Tájékoztatás a TeszVesz és a Vatera Fórum megszüntetéséről

Nincs kategorizálva

Kedves felhasználóink!

Ezúton értesítünk benneteket, hogy a TeszVesz.hu oldal 2025. március 17-i megszűnésével, 2025. március 31-én a TeszVesz Fórumot és Blogot, illetve a Vatera Fórumot (a továbbiakban együttesen: Fórumok) is megszüntetjük. A Fórumok megszűnésével az azokon közzétett hozzászólások törlésre kerülnek és azokat nem kezeljük tovább. Ha van olyan hozzászólás-információ, amit szeretnétek megőrizni a Fórumokról, kérjük mentsétek le március 31-ig.

A Fórumok megszűnését követően megkereséseitek megválaszolásában a Vatera Ügyfélszolgálata (https://www.vatera.hu/help/contact.php), illetve adatvédelmi kérdésekben a Vatera Adatvédelmi Tisztviselője áll majd a rendelkezésetekre az [email protected] e-mail címen.

Köszönjük, hogy a Fórumok felhasználójaként velünk tartottatok! Továbbra is várunk benneteket a Vatera blogon és a Facebook, illetve Instagram oldalainkon.

Üdvözlettel,
a Vatera csapata

223 comments

  • Sziasztok! A vevők által leadott rendeléseknél miért nem jelenik meg a vevő címe, a szállítási és fizetési forma? Ez is az új rendszer, az átalakítások, új vatera “eredméye”? Már csak azért mert így már lassan nem lehet értékesíteni a felületen……kinek jó ez??

  • Tisztelt Vatera!
    Már többen fölvetették előttem, hogy újítanak, újítanak, és minden rosszabb, mint azelőtt. Emlékezzünk csak a több éve bepróbált “Bétavaterára”. Senkinek sem kellett. Ha valami jól működik, miért kell belepiszkálni? Főleg, hogy aztán az eredmény gyalázat! Először a vevőket, aztán majd az eladókat is elakarják zavarni? Akkor egyszerűen csak be kellene zárni a boltot, és késsz.
    -Kötelező bankszámlaszám megadás
    -Új feltöltési felület, amikor a régi már rutinból ment
    -Nem tölti be sem az eladói, sem a vevői adatokat vaterafutár rendeléskor
    -A vevő nem tud szállítást válastani. Plusz levelezés, hogy hogyan és hova kell küldeni.
    Ez utóbbival kapcsolatban hadd másoljam ide egy vásárlóm pár sorát:
    “Egyetértek, szerintem is rosszabb lett a felület a változtatással.
    Egyébként azért nem látja, hogy hova kell küldeni a csomagot, mert nekem mint vevőnek már eleve fel sem ajánlja a rendszer, hogy konkrétan megadjam, hogy melyik csomagautomatába is kérem a csomagot. Helyette csak egy sablon szöveg jelenik meg, hogy majd az eladóval egyeztessünk a szállításról stb. stb. Magyarán külön e-mailezés útján kell megadni a szállítási módot. Én sem értem, hogy ez miért “jó”…”
    Nem lehetne ezt az egész újítást kidobni a francba, és visszaállítani azt, ami jól múködött?
    Köszönöm!

    • Kedves Péter Csaba! Köszönöm a jelzést! A kötelező bankszámlaszám megadás, már nem kötelező. A Vaterafutár csomagrendeléskor ki kell választani a feladni kívánt hirdetést és rányomni a Betölt gombra. Az utolsó pont már javítás alatt van. Üdv, Vatera Tünde

  • Kedves Tünde!

    Ki szerettem volna tölteni a vaterafutár rendelési űrlapot, de azt írta ki a rendszer, hogy a térképes kisalkalmazás technikai hiba miatt nem töltődik be. A vevőm postapontra szeretné kérni a terméket, így beírtam manuálisan a címet de nem mertem rányomni, hogy elkészítse az űrlapot mert nem tudom, hogy így elfogadja-e a rendszer? Régebben úgy volt, hogyha egyszer elrontottam akkor másodjára már nem lehetett ugyanarra a termékre szállítási űrlapot kitölteni. Azt lehet tudni, hogy mikor javul meg a technikai hiba, illetve ha beírtam manuálisan azt el fogja fogadni a vaterafutár rendszere? Köszönöm szépen a választ.

  • Tegnap óta gond van a szállítási módokkal a rendelés leadásakor. Nem mutatja, hogy mit választott a vevő, ahogy a díjat sem. Eladóként ezt kapom a rendelési emailben:

    “Szállítási díj: nincs megadva *
    A megjelölt termékeknél az eladó nem adta meg a szállítási díjat, ezért a végösszeg nem biztos, hogy pontos. A díjak egyeztetéséhez szükséges kapcsolatfelvételi adatokat a vásárlás után elküldjük neked. ”

    (Ez természetesen fals, minden elérhető terméknél jól mutatja a szállítási opciókat és összegeket, tehát a sablon továbbra is megy)

    A “beérkezett rendelések” menüpontban már mutatja, hogy mit választott a vevő, de díj nélkül, ahogy konkrét automata név sincs a foxpost esetében

    “FOXPOST csomagautomata előre utalással

    Összesített szállítási díj: 0 Ft 1

    1 Ügyelj arra, hogy a megjelölt termékeknél az eladó nem adta meg a szállítási díjat, ezért a számított végösszeg nem biztos, hogy pontos. A díjak egyeztetéséhez szükséges kapcsolatfelvételi adatokat a vásárlás után elküldjük neked.”

    Több vevő jelezte, hogy hiába jelölte be a foxpost automatát, konkrét automatát már nem lehetett kiválasztani, ahogy az utalási adatokat se kapta meg a visszaigazolásban

  • T. Vatera! Azért az érdekes, hogy minden változtatással összefüggő “kényes” kérdést kicenzuráznak és nem jelenik meg a hozzászólásoknál!! Mi van itt?? Diktatúra? Talán még 20 év vaterás múlt után és hosszú probléma mentes Profi státus után még ki is zárnak, ha kritizálni merek valamit??? Nem működik az elküldtem a csomagot bejelőlés se, de ez tök mellékes. A termék feltöltő lap egy agyhalál lett még a rutinos vaterásoknak is, nemhogy az újjaknak. Szóval olyan ez az egész mintha tudatosan tennék tönkre az egész Vaterát úgy, ahogy van. Már nem lehet szeretni mint régen. Lassan kedvem sincs semmi feltöltéshez (pláne, hogy még a bankszámla megadás sem választható opcio, hanem kötelező). Nem értem mit szeretnének elérni ezekkel a változtatásokkal?? Eddig egyetlen pozitívumot sem tudok mondani avval kapcsolatban amit önök átszerveztek. Minden csak rosszabb és bonyolultabb lett. Bár ez a tendencia a digitális világ minden szegmensében tapasztalható. Jó lenne, ha ki is cenzurázzák a hozzászólásom, de átgondolnák a leírtakat. Azt mondjuk megköszönném…

      • Szép estét kívánok!Szeretném jelezni,hogy a feltöltés nem működik–minden ki van töltve a megadott mezőkben,ki is írja a rendszer,hogy minden ki van töltve viszont mihelyst elküldésre kerülne a sor utána kiírja,hogy nincs minden mező kitöltve!7x próbáltam újra de semmi változás….

  • T.Tünde!
    Ügyfélszolgálat jelezte,hogy foglalkoznak a könyveléssel,de mikor?
    1 Hónapos ügyem is van benne. 880 tételem várakozik,de ebben a zavaros állapotban-kivárjak?
    Mióta uj tulajdponos van,nagyon lassú lett minden.Kitérő válaszokat kapunk.
    a Vatera Facen- sincsenek elégedett ügyfelek.
    Mitől lassult le a rendszerük? Most amikor több internetes portál probál ügyfeleket szerezni,mi Vaterások alúlértékeltek lettünk. Remélem ezt Ön is érzi.

      • Tényleg válaszolt a munkatárs annyit,hogy foglalkoznak a könyveléssel.
        Mi tart ilyen sokáig,de a jogtalan felszólitásra volt idejük?
        Szándékos tönkretevése ez a Vaterának?-szerintem ezt már Ön is érzékeli.
        Látványpékségre törekszenek,csak a lényeg sikkad el.

  • Tisztelt Cím,

    Probléma van a feltöltésekkel.A fotók nem úgy jelennek meg ahogy szeretnénk,hiába forgatjuk a megfelelő állásba,a rendszer úgy jeleníti meg ahogy akarja,csak többszöri próbálkozás után jelenik meg helyesen.Legyenek szivesek megoldani.
    Köszönettel jelijoe

      • Kedves Vateratunde!

        Csatlakozom az előttem szólóhoz. Nem hogy elforgatja, meg sem jelenik a terméklapon. csak úgy tudok képet feltölteni, hogy a “képek módosítása” opciót használva beszúrom a képet a kész terméklapról. Feltöltéskor még meg van a kép, aztán eltűnik a terméklapról. Ha még egy “hasonló termék feltöltése” opcióval kezdek újabb feltöltést, akkor mutatja az előző termék képet.
        Ezzel a problémával már napok óta küzdök, vagyis nem új és javítva sem lett. Írom ezt “profi” felhasználóként.
        Várom a válaszukat, de inkább a hiba kijavítását!
        Üdv!

