Témafelvetés
Szívesen olvasna valamiről? Észrevétele van a bloggal kapcsolatban? Az alábbi űrlapon küldje el észrevételeit, véleményét, témajavaslatait számunkra! Kérjük adja meg pontos e-mail címét, hogy a későbbiekben fel tudjuk venni Önnel a kapcsolatot!
60 comments
https://www.vatera.hu/hirdess-ingyen
Az rendszerük alkalmatlan a használatra, ha több mint 20 hirdetés kerül feltöltésre. Minél több, mint 20 hirdetésről van szó, annál áttekinthetetlenebb és félrevezető, zavart keltő.
Aki kitalálta, megcsinálta és jóváhagyta ezt az “újítást”, nem ellenőrizte, mi történik több/sok (pl 200 db) hirdetés esetén.
Van más gond is: termékfeltöltésnél nem írja ki, hogy az ingyenes is lehet? A szokásos (hirdess_ingyen nélküli) feltöltési díjat jeleníti meg, azaz “másnap” derül ki (?!), hogy mi mennyibe került, mire volt kedvezmény.
Magyarán Önök hátrányos helyzetbe kényszerítik a 20-nál több hirdetéssel rendelkezőket, ill az arra törekvőket, valamint különösen hátrányos helyzetbe kerülnek a terméket későbbi indulási idővel feltöltők és a profi eladói kedvezményt használó hirdetők.
Véleményem szerint sokkal jobb megoldás lenne, ha a kuponos kedvezmények rendszeréhez hasonló lenne a rendszer, azaz feltöltéskor kiválasztható lenne, hogy akarok-e kedvezményt, vagy sem.
Az ilyen kedvezmények “pótlása, megújulása” még mindig okozhat problémát az ilyen kedvezménnyel feltöltött termékek lejáratakor – mert sajna sok időbe telik, mire ténylegesen lejárt státuszba kerül – de még mindig ez a legegyszerűbb MINDENKI számára megfelelő/elfogadható megoldás. (inkább csak elfogadható mint megfelelő).
Üdvözlettel:
Sándor
Kedves Sándor! Köszönjük szépen a jelzést, a belső oldalak tájékoztatásán még dolgozunk, hogy átláthatóbb legyen a rendszer. Addig is köszönjük a türelmet! Üdv, Vatera Tünde
Üdvözlöm!
Napok óta minden belépéskor, illetve az oldal frissítésekor a ‘Kosár műveleti hiba: Kommunikációs hiba’ üzenet fogad. Ez mitől van?
Kedves Sanyi! Sajnos nem sikerült produkálnunk a problémát, így nehézkes az utánajárás. Annyit esetleg tudna segíteni, hogy ha újra feltűnik, akkor készít egy képernyőfotót? Illetve milyen böngészőnél jött elő a hibaüzenet? Köszi a segítséget! Üdv, Vatera Tünde
HURÁÁÁÁÁÁÁÁÁ! Végre egy olyan futár szolgálat ahol a körülményekhez képest elfogadható szállítási költség van, és HÁZNÁL is felvesznek csomagot! EASYBOX nagyon jó!!!!!! Nem elég, hogy már keveseknek jut pénze a Vaterán vásárolni de még a szállítási költség is az egekben, a postán is és minden futár szolgálatnál! Én messzemenően támogatnám ha a bővítés Előszálláson is sorra kerülne! Hajrá! Üdvözlettel, franciska
Feltöltöttem az első hirdetésem, és feltöltöttem 2 képet, kiválasztva a másodikat mint index kép. A hirdetésben nem jelennek meg képek, és a hirdetés szerkesztésekor se jelenik meg a képek feltöltése.
Szerkesztéskor nyomogattam az előre vissza gombot, ezek után megjelent a képfeltöltős rész üresen, de eltűnt a termék neve és leírása. Mi történt?
Kedves Gyuri! Ha még mindig fennáll a probléma, akkor kérem, hogy írjon az ügyfélszolgálatra, hogy a kollégák segíthessenek! Köszönettel, Vatera Tünde
A licitálás oldalon. KÉP-TERMÉK-LICITEK-ÁR fejlécnél az utolsó az ÁR-nál szerepel aktuális ár alatta maximális licitem. Max. licitem vagy egyszerűen csak ÉN szerepeltetése esetén lehetne látni mennyi is licitáltam. Most az összegből csak 3 azaz három számjegy látható ami rendkívül zavaró, és megtévesztő. üdv.: Handry55
Kedves Andor! Köszönjük az észrevételt, továbbítottam a problémát a kollégák felé. Üdv, Vatera Tünde
Kérdésem lenne. Miért szerkesztették át a személyes hirdetési oldalakat? A megszokott után fárasztó nézni az apró és még a tetejében felcserélt adatokat! Azt feltételeztem, hogy a fejlesztés a könnyítést szolgálja és ami bevált azt nem kell “korszerűsíteni” sajnos ez itt sem így működik!
