Vaterafutár ügyfélszolgálatok elérhetőségei

Vaterafutár

Hahó Vaterafutárosok!

Ez most nem egy hagyományos bejegyzés, csak egy egyszerűen nagyszerű információgyűjtő poszt, ahol egyben megtaláljátok az összes ügyfélszolgálat elérhetőségét, ha hirtelen segítségre lenne szükségetek a csomagokkal kapcsolatban!

MPL

06-1-333-7777
Hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00-17:00
Csütörtökön 08:00-20:00 óráig

Online ügyfélszolgálatok:

Küldemény nyomkövetés  »
Belföldi küldeménnyel kapcsolatos információk  »
Csomagautomatával kapcsolatos információkérés  »
Általános információkérés  »
Panasz bejelentése  »

FOXPOST

06-1-999-0-369
munkanapokon 08:00-20:00

Online ügyfélszolgálat  »
Csomagkövetés   »
Számlaigénylés  »
Panaszbejelentés  »
FOXPOST kisokos  »

 

PICK PACK PONT

06-1-881-2615
hétfőn 07:00-19:00
kedd-péntek 07:30-17:30

pickpackpont@sprinter.hu
Online ügyfélszolgálat  »

 

DPD KÜLFÖLD

06-1-501-6200
hétfőn 07:00-19:00
kedd-péntek 08:00-16:30

vaterafutar@dpd.hu

Csomagkereső  >>
Online ügyfélszolgálat  »

 

VATERA

Vaterafutáros ügyfélszolgálat   »

HDT nagycsomagszállítás

06-1-899-8503
06-20-557-44-99
munkanapokon 9:00-17:00
info@homedt.hu

15 comments

  • 2021. október 06-án megrendeltem önöktől szállítást, utánvéttel a Vaterafutár.hu oldalon! A csomagot a GLS futár 07-én felvette de másnap a depoból vissza is hozta mivel 40 kg-nál nagyobb volt (44 kg). Csomagszám: GLS3135540171 A szolgáltatást kártyával fizettem a következő számlát kaptam róla. E-VATF-2021-3314 Mivel a szállítás csak részben illetve nem a kért módon lett teljesítve az utánvét beszedés pedig egyáltalán nem ezért az összeg korrigálását kérem! A külömbözet visszautalását a megrendelésen szereplő bankszámlára teljesítsék! Köszönöm!

    • Kedves György! Az ügy már a kollégáknál van, amint lesz információ, keresni fogják önt. Addig is köszönjük a türelmét! Üdv, Vatera

    • Kedves György! A GLS megrendelését a kollégák törölték, és a kiállított számlát is sztornózták. A szállítási díj került visszatérítésre, ennek átfutási ideje maximum néhány munkanap lehet (számlavezető banktól függ). Üdv, Vatera

  • Még 202. 04.21 napján vásároltam önökön keresztül vitrint ki is fizettem 18 USD azóta semmi nem történt . tranzakció azonosító 3AE80267JV384760P JUDIT VARGA 3528 MISKOLC GUTENBERG U 5 . AZÓTA elköltöztem erről a címről de oda sem jött semmi értesítés . Új címem Varga Judit 3535 Miskolc Berekalja u 6 sz
    legyenekszívesek segíteni a kereskedőről csak egy email van erre írtam de nem kaptam választ hb186608@163.com .

    • Kedves Judit! A megadott információk alapján sajnos nem sikerült beazonosítani az eladót. Kérjük, ha vannak további információi az eladóról (vaterás név, telefon stb), akkor ezeket küldje el nekünk az ügyfélszolgálatra, hogy a kollégák segíthessenek. Köszönettel, Vatera

  • Kedves Vatera! SOS
    Miért van az, hogy nem találok önöknél semmilyen telefonszám elérhetőséget, csak így üzengetni lehet? Először is folyamatosan kapom a számlákról a díjakat, vatera termékdíjfeltöltésről? Mikori, hol ki és mit töltött fel???? Mert én hónapok óta semmit!!!! Hogyan lehet, hogy visszamenőleg 2019-ből is van elmaradt számlám, amikor nem kért semmilyen termékdíjat a feltöltéshez a vatera, hiszen mindent autómatikusan bankkártyával egyenlítek ki, ha van ilyen???? Valaki vegye már fel velem a kapcsolatot legyenek kedvesek, mert nem fizetek ki olyanért, miközben talán fél éve sem voltam itt fent a vaterán. És szeretném tudni, hogy milyen termékfeltöltés után kell fizetnem!!!!
    Köszönöm
    Telefonszámom: 06305012592

  • Üdvözletem!
    A segítségüket szeretném kérni az email címem átállításához.
    A régi email cím dec31-n a szolgáltató megszűnése miatt.
    Próbáltam az új címet átállítani de biztos, hogy rosszul csinálok valamit mert
    nem engedi.
    Köszönettel: Németh Lajos

  • Üdvözlöm Önöket! Pár napja állítottam át az elérhető telefonszámomat a valódira. A régi szerepel még mindig az adataim között. Múlt héten volt egy majdnem sikertelen kézbesítés irányomban, mert szintén a régi szerepelt. Gyanús is volt, hogy miért nem állítottam át 5 év alatt. Ezek szerint, átállítottam, ahogyan most is. Mégis a régit mutatja. Kérem , a javítását vagy segítséget! Az újabb rendelésem szeretném, ha nem 3-4 ember jóindulatán múlna!!Köszönöm! Nevem, elérhetőségem azért így nyilvánosan nem írnám le…

    • Kedves Ildikó! Köszönjük hogy jelezte felénk a problémát! A kollégánk hamarosan fel fogja keresni, hogy segíthessen önnek! Köszönettel, Vatera

  • Jó napot kívánok. Szeretném megtudni egy feladó nevét aki egy SHINSEI RC autó “egyébként használt” adna el.
    Azt tudom hogy Veszprémből illetve Litérből szeretné adni! Nagyon szeretném megvenni! 1978-as.
    Nagyon köszönném a válaszukat. Holly Béla.

Vélemény, hozzászólás?