  • T. Vatera! Nem szeretnék számlaszámot megadni! Eddig sem volt kötelező. Most se legyen! Nem szeretném, ha a vevő úgy tudna utalni, hogy előtte nem egyeztettünk, mert abból csak kavarodás lenne. Viszont míg ezt nem veszik ki addig nem tudok feltölten. Várom MIELŐBBI intézkedésüket az ügyben! Köszönettel: kkukac

  • Tisztelt Vatera!
    Hiba az oldalon: Eladott termékek alól MPL Vaterafutárt kiválasztva üres űrlap jelenik meg, nem tölti ki az eladó és a vevő adataival, ahogy eddig működött. Valami ismét mellé csúszott a fejlesztgetések folyamán… Kérem javítani!
    Üdvözlettel: Péter

  • Gyerekek, ez nagyon lassú volt. 11 perc telt el a moderálásig.

    Most vicc nélkül; ez felháborító. Tényleg szeretném tudni, mi volt a probléma a legelső hozzászólásommal. Valóban ennyire kényelmetlenek voltak a kérdések? Nem lehet kritikát megfogalmazni? Tudod; én hosszú éveken át védtem a Vaterát (lásd Index fórum, megfelelő topic), de ez az álláspont most itt egy kicsit megingott bennem. Feltettem néhány egyszerű kérdést, nem voltam sem tiszteletlen, sem trágár. Miért nem lehet válaszolni? Udvariasan is le lehet pattintani, nem ezzel a “belédfojtom a szót”-módszerrel. Ez lesz az új irányvonal? Szomorú. Olyan jó lenne egy EMBERREL beszélgetni, hogy mit csinálok rosszul…

    • Kedves György! Semmi ilyesmiről nincs szó, viszont élő emberként idő szükséges, hogy beérjek a munkahelyemre és felcsapjam a laptopot, hogy válaszolhassak. 🙂 Ettől függetlenül köszönöm a türelmét, a bankszámlás kérdést felvetem a fejlesztésnél, a Számlázott tételes menüpontra sajnos így nem tudom a választ, elvileg nem így kellene működnie. A kötelező jelszóváltoztatást sikerült elvégezni? Köszönöm! Üdv, Vatera Tünde

  • Tisztelt Cím!

    Olvastam itt a kommenteket, hogy a bejelentésekre a válaszolás beérkezési sorrendben történik és akár több napot is igénybe vehet… De én már több hete válaszra várok két bejelentésemmel kapcsolatban is. Mikorra remélhetek választ?

    Üdvözlettel,
    Kovács Sándor

  • Szeretném tudni, hogy a mai napon, kb. 7:30-kor kelt hozzászólásomban mi volt a kifogásolható, hogy röpke háromnegyed óra múlva kimoderálták. Kényelmetlenek voltak a kérdések talán…?

  • Ha nem választom a bankkártyás fizetés lehetőségét, akkor miért kötelező megadnom a bankszámlaszámomat? Nem szeretném, ha előzetes megbeszélés nélkül utalgatnának nekem mindenféle összegeket, az összes lehetséges szállítási módra pedig nem kívánom előre kikalkulálni a szállítási díjat (még ha ebben talán segít is a rendszer), figyelembe véve a változó díjszabásokat, az egyedi kívánságokat, meg a több termék egy csomagban esetet.

    Más. Bárhova kattintok a Menüben, mindenképp a “SZÁMLÁZOTT TÉTELEK” oldal jön be, akkor is, ha csak még le nem járt számlám van. Ettől én nem fogok előbb fizetni, csak bosszantanak vele. Ezt miért kell…??? Többletkattintás-generálás…? Egyébként mi tart ilyen sokáig a befizetés jóváírásán?

    Ilyenekkel kellene foglalkozni, nem a design átalakításával. Nagyon jó volt az úgy, ahogy volt. A gyakorlottabb felhasználó is keresgetni kényszerül az opciókat, mert szokatlan – haszna meg semmi.

    Előre is köszönöm a válaszokat!

  • Az új rendszerben ma adtam fel csomagot, MPL házhoz és automatába. Azt tapasztaltam, hogy az eladó és vevő adatok már nem szerepelnek a feladóvevényen. Korábban ezt a rendszer automatikusan kitöltötte., most elég macerás újra írogatni a címeket, telefonszámokat, email címeket.. Érték sincs már feltüntetve. Erről mit lehet tudni? Eléggé lassítja a feladási folyamatot.. (a foxpostot még nem néztem)

    • Kedves Mátyás! Ez a vaterafutar.hu oldalon a vaterás eladott termék adatokra gondol, amit a Betölt gombbal automatikusan bedob a rendszer? Köszönöm a segítséget! Üdv, Vatera Tünde

      • Köszönöm válaszát! Eddig nem kellett külön a Betölt gombra kattintani, azért nem sikerült. Most már jó. A bankszámlaszámot nem tudja esetleg a rendszer megjegyezni? Úgy látom már minden esetben kötelező azt megadni.

  • T.Tünde!
    Köszönom gyors válaszát.
    Ön szerint mikor végeznek kollegái a könyvelésekkel,lejárt 880 tételem van és addig nem teszem vissza,mert igy bizonytalan .üdv.Filmes20

  • Tud valaki segíteni?Másnál is van ez a probléma vagy csak nálam?A rendszer nem engedi tölteni az MPL automata csomagot.Semmit sem enged,amikor rákattintok minden eltűnik.Már múlt hét csütörtök óta áll fent ez a probléma.
    Idegesít a dolog mert ahogy érkezni szokott az utalás azonnal szoktam küldeni a csomagot de most múlt csütörtök óta nem engedi a rendszer kinyomtatni a papírt.Ha valaki tudna segíteni megköszönném.

  • Tisztelt Cím,

    Most kivételesen nincsen problémám,csak egy visszajáró külföldi partner miatt van kérdésem: azt írja,idézem “a vatera kódot kér bejelentkezéskor,a kódot elküldik a telefonomra,de nem kapom meg,talán azért mert a telefonszámom Németországban van ”
    Magyarán jelen pillanatban nem tudja használni a fiókját.Már ellenőrzött, regisztrált tag,mit kell tennie,hogy használhassa az oldalt?
    Amúgy mi ez a telefonos kód? Beállítás kérdése vagy csak a külföldi felhasználókra vonatkozik?
    Tudom,más felhasználó nevében nem járhatok el,de ez általános kérdés és örülnék valamiféle válasznak,hogy továbbíthassam neki. ( a felhasználó Németországban élő német,nem beszéli a nyelvünket,a magyar Ügyfélszolgálattal nem tud mit kezdeni )
    Köszönettel jelijoe

    • Kedves Mónika! Az adathalászat miatt jelenleg szigorítva van a külföldről való regisztráció nélküli vásárlás. Mindenképpen azt javaslom, hogy ezen a linken keresztül írjon az ügyfélszolgálatra, hogy segíthessenek a kollégák. Köszönöm az együttműködést! Üdv, Vatera Tünde

    • Kedves Mónika! Az adathalászat miatt jelenleg szigorítva van a külföldről való regisztráció nélküli vásárlás. Mindenképpen azt javaslom, hogy ezen a linken keresztül írjon az ügyfélszolgálatra, hogy segíthessenek a kollégák. Köszönöm az együttműködést! Üdv, Vatera Tünde

  • Több problémám is volt az elmúlt hetekben.
    A mostaniról annyit,hogy mindig szándékos túlfizetésben vagyok,hogy ne essek ki a határidőböl.Fizetési felszóltást kaptam,hogy 7 nappal járt le 1-2 számlám.
    Irtam Önöknek,ha az illető figyelmes lett volna,ezt nem irja le,mert minden számlámat folyamatosan vonták le az erre befizetett előlegemből.Nehezen válaszolnak az utóbbi hetekben-mellékeltem volna a problémás részt,ne nem engedi renszer a bemsolást

    • Kedves Filmes20! Kis türelmet kérünk még, a jóváírások folyamatosan zajlanak. Elnézést kérünk a kellemetlenség miatt! A kollégák hamarosan válaszolnak! Üdv, Vatera Tünde

  • Üdvözlöm!
    Köszönöm a válaszát,de nem lettem okosabb, újabb számlát kaptam már -12300 Ft kellene
    befizetnem, de mire?
    Kérem töröljék ezeket a kiküldött számlákat amelyeket én nem kértem. Köszönöm.
    További szép napot kívánok Zsóka

    • Kedves Zsóka! A téves számlák jóvá lettek írva, jelenleg egy -730 Ft-os befizetetlen számlája van. Köszönöm! Üdv, Vatera Tünde

  • Kedves Vatera, kaphatnek vegre valaszt a mar regen feltett kerdesemre? Teljes koru felhasznalo vagyok, kulfoldi telefonszammal, es nem tudok vasarolni. Foglalkozna ezzel vegre valaki?

    • Kedves Péter! Az ügyfélszolgálat beérkezési sorrendben dolgozzák fel a leveleket, ami jelen esetben akár több nap is lehet. Köszönöm a türelmét! Üdv, Vatera Tünde

  • Tisztelt Cím,

    Csak kérdezni szeretnék: ugye nem lesz kötelező az eladók részéről elfogadni a bank kártyás fizetést?
    Elismerem,csak vonalakban néztem át az új ötletüket,de mivel már az alap működtetésben is folyamatos technikai problémák vannak,kétségeim vannak,hogy ezt zökkenőmentesen tudják majd lebonyolítani.És nem is választanám.

