
Egy lépéssel előrébb: megújul a Vatera hirdetésfeladás!
Hamarosan teljesen megújul a Vatera hirdetésfeladás felülete, letisztult dizájnnal, felhasználóbarát kialakítással és gördülékenyebb folyamatokkal várunk a már ingyenes termékfeltöltő oldalon. Az eddig megszokott funkciók nem változtak, vagyis ha ismered a Vaterát, otthonosan fogsz mozogni az új felületen is.
Ami nem változott, de mégis jobb lett
A legfontosabb, amit rögtön észre fogsz venni: a hirdetésfeladás oldal átláthatóbb lett, és sokkal jobban illeszkedik a mobilos böngészőből való feltöltéshez. A hirdetésfeladás lépései nem változtak, az eddig megszokott sorrendben követik egymást, mint cím, kategória, leírás, képek, tulajdonságok, ár, indulás stb.
Ami változik: állítsd be a bankkártyás fizetés Vatera Szállítással!
A legnagyobb újdonság: már a hirdetésfeladás során beállíthatod, hogy a hirdetésed bankkártyával is fizethető legyen a hozzá tartozó Vatera szállítással együtt.
Miért érdemes beállítani a Vatera szállítást?
-
Nőhet az eladás esélye, ha a vásárlók számára elérhető a gyors és biztonságos fizetési lehetőség.
-
Kevesebb a félbehagyott vásárlás: ha egyszerűbb a fizetés, kisebb az esélye, hogy a vevő meggondolja magát.
-
Nincs plusz költség: a bankkártyás fizetés beállítása nem kerül külön pénzbe, csak előnyökkel jár.
-
Az online bankkártyával fizetett terméket – ha az eladó és a vevő is magánszemély – automatikusan védi a Vatera Vevővédelem.
-
Nem kell külön intézned a szállítást, miután a vevő megvásárolta a terméket, neked annyi a dolgod, hogy 72 órán belül lekérd a szállítókódot és már adhatod is fel a csomagot.
-
Miután a vevő átvette a csomagot, vagy vevővédelemmel védett termék esetén visszajelzett arról, hogy mindent rendben talált, automatikusan elutaljuk számodra a jutalékkal csökkentett vételárat.
Június 11-től – amit vaterás eladóként tenned kell!
1: Kapcsold be a bankkártyás fizetést!
A termékfeltöltés során vagy már a meghirdetett termékednél válaszd ki a Vatera Szállítást – ezzel automatikusan engedélyezed az online bankkártyás fizetést. Fontos, hogy a Vatera Szállítás és a bankkártyás fizetés csak egyszerre, együttesen vehetők igénybe, a szolgáltatások külön-külön nem igényelhetők.
2: Add meg a csomagméretet és válassz szállítót!
A termék meghirdetésénél a Vatera Szállítás kiválasztása után meg kell adnod a csomag méretét és súlyát. Fontos, hogy pontos adatokat mérj, mert ez alapján számolja ki a rendszer a szállítási díjat a vevő számára. Válaszd ki azt is, hogyan szeretnéd feladni a csomagot! A vásárlók csak az általad kiválasztott Vatera szállítók opciói közül választhatnak majd csomagszállítást! Ezt érdemes új szállítási sablonként elmenteni!
3: Frissítsd a meglévő szállítási és fizetési sablonokat!
Ha az új beállításokat elmentetted szállítási sablonként, akkor a következő hirdetésfeladáskor egy gombnyomással betöltheted az általad már létrehozott adatokat. Fontos, hogy a már meglévő szállítási sablonokat is frissítened kell, akkor is, ha maradsz a hagyományos Egyedi szállításnál.
Tovább a szállítási és fizetési sablonokhoz »
4: Add meg a bankszámlaszámod a kifizetéshez!
A vételár kifizetéséhez szükség lesz a bankszámlaszámod megadására. Ide fogjuk utalni a termék jutalékkal csökkentett vételárát, miután a vevő átvette a csomagot, vagy vevővédelemmel védett termék esetén visszajelzett arról, hogy mindent rendben talált.
Tovább a bankszámlaszám beállításához »
Reméljük az újítás elnyeri majd a tetszésedet, olyan felületet szerettünk volna, amely minden eszközön könnyedén használható, és a lehető leggyorsabban vezet végig a hirdetésfeltöltés folyamatán.
Figyeld a Vatera főoldalát és a közösségi oldalakat, hamarosan érkezik a megújult Vatera!
https://www.vatera.hu/uj-adasvetel
Ha kérdésed van a Vaterával kapcsolatban vagy technikai segítségre lenne szükséged, a lenti linkre kattintva vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, hogy segíthessenek! Köszönjük az együttműködést!
Vatera ügyfélszolgálat (bejelentkezés nélkül)
60 comments
Tisztelt Vatera!
Nem kaptam választ a juni. 18-án küldött kérdésekre. Kérem segítségüket!
Hirdetés feltöltéskor a specifikus tulajdonságra kattintva hol találom az új oldalon?
Kategória specifikus tulajdonság: Festő neve: Kötelező!
Kategória specifikus tulajdonság: Eredetiség garancia: Kötelező!
Kategória specifikus tulajdonság: Eredetiség vizsgálva: Kötelező!
Kedves Vatera Tünde!
Leírom ismét az előző üzenetben lévő problémát:
“Nem találtam olyan “gombot”, mely frissítené a szállítási sablon.”
