az egy órán belül lejáró aukciókat. Tudom, hogyan találom meg ezeket, de lényegesen egyszerűbb lenne elérni egy klikkel a nyitólapról.

    Üdv WayneChont

  • Helló

    Szeretnék javaslatot, tenni termékfelosztás paletta tovább bontására, gy gondolom hogy nem csak nekem van elegem abból, hogy egy márkás termékről meg kell kérdeznem hogy eredeti-e??? nem lehetne csinálni, egy olyan lehetőséget hogy eredeti márkás termékek????
    sokan feltesznek valamit adidas névvel de köze sincs hozzá.
    Ne kelljen ezeket is végig nézni ha nem akarok ilyet venni.
    üdv.

    Andi

Vélemény, hozzászólás?


The maximum upload file size: 16 MB.
You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other.

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.