Új – képméret növelése a terméklapon

Fejlesztések

Kedves Vaterások!

Akinek van már tapasztalata online vásárlásban, az tudja, hogy a termékfotók nagyon nagy százalékban felelősek a vásárlói döntésekért, ezért is nagyon fontos a jó minőségű kép az eladásra szánt termékről.

Az elmúlt hónapok elemzései alapján egyértelműen kiderült, hogy a vaterázók szinte minden esetben nagyítva nézik a képeket, ezért úgy döntöttünk, hogy amennyire lehetséges, megnöveljük a képek méretét a terméklapokon, ezzel is segítve a leendő vásárlások számát.

Készült néhány verzió a lehetséges új terméklapról, amit az utóbbi hetekben le is teszteltünk a Vaterát böngészők között.

1/3-os kép méret 1/2-es kép méret 2/3-os kép méret

A tesztelés végén kiderült, hogy a legnagyobb képmérettel rendelkező 2/3-os verzió is népszerű volt, de a visszajelzések alapján végül az 1/2-es verzió nyert, ahol a képméret a képernyő 50 %-ára növekedett.

Vélemények a tesztelőktől:

“A jelenlegi tetszik, kinagyítható, jól átlátható.”
“Szerintem ez megfelelő, jól láthatóak a részletek kinagyítás nélkül is, mégsem foglal nagy helyet az hirdetésben.”
“Minél nagyobb és élesebb a kép, annál jobb. :-)”
“Áttekinthető!”
“ Jó lett a nagyíthatóság, fontos az internetes vásárlásoknál.”

A “nyertes” verzió mától mindenki számára elérhető, ha van véleményetek, osszátok meg velünk hozzászólásban!

A teszteléseket folytatni fogjuk a terméklap többi elemén is, ezért ha későbbiekben szokatlan megjelenéssel vagy részlettel találkoznátok az oldalon, vizsgáljátok meg alaposan és küldjetek visszajelzést nekünk az e célra szolgáló felbukkanó “szövegbuborékban”, mert végsősoron a felhasználók körében legnépszerűbb és leghatékonyabban használható verzió nyer. Köszönjük! 🙂

További jó vaterázást kívánunk!

Üdv,
a Vatera csapata

Vélemény, hozzászólás?

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.