Kedves Franciska! Sajnos ez így nem teljesen világos. Tudna esetleg pontosítani, hogy melyik oldalra gondolt? Köszönöm! Üdv, Vatera Tünde
Kedves Tünde! Van a meghirdetett termékek oldal: Kép,- Termék,- Hirdetés adatai,- Ár.
A hirdetés adatai és az ár megcserélésre került. Apróbb számok kerültek beszerkesztésre vélhetőleg azért mert kisebb rublikába több adat került! Én csak magamról beszélek de biztosan nem vagyok egyedül 5 dioptriás szemüveget használok és alig látom ezeket az apró betűket, számokat. Nem csak jól látó fiatal vagy középkorúak használják a vaterát. A fejlesztés megítélésem szerint a jobbítást szolgálná. Köszönöm a választ!
Üdvözlettel: franciska
Kedves Franciska! Továbbítottam a kollégák felé, válaszukig köszönöm a türelmét! Üdv, Vatera Tünde
Tisztelt Vaterafutar.hu,
Portugáliába szerettem volna feladni csomagot, viszont a rendszerükön keresztül a DPD-vel. A pontos címzés elengedhetetlen, de mégsem lehet helyesen, vagyis kötőjellele beírni a portugál irányítószámot (Pl. Lisszaboni irányítószám 1300-277). Kérem írják meg, hogy milyen módon lehet/lehetne a helyes adatokat beírni. Előre is köszönöm a válaszukat. Üdv, Gábor
Kedves Gábor!
Továbbítottam a kérdést a kollégák felé, amint kapok választ, jelentkezem. Köszönöm a türelmet! Üdv, Vatera Tünde
Kedves Gábor! Kötőjel nélkül, tehát 1300277 számot kell beírni. Üdv, Vatera Tünde
Kedves Vatera! Ha megadom a telefonszámom akkor nem kell fizetni a jutalékot csak lebeszélem a vevővel és viszi a terméket? A hirdetésükkel tönkre teszik a termék összesítő első oldalamat! Kérem szíveskedjenek állítani rajta, mert elég a sok egyéb hirdetés amit el kell tűrni azért a vatera ne gyártson kellemetlenségeket az én hirdetési befizetésem dacára! Már semmi autonómia nincs ebben a rendszerben! Ha kifizetem egy lakás bérleti díját akkor a bérlő nem mászkál az én javaim között! Üdvözlettel, franciska
Kedves Franciska! Nagyon sajnáljuk, de igazából nem értjük az ellenállást. 🙁 Mindannyiunk elsődleges érdeke, hogy minél több sikeres adás-vétel jöhessen létre a Vaterán. Ehhez készült az ön által is említett telefonos funkció, ami arra hivatott, hogy közvetlenebbül és gyorsabban működjön a kérdezz-felelek eladó és vásárló között, ezzel is segítve a vásárlást. A beszélgetés természetesen a vaterás szabályok keretein belül történhet, tehát nem megengedett a Vaterán kívüli kapcsolatfelvételi lehetőség kérése vagy megadása sem. Üdv, Vatera
Kedves Vateratunde! Az egy mellékszál volt, hogy a telefon lehetőség, nem nagy ellenállás volt! Legfeljebb nem élek a lehetőséggel és kész, ez lényegtelen és nem is kényelmetlen!
Az a kifogásom, hogy a termékösszesítő ( meghirdetett termékek ) oldalam csak úgy tudom egész oldalként látni, hogy az oldal szélességet ide-oda húzgálom! Ez a kényelmetlenség csak az első oldalon van! A vatera telefonos hirdetése széthúzza az oldalt és azon én nem tudok változtatni! A második oldal normális, ott teljes egészében látom a termékkel kapcsolatos valamennyi információt, ott azon az oldalon nincs a vatera hirdetése! A válaszok amelyeket Önöktől kapok többnyire nem arról szólnak, hogy esetleg helyén való amit kérdezek, amit kérek, hanem ügyesen terelnek egy jelentéktelen irányba!
