MPL árváltozás július 1-től

Vaterafutár

Kedves Vaterafutár felhasználók!

A Vaterafutár MPL belföldi csomagküldés árai 2019. július 1-től emelkednek!

Javasoljuk, hogy még a változás előtt módosítsátok a futó termékeiteknél az MPL-es szállítási díjakat, az új árak figyelembevételével.

MPL házhoz

vaterás ár NEM vaterás ár
0 – 2 kg 1 245 Ft 1 505 Ft
2 – 5 kg 1 390 Ft 1 670 Ft
5 – 10 kg 1 475 Ft 1 835 Ft
10 – 20 kg 2 150 Ft 2 520 Ft
20 -30 kg 4 585 Ft 4 610 Ft
30 – 40 kg 6 230 Ft 6 480 Ft

MPL postai PostaPont

vaterás ár NEM vaterás ár
0 – 2 kg 1 135 Ft 1 320 Ft
2 – 5 kg 1 290 Ft 1 475 Ft
5 – 10 kg 1 415 Ft 1 600 Ft
10 – 20 kg 1 975 Ft 2 145 Ft
20 -30 kg 2 900 Ft 3 000 Ft

MPL PostaPont Partner

vaterás ár NEM vaterás ár
0 – 2 kg 1 135 Ft 1 320 Ft
2 – 5 kg 1 290 Ft 1 475 Ft
5 – 10 kg 1 415 Ft 1 600 Ft
10 – 20 kg 1 975 Ft 2 145 Ft

MPL Csomagautomata

vaterás ár NEM vaterás ár
0 – 2 kg 700 Ft 890 Ft
2 – 5 kg 800 Ft 1020 Ft
5 – 10 kg 800 Ft 1020 Ft
10 – 20 kg 1100 Ft 1330 Ft

Többletszolgáltatások

Utánvétkezelés

Beszedendő áruérték

Készpénzben kifizetve Bankszámlára utalással
50 000 Ft-ig 650 Ft 400 Ft
50 001-100 000 Ft-ig 920 Ft 710 Ft
100 001-200 000 Ft-ig 1 410 Ft 1 020 Ft
200 001-500 000 Ft-ig 2 050 Ft 1 640 Ft
500 001-1 000 000 Ft-ig 3 135 Ft 2 775 Ft
Terjedelmes küldemény alapszolgáltatás díjának 100%-a
Törékeny küldemény alapszolgáltatás díjának 75%-a
Értéknyilvánítás 150 eFt felett, minden megkezdett 10 eFt után 220 Ft
Visszakézbesítés 1 000 Ft
Háznál történő felvétel díja 3 db-ig (a szállítási díjon felül) 1 125 Ft

Amennyiben további kérdésed lenne az MPL csomagküldéssel kapcsolatban, fordulj bizalommal az MPL ügyfélszolgálatához, ahol igyekeznek minden kérdésedre választ adni.

A Vaterafutárral kapcsolatos legfrissebb híreket és információkat pedig a Vaterafutár Facebook oldalán olvashatod.

További jó csomagfeladást kívánunk!

A Vatera csapata

66 comments

  • Nem tudom, hogy van e értelme leírnom ,mert nem sokan olvassák már az itt megjelenteket.
    Szóval akinek Június 30-ig kinyomtatott MPL-es címirata van, melyet Júliusban adott fel, vagy még csak most fog feladni, jelezze a posta felé,hogy nem a címiraton feltüntetett összeget fizette a postán. Ha nem fogadják el a kinyomtatottat, akkor teljesen jogtalanul járnak el.
    Végre felocsúdtak, hogy elcseszték a postai szoftvert. Akik vállalkozásban számolják el a postától kapott számlákat, azoknak meg szinte kötelező, mert gondjak lesznek a könyvelésükben.

