BVP Plusz – Így védünk mi!

BVP

Egy hosszabb tesztidőszak lezárultával néhány napja már élesben is élvezhetik a vaterás vásárlók a BVP Plusz előnyeit. Kifejezetten büszkék vagyunk arra, hogy a vaterás eladók a panaszok többségében megfelelően kezelik a problémákat, így csekély azon esetek száma, amikor a vásárló tőlünk kér segítséget. Ebben a bejegyzésben szeretnénk egy-egy BVP által megoldott esetet bemutatni nektek, hogy lássátok, hogyan működik a rendszer. Figyelem, a reklamációk és a termékek valósak, de a szereplők nevét érthető módon nem tesszük közzé.

A termék nem felelt meg a leírásnak

Térdeplőszék

panasz:
Arnxxx felhasználó vásárolt egy térdeplőszéket “Alig használt, csak a garázsban állt…” termékleírással. A vevő azt panaszolta, hogy egy használhatatlan, balesetveszélyes bútort kapott, ami elmondása szerint penészes, házilag javítgatott volt. A vevő kompenzációt kért az eladótól, aki ezt visszautasította.
ellenőrzés:
Az eladó megkeresésünkre azt válaszolta, hogy a vádak nem voltak megalapozottak, a szék sem penészes, sem balesetveszélyes nem volt. A termékleírásban szereplő képeken a problémás területek nem látszódtak. A vevő által küldött fotókon viszont jól kivehetően egy minőségileg kifogásolható bútort látható, ami tönkrement a tárolás során és javítani kell.
megoldás:
A vásárlóval egyeztettünk és az általa kért kompenzációt, 5 000 Ft-ot kifizettük neki.

Eladóként törekedjünk a megfelelő minőségű termékfotók készítésére, amin láthatóak a termék előnyei és (ha vannak) a hibái is!

 

Törött tablet

panasz:
Joexxx felhasználó vásárolt alkatrésznek egy tabletet. A termékleírás szerint “Garancia nélkül, de nagyon szép állapotban van, mintha új lenne“, de a futártól átvéve és a teljesen ép csomagot kibontva szembesült azzal, hogy a tablet jobb felső sarkánál törött a kijelző. Jelezte az eladónak a problémát, aki nem ismerte el a hibát, és elzárkózott az együttműködéstől.
ellenőrzés:
A hirdetésben szereplő kinagyított fotókon a hibák utólag láthatók voltak, tehát az eladó valótlant közölt a hirdetésben, így a panasz jogos volt a vásárló részéről.
megoldás:
A vevő az alkatrésznek szánt termékért 14 100 Ft-ot, plusz a szállítást fizette ki utánvéttel. Kérdésünkre hogy mekkora kompenzációt fogadna el, 7 000-9 000 Ft-ot kért, végül az utóbbi összeget utaltunk át neki, amire az alábbi mondattal reagált: “Köszönöm a kompenzálást, és hogy ilyen szinten törődtek az ügyemmel!”.

Ha a termékleírás alapos, mindenre kiterjedő és a termékfotók is megfelelő minőségűek, akkor könnyedén elkerülhető a hasonló eset!

Minőségi probléma

Elektromos seprű

panasz:
Csbxxx vevő jelezte, hogy vásárolt egy vezeték nélküli elektromos seprűt. Az eladó ugyan használtnak, de ugyanakkor hibátlannak és újszerűnek hirdette, a vevő azonban egy hibás (mind mechanikailag, mind elektronikusan), működésképtelen terméket kapott. Az eladó a vásárló többszöri megkeresésére sem reagált, így hozzánk fordult segítségért.
ellenőrzés:
Az eladóval felvettük a kapcsolatot, de a mi megkeresésünkre sem reagált, így a vásárló által küldött információk alapján mérlegeltünk. Az általa készített képeken egyértelmű volt, hogy tényleg azt a terméket kapta, ami a termékleírásban szerepelt. Nyilván azt nem tudta igazolni, hogy nem működött és a kerék beragadt, de az eladó viselkedése által arra a következtetésre jutottunk, hogy a reklamációja indokolt volt.
megoldás:
Felajánlottunk számára 7399 Ft-ot (a termék ára + a szállítási díj), amit örömmel fogadott.  Mivel az eladó semmilyen szinten nem működött együtt sem a vásárlóval, sem velünk, és ez a magatartás teljesen összeférhetetlen a Vatera Profi Eladó Programmal, így az eladó státuszát megvontuk.