Üdvözlettel: franciska
Kedves Franciska! Valószínűleg valamilyen beállítási probléma lesz, kérem küldjön egy képernyőfotót, hogy miként takarja ki a telefonos banner a személyes oldalát. Ideiglenes megoldásként pedig a Ctrl – mínusz jellel tudja kicsinyíteni a képernyőt (a visszaállítás Ctrl- nulla gomb). Üdv, Tünde
Jó napot! Látom nagyon sok a hamis márkás termék az oldalon ami egyértelműen csalás tényállását valósítja meg.
Ezeket nem szeretnék kiszűrni? A rendőrségi ügyek elkerülése végett, plusz az oldal is biztonságosabb lenne. Teljesen egyszerű és gyors lenne a szűrés. Köszönöm
Kedves Balázs! Mi örülnénk a legjobban, ha ez ennyire egyszerű lenne. 🙁 A Vatera szabályzata egyértelműen leírja, hogy hamis vagy hamisított termék, illetve hamis márka- vagy eredetjelzés feltüntetését segítő terméknek nincs helye az oldalon. Azonban a termékeket ellenőrizni nem tudjuk és nem is vagyunk a szakértői az adott márkának, ezért nem dönthetjük el, hogy mi eredeti és mi nem. Erre megoldás, ha ha az adott márka hivatalos hazai forgalmazója vagy a jogtulajdonos (meghatalmazott) hivatalos bejelentést tesz felénk (erre van egy űrlapunk), akkor a terméket is töröljük. Köszönjük a megértését! Üdv, Vatera
Ha lehet, kérem vissza a régi verziót, amely működött, eladóként és vásárlóként is sokkal jobb volt.
Akkor keresés után rögtön lehetett több szempont szerint szűkíteni, most egy nyűg az egész.
Eladóként be lehetett tallózni egy képet, most valamilyen kiegészítő kell hozzá, ha nem engedélyezem, nem lehet képet feltölteni. Gratulálok annak, aki sok munkával elszúrt egy felhasználóbarát rendszert.
Kedves Csaba! Jelenleg is tud szűkíteni a keresésen, alkategóriákra, szállítás-fizetés, licites-fixáras vagy helyszín szerint. A böngésző frissítésével valószínűleg a képtallózási probléma is meg fog szűnni. Köszönjük az együttműködést! Üdv, Vatera
“BSC200” hirdetővel (Literáti János Zoltán, békéscsabai lakos) kapcsolatban vannak aggályaim. Az általa meghirdetett 4 db bélyegalbumot vásároltam meg 12.900 Ft-ért, 2020. március 25-én. A pénz átutalásáig
(+ 1200Ft FoxPost futár házhoz szállítással, összesen 14.100 Ft) nem volt probléma, de utána, mintha elvágták volna a zsinórt. Nem volt hajlandó reagálni, hiába írtam. Most már abban sem vagyok biztos, hogy létezik a meghirdetett termék, vagy ezek után biztos azt kapom, amire licitáltam??? Mi a teendő ilyen esetben?
Kedves István! A jelenlegi vészhelyzetben elképzelhető, hogy egy kicsit lassabban megy a postázás, ezért írjon újra az eladónak. Ha erre ismételten nem reagál, akkor a következőket érdemes tennie:
Értesítse az eladót, hogy ha ésszerű határidőn belül nem jelentkezik és nem rendezi az adásvételt, akkor a rendőrségen feljelentést fog tenni.
A felszólító levél sikertelensége esetén javasoljuk, hogy a feljelentést valóban tegye meg a lakhelye szerint illetékes rendőrkapitányságon, ismeretlen tettes ellen.
Fontosnak tartjuk, hogy az oldalunkon folyó kereskedelem a lehető legbiztonságosabb legyen, ezért létrehoztuk a Biztonságos Vásárlás Programot (BVP).
A BVP lényege, hogy ha vásárlóként kifizette a terméket, és azt mégsem kapta meg, úgy bizonyos feltételek teljesülése esetén megtérítjük a kárt.
A kompenzáció mértéke a kifizetett termék árának 100%-a, de maximum 100 000 Ft.
Üdv, Vatera
Tisztelt Ügyintéző!