  • Az a helyzet, hogy tavaly még 25 nap múlva is jó volt az előre kinyomtatott címirat az akkori áremelés ellenére.
    Idén elcseszték a postai szoftvert. Ami igazán érdekes, hogy a számlán olyan adatok jelentek meg, amik egyáltalán nem fedik a valóságot.
    Mint például:
    1 napos időgarancia
    1000 g súlyhatár
    20000 Ft-os utánvét határ.
    Mindez a Vaterafutáros címirat esetén, ami nem ezen adatok szerint születik.
    Én jeleztem a postán.
    Elküldtem a küldeményazonosítót és a számla sorszámát.
    Mit gondoltok elég volt nekik a beazonosításhoz ?
    Hát nem. Kérték a fotókat is az említett dokumentumokról.
    Írtam is nekik, hogy kapják össze magukat, mert nekünk van egy Vateratünde “boszink”, akit jobb nem felmérgesíteni.
    Remélem ez utóbbi hatott rájuk.
    🙂

  • https://www.vaterafutar.hu/

    Így kezdődik:
    Eladott? Vásárolt?
    A szállításhoz rendeljen Vaterafutárt!

    Az elmúlt 10 évben még nem sikerült rájönnöm arra, hogyan rendelhetné meg a vevő a szállítást.
    Mostanában egyre többet lehet hallani a vevőktől, hogy nekik milyen igényeik lennének a szállítással kapcsolatban. A válasz pedig teljesen triviális, rendelje meg a vevő a szállítást, a neki legmegfelelőbbet.

  • Az érdekelne a legjobban, hogy a sorozatos áremelkedések közepette (néhány év alatt immár 100%-nál tartunk) mikor fogják megoldani azt a lassan 1 évtizede fennálló problémát, hogy több tucatnyi MOL PostaPont irányítószáma rosszul van fent a rendszerben!

    Módosítani ugye nem lehet, mert az Önök rendszere generálja le a PDF-et totálisan hibásan. Minden egyes ilyen hibás irányítószámmal feladott csomag esetében a Postán hosszú percek telnek el, és ideges postai ügyintézés zajlik, amit a postai alkalmazottak rendszeresen a feladón töltenek ki, aki természetesen ártatlan.

    Elképesztő, hogy ezt a hibát nem képesek kijavítani!

    • Kedves Gábor! Rendeléskor a vaterafutáros címiratra kerülő irányítószámok egyenesen a posta rendszeréből érkeznek, ebbe mi nem tudunk “belenyúlni”. Viszont ha tud konkrét irányítószámot küldeni, akkor azt továbbítjuk a Posta felé. Köszönettel, Vatera.hu

      • Kedves Tünde!

        Köszönöm a válaszát. Megígéri nekem, hogy segít végre rendezni ezeket az irányítószámokat a rendszerben? Ugyanis a Postától és Önöktől korábban tucatnyi ígéretet kaptam, mégis 6-7 év után is ugyanolyan hibás a rendszer. 4 évvel ezelőtt még azt is felajánlottam, hogy én magam megcsinálom, mivel informatikus vagyok.

        Az a baj, hogy még ha az ügyfél mindent helyesen is tölt ki, a Posta rendszere feladásnál(!) hibát jelez, és a postai felvevőnek minden egyes esetben jóváhagyást kell kérnie a továbblépéshez. Ez általában egy felettes, aki sokszor másik épületből jön át. Hangsúlyozom, a hiba az MPL Vaterafutár indulása, vagyis hosszú évek óta fennáll. És többnyire csak a MOL PostaPontok esetében.

        Az lenne a kérdésem, hogy hogyan csináljuk? Kezdésnek küldök kettőt, amely biztos hibás, ezeket fejből tudom, gyakran adok fel csomagot ide:

        Nagykanizsa
        35042 sz. MOL töltőállomás
        8800

        Gyál
        17340 sz. MOL töltőállomás
        2360

        A többit értelem szerűen akkor tudom küldeni, amikor előjönnek a hibák. Évekkel ezelőtt volt egy részletes listám, amit hordozgattam meg küldözgettem, de semmi eredménye nem lett és belefáradtam. Most látok egy halvány reménysugárt…

        • Kedves Gábor,
          a posta saját adatbázisa van integrálva az oldalunkba, tehát ha ott hibás, mi nem tudjuk frissíteni. Annyit tudok tenni, hogy írok az MPL-es kapcsolattartónknak, hogy nézzenek utána, és ígérem, visszajövök valamilyen válasszal
          Üdv, Tünde

          • Kedves Tünde!

