
AZ ÉV LEGJOBB ÁRA! EASYBOX csomagküldés 299 Ft 07.31-ig!
AZ ÉV LEGJOBB ÁRA csak a Vaterafutáron!
EASYBOX csomagküldés automatából – automatába július 31-ig 299 Ft / csomag!
Ráadásul most ingyen hirdethetsz a Vaterán, ha beállítod az EASYBOX-ot!
A nyári forróságban az Easybox árai is elolvadtak. Küldd csomagod júliusban Easybox automatából automatába július végéig csak 299 Ft-ért! Ráadásul, ha eladóként hirdetéseidnél beállítod az EASYBOX szállítási lehetőséget, most a listázási díjat is megspórolod!
👉 Feladok egy csomagot 299 Ft-ért! » |
EASYBOX AUTOMATÁBÓL AUTOMATÁBA AKCIÓS SZÁLLÍTÁSI DÍJAK 07.31.-ig | ||
CSOMAG MÉRETE | VATERÁS TERMÉK | NEM VATERÁS TERMÉK |
47 x 44.5 x 9 cm (S) | 299 Ft | 299 Ft |
47 x 44.5 x 18 (M) | 299 Ft | 299 Ft |
47 x 44.5 x 39 cm (L) | 299 Ft | 299 Ft |
Az Easybox háztól-automatába és háztól-házig csomagküldésre nem érvényes az akciós ár.
Most érdemes kipróbálni magad eladóként a Vaterán! Hirdetésfeladáskor jelöld be a 299 Ft-os EASYBOX csomagszállítást és mi nem számolunk feltöltési díjat!
👉 Feladok ingyenesen egy hirdetést EASYBOX csomagszállítással! » |
Most ingyen meghirdetheted termékeid, ha az Easybox-ot beállítod a hirdetésednél
- Ha a Vaterán feltöltesz egy új hirdetést, állítsd be hozzá hirdetésfeladáskor az Easybox csomagküldési lehetőséget, és mi elengedjük a listázási díjat és az esetleges újralistázási díjat is a promóció ideje alatt
- Ha a már futó hirdetéseidhez állítasz be Easybox szállítási lehetőséget, vagy akár már korábban, a promóciós időszak előtt beállítottad az Easybox szállítást hirdetésedhez, akkor amennyiben a hirdetésed a kampány ideje alatt újraindul (automatikusan, vagy manuálisan újraindítva), az újrainduló hirdetésre sem számítunk fel listázási díjat. Az ingyenes listázáshoz fontos, hogy amikor újraindul a termék, már be legyen hozzá állítva az Easybox szállítási lehetőség.
Miért érdemes az EASYBOX-ot választanod?
Az EASYBOX több mint 700 csomagautomatával áll rendelkezésedre az egész ország területén. Csomagodat elküldheted automatából automatába, de kérhetsz háznál történő csomagfelvételt vagy háztól-házig szállítást is. Az EASYBOX lakossági csomagküldés az országban csak a Vaterafutáron érhető el.
- több mint 700 automata
- az automatákban a hét minden napján 0-24 óráig feladhatod vagy átveheted a csomagod
- háznál történő csomagfelvételt vagy háztól-házig szállítást is kérhetsz
- kedvező árak
- címkenyomtatás nélkül feladhatod a csomagot
- az automatákat egyszerűen tudod használni PIN kóddal vagy QR kóddal
19 comments
Az elôzô hozzászólásban említett küldemény azonosítója: 1PFZLL8043644
Lassan két hete adtam fel a Vaterafutáron keresztül Sameday Easyboxszal egy csomagot, de a mai napig nem érkezett meg, értesítést sem én, sem a címzett nem kapott, a Sameday ügyfélszolgálata pedig mind telefonon, mind e-mailben elérhetetlen. A nyomonkövetô oldal szerint már egy hete “nehézségeik” vannak a célautomatával. Érdeklôdnék, mikor ér célba a csomag?
Kedves Bence, írj nekik üzenetet a Sameday Magyarország Facebook oldalán! Elvileg ott reagálnak a leggyorsabban az üzenetekre! Köszi az együttműködést! Üdv, Vatera Tünde

Kedves Sameday!
Én a többiekkel ellentétben csak azért ragadtam billentyűzetet, hogy megköszönjem ezt az akciót. Az akció ideje alatt szinte kizárólag easybox-ot választottak a vevőim, ha nem, akkor rábeszéltem őket és minden csomag, kifejezetten gyorsan célbaért. Pedig voltak napok, mikor az automatába 4 csomagom is volt egyszerre és nem lett összekeverve sem, tényleg minden csont nélkül ment. Azt persze 1-2 vevőnek el kellett magyarázni, hogy itt nem lesz minden lépésről e-mail küldés, de végül is a sameday oldalon nyomonkövethető a csomag végig ,szóval ez sem tragédia. Munkájukhoz további sok sikert kívánok!
