Vatera Evolúció – megújul a piactér

Ha ismerős nektek a fenti retró főoldali kép, akkor törzs vaterásként biztosan azt is tudjátok, hogy sok-sok éven keresztül dacoltunk a webdesign trendekkel, és nem vagy csak minimálisan változtattunk a lassan 20 éve útjára indult Vatera kinézetén. Az évek során persze többször felmerült, hogy átalakítsuk az oldalt, de a korábbi oldalmegújítási próbálkozásokra adott visszajelzéseitekből (pl. béta-Vatera) azzal is tisztában voltunk, hogy sokan ragaszkodtok a jól megszokott felülethez, és már a kis változtatások is ellenérzéseket kelthetnek.

Viszont nem mehetünk el amellett, hogy az internetezési szokások az elmúlt 20 év alatt mennyire átalakultak, és már alapkövetelmény az, hogy egy weboldal minden platformon elérhető és jól használható legyen, így elérkezettnek láttuk az időt, hogy elkészítsük nektek az új Vatera oldalt, amely asztali gépen, tableten és mobilon is egy közös felülettel szolgálja ki a látogatókat, az adott készülék méretéhez igazodva.

A ráncfelvarrást több hónapig tartó, komoly munka előzte meg, különböző tesztek és felhasználóinkkal tartott interjúk segítségével vágtunk bele a tervezésbe, hiszen számunkra a legfontosabb, hogy az új oldal maximálisan kiszolgálhassa az általatok felvázolt igényeket, és az elkövetkezendő években is megállja a helyét az online piacon.

A megújult oldal jelenleg tesztüzemben működik, így egyelőre csak a tesztelésre kiválasztottak érhetik el. Elsőre talán nagynak tűnhet a változás, de az oldal felépítésén és a már megszokott, jól működő funkciókon nem változtattunk, viszont a modern-minimalista stílusnak köszönhetően a jövőben egy sokkal frissebb és könnyebben átlátható felület kerül a látogatók elé.

Fontos tudnotok, hogy a jelenleg elérhető új oldal nem a végleges verzió, folyamatosan alakítjuk, javítjuk az általatok küldött visszajelzések alapján. Az eddig beérkezett kérések, javaslatok, kritikák többségében a személyes menüt és a hirdetésfeladás oldalt érintették, ezért úgy döntöttünk, hogy azokat egyelőre meghagyjuk az eredeti kinézettel, hogy továbbra is a megszokott felületen tölthessétek fel hirdetéseiteket és intézhessétek az adásvételeiteket. Az elkövetkező hónapokban pedig újabb felhasználói teszteket indítunk, annak érdekében, hogy a személyes menü és a hirdetésfeladás oldal is úgy újulhasson meg, hogy azzal minden vaterás elégedett legyen.

Ha további észrevételetek vagy javaslatotok van az új oldallal kapcsolatban, kérjük, a kapcsolatfelvételi oldalunkon keresztül küldjétek el nekünk, vagy írjátok meg itt kommentben! További sikeres vaterázást kívánunk!

94 comments

  • Kb. 10 éve fejeztem be a rendszergazdai, helpdesk, számítógép-karbantartói pályafutásomat.
    Mindig attól szenvedtem/tünk, hogy amire megtanulják és jól kezdik használni, a “poor” egyszerű hétköznapi emberek a különböző számítógép programokat a “NAGY KÉZ” megváltoztatja, a jól ismert felületeket. ( A haszna, az alkalmazás ismeretnek meg sem térül !). Vesszük a következő szupi jó verziót…. Csak lassan, csak óvatosan, kis lépéssekkel a változtatásokkal. Nem mindenki szereti a rohanó tempót.

    • Kedves Béla! Igen, teljes mértékben egyetértünk Önnel, de azért be kell lássuk azt is, hogy nemhogy tíz év, de már lassan hónapok alatt olyan szinten változnak az internetezési szokások, amivel muszáj felvenni a lépést. Ezért sem rontottunk ajtóstól a házba, lépésről lépésre haladunk. A tesztidőszak alatt csak a felhasználók kis százaléka látja az új oldalt, a tőlük beérkezett vélemények, javaslatok alapján folytatjuk a fejlesztéseket, hogy az új oldallal minden vaterás elégedett lehessen. Üdv, Vatera

    • Nekem a régi megjelenés volt a jó átlátható. A kereséseket kellene megoldani amivel a cégeseket nem lehet ki szűrni. Engem abszolút nem érdekelnek mert itt a legdrágábbak vannak, ha szükségem lesz rá akkor tudom hol mit kell keresni. Ez az oldal annak idején használt cuccok eladására lett kitalálva, de ez mára már nem igaz. Gondolom ez nem csak nekem probléma ezért is kerülöm az oldalt ha lehet.