    Köszönettel jelijoe

    • Kedves Mónika! Természetesen nem kötelező bankkártyás fizetést biztosítani, de mivel a vásárlók kedvelik a gyors és biztonságos vásárlást, így érdemes kipróbálni vagy legalább átgondolni. 🙂 Üdv, Vatera Tünde

      • Tisztelt Cím,

        Köszönöm a megnyugtató választ.Sajnos nincsen mit átgondolni rajta.Mi magunk is online bankkártyával fizetjük a vatera számlát.Valóban gyors és könnyű.Szeretem is.
        De Önök harmadik félként csatlakoznának egy adás-vételbe ami egy csomó problémát generál,mivel minden eladás ” egyénre szabott ” Sok esetben teljesen más címre kérik a partnerek a küldeményt vagy más feladási módot szeretnének,mint a kijelölt.És akkor ott van még negyedik félnek a szállító cég is.Túl sok idő és túl sok nyűg egy magánszemélynek,amik vagyunk is.
        De nem akarok vészmadárkodni,a legjobbakat kívánom.
        Köszönettel jelijoe

      • Tisztelt Cím!

        Én sem szeretném a bankkártyás fizetést választani. Azt csak óvatosan megkérdezném, hogy a webkártyáról történő fizetést elfogadná-e a rendszerük?

        Üdv.: Niclara

        • Kedves Klára! Nem kötelező bankkártyás fizetést biztosítani a hirdetéseknél, de tény, hogy a mai vásárlói közösség ezt a fizetési formát részesíti előnyben. A második webkártyás kérdést sajnos nem értem. 🙁 Kifejtené egy kicsit bővebben? Köszönöm! Üdv, Vatera Tünde

      • Kedves Péter! Jelenleg csak 2MB alatti képeket enged feltölteni a rendszer, de ez már javítás alatt van. Köszönöm a türelmet! Üdv, Vatera Tünde

  • Kedves Tünde!

    Módosítottam a jelszót ahogy kérte az oldal, el is fogadta az újat. A biztonsági kód is jó volt. Azóta már semmivel nem tudok belépni, pedig pontosan azt írom be amit megadtam!

    üdv : rabbitrabbi

  • Üdv!

    Van-e lehetőség woocommerce arúházzal összekötni a vaterás fiókomat, ha egyiken történik vásárlás, akkor a készelet fogyjon a másikon is.

    Köszönöm szépen!

    Pőti Csaba

  • Üdv! Lehet,hogy én vagyok ezzel egyedül a világon, de fizetni szeretnék!!!
    Szeretném befizetni a most 06.02-n érkezett tőletek küldött számla összegét. Rákattintottam a felajánlott BEFIZETEM gombra és szőrén szálán eltünt a számlaösszeg, de ha ez nem elég még a jelzett számlaszámot sem találom az analitikában.
    Most a jelenlegi állás 0 Ft egyenleg. Holott “ELVILEG” van valahol egy kifizetetlen számlám.

    Nézzetek utána légyszi, hol van a számlám 🙂

    Köszi:pestmegyei

    Úgy tűnik nekem, hogy itt valahogy mindig van valami ami nem klappol.Ejnye………

    • Kedves Pestmegyei! A számlát már befizette, ami jelenleg jóváírás alatt van. Ezzel most nincs teendője. Köszönöm! Üdv, Vatera Tünde

      • Kedves Vateratünde!
        A fizetés során a “simplepay” emblémával ellátott oldalon a “címzett” helyén más adatok szerepelnek, mint pl az ÁSZF oldalon. Biztosak abban, hogy jó helyre megy a bankkártyás fizetés (és én hogyan tudok erről meggyőződni?), vagy megint “működnek” az adathalászok?

  • Üdv. 15 éve vagyok tag. Telefon szám megerősítése a téma. Változott, nem tudok belépni, mert annyira gyenge a rendszer, hogy hiába írom át a számomat nem menti el és a régire szeretné küldeni az sms-t ami már nem az enyém… Írtam az ügyfélszolgálatnak és várom a megoldást. Bízom benne, hogy az oldal átalakításával az elavult, old school megoldásokat a konkurensektől ellesve mérfölkövet lép a technika, biztonság, ügyfélkezelés… Üdvözlettel: egy a sok közül

  • Kedves Vatera Tünde!
    Újra bennragadtak a lejárt termékeim az Eladó termékek címszó alatt.Különböző időpontokban jártak le, nem keltek el.Van köztük pár ami kb 8 óra óta ott lóg, én meg várom,hogy a Lejártakhoz kerüljenek ,mert fel akarom tölteni az ott lógókat.Bosszantó.
    Mi az oka ennek?
    Legyetek szivesek segíteni, sok terméket hirdetek ill. hirdetnék de ez így nagyon nyögvenyelősen megy.

    Tisztelettel:pestmegyei

  • Kedves Vatera !
    Megvásároltam a vaterán Termékkód: 3458332967 tételt a vásárlás után 30 percel sem találtam a vásárolt termék mappában sam a termék oldalán az eladóra vonatkozó utalást ,azt láttam hogy a terméket megvásároltam de semmi más . Kérem megadott email címemen értesítsenek : [email protected]

    Köszönettel : Baricsa Zoltán roswell51

    • Kedves Zoltán! A technikai hibát már javítottuk, kérem ellenőrizze a megvásárolt terméknél az eladó adatait. Köszönettel, Vatera Tünde

  • Kedves Tünde!
    Olvasom az új típusú fizetési módot (bankkártyás fizetés) és eladói szempontból nem értem.
    a, A vevő fizet, de nem nekem hanem a vaterának. Erről én hogyan értesülök?
    b, Írjam ki minden termék pontos súlyát és minden postázási lehetőséget, de 1. ha valaki több terméket vásárol honnan fogja tudni a vatera, mennyi a postázási, szállítási költség? Most majd a vaterának kell ezt megírni aki majd továbbítja a vevőnek? 2.Ha a terméket külföldről veszik, pl. Szlovákia, Románia, UK, előre számolgassam ki az összes lehetséges szállítási költséget? stb.
    c, Mi van ha a vevő előre fel nem tüntetett szállítási módot kér majd?
    d, Sokszor előfordul a személyes átvétel, akkor is előre tud fizetni bankkártyával? Ez csak azért kérdés, mert minden harmadik személyes átvevő később meggondolja és mégis postán vagy foxposton kéri a csomagot, ezt hogyan kezeli majd ez a rendszer? Régen ugyanis bevett szokás volt a vaterás vásárlók között, hogy nem utalták a szállítási költséget csak a vételárat, aztán háborogtak, hogy nem jött meg nekik a termék. Volt olyan aki két év után reklamált, pedig vagy 10x kértem, hogy küldje el a postaköltséget.
    e, Honnan tudjuk majd, hogy a vevő átvette a terméket? Ugyanis a vevők több mint fele semmilyen értesítést, értékelést nem küld azután, hogy a terméket átvette, mert a továbbiakban már ez a dolog nem érdekli.
    f, Ha nem jön visszajelzés, hogy átvette a terméket, hogyan kapom meg az érte járó pénzt?
    g, Mi van akkor ha egyszerűen letagadja a termék megérkezését, hiszen sokszor küldök terméket pl. elsőbbségi levélben? Akkor a pénz visszajár neki? Jó buli lenne a vásárlóknak.
    h, Értem hogy ez választható opcio, de a vevők, mivel itt nincs utalási költség, szeretnének majd kártyával fizetni. Viszont eladói szempontból nem érzem biztonságosnak. Ha a vevő nem fizet azonnal, akkor a vatera helyettem fog irogatni a vevőnek, hogy fizessen? Én az vásárlást követő 5., 8.,14., 21 napon mindenképpen írok a vevőnek udvarias levelet, ezeket most majd a vatera írja meg?
    i, Nem láttam tájékoztatást arról, hogy ha a vevő fizetett, mennyi idővel később utalja nekem a vatera pénzt? Kié lesz a közben keletkező kamat?
    j, ki fogja fizetni az utalási költséget? átvállalja a vatera?
    és még jó pár kérdés merült fel bennem ezzel a dologgal kapcsolatban.
    Üdvözlettel,
    Iboly612

    • Kedves Iboly612! Igyekeztem válaszolni az összes kérdésre, de ha van még, amire választ szeretne, írjon nyugodtan! Üdv, Vatera Tünde

      a. Az eladóhoz érkezni fog egy megrendelés üzenet, 72 órája lesz jóváhagyni=lekérni a szállítói címkét. A Személyes menüben követhető folyamatos státusz lesz, amennyiben lezárul a tranzakció értesítjük (státusz, email) és azonnal utaljuk az eladónak a jutalékkal csökkentett vételárat.

      b. Meghatározott Vatera szállítók lesznek, amint ez elérhető lesz, kérni fogjuk az eladóktól, hogy adják meg a termék méreteit (súly, magasság, hosszúság sb.), illetve hogy melyik Vatera szállítóval szeretnének csomagot küldeni. Ezután a rendszer a megadott csomagméretek alapján kiszámolja, majd automatikusan beállítja a szállítási árakat futárok szerint.

      c. A megrendeléskor eldönti a vásárló, hogy milyen módon kéri a csomag szállítását, és ezt azonnal ki is fizeti a termék árával együtt. Ezután már nincs módja ettől elállni, ha nem veszi át a csomagot, akkor a már kifizetett összegből a szállítási díjon felül a visszaszállítás díját is levonjuk tőle.

      d. A bankkártyás azonnali fizetésnél nincs lehetőség személyes átvételt választani érthető okokból. Ez esetben az eddigi vaterás módon kell egyeztetni a vásárlóval az átvételről.

      e. -f. -g. Ha a vevő visszaigazolja, hogy átvette a terméket, és mindent rendben talált, a Vatera azonnal elutalja az eladónak a vételárat. Amennyiben a vevő nem igazolja vissza a megrendelést, és nem jelez problémát sem a csomag átvétele után 3 napon belül, a rendszer automatikusan elindítja a kifizetést az eladónak. Erről minden esetben emailt küld a rendszer, illetve a Személyes menüben is követhető lesz az aktuális státusz.

      h. A bankkártyás fizetés azonnali, nincs olyan opció, hogy nem fizet a vevő.

      i.-j. Amint lezárul a tranzakció, azonnal megy az utalás az eladónak. Nincs utalási költség.

