Az adásvételek biztonságát segítő fejlesztéseink

Fejlesztések

blogfejlec_biztonsag

 

Kedves Vaterások!

Az utóbbi hónapokban rengeteget segítettetek nekünk, amit szeretnénk most megköszönni!
A hozzánk beérkezett sok-sok szavazatnak, ötletnek, tanácsnak köszönhetően több olyan fejlesztés kerülhetett ki a Vaterára, amely eladó és vásárló számára egyaránt hasznos lehet.
A kéréseitek alapján megvalósult fejlesztések közül most azokat gyűjtöttük össze egy posztba, amelyek a piactéren folyó adásvételek biztonságát segítik. A Vatera jelenlegi 4 lépcsős biztonsági rendszere eddig is védte a felhasználókat, ezt szeretnénk az alábbi fejlesztésekkel még inkább erősíteni:

 

SMS ellenőrzés bevezetése

Az eladók fokozottabb védelme érdekében az újonnan regisztrált és a regisztráció nélküli vásárlókat ezentúl SMS-en keresztül is ellenőrizzük. Az ellenőrzés kötelező, amíg a felhasználó nem végzi el, addig nem tud vásárolni az oldalon. Az SMS ellenőrzés célja, hogy kapcsolatfelvételre ténylegesen alkalmas valós telefonszám kerüljön a vásárló részéről megadásra, valamint hogy a problémás vásárlókat a későbbiekben a telefonszám alapján korlátozni tudjuk.

 

Felelőtlen licitálás megelőzése

A felelőtlen licitek okozta problémákra is szeretünk volna megoldást keresni, ezért megvizsgáltuk, hogy mely vevőknél illetve vevőcsoportoknál fordul elő ez a probléma leggyakrabban. Az elemzésekből kiderült, hogy a meggondolatlan licitálás főleg az új felhasználókra jellemző, akik még ismerkednek az oldal működésével és bizonytalanok a Vatera használatában. Ezért a frissen regisztrált, tapasztalatlan felhasználókat közvetlenül licitálás előtt figyelmeztetjük, hogy valós vételi szándék nélkül ne licitáljanak a termékre.
Emellett szabályoztuk egy adott időszakra vonatkozóan, adott licitszámok mellett leadható licittörlési igények számát is, ezzel is elősegítve azt, hogy a vásárlók ténylegesen csak valós vásárlási szándék mellett licitáljanak piactereinken.

bid_info_vagott

 

Díj visszatérítési lehetőség eladóknak

Amennyiben nem jött létre az adás-vétel, és ez által anyagi kár érte az eladót (kiemelési díj, jutalék stb.), lehetőség van segítséget kérni az ügyfélszolgálattól. Amennyiben jogosnak találjuk a kérelmet, visszatérítjük a díjat.

 

Még több információ az eladókról

Szeretnénk vásárlóinkat még több információval ellátni már a vásárlást megelőzően, hogy alaposabban megismerhessétek az eladót, így bővítettük az eladók adatlapján megjelenő információkat: most már azt is láthatjátok, hogy hányan jelölték őket kedvenc eladónak, valamint a válaszadási mutatón ellenőrizhető, hogy az eladó milyen arányban és gyorsan reagál a feltett kérdésekre. Az utóbbiba akár bele is olvashattok, egy kattintással elérhető a vásárlói kérdésekre adott válaszok listája.
Emellett az adatlapok alján összegyűjtöttünk az eladó legfrissebb válaszaiból véletlenszerűen néhányat, amiket a terméklapon feltett vásárlói kérdésekre adott.

elado_info

 

Bízunk benne, hogy változtatásainkkal, fejlesztéseinkkel könnyebbé tesszük számotokra az oldal használatát.

Jó Vaterázást kívánunk!

 

13 comments

  • Tisztelt Vatera én megnyertem egy terméket az oldalon és tisztességgel kifizettem az árát de sajnos nem kaptam meg a terméket .Az ára elég magas volt ráadásul a kisfiamnak vettem volna és nagyon csalódott volt.A feljelentés is megtörtént de sajnos ott sem léptünk előrébb így a csaló gazdagabb lett a pénzemmel mit lehetne tenni még ebben az ügyben kérném a segítségét?