      • Kedves Imre! A keresés szűkítése ugyanúgy működik, mint eddig. Nyissa le a listázó oldalon a szűrőt és állítsa be az Önnek legmegfelelőbb keresési feltételeket. Üdv, Vatera

        • Én olyan opciót keresek ahol ki lehetne zárni a cégeket, de olyan nincs. Ez a magán eladásokat nem támogatja. Ha használt dologra kattintok akkor csak néhány jön elő pedig sokkal több van. Ez korábban sem működött. Cégesekkel a net tele van és olcsóbban is. Nem átlátható az új megjelenés a régi jobb volt.

          • Kedves Imre! A magán hirdetések nagyrészt a használt termékekre vagy a Vatera Piac menüpontra szűrve érhető el. Üdv, Vatera

      • Kedves Ferkó! Az oldal még fejlesztés alatt van, így elképzelhető, hogy változni fog a kinézet. Addig is javasolnám a “kisképes” nézetet, itt látható a termék elérhetőségi ideje is. Köszönettel, Vatera

  • A kortárs festményekhez nagyon nehezen lehet odatalálni!
    Lehetne egy ART elnevezésű nagyobb kategória, ahol szerepelhetne az összes festmény alkategóriája.
    A feltett termékek esetében, van, hogy elütöm az indítási idő pontot és nem az azonnalira kattintok-mondjuk egy hónap múlva indul az aukció. ez esetben jó lenne, ha lehetne az indítási időpontot korrigálni.
    Nézzék meg a CATAWIKI aukciós oldalt.NEMZETKÖZI és nagyon jól megy. SAJNOS NEM ENGEDNEK BE MAGYAROKAT! Lehetne venni ötleteket innen!
    Üdvözlettel:Irisz

    • Kedves Írisz! Először is szeretnénk gratulálni, nagy rajongói vagyunk a képeinek!❤
      Köszönjük a tippet, megnéztük az oldalt, de nem igazán tudtuk összehasonlítani a Vaterával, hiszen nálunk sokkal többféle termékkategóriával, termékcsoporttal találkozik a látogató (a Catawiki kategóriái szinte teljesen lefedik a vaterás gyűjteményt). A megújult főoldalról jelenleg három kattintással érünk a kortárs festményekhez (gyűjtemény – kortárs és kézműves alkotás – kortárs festmények). A későbbi indulásra beállított aukciók változtatásának ötletét továbbítom a kollégáknak. Köszönjük a felvetéseket! Üdv, Vatera

  • Tisztelt Vatera!
    Ma jelentkezett problémám az oldallal kapcsolatban, hogy a amikor rákattintok egy termék képére, és feljön a termék villámnézetének oldala, akkor nem működik a “Hirdetésfigyelő” / “Megfigyelés visszavonása” menüpontok. Hiába kattintok rá, nem változik a termék megfigyelésének státusza.
    Ha meg szeretnék figyelni egy terméket, akkor bele kell mennem a teljes adatlapba, és ott már meg tudom jelölni megfigyelésre.
    Böngésző: Chrome 72.0.3626.96 64 bit
    Köszönettel: Tokusz

  • Ma kerestem a Hp 6L printer hirdetését de az érvényesek és a lejártak között sem találtam.
    A szűrőben láttm olyan lehetőséget ami kiválasztja az elkelt termékeket,de ez nálam a lejártakat szűrte ki.

    • Kedves Gábor! Lecsekkoltuk, sajnos mi is csak kizárólag egy tonert találtunk ezzel a megnevezéssel, printer sem az eladottak, sem a nem eladottak között nem volt. 🙁 Érdemes elmenteni az adott keresést az oldalon, így ha új HP LaserJet 6L megnevezéseű terméket töltenek fel a Vaterára, arról Ön is kap értesítést. Üdv, Vatera

    • Elnézést, a lényeg lemaradt! 🙂 Az eladott és a nem eladott termék is a Lejárt termékek közé tartozik. Elsődlegesen a Lejárt termékekre tud rákeresni, majd innen lehet szűkíteni eladott- nem eladott hirdetésekre. Üdv, Vatera

    • Kedves Ferenc! Bejelentkezéskor kell elfogadni az Adatvédelmi szabályzatot, a jelszó alatt megjelenő “A bejelentkezéssel elfogadom a Dante International Kft. Általános Felhasználási Feltételeit és Adatvédelmi szabályzatát.” szöveg előtt be kell pipálni a kis négyzetet.