Áruátadáskor az eladó felelőssége nem ér véget, nagyon fontos, hogy elérhető legyen, és reagáljon az esetleg még felmerülő kérdésekre. 

 

Szállítási problémák

A rossz csomagolás

panasz:
Laptxxx felhasználó egyszerre vásárolt kettő darab laptopot ugyanattól az eladótól, szállításként futárszolgálatot jelölt meg. A termékeket és a szállítási díjat előreutalással kifizette, azonban a két termék közül az egyiket törötten kapta meg. Jelzése szerint a csomagolás elégtelen volt, a dobozban ugyanis a laptopok csúszkáltak, nem voltak megfelelően rögzítve. Ennek ellenére reklamációval élt a futárcég ügyfélszolgálatán, melyet nem megfelelő csomagolásra hivatkozva elutasítottak. Az eladó a csomagolásra vonatkozó panaszt nem fogadta el, ügyfélszolgálatunk megkeresésére is ennek megfelelően reagált.
megoldás:
Mivel ilyen módon az eladó és futárszolgálat általi kártalanítására nem volt esély, a törött termék árát és a szállítás díját is (13500 + 980 Ft, azaz összesen 14480 Ft-ot) a BVP+ keretei között visszafizettük.

Mindig alaposan és körültekintően csomagoljuk be a postázandó termékeket. Adott esetben hívjuk fel a vásárló figyelmét arra, hogy lehetősége van értékbiztosítást és a törékenykezelést kérni a csomagra!

 

Ajándék könyv

panasz:
Kisbxxx vásárolt egy könyvet, amit ajándéknak szánt. A terméket futárszolgálattal kérte, és előre el is utalta az összeget az eladónak. A könyv rendben megérkezett, de menet közben kiderült, hogy a szülinaposnak már megvan ez a példány. Az eladó profi címéhez méltó módon reagált, az árut visszavette, majd visszautalta a könyv árát a szállítási költséggel együtt, viszont a visszaküldés költségét már nem kívánta kifizetni.
megoldás:
Az eladó emberileg és törvényileg is helyesen járt el, azonban úgy döntöttünk, hogy méltányossági alapon felajánljuk a vásárlónak a visszaküldés árát, bízva abban, hogy maradéktalanul elégedett lesz, és a későbbiekben is visszatér a Vaterára.

Elsőre talán túl nagyvonalúnak tűnhet a BVP, de a programnak vannak határai (BVP Plusz szabályzat). A vásárlástól számítva 90 napig lehet panaszt bejelenteni az ügyfélszolgálaton, egy naptári éven belül legfeljebb ötször kérelmezhető, alkalmanként legfeljebb 50.000 forintig. Természetesen minden egyes visszatérítés előtt alaposan kivizsgáljuk az ügyet, és ha egy eladóval vagy vevővel túl gyakran „találkozunk”, akkor felvesszük vele a kapcsolatot, és igyekszünk kideríteni, hogy mik lehetnek a sorozatos problémák okai, és hogyan lehetne azokat orvosolni a jövőre nézve.

Köszönjük a figyelmet és további biztonságos adásvételeket kívánunk!

Üdv,
a Vatera Csapata

46 comments

  • Czene Gábor úrnak MKB-bankon keresztül elutaltam 2022. okt. 06-án 60500 HUF összeget, majd másnap posta költségként majdnem 2000 HUF-ot befizettem Czene Gábor úr Magyar Külkereskedelmi Banknál vezetett
    számlaszámára. Azonban a Viddl MPL logisztika futárával együtt az adott áru egy aranymedál és Hemperger Alexandra hivatali telefonszáma +36204432983 is eltűntek, elérhetetlenek maradtak: mit javasolnak OBA avagy Fogyasztóvédelem. Szerencsére a banki bizonylatok a kezemben vannak. ÁLTALÁNOS TAPASZTALÁSOM, HOGY A KÖZEPESEN NAGYNAK SZÁMÍTÓ TÉTELEK ESETÉBEN SOKSZOR EZ TÖRTÉNIK, EGY HAGYATÉKBÓL RÁMTUKMÁLT PHILPPS LEMEZJÁTSZÓ-KAZETTÁSMAGNÓS RÁDIÓS KOMBÓ SZETTNÉL UGYAN MEGJÖTT AZ ÁRU, DE HASZNÁLHATATLAN VOLT, AKKOR “CSAK” 28.000 “huf” MENT A NEPPEREK, HOZZÁ NEM ÉRTŐ FUTÁRSZOLGÁLATOS ALKALMAZOTTAK FIGYELMETLENSÉGE MIATT. remélem ilyesmi a JÖVŐBEN SEM A VATERÁN SEM PEDIG TÁRSOLDALAIKON SEM FOG ELŐFORDULNI. NAGYON DE NAGYON NEGATÍV REKLÁM EZ A WEB-LAP ÜZEMELTETŐK RÉSZÉRE