Lehet változtatni, más néven elmenteni, akár még felülírni is, stb, DE: “frissít” elnevezésű gomb nincs.
Egyéb észrevételek a szállítási sablonnal kapcsolatban:
A hasonló termék feltöltésénél nem jelenik meg az adott hirdetéshez kapcsolódó szállítási sablon automatikusan, azt újra be kell tölteni. Az elmúlt néhány hét folyamán az újra”töltött/behívott/stb” szállítási sablon sablonként nem jelent meg a hirdetéseknél. A szállítás díja ugyan látszódott, de amikor listázom az adott sablonnal rendelkező termékeket, akkor már nincs benne a listában, amikor a sablon nélkülieket listázom, akkor azoknál fel van sorolva.
Hab a tortán: amikor a feltöltés végén még felszólít, hogy ellenőrizzem a hirdetést, akkor nem lehet látni azt, hogy milyen szállítási sablon tartozik hozzá. Azt sem, hogy milyen díj megfizetése mellett és milyen módon történhet a szállítás.
Üdv:
Sándor
Tisztelt Vatera !
Csatlakozom az előző Szabó Péter által írt bejegyzéshez
Azon felül, hogy lehetetlen követni az eladásokat szerintem ez öngól
“A vevőnek maximum 72 órája van kiválasztani a szállítási és fizetési módot, ha ez idő alatt nem teszi meg, sikertelennek értékeljük a tranzakciót. ”
Nos ha eladom a terméket és a vevő nem ad meg szállítási módot, akkor sikertelen , de a kapcsolat már megvan az üzlet létrejöhet.
Ha sikertelenre értékelik a tranzakciót akkor ugrott az eladási jutalék ? Mert a szabályzat szerint igen.
Át kellene gondolni megéri-e.
Üdvözlettel
b_ede
Kedves Sándor, kérem kattintson erre a linkre, itt betöltheti az eddig elmentett sablonokat és frissítheti őket. Üdv,
Vatera Tünde
Megjott a varazslatosan megujult vatera elso ,,Gratulálunk, eladtál egy terméket xy felhasználónak!,, targyu ertesitoemailje amiben csak a Termék neve / Termék kódja / Ár / Vevő felhasználó neve szerepel vagyis pont annyi amit a licitalast kovetoen a termeklapon mindenki szamara nyilvanosan elerheto volt viszont olyan ,,termeszetesen lenyegtelen es felesleges,, informaciok tuntek el mint vevo adatai elerhetosegei.
Az alatta levo ,,A vevő még nem választott szállítási és fizetési módot a termékhez, ezért kérünk várj amíg ezt megteszti. A vevőnek maximum 72 órája van kiválasztani a szállítási és fizetési módot, ha ez idő alatt nem teszi meg, sikertelennek értékeljük a tranzakciót. ,, tartalmu resz meg a szamomra teljes mertekben ertelmezhetetlen.
Ez most tenyleg komoly?!
Miert kell megbonyolitani azt az egyszeru huszonakarhany eve bevalt rendszert hogy az aukcio vegen mindket fel megkapja a masik elerhetosegeit aztan felveve egymassal a kapcsolatot egyeztetik a szemelyes atvetel ill. az esetleg szallitast?
Mert ettol aztan biztos hogy nem lesz tobb adasvetelek szama meg a mobilos feluleten sem…
AZ ÉN AJÁNLATOM: Sosem kértem egyetlen egy termékemnél sem. Mégis megjelent párnál, számomra érthetetlen módon. Azóta bármit teszek, bárhogy próbálom is újraindítani őket, ez az “extra” levakarhatatlan róluk. Nem is hirdetem őket így, jelenleg a lejárt termékek közt pihennek. Ez ugye biztosan jó így mindenkinek?!? Vagy ez a cél?
Hogy írhatnak olyat a vásárlónak rendelésnél, hogy idézem: “A megjelölt termékeknél az eladó nem adta meg a szállítási díjat, ezért a végösszeg nem biztos, hogy pontos. ” Amióta Vaterázok, minden termékemnél pontos összegek szerepelnek minden megadott szállítási módnál. Tehát valótlanságot állítanak, és éngem járatnak le a vásárlóim előtt!
A vásárló meg nekem panaszkodik, hogy szintén idézem: “Igen, sajnos tobb termeket sem enged egyszerre rendelni ill. csomagautomata sem valaszthato ((” Meg másért is panaszkodnak, de röstellem irogatni. Nekem is vannak még gondjaim, nem csak azok, amiket most írtam.
Nem hiszem el, hogy nem szándékosan akarják tönretenni ezt a már sok éve jól működő piacteret. Véletlenül ennyire …. nem lehet senki.
Tisztelt Vatera, kedves Vateratünde!
1. Láttam egy hozzászólást már erről, de érdemben még nem történt változás:
Én nem használom a Vatera Szállítás opciót, így a saját beállított szállítási lehetőségeim jelennek meg a vásárlónak. Ha sikerül is kiválasztania, melyiket szeretné (ezt én nem látom), hozzám nem jut ez el (ezt látom) így az átutalandó összegnél sem jelenik meg a szállítási költség. Ezét levelezgetnem kell a Vevővel, ami 1-2 alkalomnál még elmegy, de ha napi több vásárlás van, erre nincs energia. A vevő viszont engem cinkel, mert őt nem érdekli, hogy új felület van, meg a Vatera nem képes jól programozni.
Erre várható mostanában megoldás?