Problémásnak – hibásnak – elrettentőnek tartom a termékfeltöltéssel/ellenőrzéssel kapcsolatos rendszer működését: a termék megnevezése, a termékleírás felületeken megjelenő szöveget ismeretlen ok miatt TILTJA. Tegnap hosszú időn át próbálkoztam egy egyszerű tárgy hirdetését feltölteni: a rendszer nem engedte. Nem látom a rendszer működésének logikáját: kerültem a másolást, a tiltott (?) szavakat… (micsoda cenzúra ez????)
Kérem, vizsgálják át a rendszer működését: a sikertelen termékfeltöltés elriaszthatja a hirdetni szándékozókat.
Érteni kívánom a kísérlet lényegét – ám ez most jelen állapotában, rossz, balsikerű.
Köszönettel: érdeklődő71
Kedves István! Továbbítottam a problémát a kollégák felé. Abban esetleg tudna segíteni, hogy milyen hibaüzenetet írt ki konkrétan a rendszer? Előre is köszönjük a segítséget! Üdv, Vatera.hu
Tisztelt Ügyintéző!
Nagy örömünkre a tavalyi év végén az ajkai Tesco-ban is felállították a Foxpost csomagautomatát.
Szeretném kérdezni,hogy mikortól fog üzemelni,mikortól lehet ide csomagot rendelni,ill. feladni???
Kedves Károly! Az ajkai automata a tegnapi naptól aktív. 🙂 Üdv, Vatera
Kedves Vatera !!!
Felháborítónak tartom, hogy a most bemutatott oldalt előrelépésként értékelik !!!
Eszerint, az 1970-es években gyártott, szellemképes, fekete-fehét JUNOST tv készülék veri a mai gyártmányú SONY BAVARIA-t !!!
A korábbihoz képest annyira kidolgozatlan és rosszul látható, hogy a fentebb leírt hasonlatot egyáltalán nem érzem túlzásnak !!!
Kedves Vatera!
Végre örömmel látom, hogy a nagyon apró és közel azonos színű oldalszámok, -aktuális és az összes oldali (fekete és sötétkék vagy mi volt), most végre nagyobb méretűre és jól láthatóan más színűre változott. Így nem kell fél órát nézegetni hogy hol is tartok éppen… Régi probléma volt és nagyon idegesítő. Talán nem hiába írtam emiatt korábban, mert most ez a rész rendben és szuper lett….csak így tovább a fontosabb funkciókkal is…üdv: mariaveres
Kedves Mariaveres! Köszönjük szépen, ránk fér a biztatás! 🙂 Üdv, Vatera.hu
Nem tetszik az új oldal. Sokkal kevesebb lett a vásárló. Gondolom Ők sem elégedettek a változással.
A boltoldalak kialakítását, az eladókra kellene bíznotok. Rettenetesen komplikált megtalálni bármit, a saját boltomon belül még nekem sem sikerül, pedig én töltöm föl. Az eladókat és a vásárlókat is elfogjátok veszíteni!
Kedves Melinda! Megtenné, hogy leírja részletesebben, hogy miért nem találja a saját termékeit? Köszönjük az együttműködést! Üdv, Vatera.hu
az értékeléssel kapcsolat ban is lesznek-e változtatások?
Kedves Sztrkács Jánosné! Nincs tervben az értékelések rendszerének megváltoztatása. Üdv, Vatera.hu
Üdvözlet, mindenkinek!
Nagyon régi vaterás vagyok.Nehezen de mindig tudtam követni a változtatásokat, ami időnként szükséges.AZ ÉRTÉKELÉSNÉL / is bizonyára nehéz feladatuk van, mert sajnos sok jogtalan értékelés jut el
a felhasználokhoz.Megértem, hogy nehéz dolguk van,de még mindig, nem tudom követni, pl. az értékelésnél,hogy ha 1 vevőtöl 10 dr külömboző tárgyat vásárolok, és az értékel, akkor is 1 pontot/pozitiv/ értékelést kapok.Viszont, ha 1 vevőnél 1 valami miatt az adás vétel meghiusul, akkor is 1 eladó akár 10 negativ érétékelést is adhat. Sajnos velem ez meg történt, már évekkel ez előtt, és akkor még nem voltam tisztában aval, hogy akár ezt meg is lehet reklamálni.1 eladótol kaptam sok negativ értékelést, mert amit 1 ft-os aukcion nyertem tárgyat azt nem volt hajlandó elküldeni a többi vásárolt ékszerrel, pedig több
ezer ft-ért vásároltam nálla.igy arra is negativ értékelést adott, amit kifizettem.Szerencsére már arra is volt példa, hogy 1 nem jogos negativ értékelést, tudtam töröltetni, de talán érdemes lehet ezt a részt is igazságosaban áttekinteni, hogy a szándékos megtévesztés,kiszürhető legyen.Lehetne -e lehetőséget adni, pl. 3 napon belül,vissza vonható legyen az értékelés?
