Vaterafutár – FoxPost hírek, újítások

Vaterafutár

 

Nyíló virágok, csicsergő madarak! Itt a tavasz, megújul a természet, és a FoxPost is megújul!

Annak érdekében, hogy még elégedettebbek legyetek a szolgáltatással, a jelenlegi házhozszállítást egy teljesen új szintre emelte a FoxPost. Sokat dolgoztak azon, hogy az automatából automatába küldés során megtapasztalt egyszerűséget és rugalmasságot nyújthassák nektek akkor is, ha a házhozszállítási szolgáltatásukat választjátok.

Amire biztosan számíthattok, ha igénybe veszitek továbbfejlesztett szolgáltatást:

  • Időkapus kézbesítés – Az SMS-ben megadott 2 órás időintervallumban történik meg a csomag kézbesítése
  • Flexibilis kiszállítás – E-mail értesítésben szereplő linken keresztül a címzett módosíthatja a kiszállítás napját vagy másik kiszállítási címet jelölhet meg
  • Részletes értesítés – SMS értesítés a küldemény érkezéséről, amely tartalmazza a futár telefonszámát és az utánvétel összegét
  • Pontosabb nyomonkövetés – Több csomagstátusz a csomagkövetésben, hogy pontosabban követhető legyen a csomag útja
  • Még nagyobb biztonság – Küldemény biztosítása 100.000 Ft-ig

 A FoxPost csomagküldés árai május 3-tól módosulnak! Javasoljuk, hogy még az áremelés előtt módosítsátok a futó termékeiteknél a FoxPost szállítási díjakat az új árak figyelembevételével.

Vaterás csomagok automatából – automatába automatából házhoz
4,5x36x53 cm (XS) 499 Ft 949 Ft
12x36x62 cm (S) 599 Ft 949 Ft
20x36x62 cm (M) 699 Ft 1249 Ft
60x36x62 cm (L,XL) 899 Ft 1649 Ft
címkenyomtatás 99 Ft

 

Nem vaterás csomagok automatából – automatába automatából házhoz
4,5x36x53 cm (XS) 799 Ft 1249 Ft
12x36x62 cm (S) 799 Ft 1249 Ft
20x36x62 cm (M) 899 Ft 1590 Ft
60x36x62 cm (L,XL) 1099 Ft 1890 Ft
címkenyomtatás 99 Ft

 

További jó csomagfeladást kívánunk!

A Vatera csapata

FOXPOST ügyfélszolgálat:
info@foxpost.hu
06-1-999-0-369
hétfőtől péntekig,
8-20 óra között

15 comments

  • Tisztelt Foxpost!

    Javaslom a futárszolgáltatásukat Csiga-bigának vagy Teknőc Ernőnek átkeresztelni. De a Kuka is találó név lehet a hét törpéből. Javuló szolgáltatás? Vicc…
    Szombaton adtam fel vaterafutáron egy csomagot, kedd hajnalban jött értesítő a címzett emailjére hogy a raktárban van már a csomag. Ezután néma csend. A csomagkövetés szerint még délelőtt is a raktárban volt… Ma délután lett kézbesítve a csomag úgy, hogy SE SMS-BEN SE EMAILBEN SE TELEFONON NEM ÉRTESÍTETTÉK a címzettet az érkezés napjáról sem. Egyszerűen csak megjelent a futár. Időkapu? Flexibilis szállítás? Részletes értesítés? Ne vicceljenek már…
    Mellesleg az is rendszeres, hogy a futárok a feladót – engem – hívnak fel azzal, hogy hozzák a csomagot. Még a címzett száma sincs meg nekik (vagy nem tudnak olvasni, nem tudom mi az oka)
    A csomagautomatás szolgáltatásuk rendben van (bár az is brutálisan megdrágult), de ez a futáros történet egy katasztrófa és már az ára sem igazán kedvező.