    • Kedves Bunik150!
      Ebben az esetben igénybe tudod venni a Biztonságos Vásárlás Programunkat, amelyről részletes leírás itt található:
      http://www.vatera.hu/bvp/
      A kártérítéshez szükséges űrlapot a Személyes menüdben, a Vásárlás fülön találod, a BVP pontra kattintva.

  • Tisztelt Vatera!

    Nemrégiben licitáltam szabályosan egy termékre.
    A licitidő vége felé egyszerűen nem fogadták el a többlet ajánlatomat, többször is.
    Majd a nyertes a pontosan meghatározott minimál áron vitte el a terméket.

    Szeretném tudni mi lehetett a hiba, hogy máskor be következzen be?

    Üdv.:KZ

  • Tisztelt Vatera!

    Van még egy probléma,amit kezelni kellene.
    Amikor a megrendelő nem utal megfelelően és megkapja a negatív értékelést,akkor ő simán visszaadja a negatív értékelést,holott ez sokszor nem jogos,mert ő állt el a vásárlástól.
    Utalás elmaradás esetén,a Vaterának az értékelést a saját ügyfél-szolgálatához kellene irányítania . Így elkerülhetőek lennének a potya negatív értékelések.

    Üdvözlettel: libranet

    • Kedves Miklós,
      “bosszúnegatív” értékelés esetében, kérjük fordulj ügyfélszolgálatunkhoz, akik történtek és előzetes levelezések megvizsgálása után, amennyiben jogos a kérés, törlik a kapott negatív értékelést

  • T. Vatera!
    Mondhatni,hogy uj vatarazo vagyok.Az eddigi tapasztalataim pozitivak.
    Sot mar van kedvenc eladom is akitol szivesen vasarolok.
    Sajnos egyre gyakrabban nem tudok belepni a regisztraciomba, nem fogadja el
    a jelszot:(. Igy sokszor kesve tudom ertekelni a sikeresen letrejott vetelt.
    Üdvozlettel:mkiss56

  • Becsültem a VATERÁT, mert tudtam, hogy max. lefedett, ellenőrzött eladókkal találkozhatom. Több holmit is vásároltam itt, de volt rá példa, hogy el is adtam. Örülök mindazoknak a fejlesztéseknek, melyek a mi érdekeinket szolgálják. Az oldalt pihenésképpen is felkeresem, mintegy “bámészkodás” céljából. Szeretek a VATERÁN lődörögni, nézegetni, mint egy üzletházban, muzeális boltban, de akár mondhatnék “ócska piacot” is, a régi Ecserit. No igen, mennyire szerettem ott téblábolni, no meg lángosozni. Itthon sütnöm kell, nincs pult, ahová oda mehetnék egy lángosért! De a többit örömet, mármint a nézelődést, rácsodálkozást megtalálom. No persze, van, hogy belefutok egy-egy olyan dologba, amit nem lehet kihagyni.
    Köszönjük a munkátokat!
    G.B.

  • T. Vatera!
    A jelenlegi rendszert megfelelőnek tartom. Ritkán tapasztalok felelőtlen magatartást, ilyen létszámra bővült piac esetén biztosan lesznek ilyenek. A licittörlés korlátozási lehetőséggel egyetértek, de az új belépők SMS bombázása lehet, hogy többet árt mint használ. Én sem szeretem, ha feleslegesen zaklatnak…
    Üdvözlettel: EFERI

  • Utóbbi eladásaimnál többször észrevettem, hogy a vevő email címe és főleg a telefonszáma nem valós (ezen a telefonszámon előfizető nem létezik)hogyan tudnák ezt kiszűrni?

    • Kedves László,
      igyekszünk a jövőben arra is megoldást találni, hogy a régebben regisztrált fiókok esetében – ahol még nem volt telefonszám ellenőrzés – is ellenőrzésre kerüljenek a megadott telefonszámok.
      A jelenleg is működő megoldás a problémára: amennyiben valaki jelzi az ügyfélszolgálatunknak, hogy az aukciós partnerének a telefonszáma nem elérhető (és ellenőrzésünk után kiderül, hogy valóban nem az), akkor az ügyfélszolgálatunk küld neki egy ’hiányos adatok’ figyelmeztetést. Ha a felhasználó 1 héten belül nem korrigálja a problémás adatot, akkor kizárja a rendszer.

Vélemény, hozzászólás?