      • Kedves Tünde!
        Csak javasolni szeretném, hogy lehessen olyan opció is, hogy “külföldre nem szállítok”, ahogy ez más oldalakon is előfordul, hogy ki-ki maga dönthesse el, hogy megéri-e neki a külföldre szállítás bonyodalmait vállalni.
        Üdvözlettel: niclara

        • Kedves niclara! Ez továbbra sem fog változni, az eladó választja ki, hogy milyen szállítókkal hajlandó szállítani, illetve belföldre vagy külföldre is. Üdv, Vatera Tünde

      • Tisztelt Admin,Vateratunde,

        A lejárt termékek miért nem jelennek meg a személyes menü,lejárt termékek között? Lenne egy partner aki megvásárolná,de nem tudjuk újra hirdetni,mert nem jelzi a rendszer a lejártak között.Nem győzök elnézést kérni a késlekedés miatt.( új felhasználó,teljesen el fog menni a kedve a vásárlástól ettől a folyamatos technikai problémáktól )
        Köszönettel jelijoe

        • Kedves Mónika! Elnézést kérünk, igyekszünk mihamarabb helyrehozni a technikai hibát. Addig is köszönöm a türelmet! Üdv, Vatera Tünde

      • Üdv nem tudok belépni a vaterára pedig 24 éve vagyok kérem segítsen hiába irok nem válaszolnak 3 napja mi az oka? A kódot a régi telefonomra küldik ami megszünt mert elopták a telefonomat mért nem az újra küldik? érthetetlen.

        • Kedves madpanna! Ha a vaterás fiókban a régi telefonszám van megadva, akkor sajnos arra küldi a rendszer a kódot. A telefonszám átírásához az ügyfélszolgálat közreműködése szükséges, kérem várja meg, amíg visszajeleznek a kollégák. Köszönettel, Vatera Tünde

      • Kedves Tünde!
        Problémám van már egy ideje a Vaterafutár címirat kitöltésével. A feladó címét nem engedi kiirni, pedig már a lehetőségekhez képest lerövidÍtettem. Azt írja ki 35 karakter, de már 14 karaktert sem tudok beírni mert nem enged tovább. Hol tudok módosítani? Köszönöm válaszod! Evesham

        • Kedves Csilla! Jelölje ki az eddig beírt szöveget ( Ctrl+A gomb ) és törölje. Ezután fog tudni új szöveget beírni, ami max 33 karakter lehet. Köszönöm az együttműködését! Üdv, Vatera Tünde

  • A számlázás dátuma eddig minden hónap 22-én volt. Most közben is kaptam számlát, 05.02 dátummal..(előtte április 22-én is) Változott a számlázás dátuma, vagy ezt hogyan kell értelmezni?

      • Tisztelt Vateratunde!

        Segítségre lenne szükségem. Nem tudok belépni.
        Hiába kérek új jelszót, utána nem fogadja el a megerősített jelszót.
        Azt írja, hogy nem egyezik.
        Kaphatnék segítséget. boxzsaknagyker a felhasználó nevem

        Köszönöm

        • Kedves Gábor! Ahhoz hogy a rendszer elfogadja az új jelszót, szükség van a biztonsági kérdés megválaszolásásra is. Ebben a blogposztban leírtuk részletesen a jelszócsere menetét és a lehetséges felmerülő kérdéseket. Üdv, Vatera Tünde

          • Tisztelt Vatera!!Vagy 4 napja jeleztem emailben,hogy a telefonszám azonosító kódot 233x próbáltam lekérni de nem kaptam egyszer sem sms-ben semmit-és közben már többen kérdeztek az oldalon de nem tudok válaszolni míg nem kapok kódot!A másik-múlt héten lett kifizetve egy 30000-res számlám erre kaptam ma,hogy 17000ft tartozású lejárt számlám van!

          • Kedves Mónika! 2025.05.01-től szigorítottuk a jelszóra vonatkozó követelményeinket a Vaterán, így az első bejelentkezéskor a rendszer automatikusan kéri az új jelszó beállítását, és csak ezt követően tud belépni a vaterás fiókba.
            Az új jelszónak tartalmaznia kell kis- és nagybetűt, számot, és speciális karaktert (pl.: !, @, #, $) és legalább 12 karakter hosszúnak kell lennie. Ha ezt “kipipálta” a rendszer, akkor a biztonsági kérdésre is válaszolnia kell, utána fogadja csak el a rendszer az új jelszót.
            A belinkelt blogposztban leírtuk a jelszócserét lépésről lépésre, kérem próbálja meg újra a jelszócserét. Köszönöm az együttműködését! Üdv, Vatera Tünde
            https://blog.vatera.hu/2025/05/13/gyik-hogyan-csereljem-le-a-jelszavam-a-vateran/

  • Üdvözlöm!
    Segítséget kértem a számlával kapcsolatban, de sajnos nem kaptam választ a 10 db levél elküldése után egyikre sem.
    Én nem kértem ezt a szolgáltatást amit kiszámláztak nekem, ráadásul minden hónap 20.-án kapok számlát, ez pedig
    2025.05.02.-án érkezett. Kérem nézzen utána, mert nem értem? Köszönöm.
    További jó munkát és szép napot kívánok kevin48-a Kellner Zsóka

  • Kedves Tünde!

    Hetek óta rendszerhiba van a vatera oldalán. Ma már oda jutottam, nem tudok sem terméket feltölteni, sem leírást, sem darabszámot, sem fotót javítani. Mi lesz, ha elkel egy olyan termékem, ami éppen elfogyott?? Mikorra várható, hogy úgy fog működni minden, ahogy régebben? Ügyfélszolgálat sem reagál a leveleimre, még jó, hogy itt gyorsan kapok választ. Köszönöm, szép napot!

    • Kedves Zsolt! Köszönöm a türelmét! A téves számlákkal kapcsolatban már megtörtént a javítás, hamarosan önnek is jóváírásra fog kerülni. A feltöltés, módosítás stb. problémáról tud esetleg bővebben írni? Megjelenik valamilyen rendszerüzenet, hibaüzenet? Köszönöm! Üdv, Vatera Tünde

      • Kedves Tünde! Pl. termékleírás javításánál második tovább kattintásnál töröl minden adatot, fotót, rózsaszínes oldalt ad ki és kiírja minden kategóriához, hogy kötelező, tehát minden adat eltűnik. Naponta 10-15 alkalommal tudok bármit módosítani, utána kiadja ezt a hibát és csak másnap enged újra 10-15 db-ot. Már 3 hete írtam az ügyfélszolgálatra, oda elküldtem a hibás oldal fotóját, de válasz még nem érkezett. Üdv. Zsolt

    • Kedves Tünde!
      Még mindid ez a szöveg jelenik meg nekem a terméklista helyett:
      Hiányzó szalag kiemelés szöveg
      Kérjük, add meg, hogy a(z) Amway-s női nyári póló megnevezésű terméked szalag kiemelésén milyen szöveg jelenjen meg. NEM akarok semmiféle kiemelést!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Kérjük, válassz!

      • Kedves Klára! Szeretnék elnézést kérni az elnyúló hiba miatt, elvileg már javult a probléma, kérem majd jelezzen vissza. Köszönöm szépen az eddigi türelmét! Üdv, Vatera Tünde

  • Nem tudok belépni a fiókomba, többszöri jelszómódosítás után az “ismételje meg jelszót” bár stimmel, piros marad. Ha továbblépek, amiket utána kér, egyet sem fogad el.

  • Kedves Tünde!
    2 hete írtam az ügyfélszolgálara, persze válasz még nem érkezett, hogy 2db terméknél valami oknál fogva /gondolom rendszerhiba/ 890Ft-os kiemelést alkalmazott a vatera. Most nézem a számlázandó felületet, már kb. 20-25db ilyen van. Remélem, ezt nem számlázza ki a vatera, egyéb esetben, sajnálattal, de azonnal lejártá teszem az összes termékem és törlöm a regisztrációmat.

    • Kedves honda680! Köszönjük, tudunk a problémáról, a javítás már folyamatban van. Minden ezen hiba kapcsán kiszámlázott és még ki nem számlázott tétel kapcsán meg fogjuk tenni a szükséges intézkedést, így a tévesen felszámított összeget természetesen nem kell kifizetni. Megértését köszönöm! Üdv, Vatera Tünde

      • Kedves Tünde! Ebben a pillanatban érkezett meg a számla, melyben 26db kiemelés után 23.140Ft kellene megfizetnem. Válaszában azt írta nekem, hogy nem kell kifizetni, javítani fogják a hibát, ami azóta sem történt meg. 16.-án jár le a fizetési határidő, ha nem fizetem ki, mi történik? Nem fog letíltani a vatera? Nem fogják követelésbehajtónak átadni az ügyet? 16.-ig küldenek mínuszos számlát? Írtam az ügyfélszolgálatra, elküldtem az összes termékkódot, csak az a baj, válasz 1-1,5 hónap. Kérem, nyugtasson meg, minden rendben lesz.

