AZ ÉV LEGJOBB ÁRA! EASYBOX csomagküldés most 299 Ft!

AZ ÉV LEGJOBB ÁRA! EASYBOX csomagküldés 299 Ft 07.31-ig!

Vaterafutár

AZ ÉV LEGJOBB ÁRA csak a Vaterafutáron! 
EASYBOX csomagküldés automatából – automatába július 31-ig  299 Ft / csomag!
Ráadásul most ingyen hirdethetsz a Vaterán, ha beállítod az EASYBOX-ot!

https://www.vatera.hu/easybox-arolvadas

A nyári forróságban az Easybox árai is elolvadtak. Küldd csomagod júliusban Easybox automatából automatába július végéig csak 299 Ft-ért! Ráadásul, ha eladóként hirdetéseidnél beállítod az EASYBOX szállítási lehetőséget, most a listázási díjat is megspórolod!

👉 Feladok egy csomagot 299 Ft-ért! »
EASYBOX AUTOMATÁBÓL AUTOMATÁBA AKCIÓS SZÁLLÍTÁSI DÍJAK 07.31.-ig
CSOMAG MÉRETE VATERÁS TERMÉK NEM VATERÁS TERMÉK
47 x 44.5 x 9 cm (S) 299 Ft 299 Ft
47 x 44.5 x 18 (M) 299 Ft 299 Ft
47 x 44.5 x 39 cm (L) 299 Ft 299 Ft

Az Easybox háztól-automatába és háztól-házig csomagküldésre nem érvényes az akciós ár.

Most érdemes kipróbálni magad eladóként a Vaterán! Hirdetésfeladáskor jelöld be a 299 Ft-os EASYBOX csomagszállítást és mi nem számolunk feltöltési díjat!

👉 Feladok ingyenesen egy hirdetést EASYBOX csomagszállítással! »

Most ingyen meghirdetheted termékeid, ha az Easybox-ot beállítod a hirdetésednél

  • Ha a Vaterán feltöltesz egy új hirdetést, állítsd be hozzá hirdetésfeladáskor az Easybox csomagküldési lehetőséget, és mi elengedjük a listázási díjat és az esetleges újralistázási díjat is a promóció ideje alatt
  • Ha a már futó hirdetéseidhez állítasz be Easybox szállítási lehetőséget, vagy akár már korábban, a promóciós időszak előtt beállítottad az Easybox szállítást hirdetésedhez, akkor amennyiben a hirdetésed a kampány ideje alatt újraindul (automatikusan, vagy manuálisan újraindítva), az újrainduló hirdetésre sem számítunk fel listázási díjat. Az ingyenes listázáshoz fontos, hogy amikor újraindul a termék, már be legyen hozzá állítva az Easybox szállítási lehetőség.

 

Miért érdemes az EASYBOX-ot választanod?
Az EASYBOX több mint 700 csomagautomatával áll rendelkezésedre az egész ország területén. Csomagodat elküldheted automatából automatába, de kérhetsz háznál történő csomagfelvételt vagy háztól-házig szállítást is. Az EASYBOX lakossági csomagküldés az országban csak a Vaterafutáron érhető el.

  • több mint 700 automata
  • az automatákban a hét minden napján 0-24 óráig feladhatod vagy átveheted a csomagod
  • háznál történő csomagfelvételt vagy háztól-házig szállítást is kérhetsz
  • kedvező árak
  • címkenyomtatás nélkül feladhatod a csomagot
  • az automatákat egyszerűen tudod használni PIN kóddal vagy QR kóddal

 

19 comments

  • Lassan két hete adtam fel a Vaterafutáron keresztül Sameday Easyboxszal egy csomagot, de a mai napig nem érkezett meg, értesítést sem én, sem a címzett nem kapott, a Sameday ügyfélszolgálata pedig mind telefonon, mind e-mailben elérhetetlen. A nyomonkövetô oldal szerint már egy hete “nehézségeik” vannak a célautomatával. Érdeklôdnék, mikor ér célba a csomag?

  • Kedves Sameday!

    Én a többiekkel ellentétben csak azért ragadtam billentyűzetet, hogy megköszönjem ezt az akciót. Az akció ideje alatt szinte kizárólag easybox-ot választottak a vevőim, ha nem, akkor rábeszéltem őket és minden csomag, kifejezetten gyorsan célbaért. Pedig voltak napok, mikor az automatába 4 csomagom is volt egyszerre és nem lett összekeverve sem, tényleg minden csont nélkül ment. Azt persze 1-2 vevőnek el kellett magyarázni, hogy itt nem lesz minden lépésről e-mail küldés, de végül is a sameday oldalon nyomonkövethető a csomag végig ,szóval ez sem tragédia. Munkájukhoz további sok sikert kívánok!

