Biztonságos Vásárlás Program Plusz

Fejlesztések

Nem titkolt szándékunk, hogy a jövőben a vaterás vásárlók legyenek a legelégedettebbek és a legvédettebbek a magyar online piactereken, ezért most szeretnénk bemutatni neked a magyar online piactereken és apróhirdetési oldalakon egyedülálló új BVP Plusz Programunkat!

Mostantól, ha az elvárásaidnak nem megfelelő terméket kaptál, jelezd felénk a problémát! Mi minden esetben kivizsgáljuk az esetet, és az eladót is bevonva segítünk olyan megoldást találni, amivel mindkét fél elégedett lesz.

Milyen esetekben igényelheted a BVP+ szolgáltatást?

  • A vásárlásod az eladó hibájából hibásan teljesül.
  • A termék nem felel meg a termékleírásban foglaltaknak (fotó, szöveg).
  • A szállítás során a termék megsérült vagy elveszett.

A B.V.P. Plusz program elsődleges célja, hogy rendezze az ügyet a vásárló és az eladó között. Ha az eladó elzárkózik a probléma megoldásától, de a panasz megalapozottnak bizonyul, a Vatera méltányossági alapon 30 000 Ft-ig kifizetheti a közvetlenül okozott kárt, rendőrségi feljelentés nélkül is.

További információk az igénylésről »

Mit gondolsz a BVP Plusz programról?

1. Örülök a programnak! Ha ilyen helyzetbe kerülök, élni fogok a lehetőséggel.
2. Nem érdekel, aki online vásárol, számoljon a tanulópénzzel!

 

41 comments

  • Ideje lenne már hogy biztonságos legyen a vásárlás! Volt már rendőrségi és bírósági ügyem is a vaterás vásárlásból!!! Igaz hiába a bírósági itélet ha a pénzem behajthatatlan!!!

    • Kedves István! A BVP Plusz lényege pontosan ez lenne, hogy rendőrségi feljelentés nélkül is megoldást nyújtson az ehhez hasonló esetekre. A program célja, hogy a jövőben a Vatera felhasználói legyenek a legelégedettebb és legvédettebb vásárlók a magyar online piactereken! 🙂 Üdv, Vatera

  • Annyit szeretnék hozzátenni az új fejlesztéssel kapcsolatban, hogy mind szép és jó, hogy a vevők elégedettségével foglalkozik az oldal.
    Viszont az eladók munkáját semmi segíti. Nemhogy nem véd vagy támogat az ügyfélszolgálat, rendszeresen hárít és semmivel nem segít. Semmi nincs az eladók kezében az inkorrekt vásárlókkal szemben. Ha a vevőknek van lehetőség segítséget kérni egy esetleges problémás vásárlással kapcsolatban, akkor az eladóknak miért nincs semmi lehetőség megadva egy esetleges problémás vásárlással kapcsolatban?
    Üdvözlettel
    Muzsainé Szilvi

    • Kedves Szilvi! Számunkra az eladók is legalább annyira fontosak, mint a vásárlók!♥ Ha az eladó időben jelzi, hogy az adásvétel nem jött létre, akkor a rendszer nem számol jutalékot. Egyedi eljárás alapján (az eladó kérése esetén) a kiemelési díjak jóváírására is van már lehetőség. Néhány hónapja mi is rendszeresen figyeljük a negatív értékeléseket. Ha olyannal találkozunk, ahol egyértelműen bosszúnegatívról van szó, ott felkeressük az eladót és felajánljuk a törlést. Viszont bármennyire is szeretnénk, nem tudunk mindenhol ott lenni, éppen ezért, ha ilyen helyzet alakulna ki, kérjük minden esetben keresd fel az ügyfélszolgálatos kollégákat, hogy segíthessenek! Köszönjük szépen! Üdv, Vatera