            Nagyon köszönöm. Igen, én sejtem, hogy adatbázis-szinkronizációs hiba lehet. Rossz adatokat kap meg a Vaterafutár rendszere, emiatt rosszul lesz legenerálva a PDF, és a postán felvételkor hibát jelez a rendszer. Csak jóváhagyással tud továbblépni a kezelő. De vannak posták, ahol erre nincsenek felkészülve az alkalmazottak, azok egyszerűen nem hajlandóak felvenni a csomagot, mondván, hogy a feladó hibásan töltötte ki… Holott ez nem igaz.

            Bajára egy ügyfélnek 10 éve adok fel csomagot. Egy pár hónapja már az is hibát jelez, holott a 6500-as bajai irányítószámot pl. fejből tudom. Ezt is jelezheti nyugodtan. Amennyiben ad nekem egy emailes elérhetőséget, nagyon szívesen küldöm a további hibákat, amelyek előjönnek. Hangsúlyozom, a hibák hosszú évek óta fennállnak, és okoznak napi problémát a több száz felvevőhelyen mind a postai alkalmazottaknak, mind a feladóknak. Nagyon jó lenne pontot tenni a végére.

            Köszönöm előre is!

          • Kedves Gábor,
            a hozzászólásnál megadott emailcímen felveheti a vaterafutáros fejlsztésekkel foglalkozó kollégánk Önnel a kapcsolatot?
            üdv, Vatera

  • Mostanában a Magyar Posta nincs tisztában az árakkal…. vaterán eladott termékekért többet fizettem mint amennyit én elkérek a termék után. 72cm hosszúságú terméket miért kellett túlméretes csomagnak venni? Valamint mai nappal 0-2kg közé tartozó 1245 Ft-os ár helyett 1309Ft-ot kellett fizetnem! Nagyon jó hogy az amúgy is mínuszos csomagolás, tisztelet a kivétel pár ember dob rá némi aprót, bizony a csomagolás az egyik legnagyobb dilemma. Mit mibe csomagoljunk, a ragszalag, kitöltőanyag sincs ingyen és akkor a postán a feltüntetett áron felül lerántanak….

  • Kedves Vateratünde!

    Vasárnapi napon nyomtattam 3 darab címiratot, amit ma már nem fogadtak el az áremelés miatt, így a postán az általános postai díjszabásnak megfelelően tudtam feladni csomagot, ami elég drága.

    Két kérdésem van:

    1: Ha megrendeltem egy szolgáltatást, akkor időközben miért is nem lesz jó a címirat?
    2: Miért nem állították át már szombat 12-től a szervert az új díjszabáshoz? Csomagot szombat 12 után már csak hétfőn lehet újra feladni, így jelentős többletköltségem lett Önök miatt. Ki téríti meg ezt nekem? Miért nem írták ki hogy “Szombat 12-től hétfőig ne csinálj címiratot mert nem lesz jó.”?

    Értem én hogy elsősorban vaterás eladásokhoz van a szolgáltatás, de ha a nem vaterás eladásokhoz ilyen szar a helyzet, akkor ne adják külön arra is.

    • Kedves Sándor! Mától az eddig alapszolgáltatásként működő 1 napos időgarancia plusz 64 Ft-ba kerül a postán, ami nem automatikus, hanem külön kérhető. Üdv, Vatera.hu

  • Kedves Mindenki!
    Sajnos már ma, az áremelés első napján szembesültem azzal, hogy hiányos a feltüntetett információ.
    Amit még tudni kell az árváltozásról: az itt feltüntetett alapszolgáltatások díja, mostantól nem tartalmazza az 1 napos kézbesítést (eddig tartalmazta). Ezt helyben a postán választhatod ki, +64Ft ért. Ha ezt hozzáadod, akkor az eddigi 20% körüli áremelés lassan a 30%-ot közelíti.
    Tehát:
    1. nem kaptunk megfelelő tájékoztatást.
    2. A Magyar Posta (+Vaterafutár), nem csak árat emelt, hanem a szolgáltatás minőségét is csökkentette.

