Új – képméret növelése a terméklapon
Kedves Vaterások!
Akinek van már tapasztalata online vásárlásban, az tudja, hogy a termékfotók nagyon nagy százalékban felelősek a vásárlói döntésekért, ezért is nagyon fontos a jó minőségű kép az eladásra szánt termékről.
Az elmúlt hónapok elemzései alapján egyértelműen kiderült, hogy a vaterázók szinte minden esetben nagyítva nézik a képeket, ezért úgy döntöttünk, hogy amennyire lehetséges, megnöveljük a képek méretét a terméklapokon, ezzel is segítve a leendő vásárlások számát.
Készült néhány verzió a lehetséges új terméklapról, amit az utóbbi hetekben le is teszteltünk a Vaterát böngészők között.
1/3-os kép méret | 1/2-es kép méret | 2/3-os kép méret |
A tesztelés végén kiderült, hogy a legnagyobb képmérettel rendelkező 2/3-os verzió is népszerű volt, de a visszajelzések alapján végül az 1/2-es verzió nyert, ahol a képméret a képernyő 50 %-ára növekedett.
Vélemények a tesztelőktől:
“A jelenlegi tetszik, kinagyítható, jól átlátható.”
“Szerintem ez megfelelő, jól láthatóak a részletek kinagyítás nélkül is, mégsem foglal nagy helyet az hirdetésben.”
“Minél nagyobb és élesebb a kép, annál jobb. :-)”
“Áttekinthető!”
“ Jó lett a nagyíthatóság, fontos az internetes vásárlásoknál.”
A “nyertes” verzió mától mindenki számára elérhető, ha van véleményetek, osszátok meg velünk hozzászólásban!
A teszteléseket folytatni fogjuk a terméklap többi elemén is, ezért ha későbbiekben szokatlan megjelenéssel vagy részlettel találkoznátok az oldalon, vizsgáljátok meg alaposan és küldjetek visszajelzést nekünk az e célra szolgáló felbukkanó “szövegbuborékban”, mert végsősoron a felhasználók körében legnépszerűbb és leghatékonyabban használható verzió nyer. Köszönjük! 🙂
További jó vaterázást kívánunk!
Üdv,
a Vatera csapata