  • Tisztelt Vatera.Most volt eppen egy esetem.Vettem egy Nedves, szaraz porszivot, ezen nev alatt.Mar, kiszallitas elott lemondtam, de az atvetel megtortent.Gyanus volt az egesz ugylet, s masnap visszakuldtem.A szerzodes szerint, 14 nap allt rendelkezesemre a vasarlastol elallasra.Reszemrol ez megtortent.Postan adtam fel a csomagot, s a posta nem kezbesitte vissza.Tehat az atvetel a cimzett reszerol megtortent.A mai napon irtam egy emailt a cimzettnek. s kertem irja meg mikor lesz a szamlamon az utalasuk?A valasz, alegkozelebbi utalasukkor.Ha nem erdeklodok, megvartak volna a hatarido veget, s a hatarido nem betartasara hivatkozva lezartnak tekintettek volna az ugyet.Az ilyen, s hasonlo ugyek elveszik az ember kedvet az online vasarlastol.Lealkudtuk-Tot Mihaly megbizasabol.Posta, BIG box 2018 S.R.O. K Miskolc Jozsef Attila utca 76.A szerzodesben foglaltakat betartottam, s ha a cimzetett nem keresem, reszukrol nem tortent volna tajekoztatas.Koszonom, hogy a Vatera sziven viseli az eladok, s vasarlok erdekeit.

  • Nagyon jó,mert bizony volt már több eset is mikor nem az a dolog érkezett a csomagban amire licitáltam. Vagy volt mikor nem is küldtek semmit és a postára fogták az egészet. Nem nagy dolog volt , de nagyon idegesítő az ilyen pofátlanság.

  • Voltam már olyan helyzetben, hogy egy nyomtatót vásároltam, ami működött ugyan -tehát nem élhettem kifogásolással,- de csak néhány darab papír esetén továbbította az oldalakat, több lap behelyezése után megszorult és nem továbbított. A termékre előzetesen elutaltam a vételárat, az eladó pedig mosta kezeit. Szerinte a termék működött nála, tehát nem fogadta el a reklamációmat. Ilyen esetekre is igénybe lehetne venni az új szolgáltatást? Köszönöm.

  • BVP! Nagyszerű! De kérdezem csendesen, az eladókat mi, vagy ki védi az indokolatlan, szemérmetlenül hazug, negatív értékelések következményeitől? Vatera: NEM véd! Küldi a szabvány szövegű leveleit, nem vizsgálódik egyszerűen tudomásul veszi a tényt és intézkedik az eladó kárára. Régi kereskedői mondás: A vásárlónak mindig igaza van. Közlöm Önökkel, hogy NEM!

    • Kedves László! A mondást természetesen nem vesszük készpénznek, minden ügyet alaposan kivizsgálunk, felkeressük az eladót is, meghallgatjuk az ő véleményét is, illetve megnézzük az adás-vétel alatt történt kommunikációt, majd ezek alapján döntünk a lehető legigazságosabb módon. A bosszúnegatívokra kiemelten ügyelünk, ha ilyen történt, mindenképpen érdemes lehet felkeresni az ügyfélszolgálatot. Köszönjük, Vatera

  • Tisztelt Vatera nagyon jó ötletnek tartom ezt a kezdeményezést.Már én is jártam ugy hogy hibás terméket kaptam, amit jeleztem aszolgáltató felé, de Ő a reklamációra nem volt hajlandó válaszolni sem.Ez mindenképen jó kezdeményezés mert igy az interneten kereskedő is szembesül ha hibás terméket ad el. Üdvözlettel István.

  • Szerintem az eladókat kellene védeni a sok csaló, máshol vásárolt termék csereberélő vásárlóktól. Ezzel a programmal mégnagyobb lovat adnak a csaló vásárlók alá,és nem azt fogják elérni vele amit akarnak. Nem tudom honnan jött ez az ötlet,de ezt biztos hogy nem gondolták végig. Nézzék már az eladók szemszögéből is a dolgokat, ne csak egy oldalról. Honnan fogja ez a program eldönteni hogy kinek ad igazat? Mikor az adás-vételnél nincs jelen? Sok vásárló képes nyíltan zsarolni az eladókat pénzszerzés céljából is, Akár negatív értékeléssel is, élő példa vagyok,és mikor feljelntem, akkor már nem emlékszik semmire.