    • T. Cím!

      Kb. 2 hete leütötten, egy 35000.- Ft-os OLYMPOS fényképző gépet melyet azóta sem kaptam meg. Nem tudom elképzelni, mi történt. Kérem megnyugtató válaszukat.

      Molnár Imre

  • 3171710372 sz. termékkóddal kapcsolatban írt panaszlevelem a mai napon orvoslásra talált. Az eladó vissza utalta a pénzem. kösz9önöm.

  • T.Cím

    3171710372 termékszámú napozó kocsira átutaltam 20000 ft-ot az eladónak.
    Nyaralásra szerettem volna megvenni. Már telefonon keresztül zaklatásnak vette, ha érdeklődöm,-amennyiben sokadjára felvette- hivatkozva, hogy éjszaka is dolgozik és több gyermeke van. Az áru végül nem érkezett meg, hívatkozva, hogy csomagolás közben meghibásodott. jun. 9.-én du. jött ez az üzenet, én kértem, hogy mielőbb utalja vissza a pénzemet, mert veszek egy másik árut. Válasz sem és pénz sem jött ezidáig. Kérem szólítsák fel a visszafizetésre. Köszönöm a közbenjárásukat.

  • Reklámozzák magukat, hogy védik a vásárlót?Én 111 vásárlásból egyetlen alkalommal kaptam negatív értékelést vevőként, mivel egy E5800-as procit vásároltam volna, de az eladó egy E5700-ast küldött, amit eszem ágában nem lett volna megvenni, de ezt találtam a csomagban. Próbáltam levelezéssel megoldani a helyzetet, de azt mondta, ez majdnem ugyanaz, így írtam, hogy lezárhattuk volna egy pozitívval is a vásárlást, erre az értékelésnél kiforgatta ezt azzal, hogy én ígértem egy pozitívat ennek ellenére, ill. ő “állítólag” keresett nekem egy E5800-ast, amit utólag írt le az értékelésnél. Megkaptam a negatívat, mint a huzat, úgy, hogy nem azt a terméket kaptam meg, amit rendeltem. A vaterával telefonon több alkalommal is beszéltem, legalább a negatív értékelésemet törölhetnék, hisz még én voltam megkárosítva. Finoman kifejezve magasról tett az egészre a VATERA BVP plusz. 🙂 Könnyű megtalálni az értékelést, mert az egyetlen a 111 közül. Köszönöm! Ez a bizalom.

    • Kedves László! Ha jól látjuk, akkor ez az eset több mint három évvel ezelőtti lehet. BVP kérelmet nem találtunk Öntől és legjobb tudomásunk szerint sem akkor, sem most nem rendelkezünk telefonos ügyfélszolgálattal, a hivatalos levelezés emailben történik. Ha szeretné töröltetni az értékelést, kérjük keresse fel az ügyfélszolgálatos kollégákat ezen az linken keresztül. Köszönettel, Vatera

  • T. Vatera!
    Mi a teendő abban az esetben, ha az eladónak több mint egy hete át lett utalva a vételár, de egyszerűen semmilyen megkeresésre nem reagál (email,telefon,SMS) Ahogy az adataiból látom, 1802 adásvétele volt, tehát már régen itt tevékenykedik. Most átolvastam a kapott negatív értékeléseit és pont szóról-szóra az én problémámról szólnak.
    Kérem a tanácsukat,hogy mit lehet tennem ilyenkor? Nem akarom rögtön a csalás elleni feljelentéssel kezdeni a rendőrségen. Már én is régi Vatera tag vagyok, de hála Istennek még minden adásvételem gördülékenyen ment.