        • Kedves honda680! Beszéltem az ügyfélszolgálattal, minden rendben lesz, folyamatban van az ügy megoldása, kérem hogy ne fizesse be a számlát. Továbbra is köszönöm a türelmét! Üdv, Vatera Tünde

  • TISZTELT VATERA !

    ÉRDEKLŐDNÉK, HOGY FEL LEHET-E TENNI EGY KONKRÉT SZEMÉLYNEK ( FELHASZNÁLÓNAK ) FIX ÁRAS TERMÉKET. RÉGEN TUDOM, HOGY VOLT ILYEN LÉEHTEŐSÉG, DE MOST NEM JÖVÖK RÁ HOGYAN KELLENE. KÖSZÖNÖM

    • Kedves Gábor! Még régen volt zárt aukció néven ilyen funkció, de jelenleg nincs ilyen lehetőség az oldalon. Üdv, Vatera Tünde

  • Kedves Tünde!

    Létezik, hogy az április 21-én, majd 23-án írt panaszomat még senki nem olvasta? Mert nulla reakció. Írjak még egyszer?
    trendy17

    • Kedves Renáta! Rákérdeztem a kollégáknál, beérkezett mindkét levele és hamarosan a válasz is érkezik. Addig is köszönöm a türelmet! Üdv, Vatera Tünde

      • Megköszönném, ha érdemi tájékoztatást kapnék a 2025042710000798 sorszámú hibajegyemmel kapcsolatban!
        A probléma továbbra is fennáll: olyan kiemelési díjat számláztak, amit NEM igényeltem!
        Annyi változás történt a bejelentésemet követően, hogy azóta nem működik a “Kapcsolatfevétel” funkció!

        • Kedves styepi! Köszönjük, tudunk a problémáról, a javítás már folyamatban van. Minden ezen hiba kapcsán kiszámlázott és még ki nem számlázott tétel kapcsán meg fogjuk tenni a szükséges intézkedést, így a tévesen felszámított összeget természetesen nem kell kifizetni. Megértését köszönöm! Üdv, Vatera Tünde

    • Üdvözlöm!
      Nem tudok jelszómódosítást végrehajtani, mert nem fogadja el sem a keresztnév, sem a vezetéknév utolsó 3 karakterét.
      Tudtommal a nevemet adtam meg a regisztrációnál, de egyiknek sem fogadja el az utolsó 3 karakterét.

  • Tisztelt Vatera! Nekem szintén a problémám az, hogy nem tudok belépni a fiókomba, többszöri jelszómódosítás után sem .Megváltoztatom a jelszavamat, és kér egy olyat, hogy adjam meg a keresztnevem utolsó 3 karakterét…Bármivel próbálkozom sikertelen. Segítsenek kérem !!

    • Kedves Tímea! A biztonság növelése érdekében egy másodlagos biztonsági kérdés megválaszolása is szükséges a jelszócseréhez. AZ ön esetében valószínűleg a mea karekter lesz a megoldás, de ha másik kérdést szeretne, akkor az oldal frissítésével újabb kérdést lehet generálni, mint pl. a telefonszám utolsó számai, vezetéknév utolsó betűi stb.
      Fontos, hogy a másodlagos biztonsági kérdés válaszaihoz azokat az információkat veszi alapul a rendszer, amit megadott a vaterás fiókodban. Üdv, Vatera Tünde

  • Tisztelt Vatera!

    Most változattam meg a jelszavamat , de nem fogadja el a rendszer. A régivel meg most is be tudok lépni, de nem tudok semmit sem csinálni, akkor ez most hogy is van? Örülnék, ha lenne ott egy IT-s aki legalább ért ehhez a frissítéshez és be tudnánk lépni.

    • Kedves István! Sikeres jelszómódosításkor az oldalon az alábbi szöveg jelenik meg: “Jelszavad sikeresen módosítottad! A biztonság érdekében kiléptettünk a felhasználói fiókodból. Kérjük, hogy jelentkezz be a fiókodba” Ez megvolt? Köszönöm! Üdv, Vatera Tünde

      • Tisztelt Vatera! Nem tudok én sem bejelentkezni a profilomba; jelszó módosítás után sem; nem fogadja el a vezetéknevem utolsó három betűjét; illetve időközben megváltozott a bankszámlaszámom. A régit utólsó három számjegyét nem fogadja el; de az újat sem. Mi a teendő ebben az esetben? Köszönöm a választ!

        • Kedves Tibor! Az ön esetében valószínűleg a ány karekter lesz a megoldás, de ha másik kérdést szeretne, akkor az oldal frissítésével újabb kérdést lehet generálni, mint pl. a telefonszám utolsó számai, keresztnév utolsó betűi stb. Fontos, hogy a másodlagos biztonsági kérdés válaszaihoz azokat az információkat veszi alapul a rendszer, amit megadott a vaterás fiókodban. Üdv, Vatera Tünde

  • Nem tudom megváltoztatni a jelszavamat!!!
    Többszöri próbálkozásra sem fogadta el. Emiatt már többször kellett a regisztráció nélküli vásárlást választanom.
    Miért kellett ennyire túlbonyolítani a jelszóváltoztatást???
    Egy bonyolult jelszóval csak a saját gépen elmentett jelszóval tudok belépni, mivel megjegyezni lehetetlenség más gépről a belépés nem oldható meg. A túlbiztosítással korlátozták a lehetőségeket.
    Gladiator7_a

    • Kedves Sándor! Hol akad el a jelszócsere folyamata? A jelszavak beírásánál vagy a biztonsági kérdésnél? Köszönöm! Üdv, Vatera Tünde

  • Keves Vatera!!
    Vajon miért kellett egy jól müködő rendszert tönkre tenni? Nincs más dolguk a számitástechnikusoknak?
    Itt a fekete gazdaság nem fog müködni ,az egyszerüt komplikáltá tenni ennek semmi értelme!!!
    A z uj jelszo megadására minek ennyi karakter?? Utána a keresztnév utolsó 3 betüje Minek????????

  • T. Big2Platform!
    A hibát, ami már jó ideje fennáll, még mindig nem javították ki. Az eladó terméklistámat, már sokadszor írom le, egyáltalán nem látom. Most újra kiszámlázták nekem a 269 Ft-ot,/amit már befizettem/, és még ezen kívül egy 890 Ft kiemelés díjat, amit nem kértem, a rendszerük erőltetett rám. Túl soknak találják a vaterázók létszámát?
    Nálam betelt a pohár, és mivel terméklistát nem látom, és nem tudom a termékeimet egyenként törölni, a fiókomat törlöm. Vagy nem képesek egy korábban jól üzemelő oldalt működtetni, vagy soknak találják a vaterázók létszámát, vagy vmi felügyeleti szervhez kell fordulni.

    Üdv.:Niclara

  • Kedves Tünde!
    A helyzet még mindig változatlan. A saját terméklistámat sem tudom megnézni. Azóta találtam más oldalakat is, ahol szintén lehet hirdetni. Nemsokára törlöm a fiókomat. És igen, elkészítettem a vaterás fiókom emlékoldalát.

    Üdv.: Niclara

  • Tiszteletem! Már egész napja nem tudok belépni a saját fiókomba. A jutalékot meg be tudják zsebelni! Mi ez kérem??? Mi folyik itt? Ha nem tudok akkor jelzem a többieknek, hogy lépjenek ők is más Fórum felé…..

    Mi ez a személyiségi jogok megsértése, hogy meg kell adni az elérhetőséget? Jogász, vagy ügyvéd látta már???
    Szomorúság ez……

    • Kedves Tamás! Az erős jelszó elsősorban az ön érdeke, hogy megfelelően védve legyen a fiókja. A jelszócsere folyamatában kizárólag olyan adatot kérünk vissza, amit ön adott meg a vaterás regisztrációjánál. Üdv, Vatera Tünde

      • T Vatera ! Többszöri próbálkozásra sem tudtam megváltoztatni a jelszavam. Pontosabban nem fogadta el.
        Átirányított email cimről kapom a vaterás üzeneteket. Melyik email címet adja meg jelszóváltoztatásnál?

      • T. vatera!
        Kiszámlázás dátuma Fizetési határidő Kiszámlázott összeg Számla sorszáma
        2025.05.02 2025.05.16 890 Ft Befizetem KEV250026742 Letöltés
        Jóváírások
        Befizetés beérkezése Jóváírás napja Befizetés összege Részletek
        2025.05.01 2025.05.01 269 Ft Banki bevétel
        2025 Április

        Érdeklődöm, hogy mire fel számláztak ki nekem kiemelést, amit nem is kértem?
        Remélem, nem várják el, hogy be is fizessem? Még az sem világos, hogy egyáltalán melyik termékre sikeredett ráverni a kiemelés díjat.

        • Kedves Klára! Szeretnék elnézést kérni a rendszerhiba által okozott kellemetlenségért! A probléma javítva lesz, a jóváírások is folyamatban vannak! Köszönöm a türelmét! Üdv, Vatera Tünde

  • Legyenek szívesek visszaállítani azeredeti állapotot!
    Semmi jelszóval nem lehet belépni!
    Miért kell mindent elrontani, ami müködik??????

