Az adásvételek biztonságát segítő fejlesztéseink
Kedves Vaterások!
Az utóbbi hónapokban rengeteget segítettetek nekünk, amit szeretnénk most megköszönni!
A hozzánk beérkezett sok-sok szavazatnak, ötletnek, tanácsnak köszönhetően több olyan fejlesztés kerülhetett ki a Vaterára, amely eladó és vásárló számára egyaránt hasznos lehet.
A kéréseitek alapján megvalósult fejlesztések közül most azokat gyűjtöttük össze egy posztba, amelyek a piactéren folyó adásvételek biztonságát segítik. A Vatera jelenlegi 4 lépcsős biztonsági rendszere eddig is védte a felhasználókat, ezt szeretnénk az alábbi fejlesztésekkel még inkább erősíteni:
Az eladók fokozottabb védelme érdekében az újonnan regisztrált és a regisztráció nélküli vásárlókat ezentúl SMS-en keresztül is ellenőrizzük. Az ellenőrzés kötelező, amíg a felhasználó nem végzi el, addig nem tud vásárolni az oldalon. Az SMS ellenőrzés célja, hogy kapcsolatfelvételre ténylegesen alkalmas valós telefonszám kerüljön a vásárló részéről megadásra, valamint hogy a problémás vásárlókat a későbbiekben a telefonszám alapján korlátozni tudjuk.
Felelőtlen licitálás megelőzése
A felelőtlen licitek okozta problémákra is szeretünk volna megoldást keresni, ezért megvizsgáltuk, hogy mely vevőknél illetve vevőcsoportoknál fordul elő ez a probléma leggyakrabban. Az elemzésekből kiderült, hogy a meggondolatlan licitálás főleg az új felhasználókra jellemző, akik még ismerkednek az oldal működésével és bizonytalanok a Vatera használatában. Ezért a frissen regisztrált, tapasztalatlan felhasználókat közvetlenül licitálás előtt figyelmeztetjük, hogy valós vételi szándék nélkül ne licitáljanak a termékre.
Emellett szabályoztuk egy adott időszakra vonatkozóan, adott licitszámok mellett leadható licittörlési igények számát is, ezzel is elősegítve azt, hogy a vásárlók ténylegesen csak valós vásárlási szándék mellett licitáljanak piactereinken.
Díj visszatérítési lehetőség eladóknak
Amennyiben nem jött létre az adás-vétel, és ez által anyagi kár érte az eladót (kiemelési díj, jutalék stb.), lehetőség van segítséget kérni az ügyfélszolgálattól. Amennyiben jogosnak találjuk a kérelmet, visszatérítjük a díjat.
Még több információ az eladókról
Szeretnénk vásárlóinkat még több információval ellátni már a vásárlást megelőzően, hogy alaposabban megismerhessétek az eladót, így bővítettük az eladók adatlapján megjelenő információkat: most már azt is láthatjátok, hogy hányan jelölték őket kedvenc eladónak, valamint a válaszadási mutatón ellenőrizhető, hogy az eladó milyen arányban és gyorsan reagál a feltett kérdésekre. Az utóbbiba akár bele is olvashattok, egy kattintással elérhető a vásárlói kérdésekre adott válaszok listája.
Emellett az adatlapok alján összegyűjtöttünk az eladó legfrissebb válaszaiból véletlenszerűen néhányat, amiket a terméklapon feltett vásárlói kérdésekre adott.
Bízunk benne, hogy változtatásainkkal, fejlesztéseinkkel könnyebbé tesszük számotokra az oldal használatát.
Jó Vaterázást kívánunk!
13 comments
Tisztelt Vatera én megnyertem egy terméket az oldalon és tisztességgel kifizettem az árát de sajnos nem kaptam meg a terméket .Az ára elég magas volt ráadásul a kisfiamnak vettem volna és nagyon csalódott volt.A feljelentés is megtörtént de sajnos ott sem léptünk előrébb így a csaló gazdagabb lett a pénzemmel mit lehetne tenni még ebben az ügyben kérném a segítségét?
Kedves Bunik150!
Ebben az esetben igénybe tudod venni a Biztonságos Vásárlás Programunkat, amelyről részletes leírás itt található:
http://www.vatera.hu/bvp/
A kártérítéshez szükséges űrlapot a Személyes menüdben, a Vásárlás fülön találod, a BVP pontra kattintva.
Tisztelt Vatera!
Nemrégiben licitáltam szabályosan egy termékre.
A licitidő vége felé egyszerűen nem fogadták el a többlet ajánlatomat, többször is.