2. A Markdown szerkeszthetőséget kivették a szerkesztőből, így az összes régi hirdetés szövege addig érvényes, amíg egyszer nem próbálom meg szerkeszteni (pl új árat adnék meg, de mindent újra kell írni)
Tényleg ennyire zavaró volt egy terméklink (másik eladó termékről, ami kapcsolódik az adott hirdetéshez), vagy egy Vastag kezdőbetű? Vagy más az oka?
3. A képeket lehet törölni simán, és van összes kép törlése gomb is. Ez szuper.
Ami nem szuper, hogy nálam, amikor a hirdetést feladnám, a feltöltött képnél nem jelenik meg az eddigi nagyon jó és ötletes “kép szerkesztése” gomb, így amikor feltöltök egy termékképet és engedélyezem a hirdetés megjelenését, utána látom,csak, hogy a képet elforgatta a rendszer és ezt csak a képek módosításánál tudom szerkeszteni.
4. A Vatera Szállítás lehetőség, mint ahogy több sorstársnál olvastam, számomra sem opció. Előre csomagoljam be a terméket, mielőtt feladom hirdetésre? Méregessem centivel mindegyiket egyesével, mielőtt bármi is történt volna (vásárlói érdeklődés, megrendelés, stb? Köszönöm, nem.
Ez személyes tapasztalat, biztosan van, akinél a fentiek működhetnek, vagy nem zavarja őket. Ez számomra eléggé megterhelő, még ha nem is vagyok 10-20 ezres termékkel fent a Vaterán. Milyen lehet a számukra vajon, belegondolni sem akarok.
Szóval No Offense. De van itt sok átgondolatlan, és hirtelen módosított rész, amihez tényleg kár volt nyúlni. De remélem segít a sok észrevétel, még ha ez kicsit frusztráló is számunkra, akkor is, hogy ez teszt verzió (az?)
Tisztelettel:
Attila aka Predamorph
Kedves Vatera Tünde!
Nem találtam olyan “gombot”, mely frissítené a szállítási sablon.
Meg tudnák mutatni, hogy az merre van?
“3: Frissítsd a meglévő szállítási és fizetési sablonokat!
Ha az új beállításokat elmentetted szállítási sablonként, akkor a következő hirdetésfeladáskor egy gombnyomással betöltheted az általad már létrehozott adatokat. Fontos, hogy a már meglévő szállítási sablonokat is frissítened kell, akkor is, ha maradsz a hagyományos Egyedi szállításnál.”
A meglévő szállítási sablon frissítéséről lenne szó.
Üdv.:
Sándor
Kedves Dániel! Igaza van, köszönöm a jelzést, el is készült hozzá a hibajegy, remélhetőleg hamarosan javításra kerül. A PickPackPont-tal kapcsolatban nincs információm sajnos, de amint lesz, jelentkezem. Üdv, Vatera Tünde
Hasonló a problémám: ráadásul többször jeleztem a problémát az Ügyfélszolgálat felé, de válaszra sem méltatnak.
A lányom kinevet, hogy ilyen “elavult ” felületen akarok eladni valamit is. Itt tartunk.
A csomag adatait előre megadni teljesen felesleges időtöltés., sőt hülyeség.. Az ember csak az eladás után csomagol. Az adatok csak a kész csomag után lesznek ismertek. Nem beszélve arról, hogy a listámból más termékeket is megvehet ugyanaz a vevő.
A kategória választás nehézkesebbé vált.
Érthtetlen, miért kötelező kitölteni z adataimat a jelen kérdőív küldéséhez, mikor azokat a Vatera ismeri. AZ IDŐ DÁGA DOLOG.
Nem kell változtatni azon, ami sok évig jól működött.
Tisztelt Vatera !
A régi feltöltési lapon a hirdetés neve mezőt töltve megjelentek a mentett adatok és abból tudtam választani ha benne volt az éppen feltöltendő termék neve vagy részlete, valamint működött a helyesírás ellenőrző is. Nagyon gyorsan lehetett felrakni a termékeket.
Most végig kell gépelnem a termék nevét, ami kényelmetlen, lassít és ha elgépelek valamit nem figyelmeztet a helysírás ellenőrző
Az összes többi vaterás oldalon működik mindkét funkció itt nem .
Több mint 22 éve vaterázom közel 100000 tranzakcióm van amibe erősen belejátszott a régi kényelmes kezelési mód.
Kérem megnézni mi okozza a fenti problémát ?
Köszönettel
b_ede
Kedves Vatera Tünde!
Lehet tapasztalni bizonyos hibák javítását.
De annyira sok hibával vezették be ezt a “megújult” rendszert, hogy az eladó / hirdetés feltöltő részéről annak az ellenőrzése, hogy mi lett javítva és mi nem, azaz mit / mit nem és hogyan tud feltölteni, nem nevezhető felhasználó barátnak.
Voltak korábban is hibák, olyanok is, melyeket nem sikerült fél év alatt se kijavítani (mint pl “vatera20”, melyből vatera19 lett, mert szegény fejlesztő beírta táblázatba és a 20-hoz hozzászámolta a fejlécet is…).
Szerintem elvárható lenne egy olyan nyilvánosan megjelentetett lista, melyen ott lennének a bejelentett hibák, valamint mellette az, hogy ki van-e javítva. Sőt nem csak a bejelentett, hanem egyéb módon észrevett hibák és azok állapota.