    • Kedves Zoltán! A jelszócsere kötelező, fontos hogy minden vaterás fiók védve legyen. Szeretnék segíteni. Pontosan hol akad el a jelszócsere folyamata? Már az új jelszó beírásakor vagy a biztonsági kérdésnél? Köszönöm! Üdv, Vatera Tünde

  • Én is próbáltam jelszót változtatni de amikor a vezeték nevem utolsó három karakterét kérte arra azt írta hogy nem helyes.
    3 x próbálkoztam. Szerintem tudom a saját nevem és annak az utolsó három karakterét, de lehet hogy más a nevem. Jó lenne ha ezt megoldanák mert holnaptól sok embernek nyári szünet lesz, és mindkettőnknek ugrik a
    lehetőség.

    • Kedves Zoltán! A másodlagos biztonsági kérdés esetében azokat az információkat veszi alapul a rendszer, amit megadott a vaterás fiókjában. Van még több kérdés lehetőség, ha ráfrissít az oldalra, akkor feldob egy másikat. Nem muszáj a bankszámlaszámot vagy a telefonszámot választani. Üdv, Vatera Tünde

    • E-mailben érkezett a levél, hogy valaki a nevemben kérte a jelszóváltást, de ha nem én kértem, hagyjam figyelmen kívül a levelet. Nem én kértem, mégis kér új jelszót és a bankszámlaszám utolsó 4 számjegyét, ha belépek a fiókomba. Nem tudok belépni a fiókomba. Nem akarok jelszóváltozást, mert így ismernek a vevőim. Még az ügyfélszolgálattal sem tudok kapcsolatba lépni, ezért csatlakoztam ide. Biztonságos a bankszámlaszám utolsó 4 számát megadni? Ezt kéri.

      • Kedves Ványai Péterné! A kötelező jelszócsere május 1-től mindenkire vonatkozik, ezért kérjük hogy változtassa meg a régi jelszavát. A felhasználóneve ettől még ugyanaz marad. Üdv, Vatera Tünde

  • Kedves Vatera!
    Megkértek, hogy változtassak jelszót, aminek eleget is akartam tenni. A harmadik próbálkozásnál viszont feladtam: folyton azt írja, hogy nem egyeznek a jelszavak, közben meg dehogynem…:-) Nem nagyon van ilyesmire időm, se a folyamatos fake vásárlásokra, mit lehetne tenni?
    Üdv.: Attila

  • Kedves Tünde!
    Jelen helyzetben még a tartós tárból betöltött termékeket sem érdemes feltölteni, mert csak egy opció van,az újraindítás, és ebben az esetben nincs kontrollom, hogy kerül-e rá olyan kiemelés, amit nem akartam. Ha legalább lenne olyan opció is, hogy hasonló indítása, akkor végig lehet menni mindhárom oldalon és ki lehetne törölni a nem kívánt kiemelést. Vagy, ha ez nem lehetséges, lemondani az újraindításról.

    • Kedves Klára! A tartós tárból betöltött termékek menüpont alatt lévő hirdetéseket ha kijelöli, akkor az oldal alján található gombok segítségével tudja kiemelés nélkül újraindítani. Üdv, Vatera Tünde

  • Tárgy: Technikai hibák – képfeltöltés és termékmódosítás nem működik megfelelően

    Kedves Vatera Ügyfélszolgálat!

    Szeretném jelezni, hogy az elmúlt időszakban komoly technikai problémákat tapasztalok a Vatera felületén. A képek feltöltése gyakran megszakad vagy hibaüzenettel leáll, emellett a már feltöltött termékek módosítása is szinte lehetetlen, mivel a rendszer nem reagál megfelelően vagy folyamatos hibát jelez.
    A feltöltési folyamat is rendkívül lassú, függetlenül attól, hogy milyen eszközt vagy internetkapcsolatot használok. Kipróbáltam több böngészőt és eszközt is – a probléma minden esetben fennáll, így úgy gondolom, nem az én oldalamon van a hiba.
    Kérem, tájékoztassanak, hogy ismert-e ez a technikai probléma, és mikorra várható a javítás. Amennyiben szükséges, szívesen küldök képernyőképet a hibajelenségről.
    Köszönöm előre is a segítséget!

  • Tisztelt Vatera!
    A mai napon semmilyen formában nem tudtam elérni, hogy hozzáférjek a vatera ügyfélszolgálati elérhetőséghez. Egyszerűen elérhetetlen bárhonnan próbálkozik az ember.
    Az lett volna a kérdésem, hogy a vatera által napokkal korábban már megküldött, a számla kifizetését és jóváírását elismerő levél ellenére, a vatera oldalán a jóváírás nem látszik. Mikor fog látszani a jóváírás vagy van-e valamilyen plusz teendő ezzel kapcsolatban.

    • Kedves Iboly612! Köszi a jezést, nincs további teendője ezzel kapcsolatban, hamarosan jóváíródik az összeg. Köszönettel, Vatera Tünde

  • Tisztelt Vatera!

    Nem tudok belépni, hiába adok meg a rendszer szerint megfelelő jelszót. Ezeket írja a rendszer minden próbálkozás után: nem kellően összetett, nem tartalmaz könnyen kitalálható kifejezést, nem tartalmazza a személyes adataimat.

    • Kedves István! Déutánra ígérték a kollégák a megoldást a jeszócserével kapcsolatban, de jelezni fogok mindenképpen, amikor érdemes lesz újrapróbálkozni. Köszönöm a türelmet! Üdv, Vatera Tünde

      • Tisztelt Vatera!
        Hiába “javították”, ma sem működik. Ugyanez a hiba: “jelszó nem kellően összetett”. Biztonsági kérdést sem ad a rendszer. Vagy javítsák meg hamar, vagy tolják ki a jelszóváltoztatás határidejét amíg nem sikerül működőképessé tenniük, mert így holnap nagyon sokan ki lesznek zárva a rendszerből!
        Üdv: Péter

        • Kedves Péter! Ezeket a hibákat tegnap javítottuk, azóta szerencsére nem kaptunk ehhez hasonló hibaüzeneteket. Megtenné, hogy újra megpróbálja? Köszönöm az együttműködést! Üdv, Vatera Tünde

          • Kedves Tünde! Többször próbálgattam a délután folyamán, de ugyanez a hiba, akármilyen kacifántos jelszót is adok meg. Egy korábbi hozzászólóhoz hasonlóan még a rendszer által generált jelszókat sem fogadja el. Üdv: Péter

          • Na, végre most sikerült, elfogadta az új jelszót! Nem tudom, hogy a rendszerben javítottak-e most valamit, vagy csak ráhibáztam egy olyan jelszóra, ami megfelelő volt. Mindenesetre a korábbi “nem kellően összetett” hibajelzés egyáltalán nem informatív. Ennyi erővel azt is ki lehet írni, hogy “nem jó, mert csak!”

  • Az jó, hogy visszakerül a termékleírás, de korlátozni kéne a beírható szöveget. Vannak, akik novellákat írnak be pl az éremművészről, vagy saját reklámokkal töltik tele, vagy semmi további adat nincs a termékről, hanem a szállítással kapcsolatban írnak regényeket. A termék sajátosságaihoz érem esetében pedig fel lehetne venni kötelezően kitöltendő adatként a méretét (átmérőjét). És meg lehetne végre csinálni a liciteknél, hogy helyesen számolja vissza az időt. Liciteknél az lenne a jó, ha a beírt összeg azonnal megjelenne a teméklapon, nem külön oldalon, több másodperc és három kattintás után. Az eladónak írt üzenet megoldása eléggé gyerekes (készen is vagyunk) … már csak azt kéne odaírni, hogy de ügyesek voltunk. Köszönöm.

  • Kéri a vatera a jelszóváltoztatást,április 30.-ig!
    Kb 20 féle jelszót próbáltam beírni,mindegyiknél azt írja hogy a /jelszó nem elég összetett/!
    Tartalmaz,kis-nagy betűt,számokat,karaktert,még is!
    Más is tapasztalta ezt a hibát?

    • Kedves Timi! Az is fontos, hogy legalább 12 karakter legyen az új jelszó, illetve a másodlagos biztonsági kérdésre is válaszolni kell. Köszönettel, Vatera Tünde

      • Nekem ugyanez a problémám és nem kér másodlagos biztonsági kérdésre választ , semmi hasonlót.
        Kínomban már a Vatera saját jelszógenerátorával is generáltam jelszót arra is azt írta ki, hogy NEM ELÉG ÖSSZETETT! Nem tudom megváltoztani a jelszót! Fél délelőttömet elvesztegettem már erre… Kicsit túl erős a jelszó-szigor.

        • Kedves János! Délutánra ígérték a kollégák a megoldást a jeszócserével kapcsolatban, de jelezni fogok mindenképpen, amikor érdemes lesz újrapróbálkozni. Köszönöm a türelmet! Üdv, Vatera Tünde

          • üdvözlöm nem tudom használni a vaterát jelszó kérés véget és nem is kértem nem tudok változtatni sem hibát kérném kijavítani nem tudok licitálni sem!!!!!

          • Kedves Dornai Péterné! Május 1-től a belépéshez szükséges a jelszócsere. Tudna segíteni abban, hogy pontosan hol akad el a jelszócsere folyamata? Kapott valamilyen hibaüzenetet? Köszönettel, Vatera Tünde

  • A megújult terméklapon már nem látható alaphelyzetben a termék leírása, csak ha az érdeklődő a “mutass többet” gombra kattint. Több vevőm is kérdez olyanokat, ami oda van leírva, illetve eladás után sérelmezi, hogy nem látta a termékleírást ami fontos lett volna..Nem lehetne ha látszódna a leírás alaphelyzetben is, mint régen? Köszönöm!

