GYIK kezdőknek

Tippek

Az aukciózás népszerűsége még mindig töretlen, de sokan még nem rendelkeznek kellő tapasztalattal. Az alábbi kérdéssorban nekik szeretnénk segítséget nyújtani a kezdő Vaterások által legtöbbször feltett kérdések megválaszolásával. Ha az alábbiakon kívül további segítségre van szükséged, kérjük olvasd át a „Segítség a Vaterázáshoz” oldalunkat vagy keresd Ügyfélszolgálatunkat!

Jutalékot szeretnék visszaigényelni semleges értékelés mellett, mit kell tennem?
Jelöld be az aukció értékelésénél a „tranzakció nem jött létre” pontot. A sikertelenként megjelölt adásvételek után a rendszer nem számítja fel a jutalékot.

Lehet módosítani a leadott értékelésen?
Igen, de csak negatívról pozitívra. A kapcsolatfelvételen keresztül kérheted a módosítást.

Futó aukció módosításakor számol újra feltöltési díjat a rendszer?
Nem.

Az egyik már licites aukciómra jelentkezett egy vevő, aki azonnal elvinné az árut. Tudok rá fix árat tenni?
Licitált aukciónál már nem lehet utólag fix árat beállítani. Lehetőséged van az aukció lezárásra (az aukció a lezárást követően 24 óra múlva fejeződik be), de ez esetben azon az áron kell a terméket odaadnod, amennyin az aukció zárul.

Vásároltam egy terméket és az eladó utólag feltüntetett csomagolási díjat kér. Ezt megteheti?
Nem, az eladó a valós, terméklapon feltüntetett szállítási költségen kívül nem számolhat fel semmilyen egyéb költséget.

Hogyan lehet válaszolni az érdeklődő által feltett kérdésre?
A személyes menün belül, az Üzeneteim oldalon megtalálod az összes beérkező leveledet.

Szeretném töröltetni a licitemet. Mit tegyek?
Vásárlás >> Licitálás menüpontban az adott termék mellett a „További opciók” gombra kattintva találod a licittörlést. Jelöld meg az okot és küldd el a kérelmet. Fontos, hogy az eladónak nem kötelező törölnie a liciteket!

Eladtam egy terméket, de a vevő nem jelentkezik. Hol tudok fizetési emlékeztetőt küldeni?
Jelenleg nincs ilyen lehetőség az oldalon. Külön e-mailben írd meg neki a figyelmeztetést, majd a levelet küldd el másolatként a biztonsag@vatera.hu címre is (a visszaigazoláskor kapott azonosítót mentsd el).

Szeretném újra elindítani a lejárt termékeimet, de nem találom őket.
A nem eladott termékeket a rendszer 60 napig tárolja, utána automatikusan archiválódnak.

Azt szeretném kérdezni, hogy egy eladó 2 néven regisztrálhat-e, illetve egy háztartásban 2 regisztráció megengedett-e?
Lehetséges, de egy adott e-mail cím, telefonszám és bankszámlaszám kizárólag csak egy felhasználóhoz tartozhat! További felhasználóneveknek más bankszámlaszámot kell használniuk, és az eladáshoz szükséges aktiválást is erről kell elvégeztetni.

Vélemény, hozzászólás?