    Üdv:
    Anti

    • Kedves Anti! A Vaterafutáron már több hónapja időgarancia nélkül lehet csak feladni a csomagot. Sajnos mi is ma szembesültünk az MPL Üzleti csomag eddig alapszolgáltatásként működő, de most már csomagonként 64 Ft-os 1 napos időgaranciájáról. 🙁 Annyit azért tudni kell, hogy ez választható, Önnek kell kérnie csomagfeladáskor, tehát nem lehet automatikus a plusz költség. Üdv, Vatera.hu

      • Kedves Vateratünde!
        Csak megkérdezném , hogy az 1 napos időgaranciát , hogy tudom kiválasztani, ha itthon nyomtatom ki a feladóvevényt? Legjobb tudomásom szerint sehol
        És ez sem teljesen igaz, mert ma adtam fel két csomagot. Az egyiknek szombaton nyomtattam ki a feladóvevényét erre ráfizettem a 64 ft pluszt, a másikat ma , ez ment az új díjszabás szerint plusz nélkül.
        Elméletileg mindkettőn rajta van az 1 napot jelző kis pötty.

        • Kedves Tímea! A vaterafutáros csomagokra régóta nincs időgarancia, kizárólag csomagfeladáskor a postán lehet kérni ezt a plusz szolgáltatást, ami eddig alap volt és térítésmentes, de július 1-től 64 Ft. Üdv, Vatera.hu

      • Kedves Vatera!
        A postán nem adtak választási lehetőséget, közölték, hogy a +64 Ft-ot ki kell fizetni azzal a bizonylattal amit a Vetra oldalon nyomtattam ki. Sajnos automatikus a pluszt költség, minden csomagra felszámolták felvételkor tegnap. Kérem tájékoztasson, hogy a bizonylat nyomtatásánál mit jelöljünk be, hogy ne számítsa fel a posta feladásnál, ha Ön szerint választható.

        • Kedves Adamcsillag! A vaterafutáros csomagokat kizárólag időgarancia nélkül lehet megrendelni. Az 1 napos időgaranciát a postán csomagfeladáskor tudja kérni a postai dolgozóktól szóban. Tehát a szolgáltatás nem kötelező, hanem választható. Kérem, jelezze a panaszát a Posta Ügyfélszolgálatán. Üdv, Vatera.hu

  • ez amit a csomagküldő díjakkal művelnek a szállítók,az már egy vicc.A DPD 600 forint kiszállási díjat kér 3 csomagig,a posta egekbe emeli az árait,ez már röhej.Ha történetesen megbízhatók lennének,akkor még elfogadnám,de minden 3-4.-ik szállításnál kapom a visszajelzést hanyag kezelésről.

  • Kedves Vateratunde!

    Látom nem , hogy a dpd tárgyalás hozott volna nekünk, már az mpl is visz! Olvasom “nincs ráhatás”! Elfogadom, hogy a postával nincs alkupozícióban a Vatera, de az eladók, és vevők érdekében nem olvastam egyetlen sort sem, hogy alternatíva lenne az olcsóbb szállításra, sőt! Amikor azt írtam a dpd emelés kapcsán hogy a tulajdonos “eldobta a Vaterát …….”, ön összeesküvés elmélettel vádolt. Engem a posta nem érint, mert eddig sem tudtam érvényesíteni a vaterafutár kedvezményt a postánál! Kérem bocsásson meg, de ha ön a saját válaszait elolvassa kívülálló szemmel amit vaterás társaimnak írt kíváncsi lennék mit gondolna! Természetesen tudjuk, hogy a döntéshozó nem ön, de még is csak figyelmébe kellene ajánlani a menedzsmentnek, hogy csak egy kicsivel többre becsüljék azt a közösséget aki fizet azért, hogy a vaterán árul! Arra gondolok becsületesen írják meg, hogy nem érdeke a tulajdonosnak olcsóbb futárt keresni. Kezdek megbarátkozni a Jófogással, pedig eddig nem is árultam a Vaterán kívül sehol! Továbbra is jónak tartom a Vaterát, ezért is vagyok tanácstalan, de ez a drágulás a szállításban nem kedvez az olcsó terméknek. Megpróbáltam csökkenteni az árakat, hogy valami módon kompenzáljam a megemelkedett szállítási költséget, de a végsőkig nem lehet! Dicséretes az új arculat kialakítása, de “SZERINTEM” nagyobb szűkség lenne az olcsóbb szállításra a pörgős piacra, mert lehet szebb, de ha nem lesz vásárló, nézhetjük! Végül a kérdésem: Hogyan haladnak a tárgyalások az olcsóbb vaterafutárral? Ugyan is én még azt várom! Üdvözlettel, franciska