  • Üdvözlet! 1. A korábbi “keresés a leírásban” opció hol lelhető az új felületen? Összehasonlítva a két felületet, más-más találatok vannak… 2. a hirdetésindításnál a kiemelések lapról visszalépve elveszik a szöveg és a kép(ek) is (több alkalommal is megjártam), ez miért lehet? Köszönettel: Borzascucu

    • Kedves Borzascucu! A részletes keresőn belül találja a “keresés a leírásban” opciót. Az új oldalon már egy okosabb keresőmotor dolgozik, ezért előfordulhat hogy eltérő termékszámot dob ki a rendszer. Teszteltem a hirdetésfeladást, de nem tapasztaltam adatvesztést, ezért kérem mindenképpen jelezze az ügyfélszolgálatos kollégáknak a problémát, hogy megnézhessék, mi lehetett a hiba. Köszönöm az együttműködését! Üdv, Vatera

      • Kedves Tünde!
        Adatvesztés már 3 hónapja nagyon sokszor előfordul (saját tapasztalatom a meglévő hirdetésből kiinduló hasonló termék feltöltése esetén van). Átlagosan 20%, jobb napokon csak 10%, nehezebb napokon 30% fölött. Vannak fokozatai:
        – már rögtön a kezdetekkor a képek egy része eltűnik
        – a feltöltés befejezésekor az összes kép “láthatatlanná” válik,
        – a kiemelések utáni továbblépéskor “lost session”, azaz rózsaszín az össze rubrika, mert semmi sincs kitöltve
        – a termékfeltöltés befejezésekor “incomplete”, és fehér rubrikák jelzik az ürességet

        Ugyan már több mint 2 hónapja jeleztem az ügyfél szolgálatnak a képek eltűnésének problémáját, de csak annyi választ kaptam, hogy töltsek fel újra képeket. Ez egyébként abban az esetben amikor a képek láthatatlanná válnak, azaz csak üres négyzetek jelennek meg, mint amikor hiányzik a link végéről az adat, akkor gyakran a képek törlése esetén az új feltöltött képek sem látszódnak.

        Vagyis összességében az adatvesztés az én tapasztalataim szerint hónapok óta létező nagyon gyakori jelenség. Lehetnek átmeneti problémák, de 3 hónap már nem tekinthető átmenetinek.
        Jó lenne az ilyen jellegű technikai problémákról nyíltabban beszélni, de a Fórumról is elsősorban az ügyfél szolgálathoz irányítják a felhasználókat. Arról nem is beszélve, hogy a Fórumot a kétmillió felhasználó töredéke, kb 20 ember látogatja rendszeren, ezáltal a rendszer felügyeletét ellátók is ritkán értesülnek problémáról. (ps: ez a topic az én felületemen nem is jelenik meg a blog bejegyzések között csak a hozzászólások révén vettem észre…)

        • Kedves Sándor! Elnézést kérünk, a hiba elhárítása még folyamatban van. Írta, hogy már beszélt az ügyfélszolgálattal, de én mégis arra kérném, hogy keresse fel újra a kollégákat hogy lecsekkolhassák a még fennálló hibákat és esetlegesen enyhíthessék a kellemetlenségét. Előre is köszönöm a türelmét és az együttműködését! Üdv, Vatera

  • Szokni kell !!Néhány észrevétel: az “érdekel” csillag színe a korábbi piroshoz képest gyenge alig tér el a normál színtől. Az érdekel bejelölése után az Érdekelnek -nél megtalálható a bejelölt termék, de a visszalépés után már a sorban nem látszik így a termékek újbóli áttekintése során nem látni mit jelöltem be .
    A keresési funkciónál be kellene állítani egy olyan lehetőséget is, hogy ” Csak az újonnan feltett termékek ” !! Sok olyan van fenn amit hónapok óta megújítanak de nem érdekel, de emiatt néha többszáz terméket végig kell nézni hogy az újonnan feltettekre rátaláljon az ember. Üdv

  • Eddig volt egy halom elmentett keresésem, amik között gyakori volt, hogy szó elejére, töredékre kerestem, pl. “zubbon*”, amire kiadta a “zubbony”, “zubbonya”, “zubbonnyal”, stb. találatokat. Most nincs töredékes keresés, végignyomhatom az összes toldalékolt kifejezést. Ez nagyon nem jó. Vevőként időrabló (igazából nem, mert nem fogom végigkerestetni vele az összes változatot és toldalékolt alakot – simán elunom az egészet, vagyis nem vásárolok, vagyis nem lesz eladás, vagyis nem keletkezik jutalék), eladóként pedig visszaveti a találatok számát, ha az érdeklődő nem talál valamit, mert szótőre keres, nem a toldalékolt alakra. A motor nem tudja jobban, mint én, hogy mit keresek, ne javítsa már ki!