  • Érdeklődnék, hogy eladóként van-e lehetőség hasonló folyamat indítására? A vásárló az utánvétes terméket nem vette át, megkárosított a feladás és visszaküldés díjával (2650ft), eleinte kommunikált, de most már nem tudom elérni semmilyen fórumon. Mit lehetne tenni?

  • Tisztelt BVP!
    Egy időintervallummal kapcsolatos kérelmem lenne.
    Július elején vásároltam egy szőnyeget egy eladótól (az udvariatlansága miatt megnevezem, Gack László alias Tuli38). Az eladó előszór teljesen más szőnyeget adott ki, majd 2 két múlva kicserélte arra, amit megrendeltünk. 46,500 FT áron, nem olcsó szőnyeg. A szőnyeg egyáltalán nem hibátlan, mint ahogy a hirdetésben szerepelt, hanem kopások, lyukak vannak benne. Próbáltuk megszokni a
    szőnyeget, de nem sikerült. Megpróbáltam az eladóval emélen egyezkedni egy cseréről,
    de kategorikusan elutasított mindent. Milyen további panaszlehetőségeim vannak? Köszönöm segítségüket!

  • Kedves Vatera BVP!
    Véletlen beküldésre került a BVP űrlapom, mielőtt abban a problémát leírtam volna (még csak a “bevezetőnél” jártam, a lényeg pont utána jött volna), de sajnos módosításra már nincs lehetőség, ill. új űrlapot se tudok kitölteni az érintett termékkódra. Ilyen esetben hogyan tudom a lemaradt információt megosztani Önökkel?
    Nagyon köszönöm előre is a segítséget!

    • Kedves Réka! Hamarosan küldünk egy válaszlevelet, amire válaszolva tudsz majd plusz kiegészítő információkat írni az esetről. Üdv, Vatera

  • Üdvözlöm!

    Vásároltam egy terméket littlestars (Krisztina Nagy, Juhász Lászlóné néven) nevű felhasználótól 2020. szeptember 21-én. Másnap meg is kaptam tőle e-mailben, hogy hova és mennyit kell utalnom, én ezt még aznap el is utaltam részére. Utána még válaszolt, hogy valószínű megkapta, de azóta e-mailen, vatera üzenetre sem válaszol. Véleményeknél mások is írták, hogy ugyan így jártak nála. Mit tudok ilyenkor tenni? Szerintem elég türelmes voltam, és eleget vártam.

    Előre is köszönöm segítségüket!

    Köszönettel
    Bence

    • Kedves Bence! Ha lehetséges, akkor írj egy utolsó, figyelmeztető levelet az eladónak, amiben adsz egy konkrét időpontot és ha addig sem jelentkezik, akkor megteszed a szükséges lépéseket. Ha addig mégsem jelentkezne, akkor a Személyes menü -Vásárlás -BVP menüponton belül tudod elküldeni a kérelmet. Mi azért bízunk benne, hogy rendeződni fog az adásvétel kettőtök között. Üdv, Vatera

      • Köszönöm a választ!
        Többször próbáltam hívni, azonban a telefont sem vette fel, e-mailre sem válaszolt. Utalásban megvannak az adatok, de ettől többet én sem tudok sajnos tenni.

  • Eladtam 4 üveg fényszóróbetétet, amit törékeny kezeléssel postáztam. A vevő közlése szerint az egyik repedten érkezett meg, amiről képet is küldött. A termék hirdetési képein egyértelműen látszik, hogy épek voltak feladás előtt. A vevőt kérés nélkül kártalanítottam, visszautaltam neki a vételár 25%-át, bár ez nem lett volna kötelességem. Én mint eladó kérhetek-e ilyen esetben BVP kártérítést? A postától esélytelen bármiféle kártérítést behajtani….

    • Kedves Sándor! Köszönjük a türelmét! A mai napon keresni fogja önt az egyik kollégánk a hozzászólásban megadott e-mail címen. Üdv,
      Vatera

  • Nem jó a BVP működése! Igazságtalan! Engem elutasítottak, mert az eladó jól átvert! Két laptopot vettem, az egyiket Vaterán kívül kaptam meg, mert az eladó leszedte az aukciót. A másik laptop hivatalos Vaterás vétel volt. A Vaterán vásároltra kértem elbírálást, de elutasítottak, mert a másik gép Vaterán kívül lett lebonyolítva. Az üzletmenet dokumentációja volt közös, ezért nem tudtam külön választani a két vásárlást. Egyébként a dokumentációban egyértelműen külön választhatóak a problémák. Miért nem veszik figyelembe, hogy csak a hivatalos Vaterás termékre kértem kompenzációt? Tipikus biztosítós hozzáállás. Örülnek, ha találnak valami kifogást, csak hogy ne kelljen intézkedni! Örülhetnek!