  • Na jó ez tényleg gáz. Mondtam 2 vevőmnek, hogy mennyit utaljon a postára, erre lépek be, hogy feladjam a csomagot és megváltozik a díja 1 nap alatt… elég kellemelten helyzet, de már nem variálok. Nagyon felidegesítettem magam. :\

    • Kedves Luca! A hasonló helyzetek elkerülése végett április 20-tól több felületen is tájékoztattuk a felhasználókat az árváltozásról. Azoknál akiknél be volt állítva a FoxPost szállítás, külön értesítő levelet is küldtünk, hogy időben módosíthassák az árakat. Sajnálom, hogy hozzád nem jutott el az információ. 🙁 Kérlek a későbbiekben néha nézz be a blogba vagy a Facebook oldalunkra, így biztosan nem maradsz le semmilyen fontos hírről. Köszi!

  • A versenyképes szakemberek hiányának egyik jellemző oka a logisztikai szektorban is a kivándorlás.
    Egyre több futár dönt úgy, hogy inkább a környező – a hazainál sokkal jobb feltételeket nyújtó – országokba megy dolgozni. Már nem csak a sofőrök, de az őket közvetlenül foglalkoztató, a helyi csomagkezelésért felelős logisztikai alvállalkozók is sok esetben inkább külföldön keresnek jobb lehetőségeket.
    A munkaerő megtartását nehezíti, hogy a hazai tulajdonban lévő futárcégek többségének korlátozottak a béremelési lehetőségei, az elmúlt években ugyanis az erős verseny miatt csökkentek, vagy legalábbis “befagytak” az internetes vásárlás kézbesítési díjai, miközben már elvártak az olyan extra szolgáltatások, mint például az időablakos szállítás, az 1 napos garantált kézbesítés, a vevők nagy átlaga nem hajlandó többet fizetni, miközben a másik oldalon ezek a fejlesztések komoly beruházásokat igényelnek. Az alacsony ár rövid távon ugyan jó lehet az ügyfeleknek, hosszabb távon azonban az elmaradó fejlesztések miatt gyengébb szolgáltatási minőséget eredményez.

  • Nem szapulom én is az áremelést (bár egyetértek sok előttem szólóval). Inkább egy praktikus tanács: a táblázatban feltüntetett kategóriák nehezen értelmezhetők, ha nincs mellettük megadva a pontos méret…
    Üdv

  • A munkaerőhiánynak nincsen köze az áremelésekhez. Ez csupán egy hiéna gazdaságpolitika és jól kitalált árkartell. Megpróbálják csontig lerágni a fejlődésben lévő online kereskedelmet.

    Úgy gondolják, hogyha nem jelentkezik hozzájuk elég fizikai munkaerő, mert minősíthetetlenül alacsony bért fizetnek, akkor inkább emelik a díjakat. Így csökkenő munkavégzés után is több prémest kap a menedzsment.

    A MPL-től az elmúlt fél évben tizennégy próbasofőr járt cégünknél, de egyik sem maradt ott, olyan póriasak a juttatások. És ezek a sóher “fogtechnikusok” akarnak 38%-os plusz csomagdíjat ránk verni?

  • Egy hét alatt nem sikerült (Budapesten belül automatából-automatába egy M-es csomagot) eljuttatni a címzettnek. Eddig nagyon elégedett voltam a szolgáltatással és ha lehetőség volt rá csak a foxpostát vettem igénybe. Tudomásul veszem, hogy újra emelkednek az árak de innentől biztos vagyok benne, hogy csökkenni fog az igény a szolgáltatásra.

  • Tisztelt Hozzászólók!

    Az általános munkaerőhiány sajnos a partner futárszolgálatokat sem kerülhette el. A hosszútávon fenntarthatatlan alacsony árak helyett szeretnénk a még jobb szolgáltatásra helyezni a hangsúlyt. A mostani árváltozástól függetlenül a Vaterafutár belső árai még mindig piacképesek, és mindent megteszünk annak érdekében, hogy ez így is maradjon. Együttműködésüket és türelmüket köszönjük!

