A Vatera legújabb fejlesztései

Fejlesztések

A kéréseitek, ötleteitek alapján megvalósult fejlesztések közül most szeretnénk néhányat bemutatni – próbáljátok ki az összes újítást, és fordítsátok a javatokra a közös munkánk gyümölcsét!

 

90 napos értékelés

2018.07.09-től az eladóknak és a vevőknek is egységesen 90 napjuk van az értékelés leadására. A 91. naptól fogva semelyik fél sem fog tudni értékelést készíteni az adott adásvétellel kapcsolatosan. Fontos, hogy a változás a számlázási folyamatot nem érinti, tehát amennyiben az eladó a tranzakció létrejötte utáni 30 napban nem készít visszajelzést az adásvételről, úgy a jutalék automatikusan kiszámlázásra kerül, függetlenül a vásárló visszajelzésétől.

 

PayPal a keresőben

Hahó Vásárlók, már kifejezetten PayPallal fizethető aukciókra is kereshettek a Vatera oldalain! Minden kategóriában a bal oldali “Keresés szűkítése” dobozban találjátok a keresőt. Használjátok bátran az újítást, hétről hétre folyamatosan növekszik a PayPallal fizethető termékek száma a Vaterán.

Még több infó a PayPal előnyeiről »

 

Facebook belépés

Mostantól már a Vaterán is elérhető az egyszerűen és kényelmesen használható Facebook login! Kattints a belépő/regisztráció oldalakon a Facebook gombra és gyorsítsd meg a regisztrálás folyamatát vagy egyszerűsítsd a már meglévő vaterás fiókodba való belépést. A fejlesztés a Facebookon megadott nyilvános adataid és e-mail címed alapján köti össze a fiókokat, egyéb információt nem használ.

Jó Vaterázást kívánunk!

7 comments

  • Tisztelt Vatera!

    Nem örülök a változásoknak, mivel a 90 napos szabály kifejezetten hátrányos a több tétel összevárását igénybevevő vásárlók és eladók számára egyaránt.
    A gyűjtemény kategória, legyen az bélyeg szalvéta, vagy gyufacimke stb. egyenként kis értéket képvisel, ugyanakkor minden gyűjtő általában darabonként próbálja meg beszerezni a gyűjteményt megalapozó darabokat. Erre eddig a vatera egyedülálló jó lehetőséget biztosított, de csak eddig, mert ezt a lehetőséget most elveszik mind az eladóktól, mind a vevőktől. Könnyű lenne belátni, hogy a jelenlegi postai költségek mellett nem éri meg a vásárlónak, hogy sokszor az áru értékénél magasabb postaköltség is terhelje a megszerzendő termék árát.
    Az összevárás lehetősége ezt eddig még enyhítette, de intézkedésükkel ez a lehetőség megszűnik.
    Szerintem az eddigi “sűrű fillér” helyett Önök a “ritka forint” mellett döntöttek. Nem biztos, hogy jól döntöttek.
    Számomra és sok eddigi vásárlóm számára biztosan nem.

    Tisztelettel: Nagy Gábor bélyeggyűjtő

    • Kedves Gábor!
      Egy kis segítséget szeretnénk kérni az Ön által említett probléma értelmezésében:
      Hogy függ össze az, hogy 3 hónapig értékelhető egy adott adásvétel (partner) azzal, hogy nem lehet emiatt összevárni több tétel postázását? Előfordul esetleg rendszeresen olyan eset, hogy több, mint 3 hónapig vár egy-egy vevő az eladó egy másik termékére, amit azzal egy csomagban szeretne kérni, amit először megvett? Tehát 3 hónapig vásárolgat egy-egy eladótól, és csak 3 havonta kéri tőle az addig összegyűlt termékek postázását?
      (A számlázás menetét nem érinti ez a 90 napos változtatás, az a továbbiakban is úgy zajlik, mint korábban.)

      üdvözlettel,
      Vatera

  • Tisztelt Vatera! Az értékelésekhez nekem is lenne egy javaslatom. Rengetegszer fordul elő, hogy egyik partner nem ad értékelést a másikról. Nekem is rengeteg ilyen van, mert vagy nem tudtak, vagy elfelejtették vagy nem foglalkoztak ezzel. A javaslatom az lenne, hogy akik 90 napig nem adnak partnerükről értékelést, azoknak a rendszer automatice adjon egy pozitívat, így látszódna a tranzakció a névalatti tranzakciók számánál is.

  • Tisztelt Vatera!

    Több értékelésem elveszett az új fejlesztés eredményének köszönhetően. Azt vártam az előzetes jelzés alapján, hogy a nem értékelő partnerek elmaradt értékelései automatikusan megadásra kerülnek, mint a regisztráció nélküli vásárlók esetében. Az értékeléseket leginkább a “a vatera üdvöskéi” felejtik el megadni. Több esetben írtam a honlapon keresztül üzenetet nekik. Volt aki megígérte, hogy utána néz, de legtöbbször válaszra sem méltattak. Önök felé is jeleztem ezt. Válaszlevelükben a szabályzatra hivatkoztak. Ha a működés alappillére az értékelési rendszer, akkor további fejlesztést javaslok az elmaradt értékelésekre vonatkozóan. A legszomorúbb az egészben, hogy volt olyan partner, aki ebből viccet faragott. A következő vásárlásnál elmentem a világ végére a terméket átvenni, ahol személyesen is rákérdeztem, miért van ennyi elmaradt értékelése. A válasz pimasz és semmitmondó volt. Jelenleg is több száz elmaradt értékelése van. Most már végképp nem fáj a feje. Rövidesen viszont nem látjuk majd, ha letelik a 90 nap.

    Tisztelettel: Holló István

  • Szerintem sokaknak túl bonyolult az értékelés kérdéseire a válasz megadása és ezért állnak el tőle. Lehetne talán a jelen értékelési forma mellett egy egyszerűsített, ahol a megelégedettség egy pontban jelezné mindenre a pozitív választ. Természetesen a régi értékelés is lehetőségként megmaradna, ha valamiben nem teljesen elégedett, akár a vevő, akár a vásárló.

    Tisztelettel : Szabó József

Vélemény, hozzászólás?

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.