
Vaterafutár ügyfélszolgálatok elérhetőségei
Hahó Vaterafutárosok!
Ez most nem egy hagyományos bejegyzés, csak egy egyszerűen nagyszerű információgyűjtő poszt, ahol egyben megtaláljátok az összes ügyfélszolgálat elérhetőségét, ha hirtelen segítségre lenne szükségetek a csomagokkal kapcsolatban!
MPL
06-1-333-7777
Hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00-17:00
Csütörtökön 08:00-20:00 óráig
Online ügyfélszolgálatok:
Küldemény nyomkövetés »
Belföldi küldeménnyel kapcsolatos információk »
Csomagautomatával kapcsolatos információkérés »
Általános információkérés »
Panasz bejelentése »
FOXPOST
06-1-999-0-369
munkanapokon 08:00-20:00
Online ügyfélszolgálat »
Csomagkövetés »
Számlaigénylés »
Panaszbejelentés »
FOXPOST kisokos »
GLS
+36‑29‑886‑700
munkanapokon 07:00-20:00
[email protected]
Csomagkövetés »
PICK PACK PONT
06-1-881-2615
hétfőn 07:00-19:00
kedd-péntek 07:30-17:30
[email protected]
Online ügyfélszolgálat »
DPD KÜLFÖLD
06-1-501-6200
hétfőn 07:00-19:00
kedd-péntek 08:00-16:30
Csomagkereső »
Online ügyfélszolgálat »
VATERA
Vaterafutáros ügyfélszolgálat »
HDT nagycsomagszállítás
06-1-899-8503
06-20-557-44-99
munkanapokon 9:00-17:00
[email protected]
23 comments
Tisztelt Vaterafutár!
2023. 12. 13-án 21 óra után rendeltem GLS kiszállítást a Vaterafutáron keresztül. Számlát azonnal kaptam, csomagszámot vagy bármilyen e-mailes értesítést a rendelésem sikerességéről azóta sem. Számla sorszáma: E-VATF-2023-3829. A számlán szereplő GLS azonosító: 21954789. A weboldalon megadott telefonszámon elért GLS-es ügyintéző szerint ő csomagszám nélkül semmilyen tájékoztatást sem tud adni a rendelésem státuszáról, és azt is megjegyezte, hogy nem érti, a Vaterafutár miért az ő ügyfélszolgálatuk telefonszámát írta ki. A szintén a weboldalukon található e-mail-címre a mai napon küldtem tájékoztatást kérő e-mailt, de itt is kérem szíves segítségét, hogy hol van a rendelésem elakadva, miért nem kaptam csomagszámot, és miért nem jött a futár mindmostanáig a csomagomért.
Várom szíves és mihamarabbi tájékoztatását,
üdvözlettel:
Ivancsó Mária
Kedves Mária! A kollégáktól azt a választ kaptam, hogy már felvették önnel a kapcsolatot, és megoldódott a probléma is. Üdv, Vatera Tünde
Tisztelt Vaterafutár!
E-VATF-2022-330 illetve E-VATF-2022-331 számla számokkal rendeltem két csomag szállítást gls-sel 01.09-én.
A csomagokért nem jöttek sem hétfőn,sem kedden, gls ügyfélszolgálaton reklamáltam,igy a mai napon jött a futár. Itt derült ki,hogy csak egy csomagszámot kaptak meg 3142486956,hiába 2 csomagot fizettem ki. Gls ügyfélszolgálat azt javasolta,hogy a vaterfutárnál reklamáljak, valószínűleg Önök nem adták át nekik a csomagrendelést. Ennek utána tudnának járni?Telefonos elérhetőséget nem találtam, vaterafutár ügyfélszolgálatnak írtam,viszont mivel sürgős a csomag (szerdára már várták),ezért nincs időm 36 órára amÍg válaszolnak. Valaki tudna érdemben segíteni?
Kedves Zsuzsanna! A kollégáim jelezték, hogy már megoldódott a probléma. Köszönettel, Vatera Tünde
Tisztelt Vaterafutár!
Szeretnék futárt rendelni egy termékhez, ám az ErsteBankos számlaszámomat az utánvéthez visszadobja, hogy nem magyarországi bank. Próbáltam újratölteni, más Erstés számlaszámmal is (feleségemé), de nem működik. Korábban ezzel nem volt gond. Nem tudom így küldeni a terméket, kérem jelezzenek vissza. Próbáltam telefonról, és más böngészővel is, ugyanaz a helyzet. Magyar, forint számla.
Köszönöm.
Kedves András! Kérjük, hogy írj az ügyfélszolgálatra, hogy a kollégák segíthessenek! Köszi! Üdv, Vatera Tünde
2021. október 06-án megrendeltem önöktől szállítást, utánvéttel a Vaterafutár.hu oldalon! A csomagot a GLS futár 07-én felvette de másnap a depoból vissza is hozta mivel 40 kg-nál nagyobb volt (44 kg). Csomagszám: GLS3135540171 A szolgáltatást kártyával fizettem a következő számlát kaptam róla. E-VATF-2021-3314 Mivel a szállítás csak részben illetve nem a kért módon lett teljesítve az utánvét beszedés pedig egyáltalán nem ezért az összeg korrigálását kérem! A külömbözet visszautalását a megrendelésen szereplő bankszámlára teljesítsék! Köszönöm!