    Visszatehetnénk, hogy a * karaktert lehessen használni? Vagy akár ne is kelljen beírni?

    • Kedves Decker, köszönjük az észrevételt! Az új és a régi oldalon is teszteltünk a zubbon* keresőszóra (mindkét esetben 160 termék jött fel), ami “zubbony, zubbonyra, kényszerzubbonyos, kényszerzubbonyban” hirdetéseket is felhozott, tehát csillag nélkül is megmutatja a toldalékos megnevezésű termékeket. Esetleg a “részletes keresőben” a “Címben és a leírásban is keres” opcióval lehetne még bővíteni a keresést, így már 247 db termékből válogathatna. Üdv, Vatera

      • Kedves Vatera!

        Köszönöm a választ, de nem nyugtatott meg.
        Ha kipróbálják az “ügyész*”, “ügyész” és “ügyészség” kereséseket (én konkrétan a Gyűjtemény kategóriában futtattam le), nem lesz átfedés a találatok között, illetve az “ügyész”-re nem jönnek ki az “ügyészség” szót tartalmazó találatok.
        Én továbbra is igényelném a wildcard-os, vagy a működő töredékszavas keresést…

        Még valami: Nem találtam a keresési találatoknál baloldalt az “Egy kategóriával feljebb” linket, ami számomra hasznos volt korábban. Kikerült az új megjelenésből, vagy csak én nem lelem?

        • Kedves Decker! A keresőmotor még fejlesztés alatt van, tehát ez még nem a végleges felállás. Az “egy kategóriával feljebb” link valóban nem került be az új listaoldalra, de ha többen jelzik a hiányát, akkor mindenképpen változtatni fogunk rajta. Köszönjük az észrevételeket! Üdv, Vatera

          • Kedves Vateratunde!
            Nem tartozom a tesztelők közé, csak olvasom itt az észrevételeket, de az “egy kategóriával feljebb” link életbevágóan fontos a keresésnél, nem szabad eltüntetni.
            Üdv, MrVercetti

    • Kedves János! Van az a pont, ami után már nem lehet-szabad tovább halogatni az átalakulást. Az internetezési szokások változása miatt már alapkövetelmény, hogy egy weboldal minden platformon elérhető és jól használható legyen. Az oldal felépítésén és a már megszokott, jól működő funkciókon nem változtattunk, csak a külső lett más. További sikeres vaterázást kívánunk! Üdv, Vatera

  • Hiba pl.: beirtam a kereséshez: Precidip. Erre kijött egy üzenet, hogy a keresés a
    presidio kifejezésre futott le. Miért is? Ott van alatta, hogy “Az eredeti keresés
    találatait kérem: precidip”, nade ez igy egy marhaság. Miért nem eleve az általam
    kért kifejezésre fut le a keresés? (Ha nem talál semmit, akkor – de csak akkor –
    kináljon fel alternativát, hátha elgépeltem, de ne engem dolgoztasson.)

    • Kedves Csaba! Köszönjük a visszajelzést. Az említett példa nem hiba, az új keresőmotor logikája szerint a ritkábban használt keresőszavaknál elsőként a relevánsabb terméket javasolja, de természetesen az ön által keresett “Az eredeti keresés találatait kérem: Precidip” linkre kattintva azonnal lefut az eredeti keresés is. Köszönjük a megértést! Üdv, Vatera

        • Kedves Csaba! Lehet okoskodásnak tűnik, de sok felhasználónak segítség. A jó hír, hogy a kereső képes tanulni, tehát ha sokszor keresnek ugyanarra a ritka szóra, akkor észben tartja. 😉 Üdv, Vatera

          • Többször, több problémát jeleztem (pl. a feleslegesen szellős megjelenitéssel kapcsolatban). Korábban a képmegjelenitéssel nem volt gond, most viszont gyatra, és nem látok javulást. Pl.: új ablakban nem lehet nagy méretű megjelenitést elérni. A Vatera a felhasználókból él – miért nem veszi figyelembe a visszajelzéseiket? Ha a rendszerük még fejlesztés alatt áll, talán nem velünk kellene teszteltetni, hanem akkor kellene vele előjönni, amikor alapvető hibáktól mentes..

