Változások az eladóknak: mit kell tenned, hogy naprakész maradj a Vaterán?

Aktuális, Fejlesztések

A Vaterán elindult az új adásvételi folyamat, és ezzel együtt megújult a hirdetésfeltöltő oldal is. Az új rendszer célja, hogy átláthatóbb, gyorsabb és kiszámíthatóbb élményt nyújtson mind a vásárlóknak, mind az eladóknak. A fejlesztések részeként bevezetésre került a bankkártyás fizetés, a Vatera Szállítás, valamint a Vatera Vevővédelem – ezek mostantól kulcsszerepet játszanak a sikeres eladásokban.

https://www.vatera.hu/uj-adasvetel » 

Nézzük, hogyan segítenek ezek az újítások az értékesítésben, és mit kell tenned, hogy kihasználhasd őket!

✅ Miért jó ez neked eladóként?

Átláthatóbb, egységesebb rendszer: Az új adásvételi folyamatnak köszönhetően a hirdetésfeltöltés, fizetés és szállítás gördülékenyebbé vált. Nincs több bonyolult egyeztetés – a vevők a Vaterán belül, biztonságosan fizetnek, a szállítás pedig automatizált.

Gyorsabb, biztonságosabb eladás: Mivel a bankkártyás fizetés kedvelt opció a vevők körében, így az új rendszer akár növelheti az eladás esélyét, mivel a vásárlók szívesen választják azokat a hirdetéseket, ahol azonnal, biztonságosan tudnak fizetni.

Vevővédelem = bizalom: A Vatera Vevővédelem olyan plusz garanciát jelent a vevőnek, amely eloszlatja a kételyeket, és segíthet a döntésben – különösen nagyobb értékű termékek esetén.

A teljes hirdetésfeladásoldal nézetért kattints a képre!
A teljes oldalnézetért kattints a képre!

🛠 Mit kell most tenned eladóként?

Ahhoz, hogy eladásaid részei lehessenek az új, bankkártyás fizetéses és szállítási rendszernek, néhány beállítást szükséges elvégezned:

Hozz létre új szállítási sablont vagy frissítsd be a régit!

Ha szeretnél Vatera Vevővédelmet és azonnali bankkártyás fizetést biztosítani a hirdetéseidnél, akkor hirdetésfeladáskor: 

  1. Válaszd a Vatera szállítás – Online fizetéssel opciót 
  2. Add meg a leendő csomag méreteit! Tedd a termékedet egy dobozba, borítékba stb., amiben szeretnéd majd küldeni, és mérd meg! Add meg a pontos méreteket, tört súly esetén írj pontot! 
  3. Ezután válaszd ki a Feladási opciókat! Fontos hogy itt csak azt a szállítási módot kell megadnod, ahogy majd te szeretnéd feladni a csomagot. (pl. bejelölöd a FOXPOST és GLS csomagautomatát, ebben az esetben csak a FOXPOST és a GLS szállítási opciói közül fog tudni választani a vásárló)
  4. Az általad beírt adatok alapján a rendszer automatikusan feltünteti a terméklapon a választható szállítási módokat és kiszámolja a lehetséges szállítási díjakat.
  5. Add meg a bankszámlaadataidat, erre fogjuk utalni majd a termék árát. Fontos, hogy a megadott számlaszám nem jelenik meg a vásárlónak! 
  6. Mentsd el a sablont, adj neki nevet, így egyszerűbben visszakeresheted vagy  módosíthatod, ha szükséges. 

Itt találod a Vatera szállítás árakat!

💡 Plusz infó: Egyedi szállítás esetén is szükséges a sablonok frissítése! Tovább a sablonokhoz » 

 

🛡 Mi az a Vatera Vevővédelem, és miért jó ez neked?

A Vevővédelem a Vatera saját védelmi rendszere, amely garantálja a vásárlónak, hogy visszakapja a pénzét, ha a termék nem érkezik meg, vagy jelentősen eltér a leírástól.
Fontos: csak akkor érvényes, ha a vásárlás bankkártyával történt, és Vatera Szállítással lett lebonyolítva.

Ez neked, mint eladónak is előny:

  • a vásárló nagyobb bizalommal vásárol tőled,
  • a Vatera közvetítőként segít vitás esetekben,
  • kiszámítható és nyomon követhető a fizetési folyamat.
  • A Vatera Vevővédelemmel megvásárolható hirdetések speciális ikonnal vannak ellátva, már a listázóoldalakon jól felismerhetőek:

Bővebb információ a Vatera Vevővédelemről »  

 

💸 Hogyan és mikor kapod meg a kifizetést?