  • Nekem az a háborgásom oka. Ékszereket készítek. Az utóbbi időben inkább az utánvételt részístik előnyben. De 1600 ft-os ékszert ki akar majdnem 2000 ft-os postaköltséggel megvásárolni? Az utóbbi 2 évben majdnem duplájára emelkedett. 2 és fél éve a dpd 1110 ft-ért vitte az utánvételes csomagokat! Ez a durva. Közben a bérek azóta nem emelkedtek szinte semmit, nemhogy a duplájára! Az az érzésem július 1 után lehúzhatom a rollót…. Legalább Foxpost lenne Hajdúszoboszlón. De az sincs 🙁 Vaterán próbáltam eladni, nem tehetek róla, hogy inkább a facebookot részesítik előnyben vásárlóim!

  • MPL bevezette a kiszállási díjat, majd utána bevezette a DPD is. Ezen felül természetesen a kiszállítási díjak is drágultak. A legnagyobb pofátlanság. Nem lepődnék meg ha ez a két cég összebeszélt volna. GLS még egyelőre a legolcsóbb 40kg-ig 2400Ft ráadásul utánvéttel! Nem értem, hogy a GLS miért nincs a vaterafutár közt?

  • Áremelés ide vagy oda, nekem már egy ideje nagyon elegem volt az MPL-ből, kerültem is ahol tudtam, de most végleg betelt a pohár. E hónap 12-én adtak fel nekem egy Vaterás csomagot, mely már 17-én meg is érkezett. Hány nap is az?
    A csomagban egy élő növény volt, mely ennyi időt töltve a sötét dobozban elpusztult. A posta persze mossa kezeit. Így se pénz, se növény. 3000 Ft-om bánta.

  • Üdv!

    Nem értem az embereket, miért ez a háborgás!

    Persze én se örülök az emelésnek, de még így is olcsóbb, mintha simán postán adom fel, meg bármelyik futárszolgálatnál! Arról nem beszélve, hogy a 150.000 ft-ig az értékbiztosítás is kiemelkedő!

    A kérdésem nekem az lenne, hogy 3 csomag rendelésénél a postai futár mikor száll ki, másnap mint mondjuk a DPD esetében? Erről hol kap az ember visszajelzést?

    köszönöm
    A.

    • Kedves A.! A háznál történő feladás esetén a munkanapokon 15.00 óráig beérkezett megrendeléseket az MPL a következő munkanapon 08.00-16.00 óra között fogja felvenni. A 15:00 óra után beérkezett megrendelések felvétele egy munkanappal később történik. Üdv, Vatera.hu

  • Kedves Vateratunde!
    Kérem erősítsen meg abban, jól értem-e?
    Mindíg a Vaterafutár felületen töltöm ki az MPL címiratokat, de nem vaterán árult termékeket postázok. Nekem tehát 1.310.- helyett 1.505.- lesz a 2 kg-os házhoz csomag díja, csak akkor lenne 1.245.- ha vaterán eladott terméket küldenék?
    Válaszát előre is köszönöm!

    • Kedves Raymund! Igen, vaterás eladás esetén 1245 Ft, külsős (nem vaterás) eladásnál pedig 1505 Ft lesz a csomag feladása házhoz. Üdv, Vatera.hu

      • Üdv!
        Ezek az árak biztos, hogy helyesen vannak feltüntetve? Tőlem tegnap 1569 Ft-ot kértek a postán, mert a számítógépben, a rendszerükben annyit írt, nem 1505 Ft-ot. Tollal átírtak a kinyomtatott papíron is, amit odaadtam.