  • Kedves Sameday!
    Július 31- én feladtam kettő csomagot de csak egy regisztrálási szám jött. Pedig két különböző helyre menne. Az egyik vevőm megkapta a csomagját a másikról fogalmunk sincs hogy merre van.Az ügyfél szolgálatot nem lehet hívni mert nem veszik fel. Csomag követés által nem tudun utána járni.Szeretném valahogy a csomagot megtalálni. Segítséget szeretnék már valahogy

    • Kedves Zsuzsanna,

      Kérjük ossza meg velünk a csomagszámot, ami alapján utána tudunk nézni a szállítási történetnek. Igyekszünk mihamarabb segíteni.

      Üdvözlettel
      Sameday Magyarország

  • Tisztelt Sameday!
    Ma este 21 30 körül adtam fel 2 csomagot. A vaterával közösen meghirdett akciójuk szerint 2023 07 .31- 23:59 -ig minden méretű csomag 299.- Ft. Akkor miért fizettem az egyikért 987.- a másikért 1087 ft-ot?
    KI fogja a különbözetet visszetéríteni? Vatera , Sameday ?
    Várom válaszukat.
    Tóth Tímea

    • Kedves Tímea,

      Természetesen utána szeretnénk járni, hogy mi történhetett ezekben az esetekben. Elnézését kérjük a kellemetlenségekért. Mindenképpen szeretnénk elkérni az adott csomagszámokat, amik alapján be tudjuk azonosítani a rendeléseket és a fizetéseket. Ezt követően tudjuk azonosítani a problémát és segíteni a továbbiakban.

      Üdvözlettel
      Sameday Magyarország

        • Kedves Tímea,

          Köszönjük, hogy megosztotta velünk a csomagszámokat. Megtaláltuk a rendszerünkben a probléma forrását és természetesen a különbözetet cégünk visszatéreti. Az utalás maximális időtartalma három hét. Mindenesetre sajnáljuk, hogy ilyen szituációba került, ez többet nem fordulhat elő.

          Üdvözlettel
          Sameday Magyarország

          • Tisztelt Sameday!
            Önök Aug. 4-én 3 hét visszautalási időt ígértek, ennek 2 hónapja. Pénz sehol. Várhatom valamikor a visszautalást?
            Üdvözlettel: Tóth Tímea

  • Jó estét! Sajnos a héten több vevőm is easyboxba kérte a csomagját a kedvező ár miatt. Egyik feladásról se kaptam se én se a vevőm semmiféle jelzést Önöktől. Így ennek köszönhetően, már csalónak állítottak be és feljelentéssel fenyegetnek ez miatt. A rendszerük csak akkor küld értesítést a vevőnek ha átveheti a csomagot. Én mint eladó semmivel se tudom igazolni a feladást. Ezen sürgőssen változtassanak, mert a vatera jelezte, hogy ez kizárólag az Önök hibája.

    • Kedves Erika,

      Kimondottan sajnáljuk, hogy ilyen problémákkal kell szembesülnie. Valóban ez egy kardinális hiba, amit már korábban is jeleztek nekünk az ügyfelek. Ennek okán már dolgozunk a megoldáson, ami természetesen nem varrja el a jelen problémáit, de bízunk benne, hogy a fejlesztést követően, újra bizalommal választja az Easybox szolgáltatást. Minden további észrevételt is szívesen fogadunk!

      Üdvözlettel
      Sameday Magyarország

  • Kedves vatera Ügyfélszolgálat!
    Én is épp pár perce írtam Önöknek egy levelet, mert eddig a feladott 8 csomagomból 2 db megérkezett sikeresen, viszont 2 csomagomat elcserélték, de úgy, hogy nem az én csomagjaimat cserélték össze, hanem a kedves vásárlóm egy másik eladó által küldött csomagot kapott meg!!! A másik vásárlóm azt jelezte, hogy a csomag nyomkövetésén azt látja, hogy Ő felvette a csomagot, miközben nem vette fel.(????!!!)
    Ó-ó! Ez kicsit gáz!
    Ja, és sajnos a csomagrendelését követően kapok egy emailt a Vaterfutártól egy rendelési számmal, ami számhoz nincs hozzárendelve semilyen veveő név, semilyen termékszám vagy valami, amivel be tudnám azonosítani!!!!!! Aztán 2-5 perc múlva kapok egy viber üzenetet a Sameday cégtől egy feladási kóddal, amihez megint csak nincs hozzárendelve semmi, azaz se egy rendelési szám, se egy vevő név, vagy valami…
    Nem is értem a Sameday céget, hogy feladáskor miért nem értesít engem és a vevőmet emailben a sikeres feladásról????????!!!!!!!!
    Szóval ez így nem profizmus!!!!