  • A vételár kifizetéséhez szükség lesz a bankszámlaszámod megadására. Ide fogjuk utalni a termék jutalékkal csökkentett vételárát, miután a vevő átvette a csomagot, vagy vevővédelemmel védett termék esetén visszajelzett arról, hogy mindent rendben talált.
  • A kifizetés automatikusan történik arra a bankszámlára, amit megadtál.

Így kapod meg az eladott termékek árát, ha a Vatera szállítást választod » 

Állítsd be a bankszámlaszámodat » 

 

📦 Továbbra is elérhető az Egyedi szállítás

Nem kötelező a Vatera Szállítás használata – ha szeretnéd, használhatod a megszokott egyedi szállítási módjaidat is, azonban fontos tudni, hogy az Egyedi szállítású eladások nem tartoznak a Vevővédelem alá, és bankkártyás fizetésre sincs lehetőség. Érdemes mérlegelni, mi az, ami neked jobban megéri.

 

🚀 Ne maradj le – állítsd be most!

Az új adásvételi folyamat nem csak a Vaterát teszi modernebbé, hanem a te eladásaidat is megbízhatóbbá és versenyképesebbé.
Tedd meg a szükséges beállításokat néhány perc alatt, és használd ki a rendszer nyújtotta lehetőségeket!

👉 További részletek és útmutató itt

 

Ha kérdésed van a Vaterával kapcsolatban vagy technikai segítségre lenne szükséged, a lenti linkre kattintva vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, hogy segíthessenek! Köszönjük az együttműködést!

Vatera ügyfélszolgálat (bejelentkezés nélkül)

 

5 comments

  • Kedves Franciska, nagyon sajnálom. A képes probléma hamarosan javítva lesz. Üdv, Vatera Tünde

  • T Üfsz!

    Kérdés: Az aukció végét követően az eladó -egyeztetve a vevővel- tud módosítani a szállítási módon anélkül, hogy törlésre kerüljön az aukció? Vatera Szállításról -> Egyedi Szállításra, vagy személyes átvételre, vagy bármelyikről bármelyikre?

    >>3.17.2. A hirdetés a hirdetett Termék Egyedi Szállítással vagy Vatera Szállítással történő
    megrendelése esetén törlésre kerül a Vateráról.
    Nem sikerült leprogramozni, hogy ne is lehessen ilyen együttes beállítás az aukció indításánál??

    A tranzakció (és az aukció??) törlésre kerül: ha 72 órán belül nem reagál a vevő a megnyert licitre, ha 72 órán belül nem kérik le szállítókódot, ha további 72 órán belül nem adják fel a csomagot – Ezeket a rövid határidőket nem tudom, hogy hogyan kalkulálták ki, de elfogadhatatlanok. 72 óra egy hétvége, és most nyár van, 1-2 hétre elmennek az emberek nyaralni, NEM tudnak az aukcióval foglalkozni.
    Bármelyik határidő elmulasztása (bármelyik fél részéről) az aukció törlésével jár?!
    Az eddigi szállítási rendszer SOKKAL rugalmasabb volt, az eladó és a vevő közös megegyezésére bízva, ez az új pedig nem az! Állítsák vissza a korábbit (a Vaterafutárt)!

  • Kedves Vatera Tünde! Most fejeztem be 12 terméklapot csináltam ahol leandereket kínálok eladásra! Érthetetlen, hogy miért keresztbe töltötte be a fényképeket a rendszer? A másik, hogy a termékoldalon ismét megjelent a szöveg, hogy kiemeltem …… ! Látom az új Vatera népszerűsítését, de nem jobb mint a régi! Rendkívül sok felesleges munkát ad. Nem minden esetben reklamálok! Már egyszer elindultam, hogy elhagyom a Vaterát, még adtam magamnak egy kis időt, de ha folyton feleslegesen kell dolgoznom, és bosszankodnom állandóan valami okán, elbúcsúzom! Üdvözlettel: franciska

  • Kedves Nóra! Ezt a hibát javították a kollégák, kérem ellenőrizze a Személyes fiókjában! Köszönettel, Vatera Tünde

  • Kedves Tünde,

    Megrendeltek két terméket is a Vaterán tőlem az új szállítási rendszerrel .

    Rendelés ideje
    2025.06.24 18:30:35
    Termékkód
    3448672955
    Rendelés ideje
    2025.06.25 07:06:39
    Termékkód
    3457846583

    Lekértem a szállítói kódot de azóta nem történt semmi.

    Se e-mail se az oldalon változás.

    Azt írja az oldal hogy „szállítói adatokra vár”

    És azóta ezt írja “SZÁLLÍTÓI ADATOKRA VÁR”, meddig kell várni? Vagy valami befagyott rajta?

    Mit kell tenni vagy meddig kell várni. Fel szeretném adni a vevőmnek a csomagot de így nem lehet.

    Várom megtisztelő válaszát.

Comments are closed.