      • Üdv.!
        Nekem nemcsak a termékleírások sem látszanak , hanem a terméklapok is eltűntek. Csak egy kiemelésre vonatkozó utasítás jelenik meg.

      • Örülök, hogy mostanra végre visszaállt a termékleírás, viszont hibás: a tartós tárból visszatöltött és újraindított termékeknél a leírás html forráskód formában jelenik meg. Kérem javítsák! Egyszer nemrég már volt ugyanez a probláma, akkor kijavították, de most újra visszatért a hiba.
        Egyúttal a “Termék sajátosságai” szekcióban lévő túl sok himi-humi információt is meg lehetne gyomlálni. Pl. a termékkód ide felesleges, a lap tetején a cím alatt ott van, az aukció vége úgyszintén. A kezdő időpont irreleváns. A számlázás, garancia, szállítás információk mehetnének a “Szállítási feltételek” fül alá.
        Egyszóval értelmes, logikus, ergonomikus lapelrendezést kérünk, mondhatnám úgy, mint a régi szép Vaterás időkben! Üdv: Péter

  • Tisztelt Vatera!
    A mai naptól elméletileg ingyenes a vaterára való feltöltés. A korábban lejárt termékek újraindításánál vagyis ismételt feltöltésnél azonban 14 ft. költséget ír ki a rendszer. Ez valós költség vagyis kiszámlázásra kerül vagy nem kell figyelembe venni ezt az összeget.
    Köszönettel,

    • Kedves Iboly612! Sajnos egy rendszerhiba okozta a problémát. Természetesen nem került számlázásra a feltöltési díj, örökre végeztünk vele… 🙂 Üdv, Vatera Tünde

  • Kedves Vatera Tünde!
    A Felhasználói Szabályzat szerint mától – 2025.04.22 – nincs feltöltési díj.Ugyanakkor a próba feltöltésemnél mindig megjelenik a 3.-FT-s feltöltői díj.
    Miután elég sok feltölteni valóm van, ezért egyből nem is mertem az “Újraindítom” gombbal ezeket feltenni,mert amint az látható is, nekem bizony felszámítotok feltöltői díjat.

    MI a gond? Hogy és mikor tudjátok ezt korrigálni?

    Várom megtisztelő válaszotok,

    Tisztelettel:pestmegyei

    • Kedves Pestmegyei! A kollégák már javították a rendszerhibát! Elnézést kérünk, hogy hátráltattuk a feltöltésben, várjuk vissza a Vaterára! Üdv, Vatera Tünde

      • Üdv. Szeretném megkérdezni,hogy miért kértek minden felhasználótól gyors hamar hamar jelszó cserét? Ha valamit fejlesztenek miért jár rendszer szintű hibával mindig Magyarországon? Nem tudom a hirdetéseket szerkeszteni stb. Két nap alatt nem sikerült elkönyvelni a befizetésemet például. Miért kell tönkre tenni az oldalt. Adathalászok kiszorítását kéne megoldani inkább! Sok külföldi email cím senkinek sem tűnt fel na ne már. Mikor fog újra rendesen működni az oldal? Köszönöm válaszát Zsolt.

  • Tisztelt ügyfélszolgálat!

    Nem tudok megvásárolni egy terméket, mert olyan hibaüzenetet kapok, hogy ” túl kevés pozitív visszajelzésem van”. Miért?? Eddig nem volt ezzel gond. Kérem segítsenek! köszönöm!

  • Tisztelt Vatera!

    Nagyon örülnék, ha az elmúlt időben nagyon megszaporodott fiókfeltörések végre megszűnnének, de még jobban örülnék, ha a Vatera az ellen lépne valamit, hogy a feltört fiókkal hetekig szórakozzanak, sok-sok vételt végrehajtva. Miért nem lehet az első bejelentés után felfüggeszteni egy olyan fiókot, ahol látható módon évekig semmilyen aktivitás nem volt????
    Ezzel csak többletmunkát és bosszúságot generálnak mind a vevőknek, mind maguknak az oda-vissza könyvelésekkel.

    Gyors intézkedést várnék!

    Üdv
    NAkina1

    ui. a ma reggel örömmel bejelentett eladás vevője az elmúlt 6 vásárlásában bejelentetten adathalász, feltört fiók, előtte 5 éve inaktív…

    • Kedves NAkina1! Köszönjük a jelzést! Ilyen esetben rengeteget segíte, ha a problémás felhasználó nevét is elküldi nekünk. Köszönettel, Vatera Tünde

  • Csak egy javaslatom van azoknak a felhasználóknak akiknek nem került át a licites aukciójuk az eladott menüpontba,hogy amig megoldódik a probléma, a termék üzenőfalán jelezzék a vásárlónak,hátha esetleg a vásárló megkapta az elérhetőségüket és e-mailben vagy telefonon legyen szives felvenni Önökkel a kapcsolatot.
    De ez csak egy ötlet és sajnos nem tudom,hogy beválik-e.

  • Üdvözlöm!
    Ugyanolyan problémám van, mint az előttem már lejegyzett Vaterás tagoknak. A tegnap lejárt sikeres aukcióim, az eladó tételek között szerepelnek még mindig. Az eladásokról emailt nem kaptam, így azon kívül, hogy nem tudom felvenni a kapcsolatot az új vevőkkel, a régi vásárlóimnak sem tudom igénybe venni a Vaterafutárt.
    Kérem a hiba mielőbbi helyrehozását.
    Üdv. matesan939

    • Kedves Tibor! A javítási folyamat már megtörtént, de a frissülés több lépcsős, ezért még egy kis türelmet kérnék. Köszönettel, Vatera Tünde

      • Tisztelt Vatera! Kérdezném, hogy az alábbi termékkódú hirdetésemet amikor módosítani
        szerettem volna, bekapcsolt valami 890Ft-os kiemelést a rendszer automatikusan amit
        nem kértem, be sem pipáltam és mostmár a mellékelt képeken látható módon a kiemeléshez
        azt írja, “vatera furb oldalon listázott, felújított, bevizsgált termék.” illetve
        külön másik sorban, hogy “kiemelés”. Én csak az alku lehetőséget jelöltem be. A többi miért adódott hozzá???? Kérem adjanak mielőbb
        megnyugtató választ, mert addig nem fogok/merek feltölteni termékeket ameddig ez a hiba fenn
        áll. A másik észrevétel, hogy
        azonnal barion kártyás fizetéssel akarta fizettetni a “rendszer” azt amit nem is
        kértem kiemelést!!! Egy másik termékemnél szintén ugyanez történt!! Az ügyfélszolgálatnak is el küldtem a kérdésem, mellékelt fotókkal, de ismerve a hihetetlen lassú több hetes választ inkább ide is írtam hátha gyorsabban kapok választ.

          • Kedves Vateratünde! Köszönöm válaszát. A termék módosításánál is jelentkezik ez a probléma. Amikor véglegesíteni szeretném a hirdetés módosítást, először a normál összesítő fogad, hogy nincs költségem ,mert nem jelöltem ki semmi fizetős szolgáltatást majd átdob a már említett kiemelés megrendelés oldalra 890.-ft végösszeggel és csak úgy engedne tovább ha a elfogadom. ha visszalépek, akkor a termék módosításaimat eldobja.
            Üdv Zsolt

          • Kedves Zsolt,
            megnézzük, hogy z Ön fiókjánál hogy működik a feltöltés, mivel más teszteknél ezt a hibát nem tapasztaltuk, addig is szíves türelmét kérjük
            Köszönettel, Vateratünde

          • Tisztelt Vatera!
            Pontosan így jártam én is . Olyan kiemelésekért, amit nem én rendeltem meg, nem fogok fizetni. Nyugtassanak meg, hogy ez csak technikai hiba, mert kész bvagyok a fiókomat törölni!!!!!!!!!!!!

          • Hiányzó szalag kiemelés szöveg
            Kérjük, add meg, hogy a(z) Amway-s női nyári póló megnevezésű terméked szalag kiemelésén milyen szöveg jelenjen meg.

            Kérjük, válassz!
            Miért akarnak engem kiemelésre kényszeríteni?

          • Kedves Klára! Elnézést kérünk, ez egy rendszerhiba volt, amit már javítottak a kollégák! Üdv, Vatera Tünde

          • Kedves Vateratünde!

            Csatlakozom a probléma jelzéséhez, mai nappal három termékemnél is megtörtént a kiemelés érthetetlen és automata beállítása a hirdetés utólagos módosításakor. Megfigyelésem szerint a hiba akkor jelentkezik, amikor a termék adatlapjáról indítom annak módosítását.

            Üdv,
            glabowsky

          • Kedves Zoltán! Igen, rendszerhiba volt az oldalon, ami már javításra került. Köszönjük a türelmét! Üdv, Vatera Tünde

          • Kedves Tünde!

            Köszönöm válaszát! Örülök, hogy a probléma elhárításra került, bízom benne, hogy valóban így van. Arra is szeretnék (szeretnénk) választ kapni, hogy a tévesen aktivált szolgáltatás biztosan nem kerül-e kiszámlázásra, mert mire az ügyélszolgálat válaszolni fog a megkeresésemre, már két számlázási ciklussal arrébb leszünk és újra hullanak az őszi falevelek…..