Kedves Sztrkács Jánosné! Az igaz, hogy egy felhasználótól származó értékelések egynek számítanak, de nem csak pozitív értékelés esetén, hanem negatív esetén is. Szóval ugyanúgy kaphat egy eladótól 10 pozitív értékelést, ami eggyel fogja növelni az értékeléseinek pontszámát, de ugyanígy az egy felhasználótól származó több negatív is csak eggyel fogja rontani a statisztikáját.
Ettől függetlenül, ha jogtalannak érez egy értékelést, lehetősége van azt jelezni az ügyfélszolgálatnak és mindenképpen ellenőrizni fogjuk a törlés lehetőségét.
A GONDOMAT EGY GYAKORLATI PL.-~N MUTATNÁM.
Belépek az érmék,… kategóriába és azok a témák(“kategóriák”) érdekelnek, amit Önök beraktak a “További k…”-ákba. Ha 5 fajta téma(érmetípus) érdekel, akkor 5x kell visszakerülnöm a További k…-hoz, amit újra nyitnom kell.
Ha egyszer “eljutottam” a “További k.-hoz”, akkor míg át nem böngésztem ami engem érdekel, hagyja nyitva. Amikor kiléptem az “Érmek,…”-ből, úgyis zárja.
Fölöslegesen tekergetem az egeret.
Üdv
Kedves Tibor! Köszönjük az észrevételt, igyekszünk megoldást találni a problémára. Addig is szeretném figyelmébe ajánlani a scroll lehetőséget, amivel elég, ha az adott menüpontra viszi az egeret, azonnal lenyílik az “alatta futó” alkategória. Üdv, Vatera.hu
Számomra a régi átláthatóbb volt.!!!
Megjelenő éles sárga szín bántó a szem számára.
Gratulálok!
megint egy rendszergazda barát újítás. Eldurrant valakinek az ötletlufi és sikerült mindent felborítani, “jobbá” felhasználó baráttá tenni “több embernek bosszúságot, kárt okozni.
Ezt minden ilyen “szuper jó” újításnál elmondják, csak nem igaz. Nálunk a rendszergazdák pont így csinálják. Ugyan ilyen eredménnyel. Mindig egy kicsivel használhatatlanabb lesz a honlap.
Csak az bosszankodik aki használta a jól és egyszerűen működő régi rendszert.
Azt nem sikerült megváltoztatni, hogy a link, nem fizető alakok kizárásra kerüljenek örökre, vagy az az eladó aki 50-nél több embert is átvert két héten belül, többek között engem is több mint 75 000 Ft-al ,a második negatív visszajelzés után már semmilyen tevékenységet ne végezhessen a Vaterán.
Ezen kellett volna változtatni, nem a honlap megjelenésén.
Köszönjük , de ezekre a megoldatlan hibák kiküszöbölésére kellett volna fordítani az energiát.
Kedves Ákos! Az Ön által említett magatartás teljesen elfogadhatatlan a Vaterán! Kérem, hogy küldjön konkrét infót (felhasználónevet, termékkódot), hogy ellenőrizhessük, hogy pontosan mi történt, és megtehessük a szükséges lépéseket. Ezen kívül szeretném figyelmébe ajánlani a BVP Plusz programunkat, amely keretében pénzvisszatérítést kaphatnak a pórul járt vásárlók a Vaterától.
Tisztelt Üzemeltető!
Fontosnak tartanám, hogy a Vatera a felhasználók megadott telefonszámát legalább évente egyszer ellenőriztesse le valamilyen visszaigazoló SMS formájában.
Eladóként rendszeresen botlok bele olyan felhasználókba, akiknek a megadott telefonszáma nem létezik vagy más személy használja. Ilyenkor a kapcsolatfelvétel nagyon nehéz, és ez sokszor csak egy találkozó előtt derül ki, amikor az addigi emailes kommunikáció helyett szeretném gyorsan elérni.