          • Kedves Csaba! Az új felület több szakember együttműködésével, rengeteg előzetes tesztelés és javítást megelőzően került ki a vaterások elé. Még mindig kevés felhasználó láthatja az új oldalt, pontosan abból a megfontolásból, hogy a “ráerőltetés” helyett az aktív vaterásokkal együtt szeretnénk véglegesítenénk az oldalt. A fejlesztő kollégák folyamatosan dolgoznak, de a sok visszajelzés feldolgozása hosszú folyamat, ezért tűnhet lassúnak a változás. Köszönjük a türelmét! Üdv, Vatera

  • Az egyik termékemre rákerestem és nem adta ki bár még nem járt le az oldalon(Waldeck hajóskapitány képeslap) ha az eladó összes termékeként keresek rá akkor szerepel.

  • Sziasztok,
    egy konkrét eladó termékei közt nézelődve olyan termék is előjön, amely már elkelt. Egyrészt nem értem, hogy ezt miért adja ki, másrészt ez csak akkor látszik, ha rákattintok a termékre.
    (Amúgy én sem szeretem, ha egy jól bevált felépítés megváltozik, sőt, kifejezetten utálom, de majd beleszokunk az újba. 🙂

      • Én is meg akartam nézni egy eladó lejárt termékeit, ő biztosan nagyobb tételben utazik, mert több mint 2 millió lejárt aukciója van. (Amikor rákattintottam, csak kettőt jelzett szerencsére, így nem kell a többi 2115323 darabot is átböngésznem, ami elég időigényes lenne.) A TeszVeszen is hirdet az illető, ott csak 1567333 terméke járt le, de amikor rákattintottam, 0 darabot jelenített meg. (Egyébként Qwer 10_a eladóról van szó, mielőtt megkérdeznék, hogy konkrétan tudok-e linket küldeni vagy példát írni.) Pozitívum, hogy a változtatások óta több időm van, mert kevesebbet töltök a vaterán, és több pénzem is fog maradni, mert kevesebbet vásárolok.

  • Rákerestem 1933-ra konkrétan gyűjtemény/művészet-gyűjtemény-érmék,pénzek,papírpénzek-magyar pénzérmék magyar királyság(1920-1944)-1931-től 1944-ig és bead olyan találatokat aminek semmi köze az kereset időszakhoz mint a futó mint a lejárt hírdetések között például 1935 2 pengő.

  • Ha őszinte akarok lenni, borzalmas lett az új felület! A keresésnél a szűrés nem olyan egyértelmű mint az előző verziónál, és a terméknél nem nagyította ki a képeket, hirtelen ennyi, de a kinézet sem nyeri meg a tetszésemet. További jó munkát, és remélem nem gázoltam a fejlesztők lelkébe!

  • Sziasztok!

    Nagyon klassz az új design és jó, hogy végre a leírásba beszúrt fotókat sem vágja le a rendszer ha szélesebbek.
    Na és végre amit évek óta nem szerettem megoldódott, hogy ha csak fixáras terméket keresek XY összegig, akkor nem licites aukciókat dob fel amiknek van fix ára is, hanem csak villámárasakat! Ellenben az jó volt, hogy nem csak egyesével lehetett lépni az oldalak között (pl. most 1. oldal / 59 összesen), hanem több oldalszám is megjelent és lehetett 2-3-al arrébb is klikkelni ha még nem a kívánt árnál tartunk, ez hiányzik. Köszönöm szépen ez nagyon sokat segít a keresésben! Kellemes napot kívánok!

  • Egy dolog lenne még nagyon jó, egy automatikus piszkozat mentése lehetőség a terméklap megírásakor. Sokszor van, hogy mindent kitöltök, finomítgatom a leírást, vagy még szerkesztem a fotót amit feltöltök és mikor a tovább gombra nyomok nem sikerül és utána kezdhetem előről a hirdetés megszerkesztését mert minden elveszik, ez nagyon frusztráló tud lenni ha maximalista az ember. Jó lenne ha pl. fél percenként mentené piszkozatban mint az eBay esetében. Köszönöm!