            Üdv,
            glabowsky

  • Kedves Tünde!
    A 2025.04.13-án lejárt (eladott) termékeim nem kerültek át az eladott menüpont alá, és az értesítők sem érkeztek meg az e-mailemre.
    Segítségét előre is Köszönöm!
    Üdvözlettel: Izing Jenő

    • Kedves Hozzászólók! A javítási folyamat már megtörtént, de a frissülés több lépcsős, ezért még egy kis türelmet kérnék. Köszönettel, Vatera Tünde

      • Hallo kedves Tünde. 5 kérést irtam eddig a Vatera ügyfelsz.-nak. Válasz nincs. Kérésem: az eredetileg regisztrált E-mailom nem müködik tovább mert a UPC megszünt, helyette gmail van. Tel.számom ugyanaz, mint a korábbi E-mailnél volt. Nem hagynak engem vásárolni, mert kérnek másik mobil számot. 35 éve ez a tel.számom és az uj E-mailhoz is csak ezt tudom megadni. Képtelen vagyok kifizetni a rendelésem. Kérem szives segitségét. lehetetlen hogy 4 napja várom a megértésüket, de nam akarnak segiteni. Jung Erzsébet T: 36 309 337 342

        • Kedves Erzsébet! Jelenleg több a válaszolandó levél, mint szeretnénk, de hamarosan visszajeleznek a kollégák. Köszönöm a türelmet! Üdv, Vatera Tünde

    • Kedves Vateratünde!
      Képernyőfotót hová küldjek, ahol gyorsan meg tudják nézni, mert még mindig ezt produkálja a rendszer, hogy a termék hirdetés módosításakor a legvégén ki akarja fizettetni velem a 890.-ft-os kiemelés költséget amit meg sem rendeltem!!! Így használhatatlan a vatera, mert ha bármiért módosítanom kell a hirdetést nem tudom módosítani!

  • Tisztelt Címzett,

    tegnap este ( 2025.04.13 ) több termékem lejárt, sikeres eladással licitek útján. Belépve semmi nem látszik az eladott termékek nincsenek sehol, értesítő e-mail sem érkezett semmiről!!!! mi a gond a rendszerrel?

    válaszát előre is köszönöm!

    GL

  • Tisztelt vatera!

    “noszaterv” vagyok. A tegnap (2025.04.13-án reggel eladott tételek az “Eladó” tételek oldalról nem kerül át az “Eladott” oldalra, így e-mai tájékoztatást sem kaptam az eladásokról, illetve a vewvők adatairól. Szerintem a vevők sem kaptak tájékoztatást.

    Üdv: noszaterv

  • Kedves Tünde!

    Mi az oka,hogy az eladott 3450086012 termékkódú licitált termékem bennragadt a “Licitált” almenüben, holott a termék eladott lett tegnap- 2025.04,12. 19óra 51 perc óra?

    Várom és köszönöm a segígséget.

    Tisztelettel:pestmegyei

    • Még mindig ott lóg az eladott termékem a licitáltak között.
      Segítsetek, kérlek benneteket,hogy fel tudjam venni a kapcsoaltot a vásárlómmal.

      Köszönettel:pestmegyei

  • Tisztelt Vatera, liciten megnyertem a terméket (Termékkód:3451837862) de a Vatera nem küldött email értesítőt számomra ezért nem tudom felvenni a kapcsolatot az eladóval! Segítségüket, közbenjárásukat előre is köszönöm. Csaba.

  • Üdvözlöm Kérdésem hogy mikor válok teljes jogú felhasználóvá???mikor adhatok fel hírdetést ??, Március 26-án és április 3 án is már utaltam 100 Ft.. ot a BIG2Platform KFT nek tehát 2x utaltam Mi a gond ???Válaszukat várom és köszönöm

  • Kedves Tünde!
    Érdeklődnék, hogy a Vatera Ügyfélszolgálat is megszűnt? Az rendben, hogy a PEP-es, 4 órás válaszadási időt törölték, de 1 hete még csak válaszra sem méltatnak – pedig 2 bejelentésem is volt bosszúnegatívok törlésével kapcsolatban. Ellenben ma reggel automatikusan jött az e-mail, hogy a %-os arány csökkent és ha nem tornázom fel, akkor automatikusan törölnek a programból.
    Szóval hogy is van ez?

    Ticket#2025040310000145
    Ticket#2025040910000027

    Köszönöm, ha válaszolsz!

    Üdv.: coommeet

    • Kedves Norbert! Természetesen nem szűnt meg létezni az ügyfélszolgálat, csak jelenleg tovább tart a válaszadás, mint szeretnénk. A kollégák azon dolgoznak, hogy visszaállhasson a már megszokott reakció, de ehhez még kérnénk egy kis türelmet! Ha menet közben megtörténne a PEP-ből való kiesés, akkor sincs ok az aggodalomra, mert a bosszúnegatív törlése után automatikusan visszakerül a programba.Üdv, Vatera Tünde

      • Kedves Tünde!
        Nekem is lett volna kérdésem az ügyfélszolgálathoz a számlázással kapcsolatban, de nincs ilyen lehetőség! Eltűnt a direkt kérdezés lehetősége! Megítélésem szerint eddig a legjobb a legmegbízhatóbb platform volt a Vatera, de ezzel a tulajdonos válltással és az új arculatra való fokuszálással elveszítette a jól kezelhetőségét a gyakorlatlanok, a kezdők és az idősek számára! Az nem az én asztalom ugyan, de ennek a hiányos szolgáltatásnak meg lesz az üzleti vesztesége is! Ha annál többet nem tud kínálni a Vatera mint a tucatszám alakuló Facebook csoportok, akkor ugyan miért fizessen az ember jutalékot? Régen még sokaknak ajánlottam a Vaterát, sajnos ma már magam is elgondolkodom, hogy itt mire lehet számítani a jövőben? A teljes kereskedelmi környezet, a magas szállítási költség emelkedése és az egyre csökkenő számú vásárló nem enged már elfogadható árakat sem kialakítani! Az ami a Vaterának előnye volt, hogy apró kiegészítők, régi apróbb tárgyak, pótlása, vásárlása vagy csak úgy az oldalak böngészése a sok “boltikereskedés” között nem vonzó! Köszönöm, hogy elolvastad! Kellemes húsvéti ünnepeket kívánok: franciska

          • Kedves Tamás! Jelenleg sajnos több idő, amíg az ügyfélszolgálat válaszol, de megtesznek mindent, hogy ledolgozzák az elmaradást. Előre is köszönöm a türelmet! Üdv, Vatera Tünde

          • Még a tapasztaltabbak számára is elveszítette a vatera a jó kezelhetőséget. Például, lefogadom, hogy a hozzászólásom nem lesz olvasható mások számára. Ma újraindítottam pár terméket a tartós tárból. A méret adatok eltűntek, viszont helyette minden termékre került /önkényesen!!!!!!!!!!!/ kiemelés, némelyik terméknél nagyobb összeg, mint amennyit a termékért kaphatok. és amikor a végére érnék, odanyomja a rendszerük a szalag kiemelést, és nem enged tovább, míg még egy kiemelést +ban rá nem teszek. Elég nagy összeg a jutalék, , és Önöknek ez nem elég? Sajnálattal közlöm, hogy betelt a pohár, és más oldalakon fogom hirdetni a termékeimet.

          • Kedves Klára! Javítottuk a rendszerhibát, de ha segítségre van szüksége, kérem jelezze az ügyfélszolgálatunkon! Köszönettel, Vatera Tünde

    • Én is bosszúnegatív értékelés törlésére várok napok óta PEP-esként. Idén még nem írtam az ügyfélszolgálatnak, de tavaly még nagyon zökkenőmente és gyors volt a válaszadás illetve intézkedés.
      trendy17

        • Kedves Tünde!

          Türelmet, de mennyit? 2 hete írt panaszomra semmi visszajelzés, ez elkeserítő. : (
          Öröm az ürömben, hogy a jelszóváltoztatás csont nélkül ment…
          trendy17

          • Én szintén ezzel a problémával küszködöm, nekem sem válaszolnak már 1.5 hete, kétszer is írtam, ugyanezzel a problémával, szintén profi eladóként, de nem reagáltak még.

          • Kedves Baranyos66! Jelenleg sajnos több idő, amíg az ügyfélszolgálat válaszol, de megtesznek mindent, hogy ledolgozzák az elmaradást. Előre is köszönöm a türelmet! Üdv, Vatera Tünde

  • 3445246784 számú terméket feladtam szállításra, majd utána veterán jön az üzenet hogy a megrendelő kamu profil. A vatera futár hivatalos honlapján rendeltem meg a gls szállítást akik 3345936778 csomagszam néven fel is vették a rendelést. mivel nincs igazi vásárló a szállítás nyilván nem fog megtörténni, így felhívtam a glst, akik a vaterafutárhoz irányítottak. Minden létező felületen jeleztem, de senki nem reagált és téríti vissza a 3900 forint elszállítási díjat. A vaterafutár csak küldözgeti, hogy panaszát felvettük. Hátha itt valaki legalább válaszol.

    • Kedves Tünde!
      Továbbra is segítségre szorulok, mert a rendszerhiba javításnak semmi jelét nem tapasztalom. Most már egyáltalán nem férek hozzá az eladó termékeim listájához, mert amint rákattintok a meghirdetett vagy eladó termékeimre, továbbra is ez jelenik meg:
      Hiányzó szalag kiemelés szöveg
      Kérjük, add meg, hogy a(z) Amway-s női nyári póló megnevezésű terméked szalag kiemelésén milyen szöveg jelenjen meg.

      Kérjük, válassz!

      Üdv.: Niclara

Vélemény, hozzászólás?