Újdonság: Bankkártyás fizetés a Kiemelések és a Kirakat megrendelésénél

Aktuális, Fejlesztések

A Kirakat és a kiemelési lehetőségek mostantól kényelmesen, azonnali bankkártyás fizetéssel vehetők igénybe a Vaterán, így pillanatok alatt láthatóbbá teheted termékeidet – és növelheted az eladások esélyét.

Mit jelent ez Neked?

  • A kiemeléseket a Vatera oldalán bankkártyával tudod kifizetni a kiemelés megrendelésekor. Kiemelést hirdetésfeladáskor tudsz igénybe venni, illetve és a már futó hirdetéseidhez is hozzáadhatod őket.
  • A Vatera oldalán történő bankkártyás fizetés titkosítva van, és megbízható pénzforgalmi partnerünk, a Barion biztonságos technológiája biztosítja azt.

A bankkártya, illetve egyéb fizetéssel kapcsolatos adatok kizárólag a Barion részére kerülnek továbbításra, azok sem a Társaságunkhoz, sem az eladóhoz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

Most még könnyebb kihozni a legtöbbet a hirdetéseidből – próbáld ki Te is!

Mi az a Vatera Kirakat?

A Kirakat a Vatera egyik legpraktikusabb funkciója, amely lehetővé teszi, hogy a terméklapon egy külön megjelenő dobozban ajánld a saját további termékeidet a vásárlóknak. Ez a doboz minden egyes termékoldaladon megjelenik, egyszerre 10 darab hirdetésedet mutatja véletlenszerűen vagy az általad beállított szempontok alapján.

Mit lát a vásárló?

  • A többi terméked lapozható kirakatát, amin láthatóak a hirdetések kezdőképe, megnevezése, ára, az összesített értékeléseid százaléka és száma, valamint a megfigyelők száma és aukció esetén a licitek száma is.
  • Lapozási lehetőség, kulcsszavas keresés és kategória szerinti rendezés is elérhető.
  • Egy kattintás, és máris a másik terméked oldalán jár a látogató!

Ez a funkció segít megfogni a látogatót, és helyben tartani: ha már érdeklődik az egyik terméked iránt, nagy eséllyel mást is szívesen megnézne a kínálatodból. Ne engedd, hogy továbbálljon!

Miért éri meg használni a Kirakatot?

  • Növeli a láthatóságot: minden termékoldaladon megjelenik.
  • Több eladásod lehet, kevesebb kattintással: a látogatók egyszerre több hirdetésedet is látják.
  • Professzionálisabb megjelenés, ami bizalmat kelt a vásárlóban.
  • Kiváló ár-érték arány: mindössze 500 Ft/hó, és minden terméked oldalán aktív.

Ez a befektetés már akár egyetlen plusz eladással megtérülhet – és onnantól csak profitot termel.

👉 További infók és a Kirakat szolgáltatás megrendelése itt »

 

Használd ki a kiemeléseket is!

A Vaterán többféle kiemelési lehetőség áll rendelkezésedre, amelyek segítenek abban, hogy hirdetéseid még feltűnőbbek legyenek a találati listákban. A kiemelést hirdetésfeladáskor és a már futó hirdetéseidhez is hozzáadhatod. Ezek közül választhatsz:

Legnépszerűbb kiemelések:

  • Listázások elejére: a találati lista elején jelenik meg a hirdetésed.
  • Terméklink a nyitólapon: a Vatera főoldalán is megjelenik a terméked.
  • Kiemelések: narancssárga megkülönböztetés, szürke keret és félkövér betű a címben.
  • Alcím a listázóban és a terméklapon.

Ezeket a kiemeléseket külön-külön vagy kombinálva is használhatod – minél több kiemelést alkalmazol, annál látványosabb lesz a hirdetésed.

Ha szeretnéd maximalizálni az eladásaidat a Vaterán, érdemes kihasználni minden lehetőséget, amivel növelheted a termékeid láthatóságát. A Kirakat szolgáltatás kiváló ár-érték arányú eszköz, amellyel saját magadnak terelhetsz több forgalmat – míg a kiemelések vizuálisan teszik feltűnővé a hirdetéseidet a vásárlók számára.

11 comments

  • Üdvözlöm!Komoly problémám van.Mint vállalkozó regisztráltam a vaterára ápr.14.-én.Pár napon belül el is utaltam a bankszámlájukra a 100.-ft-ot ami szükséges az ellenőrzéshez.Rendben megérkezett de továbbra sem tudok eladni, csak ellenőrzött vásárló vagyok.Megpróbáltam simple utalással megint elküldeni hátha így jó lesz, /többször is próbálkoztam/ de itt meg azt írja technikai probléma miatt nem tudok utalni.Rengeteg levelet írtam az ügyfélszolgálatnak de semmiféle választ, segítséget nem kaptam.A kész aukciók várnak feltöltésre, kiadásaim vannak, bevétel semmi.Erre épülne a vállalkozásom de szép lassan olyan helyzetbe kerülök hogy tönkremegyek anyagilag.Nagyon szépen kérem önöket hogy valamit csináljanak mert bajban vagyunk már.

    • Kedves Zsolt! Továbbítottam a kollégámnak a problémát, hamarosan felveszi önnel a kapcsolatot! Köszönettel, Vatera Tünde

      • Kedves Tünde!Köszönöm.Írt is egy hölgy de a probléma abszolút nem szűnt meg.Elmondta mit tegyek, megtettem de ugyanaz a helyzet mint eddig.Ezt jeleztem és kértem hogy segítsenek, válaszoljanak mit tehetek de már megint nem kaptam választ.Kérem segítsenek mert ez elkeserítő.