    • Kedves Deluxe! Van mentési lehetőség termékfeltöltéskor, a jobb oldalon lévő “Mentés” gombbal megelőzhető a hasonló probléma. Üdv, Vatera

  • Köszönöm a választ. 20 percig néztem mire rájöttem, hogy a scroll mellett található mert a bekeretezett középső részen belül kerestem ahol a szerkesztés zajlik. Azt hittem, hogy reklám van oldalt és nem is figyeltem rá.:-) Megkérdeztem most több profi és régi vaterás ismerősöm és senki nem tudta, hogy van ilyen opció; tanácsos lenne a szerkesztési területre tenni a középső sávba, hogy más is megtalálja. Kellemes délutánt kívánok!

  • A képre kattintva “gyorsnézetnél” ott van a Hírdetésfigyelő, de nem működik ! csak ha a terméket megjeleníted ott lehet figyelőztetni. Korábban ez nem így volt.
    Az “Egy kategóriával feljebb” linket, én is hiányolom ! Jó lenne visszahozni. Üdv

  • Bocs, lehet hogy van de én ennél az új oldalnál nem találom az “automatikus” licit lehetőségét! Ami nagyon jó volt és fontos mindazoknak akik nem ülnek állandóan a gép mellett !

    • Kedves Tut-tam,
      az automata licitálás továbbra is úgy működik, mint a régi oldalon, tehát a licitmezőbe a maximális összeget kell beírni, és a rendszer mindig a legkisebb összeggel Licitlépcsővel) licitál a termékre.
      A hirdetésfigyelős hiba jelzését köszönjük, javítjuk! 🙂
      Üdv, Vatera

  • Kedves Tünde! Vásárlóként érdeklődöm, hogyan érem el azt a licit lehetőséget, amikor beírhatom a maximális licitösszegemet és a rendszer addig licitál helyettem. Ez jó volt, mert nem tudok jelen lenni és figyelni egy-egy licit záróidőpontjáig. Köszönöm ha válaszol.

    • Kedves Gábor! Ez továbbra is úgy működik, mint a régi oldalon, tehát a licitmezőbe a maximális összeget kell beírni, amit adna a termékért, de a rendszer az árverés során mindig a lehető legkisebb összeggel licitál a termékre. Az ajánlatot természetesen csak addig az összeghatárig teszi meg az automata rendszer, amit maximális vételárként megjelölt.

  • Egyszer volt már, hogy megújul a Vatera, de akkor visszakoztak. Ami jól bevált, megszokta az ember miért kell rajta változtatni? Személy szerint Nekem nem tetszik az új felület.

  • Kedves Tünde!
    Már a régi felületen is furcsának találtam hogy keresésnél más találatokat is ad a rendszer. Például: ,,gumi” és keresés után kiadja a gumis találatokat is. Nem értettem soha ha gumit keresek akkor miért kell végignéznem a gumis derekú nadrágokat is. Ha gumis derekú nadrágot keresnék akkor azt ütném be. Köszönettel : Attila

    • Kedves Attila! A legtöbb keresésnél hasznos, ha a “ragos” formára is talál terméket a rendszer. Az Ön esetében érdemes a keresés után alkategóriákra szűkíteni a kört, így a gumis nadrágok kihagyásával rögtön az Autó-motor alkatrész kategóriában nézelődhet tovább. 😉 További jó vaterázást! Üdv, Vatera

  • Tényleg…ha valami jól megy miért kell majdnem az egész kinézetet felületet átrendezni?? Jobban áttekinthető volt az előző verzió….majd megszokom((

  • Újabb hiba: bár még a lejárat előtt próbáltam licitálni “ISKRA ferrit” termékre, azt a jelzést kaptam, hogy már nem licitálhatok, és egy korábbi licit lett a nyertes.
    Továbbá: nem lehet a termék képét külön ablakban nagy méretben megnézni ill. menteni, bizonyos képek esetében a thumbnail megjelenités túl kicsi, máskor a megjelenités nem méretaránytartó…
    Talán előbb teszteni kellene a rendszert, mielőtt a felhasználókra szabaditják. Vissza a régit !!!!!!

  • Szomorúan látom, hogy a kritikus hangvételű hozzászólásokat cenzúrázzák.
    Legalábbis az én esetemben, már a második hozzászólásom nem jelent meg.
    Ez lesz a harmadik?