Kérem vegyék fontolóra javaslatomat,
Köszönettel:
Simon Bálint
Kedves Bálint! A javaslatot továbbítottam a kollégáknak, amint kapok választ jelentkezem! Üdv, Vatera Tünde
Kedves VAtera! Csatlakozom a hozzászóláshoz. Sajnos a nem megfelelő telefonszámoknál akkor van gond, ha Foxpost, vagy MPL szállítás esetén a vásárló a régi telefonszámra kapja az értesítést, így nem tudja átvenni a csomagot. Sok gondot okoz nekem is, hogy minden esetben egyeztetni kell a telefonszámokat, ami jelen esetben 10-ből 5 vásárlónál megváltozott!
Üdvözlet!
Aki a megvett termék szállítását nem nyilvántartással kérte, az NE adhasson negatív értékelést.
Köszönettel: Tibor
Kedves Tibor! A bosszúnegatívval kapcsolatosan kérlek vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatos kollégákkal, hogy segíthessenek: https://www.vatera.hu/help/contact.php Köszönettel, Vatera
Kedves Vateratunde!
Sajnos én is 8 év és 1086 pozitív értékkelés után belefutottam az első bosszú negatívba! Természetesen én már óvatos vagyok ! Amikor már a 30. naphoz közeledünk (a lejárt aukció vége) és még nem jött létre az üzlet a “biztonságos@vatera. hu” -nak is csatolom a levelezést! Igen ám, csak ha kérem a bosszúból kapott negatív törlését az előzményeket ugye kell bizonyítani! Ezzel nekem nincs problémám, csak hogy addig még ezt vizsgálják már megvonták a “Profi” státuszomat!
Kérdésem az, miért ha még folyik a kivizsgálás és nincs tisztázva, hogy jogosan adott-e negatívot a vevő?
A másik a stílus!
Ritkán adok negatívot, mert nem esik jól a másik embert megbántani, sőt sok esetben megsajnálom mert amikor még licitált lehetett más élethelyzetben, és ha nem tudja megvenni akkor nem büntetem negatívval adok egy semlegest, nyilván indokolva! Ezzel csak azt szerettem volna érzékeltetni, hogy amikor én negatívot adok ( arról az esetekről beszélek amikor nem jött létre az adás-vétel ) a hozzáállás nagymértékben befolyásol! Soha nem használok az értékeléskor ( egyébként sem ) durva, sértő vagy megalázó szavakat! Igyekszem tárgyilagosan leírni az eseményt és ahhoz csak azt a véleményt írom: ” Nem megbízható, nem ajánlom”! Azt gondolom az értékelésnek az a lényege, hogy másoknak információval szolgáljunk!
Másik kérdésem az lenne, hogy miért nem szankcionálja a Vatera a durva, sok esetben megalázó értékeléseket leadó vevőket,- eladókat?
Ha védik a személyiségi jogokat ( nem írhatok nevet ) akkor miért nem kap védelmet az EMBER a durva sok esetben megalázó kifejezésekkel írt értékeléseknél?
Már nagyon jól néz ki a fejlesztés, gratulálok!:)
Békés Szép Ünnepeket Kívánok! franciska
Kedves Franciska! Ha jól láttam, akkor azóta már rendeződött a Profi státusza. Napi szinten rengeteg értékelés érkezik be a Vaterára, amit a rendszer automatikusan intéz, ezért is nagyon fontos, hogy jelezzék felénk ha úgy gondolják, hogy nem jogos értékelést kaptak. Ilyenkor megnézzük a levelezést, kivizsgáljuk az esetet, és aszerint döntünk, hogy mit mutatnak a tények. Jól döntött, hogy segítséget kért a kollégáktól! B.Ú.É.K. 🙂
Tisztelt Vatera es Felhasznalok!
Szeretnem felhivni mindenki figyelmet a Kornyezetvedelmi es Vizugyi Miniszterium honlapjan kozzetett dokumentumra, amely a “Vedett allatok forgalmazasa online kereskedelmi portalokon” cimet viseli.
Sajnalattal latom, hogy nehanyan teljesen figyelmen kivul hagyjak ezt a szabalyozast.
