Új funkció eladóknak – Küldj egyedi ajánlatot a megfigyelőidnek!

Fejlesztések

Ha szoktál eladni a Vaterán, akkor most jól figyelj, mert izgalmas fejlesztést hoztunk az új évre! Azt eddig is láthattad, hogy mennyien figyelik a futó hirdetéseidet, de mostantól akár egyedi ajánlatot is küldhetsz számukra, ezzel is növelve a vásárlási kedvet. A funkció használata gyors és pofonegyszerű:

  1. Lépj be a Személyes menü – Eladás – Meghirdetett termékek menüponthoz, és a fix áron futó, megfigyelőkkel rendelkező hirdetésnél kattints a További opciók – “Ajánlat a megfigyelőknek” menüpontra.
  2. Találj ki egy olyan árat, ami kevesebb az eredeti árnál (legfeljebb 50%-ot engedhetsz), de neked még megfelel.
  3. Add meg az ajánlat érvényességi idejét (ez maximum 3 nap lehet),
  4. majd kattints az “Elküldöm az ajánlatot” gombra!

Ekkor az adott hirdetés összes megfigyelője (akiknél engedélyezve van) megkapja az e-mail címére az általad küldött értesítőt (lásd a fenti képen), innentől csak rajtuk múlik, hogy élnek-e a lehetőséggel! Próbáld meg a kereslet-kínálat szabálya szerint ésszerűen belőni az ajánlatot. Ha egy hirdetésre sok megfigyelő van, akkor nem muszáj sokat faragni az árból, viszont ha kevés, akkor érdemes nagyobb árengedményen gondolkodni.

Reméljük az új funkció még több sikeres adásvételt fog hozni minden vaterás eladónak! Próbáld ki az újítást, és szavazz vagy írd meg véleményedet nekünk hozzászólásban! 🙂

Üdvözlettel,

A Vatera csapata

Tetszik a “Küldj egyedi ajánlatot a megfigyelőidnek!” új funkció?

Igen
Nem
Nem tudom (még)

14 comments

  • Tisztelt Csapat!
    Tegyük fel, hogy küldök 1 napos ajánlatot egy termékem megfigyelőinek.
    Az egyikük él a lehetőséggel, és leadja a megrendelést.
    Ilyen esetben mit mond a Szabályzat? Hány napja van a partneremnek átvenni az árut?
    Köszönettel: jawas0

    • Kedves jawas0! Természetesen ugyanúgy kell eljárni, mint a hagyományos vásárlásnál. Ha a vásárló 3-4 napon belül nem reagál, akkor érdemes telefonon is felvenni vele a kapcsolatot. Ha ez sem sikerül és a partner továbbra sem jelentkezik, akkor az aukció zárása után 7 nappal amennyiben nem lehet tovább várni érdemes egy üzenet írni az adásvételtől való elállásról és megadni a partnernek a megfelelő értékelést. Egy utolsó felszólítást küldj az illetőnek a termék adásvételével kapcsolatban és küld el másolatként a biztonsag@vatera.hu címre is. Ezt a címzettnek is említsd meg kilátásba helyezve a megfelelő értékelést amennyiben nem jelentkezik. A kapott azonosítót mentsd el, mivel az alapján esetleges bonyodalmak esetén igazolni lehet, hogy az üzenet kiküldésre került a partnernek. Üdv, Vatera Tünde

  • …szerintem akkor működne jobban ez a funkció, ha beállítás nélkül is megkapná az értesítést a “megfigyelő”.

    • Kedves Grafika21! Alapjáraton mindenkinél be van állítva a funkció értesítője. Ez alól csak az kivétel, aki konkrétan kiszedte a pipát az értesítő dobozából. Üdv, Vatera

  • Üdv..

    A figyelőkből 90%.ban sose lesz vevő.. Kiváncsiskodik..Ha valakit érdekel a termék, akkor megveszi.. vagy ír, hogy esetleg ennyiért, vagy annyiért megkaphatná-e..Ha látom, hogy 3-an 4-en, vagy csak 2-e figyelik, többször van, hogy átírom az árat, kedvezőbbre.. a tapasztalat, hogy nem mozdulnak rá.. az esetek nagy többségében.. Konkrét példa.. egy télikabátot-szuper darab volt- 26-an !!!!!!figyeltek.. licites volt..

    a legutolsó nap tett rá valaki 1 licitet, annyiért kelt el:))

    • Kedves Zsuzsa! Persze, bolondság lenne azt állítani, hogy 100% lesz az egyedi ajánlat sikere, de azért érdemes minden lehetőséget latba vetni az eladásért. 🙂 Üdv, Vatera

  • Kedves Vatera! Azon gondolkozom, hogy tényleg létező igény hívta életre ezt az új lehetőséget? Csak mert eladóként most is megvan a lehetőségem arra, hogy belátásom szerint csökkentsem a fix árat, ha azt látom, hogy többen érdeklődnek a termékem iránt (és még csak nem is köt az 50 %-os küszöb, sem a 3 nap). Igaz, azt bárki észreveheti, nemcsak a megfigyelők, de hogy őszinte legyek, nekem tulajdonképpen mindegy, ki veszi meg a terméket. Az is igaz, hogy külön értesítőt az árváltozásról csak az kap, aki azt beállította, de úgy látom, ezen új lehetőség esetében is így lesz. Szóval: valójában mi a jelenlegi újítás érdemi előnye?