    A Vatera csapata

  • Nagyon kartellgyanús ez az emelés. Az MPL is most emelte az árait a szerződött partnereinek 38%(!)-kal. A jelenlegi gazdasági helyzetben, minimális infláció mellett, amikor azt szajkózzák, hogy “Magyarország jól teljesít”, amikor az online kereskedelem egyre inkább teret nyer abszolút érthetetlen és felháborító az ilyen mértékű emelés.
    Ezzel ellehetetlenítik az online kereskedéseket.

  • T.Foxpost !

    Szomorúan látom a tetemes áremelésüket.

    Inkább előbb a hálózatot kellett volna bővíteni és utána esetleg árat emelni !
    Lehet, hogy nagyon rossz a gondolatmenetem, várom szíves válaszukat, hogy tulajdonképpen miért emelnek ilyen nagy arányú árat, a semmivel szemben.

    Ezek után teljesen felesleges lesz az igen ritkán elhelyezett Foxpost automatákat választani, marad a posta !?

  • Tisztelt Foxpost!
    Ezek az árak már nagyon magasak. Átléptek egy lélektani határt!!!!
    Bekebelezte a Foxpost a jóval olcsóbb Webox-ot és ez lett az eredmény? Ha így folytatják, lassan, a Magyar Posta árait is elérik.
    Akkor viszont már lesz konkurencia és kezdhetik megint elölről a cégépítést.
    Extraprofit? Magyar szokás!
    Miért kell elrontani, ami jól működik?

  • Tisztelt Foxpost vezetőség.
    Látom, emelkednek az árak!
    Úgy gondolom, azért van ilyen nagy forgalmuk, mert jelenleg a legolcsóbban szállítják a csomagokat el. H ennyit emelnek, már sokkal fog csökkenni a forgalom, mivel igen árérzékenyek az eberek. Javaslatom inkább több automata telepítése nagyobb városokba, mivel sokszor olyan helyekre kérik a csomagot, ahol nincs a közelben automata. Pl.: Kiskunhalas sem, pedig nem kis település… inkább ezekre koncentráljanak, s akkor kevesebb lenne a házhozszállítás, s jövedelmezőbb lenne automatéba kérés. nagyon praktikus a mai rohanó világban, mert késő este is fel tudjuk adni-venni a csomagokat. Viszont az új ár nagyon vissza fogja fogni az embereket…
    Szóval ennyi az én meglátásom! (heti 2-3 csomagot adok fel országszerte)

  • A Foxpost 2 hét alatt nem képes egy darab könyvet A-ból a B pontba szállítani. Biztos nagyon bonyolult a futárnak kivenni egy darab rekeszből,(mondjuk az Allee-ban nem mindig nyílik ki a rekesz.) betenni a kocsiba, és elszállítani egy másik város adott helyére, ahol egész nap személyesen várják, hogy átvehessék a csomagot. Másodszorra sem sikerült. Mi a baj? Az ügyfélszolgálat azt mondta, hogy most biztosan meglesz, sikerülni fog. HÁT! Most sem sikerült.
    Ne foglalkozz azzal, amihez nem értesz. Maradjunk a Posánál.

  • Kedves Foxpost!

    Csalódott vagyok, hogy ilyen szinten drágulnak a csomagfeladási díjak, ha nem vaterás termékről van szó. Eddig azért használtam a foxpost szolgáltatást, mert sokkal kedvezőbb volt a szállítás díja bármely más feladási módnál, viszont így már ez nem igaz. Főleg, ha számításba veszem azt is, hogy vidéki városokban (mint pl. Szombathely ahol én is élek), nem épp a legfrekventáltabb helyen vannak a csomagautomaták, a város legszélén helyezték el őket, ahova külön el kell menni majd vissza…
    Jópár csomagot adtam fel foxposttal és fogadtam is jópár csomagot foxposton keresztül, de azt hiszem így a jövőben váltani fogok.
    Valakinek biztos továbbra is megéri majd, de átlag internetes vásárlóknak nem hiszem.

Vélemény, hozzászólás?