Majd a nyertes a pontosan meghatározott minimál áron vitte el a terméket.
Szeretném tudni mi lehetett a hiba, hogy máskor be következzen be?
Üdv.:KZ
Kedves Zoltán!
valószínűleg a nyertes vevő egy magasabb árat állított be korábban maximális ajánlatként, így az automata licit rendszer mindig a licitlépcső összegével növelte az árat.
Az automata licit rendszerről itt található bővebb leírás:
http://www.vatera.hu/segitseg/a_licit_megtetele_elott/mi_az_az_automatikus_licitalas/28/85
Ha elküldöd nekünk a termék linkjét, akkor meg tudjuk részletesebben is nézni, hogy jöttek be a licitek, és ki mennyit licitált.
Tisztelt Vatera!
Van még egy probléma,amit kezelni kellene.
Amikor a megrendelő nem utal megfelelően és megkapja a negatív értékelést,akkor ő simán visszaadja a negatív értékelést,holott ez sokszor nem jogos,mert ő állt el a vásárlástól.
Utalás elmaradás esetén,a Vaterának az értékelést a saját ügyfél-szolgálatához kellene irányítania . Így elkerülhetőek lennének a potya negatív értékelések.
Üdvözlettel: libranet
Kedves Miklós,
“bosszúnegatív” értékelés esetében, kérjük fordulj ügyfélszolgálatunkhoz, akik történtek és előzetes levelezések megvizsgálása után, amennyiben jogos a kérés, törlik a kapott negatív értékelést
T. Vatera!
Mondhatni,hogy uj vatarazo vagyok.Az eddigi tapasztalataim pozitivak.
Sot mar van kedvenc eladom is akitol szivesen vasarolok.
Sajnos egyre gyakrabban nem tudok belepni a regisztraciomba, nem fogadja el
a jelszot:(. Igy sokszor kesve tudom ertekelni a sikeresen letrejott vetelt.
Üdvozlettel:mkiss56
Becsültem a VATERÁT, mert tudtam, hogy max. lefedett, ellenőrzött eladókkal találkozhatom. Több holmit is vásároltam itt, de volt rá példa, hogy el is adtam. Örülök mindazoknak a fejlesztéseknek, melyek a mi érdekeinket szolgálják. Az oldalt pihenésképpen is felkeresem, mintegy “bámészkodás” céljából. Szeretek a VATERÁN lődörögni, nézegetni, mint egy üzletházban, muzeális boltban, de akár mondhatnék “ócska piacot” is, a régi Ecserit. No igen, mennyire szerettem ott téblábolni, no meg lángosozni. Itthon sütnöm kell, nincs pult, ahová oda mehetnék egy lángosért! De a többit örömet, mármint a nézelődést, rácsodálkozást megtalálom. No persze, van, hogy belefutok egy-egy olyan dologba, amit nem lehet kihagyni.
Köszönjük a munkátokat!
G.B.
Köszönjük! Ismét egy kiváló és felhasználóbarát fejlesztés. Szeretem a Vaterát (ezt a “régit!)
T. Vatera!
A jelenlegi rendszert megfelelőnek tartom. Ritkán tapasztalok felelőtlen magatartást, ilyen létszámra bővült piac esetén biztosan lesznek ilyenek. A licittörlés korlátozási lehetőséggel egyetértek, de az új belépők SMS bombázása lehet, hogy többet árt mint használ. Én sem szeretem, ha feleslegesen zaklatnak…
Üdvözlettel: EFERI
Utóbbi eladásaimnál többször észrevettem, hogy a vevő email címe és főleg a telefonszáma nem valós (ezen a telefonszámon előfizető nem létezik)hogyan tudnák ezt kiszűrni?
Kedves László,
igyekszünk a jövőben arra is megoldást találni, hogy a régebben regisztrált fiókok esetében – ahol még nem volt telefonszám ellenőrzés – is ellenőrzésre kerüljenek a megadott telefonszámok.
A jelenleg is működő megoldás a problémára: amennyiben valaki jelzi az ügyfélszolgálatunknak, hogy az aukciós partnerének a telefonszáma nem elérhető (és ellenőrzésünk után kiderül, hogy valóban nem az), akkor az ügyfélszolgálatunk küld neki egy ’hiányos adatok’ figyelmeztetést. Ha a felhasználó 1 héten belül nem korrigálja a problémás adatot, akkor kizárja a rendszer.
Remélem az újítások segíteni fogják mindannyiunk vaterázását.
Örülök, hogy adnak a véleményünkre!
Sok sikert!
Üdv. Icu950