    • Kedves Laci! A Vatera és a BVP működéséhez is elengedhetetlen a szabályok betartása. Mivel helytelenül járt el azzal, hogy elfogadta a Vaterán kívüli megegyezést, ezért első körben elutasítottuk a kérelmet. Most újra átbeszéltük a kollégákkal az esetet és mivel elsődlegesen az eladó volt a “felbújtó”, így méltányosságból kifizetjük az ön által kért összeget, de nyomatékosan kérjük, hogy a továbbiakban teljes mértékben tartsa be a Vatera szabályzatát! Üdv, Vatera

  • Üdvözlöm!
    Nemrég megnyertem egy liciten egy könyve elég magas áront,amit előre elutaltam végül az eladónak,de a könyvet nem kaptam meg.Kérdezésemre azt válaszolta az illetrő,hogy feladta de mint kiderült nem nem ő és nem is nekem lett címezcve,hanem egy harmadik egyénnek aki meg állítólag el is ajándékozta és nem tuja visszaszerezni.Az eladó mentegeti magát a felelőssége alól,és csak azt hajtja hogy attól az illetőtől szerezzem meg magamnak a könyvet.Ilyen esetben mit tudok tenni?

    • Kedves Ishtvan82! Kérem, hogy mihamarabb nyújtsa be BVP-kérelmet ügyfélszolgálatunknak a Személyes menü Vásárlás oldalán a BVP menüpontban, hogy megtehessük a szükséges lépéseket. Köszönettel, Vatera

  • 50 ezer forintig nem kell rendőrségi feljelentés, a kérelem benyújtásakor mégis kéri a kapitányiság nevét stb.?! Kb 30.000 Forint a kár, miért nem tudom a kérelmet benyújtani?

    • Kedves Csontos Christian! Változatlanul 50 ezer forint a határ, de úgy látjuk azóta sikerült leadnia a kérelmet. Ha mégsem, kérjük jelezze felénk! Üdv, Vatera.hu

  • Tisztelt Vatera,

    Egy új eladótól szeretnék vásárolni, 1 értékelése van. A BVP programnak van olyan feltétele, hogy milyen “minőségű” eladótól vásárolok?
    Egy 2012-es negatív értékelése van (vevőként), eladóként egy 2020-as pozitív. Ellenrőzött felhasználó.
    Köszönöm!

  • Tisztelt Vatera! múlt héten vásároltam a rendelés sz. 2866672604 terméket melyet előre utalással fizettem de a csomagot még nem kaptam meg az elado megkeresésemre válasza volt,hogy már feladta azóta nem érem el telefonon kérem szíves közreműködésüket tisztelettel Kovács Ferenc

    • Kedves Ferenc! Az eladó partner tetemes mennyiségű pozitív értékelését nézve, szinte biztosan minden rendben lesz. Sajnos a csomagszállításnál előfordulhat némi csúszás, ha lehetséges, még legyen néhány napig türelemmel. Köszönettel, Vatera

  • De egyébként nem értem…. Miért nem lehet olyan hogy a futárszolgálatnál utánvétnél le ellenőrzi az ember és akkor nincsenek ilyen gondok. A GLS is lepattintott azzal, hogy nem nézhetem meg mi érkezett …. 2020-ban nem lehet megoldani ezt sehogy? kb 1 perc lenne átnézni hogy jó állapotú-e vagy bekapcsol egyáltalán amit rendeltél.