    • Kedves Anikó,

      Köszönjük, hogy jelezte a problémát nekünk. Kimondottan sajnáljuk, hogy ilyen szituáció alakulhatott ki. Meg kell jegyeznünk, hogy valóban valós hiányosságokra hívta fel a figyelmünket. Az értesítéseinket mindenképpen pontosítani kell, több információval kell ellátnunk. Ez egy fontos visszajelzés, amit el is kezdenénk orvosolni:

      Amennyiben egy csomagszámot meg tud adni, mi utána fogunk nézni az eseteknek és szeretnénk felhasználni őket, mint olyan negatív tapasztalat, amivel fejleszteni tudjuk a szolgáltatás minőségét.

      Üdvözlettel
      Sameday Magyarország

      • Tisztelt Sameday Magyarország!
        Én is kimondottan sajnálom a kedves vásárlómat, akinek a csomagja elcserélődött.
        Az említett esetről emailt küldtem Önöknek (a csomag cseréről) a másik vásárlómat kértem, hogy problémáját Ő írja meg Önöknek emailben.
        Ezért is tanulságos, hogy eladótársaim mindig írják rá a csomagra a feladó és a címzett adatait. Én mindig így teszek. Az csomagjaimon ott szerepelt most is a címzett neve, telefonszáma a célterminál és a feladási kód!! Emiatt némi reményem azért van, hogy a futár észreveszi időben tévedését!
        Sőt ezentúl a rendelési számot is rá fogom írni a csomagra.
        Önöket pedig kérem, hogy a viberen küldött feladási kód ne önmagában álljon, hanem legyen mellette beazonosítás miatt pl. a rendelési szám, vagy a címzett neve. Óriási segítség lenne!!!!!!!!!
        Ja, és minden esetben a feladásról emailt küldjenek a feladónak és a címzettnek is! Ezt minden másik futár cég megteszi ma már!!!
        Előre is köszönöm munkájukat!
        Anikó

        • Kedves Anikó,

          Minden észrevételét jegyeztük. Teljes mértékben egyetértünk abban, hogy a szolgáltatást fejleszteni kell annak érdékében, hogy a jövőben sikeresen tudjunk együttműködni. Az ön visszajelzése mindenképpen segíteni fog minket.
          Amennyiben tudunk egy csomagszámot, akkor a korábban említett eseteket el is kezdenénk vizsgálni, hogy még gyorsabban tudjuk javítani a hibáinkat és bővíteni a szolgáltatásunkat.

          Üdvözlettel
          Sameday Magyarország

  • Az előző kampány alatt beállítottam ezt a szállítási módot. Hárman kértek így szállítást, mindhárommal gondom volt. Az egyik vásárlóm már rendőrségi feljelentéssel fenyegetett. Volt némi alapja, de miután a csomagját megkapta, elismerte, hogy nem én hibáztam, hanem az Easybox szolgáltatás kritikán aluli. Ezeket a problémákat akkor is jeleztem. Természetesen ezt a küldési lehetőséget akkor megszüntettem.
    Most viszont, az újabb “beetetési” időszakban újra fel kellett ajánlanom, ezt a küldési módot mint lehetőség. Kettő rendelés már így érkezett. Az egyiket kb. 1 órája szerettem volna feladni, de a kód megadása után az automatán az jelent meg, hogy “HIBÁS PINKÓD”! Tehát ez is jól kezdődik. Ügyfélszolgálat, hogy segítenének, csak 17.00.-ig.
    Kérdésem: Nem lehetne ezt a szolgáltatást először rendbetenni, aztán csak azután ajánlani a népnek?

    • Kedves Péter Csaba,

      Sajnáljuk, hogy ilyen jellegű tapasztalatai vannak az említett Easybox szolgáltatással. Teljes mértékben érthető az elégedettlensége. Pont ezért szeretnénk felajánlani a segítségünket és biztositani az együttműködésünkről. Első körben szeretnénk megtudni minden információt a korábban említett rendelésekről. Gondolunk itt rendelésszámra, az Easybox helyére, a probléma jellegére (hibás volt-e a kijelző, rossz a pinkód, stb). Kérjük, hogy ezeket az információkat vagy az info@sameday.hu-ra küldje, esetleg Facebook oldalunkon üzenetben. Amennyiben szükséges és lehetséges telefonon keresztül is egyeztetnénk a hibákról.

      Ügyfélszolgálatunk Hétfőn 20:00-ig elérhető, míg a többi hétköznap 17:00-ig. Természetesen a későbbi időpontban beérkezett panaszokat, észrevételeket igyekszünk a lehető leghamarabb megválaszolni a következő munkanapon.

      Fontos kiemelni, hogy minden visszajelzés fontos számunkra, hiszen ezekből tudjuk javítani szolgáltatásunk minőségét és az ezekből gyűjtött tapasztalatokat tudjuk befektetni a sikeres jövőbeli együttműködésbe.

      Üdvözlettel

      Sameday Magyarország

Vélemény, hozzászólás?