    • Kedves András! Természetesen mindkét oldalnak szeretnénk a lehető legjobbat nyújtani. Azt tudjuk írni, amit feljebb már Szilvinek is. Ha az eladó időben jelzi, hogy az adásvétel nem jött létre, akkor a rendszer nem számol jutalékot. Egyedi eljárás alapján (az eladó kérése esetén) a kiemelési díjak jóváírására is van már lehetőség. Néhány hónapja mi is rendszeresen figyeljük a negatív értékeléseket, és ha olyannal találkozunk, ahol egyértelműen bosszúnegatívról van szó, ott felkeressük az eladót és felajánljuk a törlést. Az eddigi bejelentések alapján azt tudjuk mondani, hogy minden eset egyedi, így nem lehet egy alap sémát felhúzni, de a döntést mindig alapos vizsgálat után hozzuk meg, és igyekszünk az adott esethez mérten legigazságosabb módon eljárni. Üdv, Vatera

    • Kedves Csilla! Minden bejelentett panaszt alaposan kivizsgálunk. Ha a panasz indokolt, és nem sikerül az eladóval megoldást találni rá, akkor a Vatera megtérítheti az eladó vagy a szállító által okozott közvetlen kárt. Üdv, Vatera

    • Kedves Lajos! Köszönjük szépen, de azért bízunk abban, hogy erre nem kerül sor. Szerencsére a vaterás adásvételek mérvadó többsége rendben zajlik. 🙂 Üdv, Vatera

  • Nagyon Örülnék, ha ez egy olyan lehetőség lenne, ahol valóban kivizsgálják és orvosolják az esetlegesen felmerülő problémát. Még jobb lenne, ha lenne egy konkrét elérhetősége (e-mail, telefonszám) a Vaterának, ahol a problémás eseteket jelezni lehet.
    Egy korábbi esetben, ahol az előre kifizetett terméket nem kaptam meg és az eladó hárította a problémát, nem fizette vissza az árat, hiába jeleztem a BVP felületen többször is, még választ sem kaptam a Vaterától. Nagyon dühített, hogy semmit sem tehetek és az illető azóta is szabadon “garázdálkodhat” a felületen és azt sem tudom célba ért-e az üzenetem.

    • Kedves Eszter! Minden bejelentett esetet komolyan veszünk és kivizsgáljuk. Kérlek, hogy jelezd újra a problémát az ügyfélszolgálatos kollégáknak a Kapcsolatfelvétel – “Megvásárolt termékkel kapcsolatos probléma” menüpontra kattintva. A kérelem elküldésekor fogsz kapni egy visszaigazoló levelet egy egyedi számsorral, ami alapján egyszerűen átlátható és visszakereshető az adott üggyel kapcsolatos minden információ. Ez számunkra sokkal átláthatóbb és kezelhetőbb, mint a telefon. Köszönettel, Vatera