Javaslom, hogy mihamarabb oldják meg ezt a kérdést, valamint mellette még a felhasználói kézikönyv kérdését is.
A jelen állapotok elhúzódása miatt külsősöktől (pl Fogyasztóvédelem, GVH) fogok véleményt kérni, lehet-e ilyen esetben sikerdíjat felszámolni, vagy azt a hibák kijavításáig mellőzni kellene.
Üdv:
Sándor
Kedves Vateratunde!
Szívesen lezárnám 2-es pontot is, de:
A feltöltésnél “Alkuképes irányár” a név, majd a termék lapon már “az én ajánlatom”, lényegében ez egy hiba, hogy két helyen két féle neve van ugyanannak a dolognak.
De! Ami nagyobb hibának tűnik az az, hogy én nem fix áron, hanem aukcióval akarom eladni a terméket, és ha nem úgy kezdem, hogy előbb a fix árnál kiveszem a pipát az “Alkuképes irányár”-nál, akkor hiába aukcióra állítva indítom el a terméket, akkor is “Alkuképes irányár” a.k.a. “az én ajánlatom” jelöléssel listázódik a termékeimnél. Tehát, ha logikailag lehetséges is mindkét hirdetéstípusnál az “Alkuképes irányár” használata, akkor is hibának minősül az, hogy nincs tájékoztatva az előbb felvázolt sorrendiségről a feltöltő. Vagy egyszerűen csak jelenjen meg mindkét hirdetés típusnál az “Alkuképes irányár” checkbox, hátha valaki nem akar “Alkuképes irányár”-ozni aukciózásnál.
Nem tudom már jobban elmagyarázni, hogy miért tűnik hibásnak a működés.
4) Tuti hogy van valami a pick-pack-ponttal, mert timed out-ol a feladás és átvétel helye ablak (vaterafutáron); valamint:
“Ön a http://www.sprinter.hu vagy a http://www.pickpackpont.hu oldalra szeretett volna belépni, de 2025. március 31-től a Sprinter Futárszolgálat teljes mértékben integrálódott a Sameday rendszerébe.
Ennek eredményeként mostantól minden csomagfeladási, nyomonkövetési szolgáltatás a http://www.sameday.hu oldalon érhető el.”
Kedves Dániel! 🙂
1. A Vatera szállításnál, ahol kötelező súlyt megadni nincs értelme a 0.05-ös méretnek, mert a legkisebb lehetséges szállítási mód 1 kg-ig van az MPL-nél.
Ha marad az Egyedi szállításnál, ott a Vaterafutáron van lehetőség 50 gramm beírására is.
2. Az Alkuképes irányár régi neve az Én ajánlatom, tehát ugyanaz mint volt, már régóta nem a kiemelések között szerepel, hanem az árnál.
4. Az Easybox és a Pickpackpont összevonásról nincs infóm, de a Packeta Foxpost összeolvadása folyamatban van.
Üdv, Vatera Tünde
Nekem is gondom van az ajánlatokkal, kiemelésekkel. Válaszra sem méltatnak…
Kedves Vateratunde!
Megkapó az a szintű figyelmesség, ami belőled, illetve az ügyfélszolgálatból árad.
1) a súly probléma. kipróbáltam, igazad van a ponttal kapcsolatban. De!!! 50 grammot pl. nem lehet beírni. Ez a postás levél feladásnál lehetne probléma. de igazából ja… kit érdekel kategória valszeg.
Régebben volt ez a menő funkció, hogy beírtuk a súlyt és a megadott szállítási módhoz ez alapján egyből beírta a rendszer az árat (amit most hagyjunk is, hogy mennyire nem stimmelt sokszor), de most mintha nem menne.
2) nem alkuképes irányárról van szó, hanem: “Kiemelések: Az én ajánlatom”. Se az első oldalon nem találok ilyet, se a másodikon (Maximum csomag, Listázások elejére, Terméklink a nyitólapon, Alcím a listázóban és a terméklapon, Kiemelés, 5 perces hosszabbítás; ezek között sincs “az én ajánlatom”).
3) SZÍV
4) vaterafutár oldalon az easybox és pickpackpont márkák össze lesznek vonva? vagy lesz a helyzettel majd valami kezdve?
Kedves Dániel! 1. Lehet súlyt grammban beírni, csak vessző helyett pontot kell használni. 2. Az alkuképes irányárat hirdetésfeladáskor, illetve utólag is kikapcsolható. 3. Ez sajnos egy hiba, már javítás alatt van. Üdv, Vatera Tünde
Kedves Péter! Köszönjük, ezek a hibák már javítás alatt vannak. Üdv, Vatera Tünde
A kesobbi idopontban inditott aukcional a datum es az idopont beallitasa utan a rendszer nem igazitja hozza automatikusan az alapbol bejelolt 3 hetig tartson a hirdetes idotartamat csak miutan megjelolom a ,,Mas datumot adok meg,, lehetoseget aztan ujra bejelolom a 3 het lehetoseget.
A feltoltott termeknel a valtoztatas az aukcion utan torlodik a mar korabban bejelolt termektujandonsag ami altal ujbol megjelenik a ,,Meg nincs minden mezo kitoltve,, hibauzenet.
A termekfeltoltes soran a kepernyo kozepen megjeleno korkoros info a betoltesrol ismet csak roppant felhasznalobarat megoldas.
