Vatera partnertalálkozó – 2016. október
Eljött a régóta várt pillanat, a Foxposttal közösen megrendezhettük az első Vatera partnertalálkozót. Nagyszerű élmény volt, amikor a már több éve ismert és megszokott felhasználónevekhez hozzákapcsolhattuk az arcokat illetve a vaterázók is megismerhették, hogy kik is dolgoznak a Vateránál. Az ültetési rendnek köszönhetően az azonos kategóriák profi eladói is megismerhették egymást, akik a látottak alapján gyorsan megtalálták egymással a közös hangot.
A találkozót Szanitter Áron, a Vatera ügyvezetője nyitotta meg, aki beszélt az elkövetkezendő fejlesztésekről, a Vatera jövőjéről. A társrendező FoxPost részéről Bengyel Ádám folytatta a sort, aki néhány szóban bemutatta az alig egy éves, rendkívüli tempóban fejlődő csomagszállító céget. A FoxPostnál folyamatosak a fejlesztések, hogy a Vaterás igényekhez mérten a legjobb szolgáltatást nyújthassák. A karácsonyi hajrára felkészülve bővítették az automaták számát, és már igénybe vehető a házhozszállítás opció is.
Ezután egy igazán érdekes bemutatót láthattunk a jelenlegi és jövőbeli online kereskedelmi tendenciákról az eNET internetkutató cég előadásában. Számok és mutatók támasztják alá, hogy bizony az online kereskedem még korántsem érte el a csúcsát, tehát még mindig van bőven ráció, érdemes belevágni, mert az elmúlt évek számai alapján folyamatosan emelkedni fog az eladások száma. Érdemes figyelembe venni, hogy egyre többen használják az okos telefonokat vásárlásra. A Vatera csapata jelenleg is gőzerővel dolgozik az új, mobilra és tabletre optimalizált weboldal elkészítésén remélhetőleg hamarosan bemutathatjuk nektek a mobilon is jól használható új „reszponzív” Vaterát!
A délutáni kerekasztal beszélgetéseknél különböző kategóriák profi eladói mesélték el, ők hogyan váltak sikeres vaterás kereskedőkké. Megtudtuk, hogy minden kategóriának megvan a maga eladási technikája-taktikája, és ami az egyiknél működik, az nem feltétlenül jó a másik kategóriánál. A beszélgetés végére kiderült, hogy kategóriától függetlenül a sikeres eladáshoz elengedhetetlen a jó kommunikáció, a reklamáció megfelelő kezelése, a garancia és az alázat.
Eközben a rendezvény kezdetekor szétosztott kívánság cetlik is felkerültek az üvegfalra, amelyre a résztvevők felírták a Vaterával kapcsolatos fejlesztési ötleteiket, kéréseiket, majd a a többi eladó megszavazta, hogy az adott fejlesztési ötletet mennyire támogatják, mennyire tartják hasznosnak. A kívánságokon folyamatosan dolgozunk, legtöbb “lájkot” kapó ötletekről megkérdezzük a vaterás közösséget is, és amennyiben az szélesebb körben is pozitív fogadtatásra talál, megvalósítjuk őket.
Eddig már pár kérést le is fejlesztettünk, többek között a termék címének hosszát megemeltük 100 karakterre, az 5 perces hosszabbítás lerövidítéséről pedig szavazást indítottunk a Vaterán, ahol végül az az eredmény született, hogy továbbra is maradjon a hosszabbítás ideje 5 perc.
A találkozón az előadások és a kerekasztal beszélgetéseken kívül remek lehetőség adódott arra, hogy kicsit jobban megismerjük egymást. Ezúton is szeretnénk megköszönni minden résztvevőnek, hogy eljött és megosztotta velünk ötleteit, elmondta a véleményét.
Üdvözlettel:
A Vatera Csapata