Kedves Sameday!
Július 31- én feladtam kettő csomagot de csak egy regisztrálási szám jött. Pedig két különböző helyre menne. Az egyik vevőm megkapta a csomagját a másikról fogalmunk sincs hogy merre van.Az ügyfél szolgálatot nem lehet hívni mert nem veszik fel. Csomag követés által nem tudun utána járni.Szeretném valahogy a csomagot megtalálni. Segítséget szeretnék már valahogy
Kedves Zsuzsanna,
Kérjük ossza meg velünk a csomagszámot, ami alapján utána tudunk nézni a szállítási történetnek. Igyekszünk mihamarabb segíteni.
Üdvözlettel
Sameday Magyarország
Tisztelt Sameday!
Ma este 21 30 körül adtam fel 2 csomagot. A vaterával közösen meghirdett akciójuk szerint 2023 07 .31- 23:59 -ig minden méretű csomag 299.- Ft. Akkor miért fizettem az egyikért 987.- a másikért 1087 ft-ot?
KI fogja a különbözetet visszetéríteni? Vatera , Sameday ?
Várom válaszukat.
Tóth Tímea
Kedves Tímea,
Természetesen utána szeretnénk járni, hogy mi történhetett ezekben az esetekben. Elnézését kérjük a kellemetlenségekért. Mindenképpen szeretnénk elkérni az adott csomagszámokat, amik alapján be tudjuk azonosítani a rendeléseket és a fizetéseket. Ezt követően tudjuk azonosítani a problémát és segíteni a továbbiakban.
Üdvözlettel
Sameday Magyarország
Tisztelt Sameday!
A két rendelésszám a következő.
1PFZLL7904420
1PFZLL7904476
Üdvözlettel : Tóth Tímea
Kedves Tímea,
Köszönjük, hogy megosztotta velünk a csomagszámokat. Megtaláltuk a rendszerünkben a probléma forrását és természetesen a különbözetet cégünk visszatéreti. Az utalás maximális időtartalma három hét. Mindenesetre sajnáljuk, hogy ilyen szituációba került, ez többet nem fordulhat elő.
Üdvözlettel
Sameday Magyarország
Tisztelt Sameday!
Önök Aug. 4-én 3 hét visszautalási időt ígértek, ennek 2 hónapja. Pénz sehol. Várhatom valamikor a visszautalást?
Üdvözlettel: Tóth Tímea
Jó estét! Sajnos a héten több vevőm is easyboxba kérte a csomagját a kedvező ár miatt. Egyik feladásról se kaptam se én se a vevőm semmiféle jelzést Önöktől. Így ennek köszönhetően, már csalónak állítottak be és feljelentéssel fenyegetnek ez miatt. A rendszerük csak akkor küld értesítést a vevőnek ha átveheti a csomagot. Én mint eladó semmivel se tudom igazolni a feladást. Ezen sürgőssen változtassanak, mert a vatera jelezte, hogy ez kizárólag az Önök hibája.
Kedves Erika,
Kimondottan sajnáljuk, hogy ilyen problémákkal kell szembesülnie. Valóban ez egy kardinális hiba, amit már korábban is jeleztek nekünk az ügyfelek. Ennek okán már dolgozunk a megoldáson, ami természetesen nem varrja el a jelen problémáit, de bízunk benne, hogy a fejlesztést követően, újra bizalommal választja az Easybox szolgáltatást. Minden további észrevételt is szívesen fogadunk!
Üdvözlettel
Sameday Magyarország
Kedves vatera Ügyfélszolgálat!
Én is épp pár perce írtam Önöknek egy levelet, mert eddig a feladott 8 csomagomból 2 db megérkezett sikeresen, viszont 2 csomagomat elcserélték, de úgy, hogy nem az én csomagjaimat cserélték össze, hanem a kedves vásárlóm egy másik eladó által küldött csomagot kapott meg!!! A másik vásárlóm azt jelezte, hogy a csomag nyomkövetésén azt látja, hogy Ő felvette a csomagot, miközben nem vette fel.(????!!!)
Ó-ó! Ez kicsit gáz!
Ja, és sajnos a csomagrendelését követően kapok egy emailt a Vaterfutártól egy rendelési számmal, ami számhoz nincs hozzárendelve semilyen veveő név, semilyen termékszám vagy valami, amivel be tudnám azonosítani!!!!!! Aztán 2-5 perc múlva kapok egy viber üzenetet a Sameday cégtől egy feladási kóddal, amihez megint csak nincs hozzárendelve semmi, azaz se egy rendelési szám, se egy vevő név, vagy valami…
Nem is értem a Sameday céget, hogy feladáskor miért nem értesít engem és a vevőmet emailben a sikeres feladásról????????!!!!!!!!
Szóval ez így nem profizmus!!!!