Hibák/hiányosságok:
1) termék súlynál csak kerek kilót enged beírni, régebben lehetett grammban is megadni a súlyt… MPL automatikus díj kiszámításnál lehet lényeges a dolog
2) “az én ajánlatom” vagy mi a kórsággal lett feltöltve egy új termék, de én ezt sehol nem állítottam be, sőt keresve se találtam ilyen opciót
3) termékfeltöltésnél ha nem adsz meg b.szamlaszamot – majd tovább mész a hirdetesek valasztasa oldalra, de onnan visszalépsz az előzőre, majd megint tovább mennél; nem enged, mert hirtelen nem fogadja el a b.szamla mezőt. “–” ezt ki kell törölni belőle h tovább engedjen
Azert tok jo hogy hogy a felsorolt hibak eszrevetelek le lettek tudva mindossze egy sorban a vevovedelemre hivatkozva…
Kedves Péter! Ezen az oldal talál bővebb információt a Vatera Vevővédelemről. Üdv, Vatera Tünde
Kedves Pompea! Köszönöm az észrevételt, továbbítom a kollégák felé. Üdv, Vatera Tünde
Kedves RetroFanatic! Köszi a jelzést, már javítás alatt van a hiba! Üdv, Vatera Tünde
hello
működött eddig elég jól ez az oldal
már teljesen használhatatlan!
azt írja minden mező ki van töltve!
erre nem engedi az árat módosítani!
már 5xör beállítottam és semmi sem változott!
újból feltöltöttem és akkor is hibát dobott, hogy nem adtam meg fix árat!
teljesen használhatatlan lett ez az oldal!
szeretném ha úgy menne mint régen
meg nem szeretném kiírni a szsz-om
ha nem lesz változás sajnos abba fogom hagyni a Vaterát
hiába szerettem
Ha a hirdetes feladaskor a termek neve 100 karakter lehet akkor miert nem egy akkor a szovegablakot csinalni hogy ne kelljen lapozgatni benne hogy a vegerol ugyan mennyi maradt le vagy eppen fert bele? Bar ez nem ujkeletu problema es talan ez a legkisebb is a frissen generaltakhoz kepest.
Masik hasonlo termek eladasakor eppen az lenne a lenyeg hogy ne kelljen ujra vegig potyogni az termek adatait hanem csak atirni amiben kulonbozik az elozotol de sokszor ujra ki kell jelolni a megfelelo kategoriakat ill. ki kell valasztani a termek tulajdonsagait.
A korabban bejelolt vizjel helye eltuni es ujra be kell jeloni.
Az elozo termek kepeit csak egyenkent lehet torolni es mindegyik torlest meg kell erositeni hogy biztosan torolni szeretneme- a kepet. Ez szamtalan felesleges plusz kattintas ami egyben persze brillians megoldas!
A laptopon a mar megfelelo iranyba elforgatott kepek a feltolteskor es a legutolso ellenorzo oldalon is elvileg ugyanugy jelennek meg am a tovabb gombra kattintva a mar megjelent hirdetesben mar el/vissza forgatja a rendszer a helytelen iranyba.
A kepek szerkesztesenel nem mindig jelenik meg az elforgatas lehetosege. Ha megis akkor a kepet elforgatva a korabbi vizjel is elforog igy az a menteskor nem az eredetileg megadott helyen lesz vagy meg egy vizjelet rarak a rendszer es igy ketto szerepel az uj kepen.
A kesobbi idopontba torteno inditaskor a rendszer eddig megjegyezte a korabban hasznalt idopontokat de most ehelyett azt is allandoan be kell potyoreszniu ami megint csak szamtalan felesleges plusz kattintas.
Aki nem csak egyesevel vagy nehanyat hanem egyszerre tobbet vagy nagyuzemben tolti fel a termekeit annak ezek mind-mind felesleges idopazarlaskent jelennek meg.
Ez a mobilos felulet eroltetese szerintem es nem a bejegyzeseket olvasva nem csak a szamomra erthetetlen.
Sok evvel ezelott meg egy elso generacios okostelefon is ragyogoan mukodott a netes feluleten amig ki lehetett valasztani azt es meg nem szuntettek az elerhetoseget mobilrol. A mostani mobilos felulet meg nem kicsit butitott verzio es szamos alapveto dolog nem erheto el rajta. A legtobb mobilos bongeszoben mar elerheto a netes felulet nezete tehat nem a netes verziot kellene mobilosra optimizalni. Attol meg aligha lesz tobb a mobilos latogatok vasarlasa hogy ha az asztali geprol vagy laptoprol valo termekfeltoltes meg lett bonyolitva!
Osszegezve a dolgot tovabbra is latszik hogy megint olyanok csinlatak a fejlesztest es nyultak bele talaltak ki az okossagokat akik aligha hasznaljak napi rendszeresseggel es nem kerdeztek meg a tenyleges felhasznalokat ami megint csak egyre bonyolultabb atlathatatlanabb felhasznalhatosagot eredmenyezett.
Es vegul az legujabb rendszerben kitalaltak szerint valahol ertheto hogy a vevok erdeke es vedelme van szemelott tartva.
De az eladok vedelme hol marad?
Ha az eladotol mar 30 nap utan automatikusan levonjak a jutalekot akkor a vevonek miert all modjaban 3x ennyi ideig vagyis 90 napig ertekelni az adasvetelt?