        • Kedves Dave! Július 1-től megszűnt az ingyenes időgaranciás csomagkézbesítés a postán, mostantól 64 Ft-ért külön kérhető a postákon a vaterafutáros csomagokra is, de nem kötelező. Kérem, jelezze a panaszát a Posta Ügyfélszolgálatán. Üdv, Vatera.hu

  • Sajnos a Posta évről évre, emeli a díjakt, szolgáltatás, meg ugyanott van, pult mögött ülő, dolgozókon, meg fapofa….úristen ez meg mit akar, minek van itt, gondolattal a fejükben,…. Sajnos tapasztalat, régóta Vaterázom, s a tapasztalat is régóta ugyanaz!, nem ők a hibásak, tudom, hiba a gépezetben van, DE ÓRIÁSI!
    Nem csokit, meg sorsjegyet kellene árulni, a biztosítást, meg ajánlgatni az embereknek…..

  • Keményebben kellene a vatera teamnek dolgozni azon, hogy az általuk generált forgalomnövekedést a különböző szállítók, főképp a Magyar Posta és a DPD értékeljék. DPD korábban hetente többször járt nálam, a +600ft ha nem három csomagot adsz fel legalább óta egyszer sem, nem is fognak. Most a MPL behúzta az újabb áremelést. Ha nem megy, akkor hagyjátok a búsba mindkettőt.

    • Morcikonzolos nem fogunk mentegetőzni, számunkra elsődleges szempont, hogy a vaterás felhasználók olcsóbban tudják használni a futárszolgáltatást. Az áremeléseket képtelenség kikerülni, de a vaterás kedvezmény biztosítva van. 🙂 Üdv, Vatera.hu

  • Lassan már 1 forintos terméket sem éri megvenni annyi a postaköltség.
    Nincs valami új társaság aki normális árakon szállít?
    Akár a Vatera is alapíthatna egyet annyi a forgalma.

  • A baj az, hogy horror lesz az ár és majd 4-5 nap alatt fog odaérni így is. Mielőtt ki lennék oktatva, van pár feladóvevényem ami ezt bizonyítja. Nem a Vatera itt a ludas, hanem a posta.

  • Lehet, hogy valamit nagyon benézek, de eddig nekem 2 kg-ig a Vaterfutáros díjszabás 1.310,- volt, ami az új szerint 1.245,- lesz. 2-5 kg-ig 1.530,- helyett 1.390,-.
    Az utánvétes díjtétel az nő, valóban.
    Mit nem veszek észre, hogy ti mindannyian emelkedésről beszéltek?
    Vagy eddig voltam átverve?

    • Tibor valahol félre nézted, mert most a Vaterás díjszabás 2 kg-ig 1.045 Ft, a nem Vaterás pedig most 1.310 Ft (az áremelés előtt)
      Üdv: Ági

    • Kedves Tibor!

      Valamit nagyon, az tuti 🙂 . Amiről Te beszélsz az ugyan vaterafutáros ár, de a nem vaterás ár. Ha vaterán eladott terméket küldesz vaterafutáron keresztül, annak 2kg-ig 1045ft jelenleg a feladási díja és ez fog emelkedni 1245ft-ra, amivel pedig(elméletileg) te küldtél az 1310 ft-os, ami 1505ft lesz július 1-től .

  • Nagyon szomorú vagyok ez miatt! 🙁
    Július 1-tól nem is fogom használni ez miatt a vaterafutárt.
    Lehetnének ügyesebbek a vaterafutárnál az üzletkötők az MPL-el szemben.

    • Kedves Gergő! Az áremelés országos szintű lesz, sajnos nincs befolyásunk rá. Természetesen nem kötelező a Vaterafutárt használni, de érdemes észben tartani, hogy az áremelés után is kedvezőbb lesz a vaterás ár, mint az általános. Üdv, Vatera.hu

      • MPL Csomagautomata NEM vaterás ár 890Ft
        Postai alapdij (visszavonásig érvényes akciós díja) 889Ft
        Azonos.

        MPL házhoz NEM vaterás ár 1505Ft
        Postai Egyetemes csomag 1550Ft
        Szinte azonos.

