BVP Plusz kérdezz-felelek eladóknak

Fejlesztések

Kedves vaterás Eladók!

A napokban megjelenő BVP Plusz programra kapott visszajelzések alapján úgy gondoltuk, hogy mindenképpen szeretnénk külön bejegyzésben is reagálni a feltett kérdésekre. Elsőként szeretnénk leszögezni, hogy a BVP Plusz nem az eladók ellen, hanem a vásárlók érdekében jött létre. Hosszútávon az eladók számára a legfontosabb, hogy a vásárló teljes biztonsággal vásárolhasson az oldalon, elégedetten távozzon, majd később visszatérjen a Vaterára.

 

Mi van azokkal az eladókkal, akik a link vásárlók miatt fizetik a jutalékot a semmire, mert a partner nem fizet?

  • Ha az eladó időben (30 napon belül) jelzi, hogy az adásvétel nem jött létre, akkor a rendszer nem számol jutalékot. Egyedi eljárás alapján (az eladó kérése esetén) a kiemelési díjak jóváírására is van már lehetőség.

 

Az eladókat mi vagy ki védi az indokolatlan, negatív értékelések következményeitől?

  • Néhány hónapja mi is rendszeresen figyeljük a negatív értékeléseket. Ha olyannal találkozunk, ahol egyértelműen bosszúnegatívról van szó, ott felkeressük az eladót, és felajánljuk a törlést. Adott esetben az eladó is jelezheti az ügyfélszolgálaton a problémát, és ha igazoltnak látjuk az igényt, akkor töröljük az értékelést.

 

Most majd mindenki kifogásolni fogja a termékeket, ha kell, ha nem…

  • A BVP Plusz Programnak is vannak határai (BVP Plusz szabályzat), egy naptári éven belül legfeljebb ötször kérelmezhető, alkalmanként legfeljebb 30.000 forintig. Ezen kívül minden egyes visszatérítés előtt alaposan kivizsgáljuk az ügyet, és ha egy eladóval vagy vevővel túl gyakran „találkozunk”, akkor felvesszük vele a kapcsolatot, és igyekszünk kideríteni, hogy mik lehetnek a sorozatos problémák okai és hogyan lehetne azt orvosolni a jövőre nézve.

 

Emelkedik majd a feltöltési díj a BVP Plusz miatt?

  • Nem tervezzük a program költségeit eladóinkra továbbterhelni!

 

Ha például a vevő vesz a gyerekének egy gyerekruhát, 2 hónap múlva elesik a gyerek és elszakad a ruha, akkor az eladó lesz a hibás?

  • Ez egy elég extrém példa. Az eladó semmiképpen nem lesz „hibás” ilyen esetben és természetesen nem is kell semmilyen visszatérítést biztosítania a vevőnek. A BVP Plusz programot életszerű helyzetekre dolgoztuk ki, amikor vélelmezhető, hogy a vevőt önhibáján kívül érte valamilyen valós kár a termék minőségével kapcsolatban, amiben az eladó vagy a szállító cég felelőssége vizsgálható.

 

Remélhetőleg sikerült eloszlatnunk a felhőket a BVP Plusz programmal kapcsolatban, de ha lenne még kérdésetek, tegyétek fel bátran nekünk itt hozzászólásban, vagy írjatok az ügyfélszolgálatunknak!

Köszönjük a figyelmet és további sikeres adásvételeket kívánunk!

Üdv,

a Vatera Csapata

2 comments

  • Tisztelt Vatera csapat!
    A link vásárlókra reagálva. Csak egy példa:A vásárló lelicitálja a terméket. A vásárló felhív telefonon vagy e-mailban ír és kéri tőlem a későbbi fizetést és ez alatt nem azt értem ,hogy pár nap haladékot kér,hanem ,hogy 30-60-90 napon túl tud csak fizetni,minden esetben félre teszem neki az árut,bizalmat szavazva részemről a vásárlónak,és mindig megértő vagyok,mert hát ugye eladni szeretnék.De hát a” kedves “vevő az én esetemben egyre több az ilyen vásárló,nem jelentkezik,nem elérhető a megadott telefonszámon,vagy csak egyszerűen azt írja egy idő után,hogy nem érdekli nem veszi át.A vatera rendszere nem engedi,hogy 30 nap után értékeljek és természetesen kifizetteti a jutalékot.Szerintem Önöknek nézni kellene az olyan felhasználókat ,eladókat mint én is,aki több mint 10éve vagyok megbízható partnerük,becsületesen fizetek és betartom a szabályokat.Jó lenne,ha méltányolnák és nem kellene a sok megbízhatatlan vásárló miatt nekem súlyos árat fizetnem.Nem a kiemelési díjat kell vissza adni,hanem a jogosulatlan jutalékot.Üdvözlettel.h.csaba1-Hidvégi Csaba

    • Kedves Csaba!

      Tiszteletreméltó ez a kiemelt türelem, bár ahogy Ön is írta, nem biztos, hogy ezt minden vásárló értékeli. Az Ön által felvázolt problémára két lehetséges megoldást tudunk javasolni.
      Az első, hogy a termékleírásban feltünteti, hogy a vásárlónak a megnyert termék átvételére 25 nap áll rendelkezésre.
      A második, hogy 30 napon belül sikertelen-semlegesnek értékeli az adásvételt egy ilyen vagy ehhez hasonló értékelő szöveggel: “A vásárló később kívánja átvenni a terméket. Ha megtörténik az adásvétel, módosítom az értékelést.“. Ha a vevő lerendezte az adásvételt, és Ön jelzi ezt az ügyfélszolgálatnak, akkor lehetősége lesz új-pozitív értékelés készítésére, ezáltal a tranzakciót sikeresre állítjuk és kiszámlázzuk a jutalékot.
      Remélem tudtunk segíteni!
      Üdvözlettel, Vatera.hu

Vélemény, hozzászólás?

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.