Az uj rendszerben ha a vevo esetleg valami inkabb velt mint valos kifogast tamaszt a mar atvett termekkel kapcsolatban akkor az elado nem kapja meg a annak az arat de meg a termeket sem vissza? Vagy hogy is mukodne ez a dolog?
,,Biztonságos vásárlás a Vaterán / Értékelt felhasználók / A vaterás vásárlók és eladók minden adásvétel után értékelik egymást,, tartalmu szosszenet meg egy kisse bizanci tulzas mivel egyre nagyobb ,,divat,, lett hogy a vevok nem jeleznek vissza hogy rendben megkaptak a termeket es minden rendben avagy sem es ezekre rendszeresen ugy kell naluk rakerdezni utolag. Az ertekelesekrol meg plane egyre tobben leszoktak mert lustak nem erdekuk stb. tehat az elado ott is hatranyt szenved.
Tisztelt Vatera!
Miért van 2 állapot mező (a 2. elrejtve a további jellemzőkhöz)?
Mire jó a +termék felvitele 1 aukción belül (kezdeti változat kezelés: jó lenne ha nem kellene valamiből csak 1 fő aukció például: a méret és szín pedig a vevő választhatná a felvittek közül?
Jó lenne ha gond esetén színezné a kérdéses mezőket a * nem mindenki veszi észre
Tisztelt Vatera!
A képek mérete miatt kell még egy kicsit pepecselni, de letöltöttem egy képméretező programot a telefonomra, cserébe viszont gyorsan feltöltődnek a képek. Hirdetést viszont nem sikerül feladni, ugyanis hiába adok meg minden kötelező paramétert, a tovább gombra kattintva azt írja, nem adtam meg fix árat és a képek is eltűnnek. Egyébként jó lenne a koncepció, megszokható, de még kell alakítani rajta.
Rendben, köszönöm!
Kedves Masa! A legtöbb kérdésre a https://www.vatera.hu/uj-adasvetel és a https://www.vatera.hu/biztonsagos-vasarlas/ oldalak választ adnak. Ami nincs benne: nem szüntetjük meg a Vaterafutárt! Köszi! Üdv, Vatera Tünde
Kedves Newpest81! Ez futó termék – hasonló termék újraindításánál vagy teljesen újonnan indított hirdetés esetén jön fel ez a hibaüzenet? Köszönöm! Üdv, Vatera Tünde
Kedves libertas1_a! Sem levéve, sem cenzúrázva nem lett a bejegyzése, egyszerűen csak arról van szó, hogy a Vatera blogon engedélyeznünk kell a hozzászólásokat és mivel most sok érkezett be egyszerre, kicsit lasabban megy, mint szokott. Köszi a türelmet! Üdv, Vatera Tünde
Kedves RetroFanatic! A hibát már elhárítottuk, kérem próblája meg újra a képfeltöltést! Köszönettel, Vatera Tünde
Kedves Sándor! Köszönöm az észrevételeket, már továbbítottam a hibajegyeket a fejlesztők felé, igyekszünk mihamarabb megoldani őket. Addig is köszönöm a türelmét! Üdv, Vatera Tünde
Kifogásolni való alapbeállítások a hirdetések feltöltésénél:
Új hirdetés esetén:
“alkuképes irányár”, automatikus újraindulás, amíg el nem adom, szállítási sablon kéretlen betöltése, stb.
Hasonló termék feltöltése esetén: fényképek vízjele lemarad, videok eltűnnek/törlődnek, számlaadás NEM-re változik, Linkek (pl gyártói leírásra mutató is) eltűnnek, jön az “értesítés” róla: ” A leírás nem engedélyezett elemeket tartalmazott”, valamint ezzel egyidejűleg a feltöltött képek is eltűnnek. stb
A videok kitörlése rettenetesen sok idővel növeli a hirdetés feltöltését, legalábbis számomra. A legjobb megoldás lenne, ha 30 percen belül a fejlesztő kollégák (ha már ilyenné tették a rendszert) pótolnák az adott hirdetéshez kapcsolódó elvett/letörölt videokat.
Lejárt termék újraindításánál tapasztalatom szerint a kérdéses linkek nem törlődnek.
Ez pedig ismét felveti az egész vatera használatával kapcsolatos ismertető/felhasználói kézikönyv hiányának a problémáját. Magyarán kérem, pótolják a hiányosságot. Ez segítené a leterhelt ügyfél szolgálat munkáját is, mert ha funkcionális analfabéta kérdez, akkor elég gyorsan bemásolni a kézikönyv aktuális részét és nem kell saját fogalmazást írni.
Üdv:
Sándor
Tisztelt Vatera!
Nem tudok feltölteni képeket a hirdetéshez. Egy csomó fotót már korábban elkészítettem és nem igazán van 2 MB alatti képem. Ha szerkesztem, pedig alaposan lerontom a minőséget. Nem lehetne csak mennyiségi korlátozást bevezetni? Tisztelettel: RetroFanatic
Az új feltöltő oldal borzalmas. Közel 10 éve vagyok itt de ez ami most van egy katasztrófa,átláthatatlan ,értelmetlen. Régi oldalon 5 perc volt egy feladás,most meg ,nem igazodok ki rajta.
Kérem vissza a régi oldalt.
Borzalmas az új felület, nem lehet rendesen feltenni egy hirdetést sem mobilon sem pc-n! Mobilon pl sehogy sem tudom a képeket feltölteni + állandóan kiirja, hogy nincs kitöltve valami mező, pedig de…
Vásároltak tőlem és nem lehetett kiválasztani a szállítás módját sem eladóként se a vevő nem tudta kiválasztani, emailban kellett megadnia és kedvezmény nélkül tudtam feladni az árut.