    • Kedves Hozzászólók! Kicsit meglepődtünk az ellenálláson, de azért megjegyeznénk, hogy természetesen az új funkciót nem kötelező használni, ez csak egy plusz lehetőség, amivel az eladó maga dönti el, hogy él-e vagy sem. @Ágnes, az értesítő alapból be van állítva minden fiókban. 🙂 Üdv, Vatera

      • Kedves Tünde!

        Úgy vélem, nem ellenállásról van itt szó (sőt, köszönjük, hogy mindig új fejlesztéseken töritek a fejeteket), inkább csak arról, hogy egyelőre – legalábbis számomra – nem látható ennek a fejlesztésnek az érdemi haszna, a már most is rendelkezésre álló lehetőségekhez képest. Nem értem azt sem, hogy miért kerültek bele olyan korlátozások, mint a max. felére levihető ár, meg a max. 3 napos érvényesség. Abban is egyetértek a többi hozzászólóval, hogy nekem sem a megfigyelt termékeimet szokták leghamarabb elvinni, sőt. Régen még fellelkesültem, ha megjelent valamelyik termékemen megfigyelés, ma már csak legyintek rá.

        Az értesítő beállításával kapcsolatban pedig arra alapoztam a hozzászólásomat, hogy a poszt szövegében az olvasható: “Ekkor az adott hirdetés összes megfigyelője (akiknél engedélyezve van) megkapja az e-mail címére az általad küldött értesítőt.” Ezt nem tudtam másként értelmezni, mint hogy csak az kapja meg az értesítőt, aki beállította azt.

        Üdvözlettel: Ágnes

    • Kedves Tünde..

      Jó hogy vannak újítások.. nekem nagyon kedvemre való lenne,.tán nem vagyok egyedül, -ha a lejárt terméket, amit nem akarok azonnal visszatenni, mondjuk áprilisban leveszek egy bundát,- az nem csak 60 napig lenne fent.. mert nyáron nem teszem vissza..lenne esetleg egy raktár, ahova belehetne tenni, mondjuk 3-4 hónapra, akár fél évre…. és amikor aktuális, elővenni, és természetesen ugyanúgy feltöltési díjért felrakni..az se zavarna, ha csak akár x összegért is.. a 60 nap néhány termék esetében nagyon kevés..én sokszor zsörtölődöm, hogy újra fel kell tenni.. vagy van erre valami megoldás, csak én nem tudom? Köszi, Üdv. Zsuzsa

      • Kedves Ágnes! Köszönjük szépen a felvetést, már anno volt hasonlóról szó, de most akkor újra elővesszük a témát! 🙂 Üdv, Vatera

  • A tapasztalatom az, hogy aki vásárolni akar, az nem megfigyel, hanem vásárol. Sokan vannak, akik csak azért figyelnek meg 1-1 terméket, mert nekik is van olyan és kíváncsiak, hogy mikor és mennyiért kel el.
    Egyébként meg mivel van az én ajánlatom opció is, de ha nem használja az ember, akkor is kérdeznek a vevők, hogy engedünk-e az árból, szóval szerintem ez felesleges.

  • Tisztelt Vatera!
    Ha valakit ténylegesen érdekel és meg is akarja venni a terméket az küld üzenetben kérdést és vagy lesz sikeres adás-vétel vagy nem.
    Akkor lenne jó a fejlesztés ha láthatnánk ki figyeli meg: és engedélyezhetnénk vagy tilthatnánk a termék megfigyelését a vásárlónak!
    Vannak vásárlók akik csak figyelnek és várnak, üzenetet persze nem írnak (ezt akár több 21 napos körben is megteszik aztán eltűnnek)?!
    Nem veszem komolyan a termékfigyelőket mivel nem jeleznek előre biztos vásárlást!

    • én is szoktam megfigyelni termékeket, több okból is:
      – vagy valóban nekem is van hasonló, és kíváncsi vagyok, mennyiért kel el egy licit végén
      – nincs olyanom, de érdekel, mennyiért kel el
      – kapok módosítási értesítéseket, leírás, ár, stb., és ha esetleg úgy változik az ár, akkor akár meg is veszem
      Ez utóbbival annyi a gond, hogy időközben megveheti más is az adott terméket, aki mondjuk pont feltévedt az oldalra, így viszont 1-1 eladó kivételezhet azokkal, akik érdeklődést mutatnak a terméke iránt, személy szerint ezt egy kisebbfajta megbecsülésként is tekinthetném, hogy én, mint megfigyelő, kiemelt ajánlatot kapok, és nem más veszi meg a terméket. Persze, ahogy írták fentebb, az eladónak többnyire édesmindegy, ki veszi meg a termékét, de azért egy “személyesebb” gesztus sokat dobhat az eladók megítélésén

Vélemény, hozzászólás?