      • Kedves Tünde!Még mindig ugyanott tartunk.Lassan 1 hónapja nem tudok eladni valamilyen technikai probléma miatt.Válaszokat ritkán kapok és teljesen hasznavehetetlenek.Nem értem ezt az egészet, nem csak én de a vatera is komoly pénzeket veszít azzal hogy nem tudok eladni.Mondjuk a vaterának ez kevésbé megterhelő, nekem viszont egyre jobban tönkreteszi a megélhetésemet.Ha kell leírom pontosan újra, összesítve a problémát.Csak kérem végre segítsen valaki mert ez így borzalom.Már egészségügyi problémáim jelentkeztek.Üdvözlettel:N.Zsolt

        • Kedves Zsolt! Az ön esete sajnos nem a legegyszerűbb, de a kollégák már keresik a megoldást, hamarosan küldik a válaszlevelet a segítséggel. Addig köszönöm a türelmét! Üdv, vatera Tünde

  • Sandi József vagyok ! sandiantik néven vaterázok kb 2012 óta , és azóta pár 10.000.000
    forintot kifizettem önöknek ! Havi 500-700 ezres számlákkal , kérem vegyenek komolyan
    , mert sajnos eddig sem kaptam választ ! Ami ekkora forgalomnál elkeserítő !!!
    Sajnos látom a fejlesztéseket , amiket összehoznak az oldalon ! De 2 ilyen is van ami
    gondot okoz ! Egyik az hogy önök nem teszik láthatóvá a termék leírásokat csak egy
    gomb megnyomásával és így több tételt nem vettek át , mert nem olvasták a leírás
    szerinti adatokat ! A legnagyobb gondom … hogy mi cégként a nevem alatt heti kb 200
    aukciót töltünk fel ! A bevezetett bankkártyás termék kiemeléssel rengeteg probléma
    van ! Leginkább az , hogy mi mindenre teszünk 5 perces hosszabbítást , mivel minden
    1ftról indul , így mindig az aukció végén alakul ki a talán megfelelő ár ! Hetente
    ezek egyesével beállításával iszonyatosan megnő a feltöltési idő , úgy főleg hogy
    nem megfelelően működik , lassú !!! Ezzel tönkre tesznek minket és nem lesz kedvünk
    heti mennyiséget produkálni ! Így is sok munka idő mire megfelelő minőséget érünk el
    egy tétel feltöltésével ! + hogy fog történni a számlázás ? Minden egyes 50
    forintról a könyvelőmnek adjak le egy számlát ? Az a baj hogy semmit nem tájékoztattak
    erről , hogy hogyan fog működni ! Jelenleg fent van kb 180 tételem amin nincs reklám , erre mindre utólag
    próbálkoznék feltölteni reklámot , de nem megy , mert kidob az oldal ! Iszonyat
    bosszantó ! Nagyon lassú ! Jelenleg nem tudunk tétel feltölteni ! Cégünk az önök
    oldalára épült , de most megszakadni látszik ! Kérem ha lehet oldják meg hogy esetleg
    egyben lehessen beállítani az adott kiemeléseket , vagy kérem , hogy ne kelljen
    egyesével minden tételnél belépni a banki oldalra ! Jelenleg a tételem kiemelés nélkül
    futnak és így gyakorlatilag bukok minden darabnál , mert nem csak párszáz forintos
    tételeket
    indítunk 1 ftról ! Mi lehet a megoldás ?

    • Kedves József! Köszönjük a jelzést, utólag is elnézést kérünk a problémákért! A tegnapi nap folyamán a teljes termékleírás visszakerült a terméklapra, a már megszokott módon érhető el a vásárlók számára. A tömeges kiemelés futó hirdetéseknél még sajnos javítás alatt áll, igyekszünk gyorsan helyrehozni, amint lesz infóm, ezt jelezni fogom. A kiemelésekkel kapcsolatban az a döntés született, hogy önök utólagos elszámolással fognak fizetni, ennek a fejlesztése folyamatban van, kis türelmet kérnénk még! Üdv, Vatera Tünde

  • Tegnap módosítottam két aukcióm árán, de ezzel együtt a rendszer önkényesen beállított hozzájuk egy-egy kiemelést, amiket én biztosan nem választottam ki. Gondolom, rendszerhiba lehet, ezért addig nem merek módosítani más termékeimen, amíg a probléma biztosan meg nem oldódik. Írtam az ügyfélszolgálatnak, de még nem reagáltak. Nem szeretném, hogy ezek a kiemelések ki legyenek nekem számlázva, hiszen akaratom ellenére történt a beállítás.

    • Tisztelt Vatera!

      Dénes Csaba (Silver73)vagyok Sok éve Vaterázom én is.

      A tegnapi napon tettem fel egy hirdetést az oldalra.Mindig hozzá szoktam adni az 5 perces hosszabbítást,ami ugye 50 forint.Semmilyen más kiemelést nem választottam.A hirdetést felrakása előtt,át lettem irányitva a Barion oldalra,hogy azonnal fizessem ki ezt a nagy összeget kártyával.Ki is fizettem,meg is jelent a hirdetés.Kb. fél óra múlva kaptam egy számlát,amit Önök állítottak ki,hogy fizessem meg az 50 forintot újra.Nem értem a lényeget..Ha azonnal ki kellett fizetnem,akkor minek fizessek újra?Régebben ezek az összegek hozzáadódtak a havi számlákhoz,nem kellett külön fizetni.Nyomonkövethetetlen igy az egész számlázási rendszer,ami eddig sem volt nekem egyszerű.

      Üdvözlettel,Dénes Csaba

      • Kedves Csaba! A bankkártyával befizetett kiemelés külön van kezelve, a Befizetem gomb csak a még nem fizetett összesített tételek (jutalék) mellett látható. Üdv, Vatera Tünde

Vélemény, hozzászólás?