Kedves Vatera!
Nem értem miért lett cenzúrázva és levéve gyorsan a bejegyzésem..
Már úgy látszik szolid véleményt sem lehet írni.
Pedig csak annyit írtam, hogy 16 éve folyamatosan indítottam aukciókat, de elgondolkodom, hogy ennyi volt.
Fél óra állítgatás után feladtam. 13 napra esére nem lehet beállítani.
Mindig ezt írja ki az ÚJ rendszer
“Árverés időtartama: Érvénytelen választás!”
Godolom amikor rohamosan csökken majd a feltett aukciók száma rájönnek, hogy ez az újítás nem jól müködik
Kedves vateratunde!
Például ennél a beállításnál mi nem stimmel?
Mikor induljon a hirdetés?
Azonnal
Más dátumot adok meg:
Év, hónap, nap
2025-06-12
Óra, perc
16:42
Meddig tartson a hirdetés?
Meddig tartson a hirdetés?
A kiválasztott ideig
TODO
Válassz a felsorolásból!
Más dátumot adok meg:
Év, hónap, nap
2025-06-25
Óra, perc
20:00
Kedves Vateratunde!
A régi rendszerrel több ezer aukciót indítottam. Most ez napok óta nem sikerül. Nekem mindig ezt írja ki.
“Árverés időtartama: Érvénytelen választás!”
Pedig mindent úgy csinálok mint eddig 15 éve. Kezdem feladni
Ez az újítás vicc. 16 éve vaterázom folyamatosan 2377 pozitív értékeléssel ( negativ nincs) de lehet, hogy elhagyom ezt a süllyedő hajót.
Tisztelt Vatera.
Ez a megújult oldal, vevő, és eladó BOSSZANTÓ!!!!
Nekem reklamálnak a vevők telefonon, és levélben is! Íme az egyik levél. 🙁
Jó napot kívánok!
Több terméket is vásárolnék Öntől.
Bár ahogy nézem ezt a katyvaszt amit a vatera csinál, jól el is megy
az ember kedve a vaterázástól. Hogy az újításuk miatt mindent
egyenként kell a kosárból megrendelni, nem lehet egyszerre, és ott
volt a postaköltség és a szállítás is, de a visszaigazolásnál már
nincs.
Kérjük a régi oldal vissza állítását!
Aki ezt kitalálta, az alkalmazza a saját oldakán! De hogy még ezért fizettek is neki, nagyon bosszantó!
Kérjük vevő, és eladó orientáltá tenni a Vatera piacterét!
Ha ez csak próba volt, elnézhető, de ennyi elég is volt belőle!
A nagy területen, egy pici kép van, amire ha rámegyek az egérrel, nem teszi láthatóvá a termékről készített többi képet! Siralmas újítás!!!!!
még egy kérdés:
8. a vevővédelemnél van egy pont: “Ha arra a megállapodásra juttok, hogy a terméket megtartod, úgy ugyancsak a termék árát fizetjük majd vissza számodra és a termék is nálad marad;” ez így ránézésre, lehetetlen, hogy egy eladó így döntsön. Egy esetben tudom elképzelni, ha a vevővédelmi vita esetén a visszaküldés költsége az eladót terheli, és az a költség nagyobb, mint a termék értéke. Tudnának egy listát megadni ezekről a ki, meg visszaküldési árakról?
köszönöm!
Üdv!
további kérdésem,
4. hogy minden termékre ELŐRE meg kell mondanom, hogy mekkora dobozban szállítom majd, és mennyi a csomag súlya? Hát honnan tudjam előre? Mi van ha ezt elkerülendő, mindenhez beírom hogy jó nagy és 10 kg, aztán küldöm amekkora dobozt majd éppen akkor tudok keríteni? akkor a feladásnál nem lesz gond?
5. ráadásul, mi van ha több dolgot vesz a vevő?
6. ennek a fejlesztésnek a következménye az lesz, megszüntetik a jelenlegi vaterafutárt?
7. mennyit fizet a szállításért a vásárló?
köszönöm!
Kedves Newpest81! Ezt a percenkénti indulás problémát kifejtené bővebben? Én csekkoltam és rendben működik. Köszi a segítséget! Üdv, Vatera Tünde
Kedves Ilona! A csomag átvétele után a vásárlónak 72 órája van visszajelezni a termékkel kapcsolatban. Ezután automatikusan elindul a kifizetés az eladónak. Üdv, Vatera Tünde
Borzalmas idegesítő lett. Például nem tudok percenkémti indulást beállítani.
Kedves Péter! A bankkártyás fizetés beállítás továbbra sem kötelező, hirdetésfeladáskor az Egyedi szállítást kell választani. Üdv, Vatera Tünde
Kedves Márta! Igen, a vevővédelmi díjat a vásárló fizeti. Ezen az oldalon bővebben talál erről információt. Az említett értesítő levelezés javítása már folyamatban van, ehhez szeretnék kérni egy kis türelmet! Üdv, Vatera Tünde
Tisztelt Vatera!
Nem nagyon értem az új koncepciót.
Vásároltak tőlem mióta megjelent az új felület.
A vevők nem tudtak kiválasztani semmilyen szállítást sem, annak ellenére, hogy fel vannak tüntetve a módok és díjak. A megrendelőben viszont az látható, hogy az eladó /azaz én/ nem tüntette fel.