Kedves György! Az ügy már a kollégáknál van, amint lesz információ, keresni fogják önt. Addig is köszönjük a türelmét! Üdv, Vatera
Kedves György! A GLS megrendelését a kollégák törölték, és a kiállított számlát is sztornózták. A szállítási díj került visszatérítésre, ennek átfutási ideje maximum néhány munkanap lehet (számlavezető banktól függ). Üdv, Vatera
Még 202. 04.21 napján vásároltam önökön keresztül vitrint ki is fizettem 18 USD azóta semmi nem történt . tranzakció azonosító 3AE80267JV384760P JUDIT VARGA 3528 MISKOLC GUTENBERG U 5 . AZÓTA elköltöztem erről a címről de oda sem jött semmi értesítés . Új címem Varga Judit 3535 Miskolc Berekalja u 6 sz
legyenekszívesek segíteni a kereskedőről csak egy email van erre írtam de nem kaptam választ [email protected] .
Kedves Judit! A megadott információk alapján sajnos nem sikerült beazonosítani az eladót. Kérjük, ha vannak további információi az eladóról (vaterás név, telefon stb), akkor ezeket küldje el nekünk az ügyfélszolgálatra, hogy a kollégák segíthessenek. Köszönettel, Vatera
Kedves Vatera! SOS
Miért van az, hogy nem találok önöknél semmilyen telefonszám elérhetőséget, csak így üzengetni lehet? Először is folyamatosan kapom a számlákról a díjakat, vatera termékdíjfeltöltésről? Mikori, hol ki és mit töltött fel???? Mert én hónapok óta semmit!!!! Hogyan lehet, hogy visszamenőleg 2019-ből is van elmaradt számlám, amikor nem kért semmilyen termékdíjat a feltöltéshez a vatera, hiszen mindent autómatikusan bankkártyával egyenlítek ki, ha van ilyen???? Valaki vegye már fel velem a kapcsolatot legyenek kedvesek, mert nem fizetek ki olyanért, miközben talán fél éve sem voltam itt fent a vaterán. És szeretném tudni, hogy milyen termékfeltöltés után kell fizetnem!!!!
Köszönöm
Telefonszámom: 06305012592
Kedves Zsuzsanna! Sajnos telefonos ügyfélszolgálatunk nincsen, ezért kérem, hogy erre a linkre kattintva vegye fel a kollégákkal a kapcsolatot, hogy segítsenek a probléma rendezésében. Köszönöm a megértést! Üdv, Vatera
Tisztelt Címzett! 08.04-én kifizettem a vaterafutáron keresztül egy csomagszállítást gls-en keresztül a gls állítja,hogy rossz a címirat,de ők nem tudják javítani csak a vaterafutár,kaphatnék segítséget ezzel kapcsolatban? ( az irányítószám stimmel,a helységnév nem,bár nem értem hogyan,hiszen az oldal automatán tölti ki ezt a mezőt)
Kedves Zsófia! Kérlek hogy az alábbi linkre kattintva vedd fel a kapcsolatot a kollégákkal, hogy segíthessenek! Köszönöm! Üdv, Vatera Tünde
https://bit.ly/vaterafutáros_Vatera-ügyfélszolgálat
Üdvözletem!
A segítségüket szeretném kérni az email címem átállításához.
A régi email cím dec31-n a szolgáltató megszűnése miatt.
Próbáltam az új címet átállítani de biztos, hogy rosszul csinálok valamit mert
nem engedi.
Köszönettel: Németh Lajos
Kedves Lajos! Kérjük, hogy erre a linkre kattintva írjon az ügyfélszolgálatos kollégáknak, hogy segíthessenek. Köszönettel, Vatera
Köszönöm a gyors segítséget
Üdv: Németh Lajos
Kedves Lajos! Nagyon szívesen! Üdv, Vatera
Üdvözlöm Önöket! Pár napja állítottam át az elérhető telefonszámomat a valódira. A régi szerepel még mindig az adataim között. Múlt héten volt egy majdnem sikertelen kézbesítés irányomban, mert szintén a régi szerepelt. Gyanús is volt, hogy miért nem állítottam át 5 év alatt. Ezek szerint, átállítottam, ahogyan most is. Mégis a régit mutatja. Kérem , a javítását vagy segítséget! Az újabb rendelésem szeretném, ha nem 3-4 ember jóindulatán múlna!!Köszönöm! Nevem, elérhetőségem azért így nyilvánosan nem írnám le…
Kedves Ildikó! Köszönjük hogy jelezte felénk a problémát! A kollégánk hamarosan fel fogja keresni, hogy segíthessen önnek! Köszönettel, Vatera
Jó napot kívánok. Szeretném megtudni egy feladó nevét aki egy SHINSEI RC autó “egyébként használt” adna el.
Azt tudom hogy Veszprémből illetve Litérből szeretné adni! Nagyon szeretném megvenni! 1978-as.
Nagyon köszönném a válaszukat. Holly Béla.
Kedves Béla! Ez sajnos így nagyon kevés információ. Hol találkozott a hirdetéssel? Köszönettel, Vatera