  • Maga a program jónak tűnik, de túlságosan soknak tartom a 90 napos határidőt, tekintettel arra, hogy a Vatera 30 nap után a nem értékelt terméknél az adásvételt sikeresnek tekinti és felszámítja a jutalékot. Használt termékre nem szoktak ilyen hosszú garanciát adni. Nincs semmi takargatnivalóm – remélem, az értékeléseimből ez kiderül – de pl. ha a vevő vesz a gyerekének egy gyerekruhát, 2 hónap múlva elesik a gyerek és elszakad a ruha, akkor az eladó lesz a hibás?? Mert ez alapján a vevő simán beadhatja a kérelmét a BVP plusz-ra. Ráadásul az adásvétel már leértékelve, jutalék felszámolva. Vagy rosszul értem a lényegét? Az én javaslatom – ahogy elállási jog is csak 14 napig van – a minőségi problémát is mondjuk max 28 napig lehessen jelezni. (leértékelt adásvétel, felszámított jutalék után pedig már nem). Ráadásul ebből a programból nem derül ki, hogy az eladót milyen szankciókkal sújtják, ha minőségi panasz van ellene? Jó, nyilván x eset után pl. megvonják a profi eladó címet, de vissza kell fizetnie a termék árát és a felszámolt jutalékot is bukja? Mert azért az úgy elég veszteséges lenne egy egyszerű magánembernek, aki a saját dolgait árulja (más a kereskedőnél, aki le tudja írni költségként, veszteségként)

    • Kedves Viktória! Néhány termék esetében a hosszabb szállítás miatt van szükség 90 napos átfutásra. A BVP Plusz program nem termékgarancia, de minden esetben alaposan kivizsgáljuk a panaszt, és igyekszünk a reálisan dönteni az adott termék esetében. Üdv, Vatera
      Még pluszban szeretném hozzátenni, hogy a rendszer minden bejelentőt automatikusan “szemmel tart”. Tehát a notóriusan visszatérő panaszossal, illetve a sokszor “jelentett” eladóval is felvesszük a kapcsolatot és igyekszünk kideríteni, hogy mi lehet a sorozatos problémák okai.

  • Ezzel kellett volna létrehozni, mert vannak eladók akik ennek hiányát eddig kihasználták és hibás teljesítésüket nem ismerték el. Én emiatt minimálisra korlátoztam a Vaterás vásárlásom. Kiváncsi leszek a bvp. működésére.

    • Kedves Tamás! Igen, nem titkolt célunk, hogy a jövőben a Vatera felhasználói legyenek a legelégedettebb és legvédettebb vásárlók a magyar online piactereken! 🙂 Üdv, Vatera

  • Nagyon jó elgondolás,természetesen védeni kell a vevőket a tisztességtelen eladókkal szemben.De mi van azokkal az eladókkal akik a link vásárlók miatt fizetik a jutalékot a semmire,mert a partner nem fizet?

    • Kedves Mónika! Ha a vásárlást követő 30 napon belül sikertelen megjelölés mellett adod le értékelésedet, úgy a rendszer nem számít fel jutalékot a tranzakcióval kapcsolatban. Ha volt kiemelés a terméken, lehetőséged van visszakérni a kiemelés díját az ügyfélszolgálaton keresztül. Üdv, Vatera

  • Kedves Vatera! Két kérdésre szeretnék választ kapni a BVP Plusszal kapcsolatban:
    1. Tervezik-e ráterhelni az eladóra azt az összeget, amit kvázi helyette fizettek ki a pórul járt vevőnek? Ha igen, akkor az jogilag – a két fél jogviszonyába történő beavatkozás miatt – beláthatatlan zavart idézhet elő, például abban a tekintetben, hogy kivel szemben érvényesítse a fél a jogorvoslati igényét.
    2. Emelkedik-e emiatt a feltöltési díj, úgy, ahogyan a “sima” BVP bevezetésekor emelkedett 6-ról 9 Ft-ra? Ha terveznek ilyesmit, kérem, gondolják újra, mert nem volna helyes megint a becsületes eladókkal fedeztetni amolyan “felelősségbiztosítási díjként” a becstelenek által generált költséget.