    • Kedves Csaba! A hozzászólások utólagos jóváhagyással kerülnek ki a blogba, ahogy eddig is (általánosságban a délutáni-esti hozzászólások másnap kerülnek ki). Nem vagyunk a cenzúra hívei, egyedül a személyeskedő és a káromkodástól hemzsegő hozzászólásoknak nem kegyelmezünk. Üdv, Vatera

    • Kedves István,
      természetesen ha a nem gombra kattint, nem szabadna újból megjelennie az ablaknak, köszönjük a hiba jelzését, javítjuk.
      üdv, Vatera

  • Nos, nem olvastam el minden kommentet, lehet már másnak is feltűnt a probléma. Sajnos minden, mégegyszer,.. MINDEN új ablaknál felugrik a “szeretnénk értesítéseket megjeleníteni” szörny. Őrületbe kerget. Egyszer miért nem elég ? Miért nem tanulja meg mint minden jól viselkedő web lap ?

  • Üdv! Szerintem nagyon barátságtalan az új felület, zavaróan egyszerű és minimalista. Nekem a régi jó volt, és nem szeretem, hogy mindig minden változik, főleg ha visszafelé fejlődik.

  • Mi (felhasználók) rezignáltan vettük tudomásul, hogy a Vatera,
    amelyik végülis belőlünk él, velünk tesztelteti “megújult” szoftver
    arculatát. Biztunk benne, hogy előbb-utóbb elfogynak a hibák, és
    a korábbit megközelitően használható lesz a rendszer.
    De: a rendszer továbbra is olyan elemi hibákkal rendelkezik, amiért
    egy normál szoftverfejlesztő cég páros lábbal rúgná ki az elkövetőt.
    Pl.: “Személyes ajánlataink” rovatban a képeket 90 fokkal elforgatva
    jeleniti meg, korábban működött az “Open link” context menüpont, ahol
    az adott képet lehetett egészoldalas méretben megjeleniteni – ez továbbra
    se működik, “Értékelés leadása” során egészen szürreálisan működő
    (szövegbeirást megnehezitő) textbox jelenik meg, a keresés néha
    önkényesen nem a megadott kifejezésre fut le (bár felkinálja később a
    kivánt keresést, mint lehetőséget, de ezt megelőzően akar okosabb lenni)…
    nem sorolom tovább, pedig lehetne.
    Esetleg Vatera megbizhatna egy profi céget, aki feltárja a hibákat, a
    célközönség szivatása helyett!

    • Kedves Csaba! Ha lehetséges, akkor kérnénk szépen néhány képernyőfotót, mert nem sikerült létrehoznunk az Ön által felvetett problémákat. Előre is köszönjük a segítséget! Üdv, Vatera

      • Javaslom, hogy fizessenek meg egy profi céget a tesztelési feladatok ellátására,
        merthogy ez komoly MUNKA, ami normál esetben meg kell, hogy előzze a termék
        kibocsájtását. Én most kénytelen vagyok kis időt rászánni a felsorolt hibák
        reprodukálására, mert ha nem teszem, úgy nézne ki, mintha csak vádaskodnék.

        A mellékelt screenshot-ok mutatják a korábban felsorolt jelenségeket:

        1 “Személyes ajánlataink” rovatban…képmegjelenitési hibák.
        A 90 fokos elforgatással most nem találkoztam (netán megjavitották?), csak
        a többi gyerekbetegséggel:
        1-1: a bal felső thumbnail lefele kilóg
        1-2: a termékoldalon igy néz ki, ezt kellene látni az ajánlat-oldalon is, kicsinyitve
        1-3: a képek kicsinyitése nem méretaránytartó (azaz: torzitott)

        2 korábban működött az “Open link” context menüpont…
        2-1: a bal-első thumbnail kép felett a context menűből “Open link” menűpontot
        választva a következő
        2-2: kis kép jelenik meg (korábban ekkor a kép teljes méretben jelent meg)

        3 “Értékelés leadása” során egészen szürreálisan működő…
        3: az alul-középen levő Textbox-ban előre-hátra ugrál a caret, nehéz a
        szövegbeszúrás, ami megneheziti az esetleges szövegjavitást, múdositást.

        4 a keresés néha önkényesen nem a megadott kifejezésre fut le…
        4-1: én az NS115 kifejezése akartam keresni (ami egy termék neve…)
        4-2: erre a keresés az S115 kifejezésre futott le. Erre már korábban rákérdeztem,
        azt a választ kaptam, hogy “mert az gyakoribb – de a program képes tanulni”.
        Ne finomkodjunk: ez baromság. A program a keresés előtt felkinálhat-javasolhat
        opcionális lehetőséget, vagy sikertelen keresés esetén javasolhat
        alternativákat, de nem szivathatja a felhasználót felesleges okoskodással.
        4-3: mutatja, hogy létező oldalra kerestem, amit a megerősitett szándék után kaptam.
        (Csak megjegyzem, középtájon szövegrészletek egymásra torlódnak, és én mint
        fejlesztő az ilyesmitől falra mászok, de ha csak ez lenne…)

        5 miközben a fenti screenshot-ok készültek, belefutottam néhány apróságba, pl.:
        5: az aktuális (és jobboldali mezőben nagyitva megjelenithető) thumbnail túl kicsi,
        pedig kiemelt méretben kellene megjelennie, a könnyebb navigálás érdekében.
        (Ez a hiba mintha képfile-formátum függő lenne, de nekem nincs se időm se kedvem
        tovább tesztelgetni.)