Szeretnem, ha errol a temarol nem csupan blog bejegyzes keszulne, de a Vatera maga betiltana a tiltott allatok feltoltesenek lehetoseget is. Termeszetesen tisztaban vagyok vele, hogy ez egy kicsit hosszabb folyamat, de mas, kulfoldi kereskedelmi portalok is alkalmazzak a tiltast. Ez azt jelenti, hogy fel sem tolthetem a termeket, ha a cimeben vagy a leirasban szerepel pl. Teknos; sot, a kepek feltolteset is sikerult ellenorizniuk. Persze igy is elofordul, hogy valakinek sikerul tiltott termeket feltoltenie, de ennek a valoszinuseget minimalisra csokkentettek a fentiekben leirtakkal.
A fent emlitett dokumentumot az alabbi linken barki elerheti:
http://www.kvvm.hu/cimg/documents/Vedett_allatok_forgalmazasa_online_kereskedelmi_portalokon_.pdf
Remelem, sikeresen tudunk kuzdeni a tiltott allatok kereskedelmi forgalmazasa ellen.
Tisztelettel:
zsuukka
Kedves Tünde! Köszönöm a választ! Igen rendeződött a bosszú negatívot törölték, és a profi eladót is használhatom!:)
Lenne kérdésem: A postai díjak emelkedtek, van változás a vaterás szolgáltatásoknál is?
Köszönöm a választ!B.Ú.É.K! franciska
Kedves Franciska! BUÉK! 🙂 Vaterafutáros áremelésről jelenleg nem tudunk, általában több héttel előre szokták jelezni a változást. Köszönettel, Vatera
Eladóként sajnos napi szinten szembesülünk azzal, hogy a vásárlók nem hajlandók elolvasni a terméklapot, csak megnézik a képeket és licitálnak, aztán jön a kellemetlen e-mail írogatás. Mi időt és energiát fektetünk az elkészítésébe
Nem lehetne megvariálni a terméklapot, hogy a licitáló rész a termékismertető és a kérdező mező alá kerüljön?
Úgy gondolom, ha már végig görgetik az oldalt a licitálás miatt, talán szemet szúr ez-az a leírásban és előbb kérdeznek.
Tisztelt Hölgyem/Uram!
Friss tapasztalataim az új Vateráról a következőek:
– eddig a kosárba tett vásárlás után volt egy lehetőség a vásárlás folytatására , most nincs vagy nem találtam meg
– a fix áras termékek után kapott e-mailekben a keresztnév szerepel elől a régiben a családnevünket írta előre (Magyarországon így kell)
– az eladó neve is fordítva szerepel Önök hogy írnának megszólítást pl. László Csaba eladónak Csaba vagy László a keresztneve (ma szembesültem vele)
Üdvözlettel: szittya60
Licitáltam egy terméket, megnyertem, de az eladó mégis másnak adta el, minden értesités nélkül. Azzal indokolta, hogy máshol is hirdette és jelentkezett más vevő is. Szerintem, ez nem teljesen becsületes.
Majdnem lehetetlen felvenni a kapcsolatot a Vaterával.
Nagyon szépen szeretném megköszönni a vaterának, hogy ilyen szuperül sikerül a karbantartás miatt az aukciók lejárati idejét átállítani.
Este 10 és 11 órára szoktam beállítani a lejáratot, ha indítok aukciót, hogy akik akarnak licitálni még lefekvés előtt megtehessék.
Hál’ Istennek tegnap éjszaka 1 és 5 óra között zárultak az aukcióim, ami miatt rendesen áron alul keltek el a dolgaim, pedig nagyon sok aukciófigyelőm volt.
Még egyszer köszönöm, remekül megcsinálták! Brávó!!!!
Legközelebb logikusan +24 órában gondolkozzanak!
Sajnos a többi aukcióm lejárati ideje és lehetetlen időben zárul, amin változtatni nem tudok.
Szerintem sok felhasználónak bosszúságot okoztak ezzel.
Szeretném újra a nyitólapon látni (és persze használni) az egyforintos és az egy órán belül lejáró aukciókat. Tudom, hogyan találom meg ezeket, de lényegesen egyszerűbb lenne elérni egy klikkel a nyitólapról.
Üdv WayneChont
Helló
Szeretnék javaslatot, tenni termékfelosztás paletta tovább bontására, gy gondolom hogy nem csak nekem van elegem abból, hogy egy márkás termékről meg kell kérdeznem hogy eredeti-e??? nem lehetne csinálni, egy olyan lehetőséget hogy eredeti márkás termékek????
sokan feltesznek valamit adidas névvel de köze sincs hozzá.
Ne kelljen ezeket is végig nézni ha nem akarok ilyet venni.
üdv.
Andi