    • Kedves Honeyhair! A legfontosabb, hogy sem most, sem később nem szeretnénk eladóinkra plusz terhet róni! Természetesen a BVP Plusz Programnak is vannak határai (BVP Plusz szabályzat), egy naptári éven belül legfeljebb ötször kérelmezhető, alkalmanként legfeljebb 30.000 forintig. Minden egyes visszatérítés előtt alaposan kivizsgáljuk az ügyet, ezen felül, ha egy eladóval vagy vevővel túl sokszor történik galiba, felvesszük a kapcsolatot velük és igyekszünk kideríteni, mi lehet a túlzott probléma hátterében. Üdv, Vatera

  • Kedves Vatera!
    Örömmel vettem ezt az új kezdeményezéseteket, mert sajnos sok-sok “eladócskának” nevezett egyedek is találhatók, akik megbújnak mögöttetek.
    Viszont sok-sok korrekt, toleráns, kedves, rugalmas és gerinces ELADÓ is van.
    Azok akik megbújnak mögöttetek, sajnos igen gerinctelen, és aljas egyedek.
    Akik arra hajaznak, hogy átverésükkel minél több haszonra tegyenek szert.
    Ilyenek: Postázásra vonatkozó adatok, valótlanok!
    Olyan kikötések, amik a józan paraszti ésszel felfoghatatlan, és inkorrekt!
    ( Például, egy darab hűtőmágnest csak DPD-vel, 980 Ft-ér volt hajlandó elküldeni, mondván, hogy nem jár posta felé! (( Szerintem azért ragaszkodott ehhez a megküldési módszerre, mert eltudta volna számolni, mint kiadását! Majd SEMLEGESSEL értékeltem, mivel részemre nem valósult meg a vétel! Majd a Vatera törölte az értékelésem, és ő meg írt egy gerinctelen, és mocskolódó, sértő levelet!!!!!!! Ezek utá, mivel 90 napos az értékelésre adott idő, elviekben várható tőle az aljas, és szemét, vagy akár a bosszúnegatívját!!!!!!! ??????? )) Nos ez hazugság! Hogy ne “károsodjon”, a 20 Ft-os vételárat a számlájára befizettem, s jeleztem, hogy a terméket nem kérem!
    Sajnos az értékeléseim, ami nem pozitív, zömmel tisztességtelen, gerinctelen egyedek bosszúját mutatják. Sőt van köztük, aki “PROFI” ELADÓNAK van nyílvántartva, és ebből fakadóan elszállt magától, és olyan hangnemet üt meg az értékelésében, ami sértő, és vérlázító hangnemű! Ezt nem csak az én értékelésemnél használta, sajnos többnél!
    És érdekes, hogy eddig a Vaterának fel sem tűnt, illetve nem állította le! Ez egy megcsonkított termék volt, amit kértem, hogy az értékhez képest, simán küldje el. (( Postadíj+ boríték ára+vételár )) Amit ennek megfelelően a számlájára be is fizettem! Azóta sem küldemény, sem a pénzem, csak egy gerinctelen bosszúnegatív, és letiltás a részéről!
    Nos kérdezem én, hogy hol az igazság?? Egyébként, ha személyesen megkerestek, akkor bővebben fogok tájékoztatást adni, az inkorrekt veselkedőkről.
    Itt nem szeretném, ha “személyeskedésnek” tűnne, és az érintettek esetleges további zaklatásának lennék kitéve.
    Amit leírtam igazak és eddig már 13303 értékelt vásárlásom volt, tehát van “tapasztalatom” az esetleges kizárásra is esedékes eladókra.
    Köszönöm.
    Üdvözlettel.

    • Kedves József! Mi is nagyon vártuk már, hogy elinduljon a program. Azt viszont engedd meg, hogy megvédjük a vaterás eladókat, hiszen a többség igenis becsületes és legfeljebb egy icipici százalék az, akinek vaj lehet a füle mögött, de pont az ilyen helyzetekre alkalmazható a BVP Plusz. Ha van jelenleg olyan megoldatlan problémád (akár bosszúnegatív), amihez segítségre lenne szükséged, bátran keresd fel az ügyfélszolgálatot. Üdv, Vatera

Vélemény, hozzászólás?

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.