        Amiket már korábban irtam: feleslegesen szellős, a lényeget nem kiemelő felületek…
        Csak megjegyzem még, hogy a felsorolt jelenségek PROGRAMHIBÁK, azaz nem olyan kérdések,
        amiket blogban konzultálva kellene helyre tenni.

        Részemről: lepattanok a rendszerük további véleményezéséről. Tisztában vagyok vele,
        hogy a felhasználók igy is használni fogják, azaz úgy tűnik, nincs jelentősége, hogy
        a korábban jól működő rendszert egy félkész, ad-hoc foltozgatott rendszerre cserélik.
        Sajnálom.

        Most látom, hogy: nem látom, hogyan tudok a blogon belül képeket küldeni – úgyhogy
        hozzászóláshoz tartozó képeket küldöm külön üzenetben a Vaterának, vateratunde
        névre. Üdv, Csaba

        • Kedves Csaba!
          A UX- és UI designer csapat nevében is értékeljük az aggodalmát, de szeretnénk megnyugtatni, nem áll szándékunkban elbagatellizálni az oldal tesztelését, a munkát továbbra is profi szakemberekkel együtt folytatjuk. A részletes listát köszönjük, a képernyőképeket még várjuk, amint beérkeznek továbbítjuk az illetékesek felé. Üdv, Vatera

  • Nekem is lenne egy apró észrevételem. A listázóban megjelenik a kikiáltási ár és a villámár. A megnyitott terméklapon az első ami szemet szúr az a vastagon szedett, jól látható FIXÁR (ami megegyezik mondjuk a VILLÁMÁRRAL) Holott aukciós terméknél nincs ilyen, hogy fixár és nem is ez az elsődleges, hanem a kikiáltási ár. Úgy gondolom ezt kellene kiemelni, (vagy esetleg mindkettőt) végül is azon az áron veheti meg. Persze ha nem licitálnak rá de az már egy másik történet. Egy fekete keretben nagyon-nagyon halványan ott van ugyan a kikiáltási ár amit vagy észrevesz vagy sem. De szerintem csalódottságában nem biztos, hogy legörget kicsit és továbbolvas. Lehet összecsukja és keresgél tovább

  • Tisztelt Vatera!
    Célszerűnek tartanék egy olyan lehetőséget, amivel kiszűrhető lenne a nem kívánt eladók ajánlata. Tudom, hogy ez nem igazán jó üzletpolitikai megoldás lenne, de nagyban segítené a keresést. Főleg olyan kategóriáknál lenne ez szerencsés, ahol az adott kategória nagyon sokrétű ajánlatot tartalmaz, és az egyes eladók tételei viszont szűk téma köré csoportosíthatók.
    Tisztelettel, nagypapa

  • Tisztelt Vatera!
    A régi felületen alul és felül is volt lapozó funkció. Most viszont ha lapozni szeretnék mindig le kell görgetnem a találati lista legaljára. Ez elég sok időveszteséget jelent nekem, sokkal lassabban tudom átnézni a keresett tételeket.

  • Tisztelt Vatera!
    Praktikus lenne, ha a már lejárt termékeket “legtöbb megtekintés” alapján is sorba lehetne rendezni, hogy az eladó egyből láthassa, mire volt a legnagyobb az érdeklődés, így azokat a tételeket gyorsan újra lehetne indítani, szemben a mostani gyakorlattal, amikor is az összes tételt többször is át kell nézni, mire kibogarászom, hogy melyiket érné meg újra feltenni. Ez fölösleges időveszteség és macera.

    • Kedves Zsolt! Köszönjük az érdeklődést! Konkrét időpontot sajnos nem tudok mondani, a jelenlegi tesztidőszak alatt a felhasználók kis százaléka számára érhető el az új dizájn, a tőlük beérkezett vélemények, javaslatok alapján folytatjuk a fejlesztéseket, hogy az új oldallal minden vaterás elégedett lehessen. Üdv, Vatera

Vélemény, hozzászólás?

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.