    • Kedves János! Igen, létezik ilyen lehetőség, de ezt általában nagyobb webshopok szokták alkalmazni, akik eleve úgy szerződnek a futárcéggel, hogy kérésre a kibontást is megvárják, és jegyzőkönyvezik az esetleges problémát. A Vaterán ez egyelőre nem megoldható, az eladók nagy százaléka a rossz tapasztalat miatt nem szállít utánvéttel, illetve a vásárlók árérzékenysége miatt nem szívesen változtatnak a szállítási költségeken. Üdv, Vatera

  • vigyázat 50 ezer forint felett bírósági rendőrségi határozat kell az ügy lezárásáról 1 éven belül , ellenkező esetben a Vatera nem fizet , ez véleményem szerint nem minden esetben teljesíthető tehát a biztonságos vásárlás nem áll fenn nagyobb összegnél , mondjuk laptop telefon stb

    • Kedves Zoltán! A BVP program minőségi kifogás esetén 50 000 Forintig vállal garanciát, ezen összegig rendőrségi feljelentés sem szükséges. 50 001 forinttól olyan esetben szavatoljuk felhasználóink elégedettségét, amikor az előre kifizetett terméket egyáltalán nem kapják meg. Úgy gondoljuk, közös érdek, hogy ezekről az esetekről a rendőrségnek is tudomása legyen, hiszen a piacterünk adta lehetőséggel visszaélő eladókat így szűrhetjük ki igazán hatékonyan. Mindemellett 50 000 Forint fölött a dokumentumok beküldésére nem egy év áll rendelkezésre, az 1 évhez ugyanis hozzáadódik a BVP igényléséhez rendelkezésre álló 90 nap is, így ez az idő hosszabb. A BVP célja mindenképpen az, hogy felhasználóink ne károsuljanak, azonban ezt a lehetőséget egy tranzakció esetén hosszabb-, adott esetben több éven át fenntartani nem tudjuk. Üdvözlettel, Vatera

  • Kedves Vatera!

    olyan ügyben milyen el járást lehet vagy kellen követni hogy egy fix áras termék le ütése után cca 5 percel fel hívtam az eladót aki tájékoztatott arrol hogy a tegnapi napon a terméket már el adta csak nem vette le a hirdetést!

    ilyenkor a negativ értékelésen kivül egyébb lehetőség nincs gondolom?
    fizetés utalás nem történt!csak nyertes licit

  • Kedves Vatera! Nem regisztrált vásárlóként vásároltam egy ékszerszettet,eseti átutalással netbankról fizettem a terméket és az 1240ft-os postaköltséget. Az utaláskor nekem rögtön levonta a számlámról a pénzt. Az eladó azt állítja,ő nem kapta meg. Ez tegnap történt. Mi a teendő ilyen esetben? Kérném a segítségüket,hisz a rendszeren keresztül vásároltam.

    Tisztelettel: Ildikó

    • Kedves Ildikó! Munkanapokon rövid átfutással megérkeznek az utalások, de hétvégén és ünnepnapokon a napközbeni banki átutalás nem érhető el, így valószínűleg csak ma (hétfőn) fogja megkapni az eladó az összeget. Üdv, Vatera

  • Egy mocskos hazugság, hogy segítenek abban az esetben, ha bizonítani tudom, hogy nem azt a terméket kapom meg, amit megvettem, 2019. 06 16. án vettem Magyarország Városai Váemegyéi könyvet, amit az eladó eredeti kiadásként hirdetett, de csak a csomag megérkezésekör derült ki, hogy egy hasonmásról van szó, ezt rögtön jeleztem az eladónak és panaszt is tettemÖnöknél, többszöri levélváltás ellenére, az utolsó levelemre már az ügyfélszolgálat nem válaszolt.Sajnos 8550 Ft. veszett el. Az eladó meg röhög a markában, Ennyit a bíztos vásárlásról.

    • Tisztelt Henzsel Pálné! Kicsit erősnek tartjuk a megfogalmazást, de természetesen utánanéztünk az ügynek. Az utolsó levelünk 2019.08.05-én 15:38-kor ment ki önhöz ticket#2019080310000248 azonosítóval, amire nem kaptunk választ. Ellenőrizze a levelezőfiókját (a spam mappát is), és ha mégsem találná a levelet, akkor vegye fel újra a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, hogy rendezhessük a problémát. Köszönettel, Vatera

  • Üdvözlöm!
    Nem regisztrált fiókkal vásároltam a vaterán egy airsoft terméket, pénteken vettem át személyesen délután 4 órakor, kb 1.5 óra múlva már nem működött. Kihez fordulhatok ezzel a minőségi problémával? Mert az eladó hallani sem akar pénz visszatérítésről. Eg ügyfélszolgálat elérhetőséget kérnék szépen.
    Köszönöm előre is a segítséget!

Vélemény, hozzászólás?