A megbízhatóság a legfontosabb – Vaterafutár kérdőív eredményei

Vaterafutár

blog_vaterafutar_kerdoiv

Néhány hete több mint 11 ezer Vaterafutár felhasználó mondta el a véleményét nekünk, amit ezúton is köszönünk. A kérdőív elemzése után rengeteg hasznos információval lettünk gazdagabbak, igyekszünk ezeket minél jobban hasznosítani, hogy még elégedettebbek lehessetek, ha Vaterafutárt rendeltek. Lássuk akkor a kérdőív eredményeit dióhéjban:

Vaterafutar_szallitas_szempontok_2017_marcius_osszesitett

Az eladók és vásárlók által megválaszolt kérdések alapján az ígért szállítási határidők betartása volt a legfontosabb, tehát a megbízhatóság olyan szempontokat előzött meg, mint az alacsony ár vagy a gyorsaság.

Külön öröm számunkra, hogy a Vaterafutárt használók kifejezetten elégedettek a szolgáltatással. Az összesen kilenc szempontot tartalmazó értékelés során a maximálisan adható ötből átlagosan 4,41 pontot osztottak ki a válaszadók.

A felhasználók fele jobban kedveli, ha házhoz jön a futár a csomagért, míg a többiek az átvételi pontokat illetve a folyamatosan fejlődő csomagautomatákat részesítik előnyben.

A felmérés alapján a felhasználók 46 százaléka más apróhirdetési oldalakon és Facebook csoportokban értékesített termékek kiszállításához is gyakran a Vaterafutárt veszi igénybe.

Hogy minden igénynek megfeleljünk, márciusban differenciáltuk a szolgáltatás árait. Immáron lényegesen kedvezőbb, egyedi árakat biztosítunk a Vaterán értékesített termékekre, de a „nem vaterás” csomagoknál is a jelenlegi piaci árakhoz képest kedvezőbb áron vehető igénybe a csomagküldés.

Még több részlet és információ a kérdőívről ide kattintva.

Jó Vaterázást kívánunk!

2 comments

  • Tisztelt Vatera ! Valószínű jó vásárlási lehetőség lenne,ha a hirdető címe és telefonszáma nem lenne titkos.Véleményem szerint pár évvel ezelőtt sokkal gördülékenyebb volt a vásárlás.Például meg tudtam kérdezni,hogy futárszolgálattal ki küldené e a megvásárolt terméket .Ma egy szép Egyiptomi bőrpuffról maradtam le mert nem tudtam a hirdetővel megbeszélni,hogy postázná e Nekem a csomagot.Egyszerűen nem mertem rá kattintani az emailre amit a Vatera küldött mert az már egyenlő lett volna a vásárlással.Mint később meg tudtam nem csak az Én véleményem ez.Üdvözlettel:Szabóné

    • Kedves Szabóné!
      A Vaterán az eladó elérhetőségét mindig is csak a vásárlás után küldtük ki a vevőnek, ez évekkel ezelőtt is így működött, és azóta sem változtattunk a rendszeren semmit. Ettől függetlenül az eladótól régen is és most is lehet kérdezni még vásárlás előtt a terméklapon a “Kérdezz az eladótól” gombra kattintva, ott fel tudja tenni az eladónak akár a szállítással kapcsolatos kérdéseit.
      A Vatera által küldött emailek minden esetben csak tájékoztató jellegűek, azok megnyitása, vagy a levélben bármilyen link kattintása sem eredményez vásárlást, vásárolni csak a vatera oldalán lehet, de ott is több lépcsős folyamaton kell végigmenni, és minden esetben kérjük, hogy erősítse meg a vásárlási vagy licitálási szándékát, hogy biztosan ne történjen véletlen / nem kívánt vásárlás az oldalon.
      Amennyiben segítségre lenne szüksége az oldal használatával kapcsolatban, az alábbi segítség oldalunkat ajánljuk figyelmébe, ahol részletes leírást talál, hogyan tud vásárolni az oldalon, vagy akár kérdezni az eladóktól:
      http://www.vatera.hu/segitseg/licitalas_vasarlas/6/

      Üdvözlettel,
      Vatera

Vélemény, hozzászólás?