Ha nem tudja kiválasztani, akkor nem jeleni meg a szállítás megrendelésekor automatikusan a cím.
Nekem kell beírnom az adatait, kiböngésznem hol van pl. az automata. Ez nem egy eladóbarát intézkedés, ha nem rendszerhibáról beszélünk.
Beállítottam a bankkártyás fizetést is / le is vettem gyorsan/, mert megjelent a termék mellett a vevővédelmi díj is. Ami azt jelenti, hogy a vevő még pluszban azt is kifizetni? Akkor senki nem fog attól vásárolni akinek ott van a plusz 600-900ft. Addig biztosan nem, amíg mindenki nem alkalmazza.
Kérem legyenek kedvesek sürgősen válaszolni, mert ez a leírás alapján pofon egyszerűen hangzik, a valóság azonban teljesen más.
Nem az Ügyfélszolgálatnak írtam, mert ott 3 hét mire reagálnak.
Olyan esetben amikor probléma van, igen aggályos.
Tisztelt Vatera!
Ezt hogy gondolják: “Június 11-től – amit vaterás eladóként tenned kell! 1: Kapcsold be a bankkártyás fizetést!” Mi az hogy KELL?! Arról volt szó, hogy nem lesz kötelező a bankkártyás fizetést engedélyezni. És hogy képzelik, hogy kötelezően meg kell adnom a bankszámlaszámomat a szállítási sablonban? Eddig sem adtam meg, ezután sem fogom. Majd megadom közvetlenül a vevőnek, miután felvettük egymással a kapcsolatot, és megbeszéltük a fizetés és szállítás módját. Nem akarom, hogy automatikusan megkapja, és minden előzetes egyeztetés nélkül utaljon. Engedtessék meg az eladónak, hogy így döntsön!
Az új feltöltő oldal pedig borzalmas. Mintha egy hatalmas telefonképernyőt látnék! Mi ez?! 10 éve megbukott Béta-Vatera reload? “Egy lépéssel előrébb” – a bukás felé. A “megújult, letisztult dizájn” azt jelenti, hogy a terméklapok után ezt is használhatatlanná tették. Azt írják: “olyan felületet szerettünk volna, amely minden eszközön könnyedén használható”. Hát ez egyáltalán nem jött össze!
Az eddigihez képest sokkal több képernyőn kell végiggörgetni. Minden egyes adat külön-külön, érintőképernyőre szabott jó nagy buborékokban van, ami csak a helyet foglalja. Szállítási sablon dettó. Eddig egy képernyőre kifért minden adata, most négyet kell végiggörgetni hozzá. Eladott áruk listája dettó. Minden 5x akkora helyet foglal, mint eddig. Egyáltalán nem felhasználóbarát, hiába nevezik annak.
Fejlesztők! Az alkalmazkodó, eszközfüggetlen megjelenítés nem azt jelenti, hogy csinálunk egy telefonra optimalizált oldalt, ami “illeszkedik a mobilos böngészőből való feltöltéshez” (magyarán: hatalmas mezőkkel a telefon-tapicskolók kedvéért), majd lenyomjuk a torkán azoknak is, akik nem telefonról akarják használni!
Számítógépes használathoz kérjük vissza a korábbi, hagyományos képernyőre szabott feltöltő oldalt! A mobilos nézet csak mobilon jelenjen meg, ne kényszerítsék rá mindenkire! Ne legyenek lusták valódi alkalmazkodó dizájnt készíteni!
A nagy fejlesztgetések hevében persze hónapok óta nem javították azt a hibát, hogy a termékleírásban html kódok jelennek meg, olvashatatlanná téve azt. Inkább a hibajavításokkal kellene foglalkozni, nem újabb és újabb dizájnolós ráncfelvarrásokkal!
Üdvözlettel: Péter
Ez a termeklaphoz hasonloan eccceruen csodalatos lett…
Miután a vevő átvette a csomagot, vagy vevővédelemmel védett termék esetén visszajelzett arról, hogy mindent rendben talált, automatikusan elutaljuk számodra a jutalékkal csökkentett vételárat.
Mi van, ha nem jelez vissza?
Kedves János! A kötelező jelszócsere a vaterás fiókok biztonsága érdekében szükséges. Addig amíg nem változtatja meg a jelszavát 2025.05.01. után az első bejelentkezéskor a rendszer automatikusan kérni fogja az új jelszó beállítását, és csak ezt követően tud belépni a vaterás fiókba. Az új jelszóra vonatkozó követelmények:
✔ Legalább 12 karakter hosszú legyen
✔ Tartalmazzon kis- és nagybetűt, számot, és speciális karaktert (pl.: !, @, #, $)
✔ Ne tartalmazzon ismétlődő szótagokat
Egy kis segítség: https://blog.vatera.hu/2025/05/13/gyik-hogyan-csereljem-le-a-jelszavam-a-vateran/
Üdv, Vatera Tünde
Kedves Péter! Az erre vonatkozó magyar jogszabály (2013. évi XXXVII. törvény) szerint kötelező, így a válasz, igen. Üdv, Vatera Tünde
Mióta belenyultak a progrsmbs még bejelentési sem tudok a Vaterába
Tisztelt Vatera!
A megújult oldal is a DAC7 alá fog tartozni?
Koszonettel:
Pétee
Comments are closed.