Kedves Anikó,
Köszönjük, hogy jelezte a problémát nekünk. Kimondottan sajnáljuk, hogy ilyen szituáció alakulhatott ki. Meg kell jegyeznünk, hogy valóban valós hiányosságokra hívta fel a figyelmünket. Az értesítéseinket mindenképpen pontosítani kell, több információval kell ellátnunk. Ez egy fontos visszajelzés, amit el is kezdenénk orvosolni:
Amennyiben egy csomagszámot meg tud adni, mi utána fogunk nézni az eseteknek és szeretnénk felhasználni őket, mint olyan negatív tapasztalat, amivel fejleszteni tudjuk a szolgáltatás minőségét.
Üdvözlettel
Sameday Magyarország
Tisztelt Sameday Magyarország!
Én is kimondottan sajnálom a kedves vásárlómat, akinek a csomagja elcserélődött.
Az említett esetről emailt küldtem Önöknek (a csomag cseréről) a másik vásárlómat kértem, hogy problémáját Ő írja meg Önöknek emailben.
Ezért is tanulságos, hogy eladótársaim mindig írják rá a csomagra a feladó és a címzett adatait. Én mindig így teszek. Az csomagjaimon ott szerepelt most is a címzett neve, telefonszáma a célterminál és a feladási kód!! Emiatt némi reményem azért van, hogy a futár észreveszi időben tévedését!
Sőt ezentúl a rendelési számot is rá fogom írni a csomagra.
Önöket pedig kérem, hogy a viberen küldött feladási kód ne önmagában álljon, hanem legyen mellette beazonosítás miatt pl. a rendelési szám, vagy a címzett neve. Óriási segítség lenne!!!!!!!!!
Ja, és minden esetben a feladásról emailt küldjenek a feladónak és a címzettnek is! Ezt minden másik futár cég megteszi ma már!!!
Előre is köszönöm munkájukat!
Anikó
Kedves Anikó,
Minden észrevételét jegyeztük. Teljes mértékben egyetértünk abban, hogy a szolgáltatást fejleszteni kell annak érdékében, hogy a jövőben sikeresen tudjunk együttműködni. Az ön visszajelzése mindenképpen segíteni fog minket.
Amennyiben tudunk egy csomagszámot, akkor a korábban említett eseteket el is kezdenénk vizsgálni, hogy még gyorsabban tudjuk javítani a hibáinkat és bővíteni a szolgáltatásunkat.
Üdvözlettel
Sameday Magyarország
Az előző kampány alatt beállítottam ezt a szállítási módot. Hárman kértek így szállítást, mindhárommal gondom volt. Az egyik vásárlóm már rendőrségi feljelentéssel fenyegetett. Volt némi alapja, de miután a csomagját megkapta, elismerte, hogy nem én hibáztam, hanem az Easybox szolgáltatás kritikán aluli. Ezeket a problémákat akkor is jeleztem. Természetesen ezt a küldési lehetőséget akkor megszüntettem.
Most viszont, az újabb “beetetési” időszakban újra fel kellett ajánlanom, ezt a küldési módot mint lehetőség. Kettő rendelés már így érkezett. Az egyiket kb. 1 órája szerettem volna feladni, de a kód megadása után az automatán az jelent meg, hogy “HIBÁS PINKÓD”! Tehát ez is jól kezdődik. Ügyfélszolgálat, hogy segítenének, csak 17.00.-ig.
Kérdésem: Nem lehetne ezt a szolgáltatást először rendbetenni, aztán csak azután ajánlani a népnek?
Kedves Péter Csaba,
Sajnáljuk, hogy ilyen jellegű tapasztalatai vannak az említett Easybox szolgáltatással. Teljes mértékben érthető az elégedettlensége. Pont ezért szeretnénk felajánlani a segítségünket és biztositani az együttműködésünkről. Első körben szeretnénk megtudni minden információt a korábban említett rendelésekről. Gondolunk itt rendelésszámra, az Easybox helyére, a probléma jellegére (hibás volt-e a kijelző, rossz a pinkód, stb). Kérjük, hogy ezeket az információkat vagy az [email protected]-ra küldje, esetleg Facebook oldalunkon üzenetben. Amennyiben szükséges és lehetséges telefonon keresztül is egyeztetnénk a hibákról.
Ügyfélszolgálatunk Hétfőn 20:00-ig elérhető, míg a többi hétköznap 17:00-ig. Természetesen a későbbi időpontban beérkezett panaszokat, észrevételeket igyekszünk a lehető leghamarabb megválaszolni a következő munkanapon.
Fontos kiemelni, hogy minden visszajelzés fontos számunkra, hiszen ezekből tudjuk javítani szolgáltatásunk minőségét és az ezekből gyűjtött tapasztalatokat tudjuk befektetni a sikeres jövőbeli együttműködésbe.
Üdvözlettel
Sameday Magyarország