        De a lenyeg a vaterás ár MPL házhoz 0 – 2 kg 2 év alatt a 950Ft-ról 1245Ft-ra emelkedik.
        31%-os emelés.
        Itt inkább a mértéken kellene kicsit elgondolkodni.
        Önnek emelkedett a fizetése 31%-ot az adott időszakban?

        • Kedves Mris! Ha máskor nem is, de árváltozáskor mindig kik kell emeljük, hogy a Vaterafutár szolgáltatás elsősorban a vaterás eladások miatt jött létre, tehát a tökéletes párosítás vaterás eladás + Vaterafutár. 🙂 Üdv, Vatera.hu

  • Engem már a Vaterás ár nem különösebben érdekel, mivel nem ajánlom fel a vásárlóimnak.
    Miért is ?
    Naponta adok fel csomagot, de a Vaterán vásároltat talán másfél-két hetente 1db-ot.
    Ha a postán egyszerre adok fel vaterás és nem vaterás csomagot, akkor a postán két külön számlát kapok.
    Ugyanazon a napon , ugyanattól a szolgáltatótól kapott számlák esetén a könyvelőm +250 Ft-ot számol fel számlánként, mivel úgymond szívatom a többlet számlával. Egyazon számlára is írathatnám az összes feladott csomagot, de nem lehet, mert a Vatera és a posta így állapodott meg egymással. Feltételezem így számolnak el egymással.
    Ez az egész mivel is jár ?
    A vaterán jutalékot fizetek. Ennyivel drágábban adom a terméket a vaterán, mint mondjuk a jófogáson.
    Postázásra nem alkalmazom a vaterás kedvezményt, mert jön a bünti a könyvelőmtől.
    Mivel nincs kedvezőbb posta és drágább is a termék, ezért a vásárló nem a vaterán veszi meg a terméket.
    A vatera elesik a jutaléktól. Na bumm….
    Ha nem lenne ez a dupla számla adás, akkor sokkal több eladásom lenne a vaterán.
    Nekem így is jó, anyagilag ugyanott vagyok, a postának is jó, mert drágábban viszi a csomagot. Az egyedüli vesztes ebben a vatera.

    • Kedves László! Már elnézést, de elég szomorú, hogy a könyvelője dönti el, hogy hol adhat el és hol nem.:( Nem gondolkodott még könyvelő váltáson? Üdv, Vatera.hu

      • Kedves Vateratünde !
        Azt hiszem félreértette a hozzászólásomat. A könyvelő nem határozza meg, hogy hol adjak el.
        Egyszerű a szitu.
        Ugyanazon a napon feladok 10 csomagot egyszerre (1 számlán) , vagy ugyanazon a napon feladok 10 csomagot, óránként egyet (az 10 számla).
        Ön szerint örül a könyvelő ?
        Én magam is ki vagyok akadva azon, hogy a vaterás meg a nem vaterás feladásokra külön számlát ad a posta.
        Roppantul nem szeretek ugyanazon a napon 2 számlával távozni. Hétfőtől szombatig minden nap postázok. Ha 4 héttel számolok, akkor 4 x 6 = 24db számlával letudnám az egészet. Ha minden nap vaterás csomag is van, akkor pedig 48db számla keletkezik. Sem nekem , sem a könyvelőmnek erre nincs szüksége.

  • Én se értem mire fel emelnek állandóan, színvonal nem javul. Remélem a különbözetet tényleg a postások és a kézbesítők fogják kapni, nem a vezérigazgatónak kell az új luxusautóra meg egyéb prémiumokra…

  • A mínőség is javulni fog a magasabb áraktól,vagy csak nem elég a fizu a vezérigazgatónak,és a slepjének?Lezs új kerékpárja a postásunknak?Hoppá,lesz postásunk??Mondjuk éhbérért -20-+40C…..

    • Persze, fél óra helyett csak 10 percet kell majd várni a postán, illetve bögre kakaóval várják a csúcsidőben érkező ügyfeleket, a klimatizált helyiségekben.

Hozzászólás a(z) Házi Tamás bejegyzéshez Kilépés a válaszból


The maximum upload file size: 16 MB.
You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other.

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.