Megújult feedback rendszer a Vaterán!

Ahogy korábban már értesítettük Önöket a Feedback rendszert is megújítottuk, a minél praktikusabb felhasználás érdekében!

Kialakításra kerül egy újabb fül a „Személyes menüben”: „Értékelések” névvel

  • Nem értékelt menü:

Ha az értékelések fülre kattintunk, akkor alapértelmezetten ebbe a menübe kerülünk.

Itt található minden olyan tranzakció, amelyre a user még adott le értékelést.

Mivel az értékelés leadása kötelező, ezért továbbra is egy üzenetet kap, mely figyelmezteti, ha elmaradt értékelései vannak a usernek.

  • Válaszolás értékelésekre:

Ebben a menüben 60 napig jelennek meg a semleges és negatív kapott értékelések. Itt az adott usernek 60 nap áll a rendelkezésére, hogy válaszoljon ezekre az értékelésekre.

60 nap lejárta után eltűnnek az aukciók a listából.

  • Módosítandó értékelések:

Ebben a menüpontban a userek által kért és az ügyfélszolgálat által visszaküldött értékelések módosítását lehet elvégezni. Ezeknél az értékeléseknek továbbra sem módosítható a tranzakció sikeressége.

  • Részletes értékelés:

Ez egy információs oldal az eladó számára, ahol a részletes értékelésről talál bizonyos adatokat:

  • Összesítés (átlag) a kapott részletes értékelésekről, mely 10 kapott részletes értékelés után jelenik meg.
  • Vásárlási elégedetlenség okai
  • Részletes értékelés összesítése: az elmúlt 3 hónap eredményeit mutatja
  • Értékelések összesítése

Ez egy link a Vélemények/Információk a felhasználó oldalhoz, ahol az értékelések összesítése található.

Változások a Vélemények oldalon:

  1. Bekerült néhány „Hasznos link” az oldalra
  2. Részletes értékelésekről egy táblázat (ha már elérte a felhasználó a 10 kapott részletes értékelést)
  3. Új szűrési lehetőségek az értékelések összesítésénél:
  • Összes
  • Vevőktől
  • Eladóktól
  • User által leadott

1 hozzászólás »

 
  • TaPista szerint:

    Tisztelt Vatera!

    Értékelni akartam az adásvételt, de azt írta a rendszer, hogy a csillagokkal jelzett izéket is meg kell jelölni.

    Mi a túrót jelöljek csillagokkal (az áru milyen volt, milyen volt a szállítás gyorsasága, meg még mit kell csillagozni), ha nem jött létre az üzlet…

    Honnan tudjam, hogy az árú mennyiben felelt meg a leírásnak, ha sosem láttam?

    Hogyan értékeljem az eladó gyorsaságát, ha nem volt üzlet?

    Ezt a csillagosdit nem kell kötelezővé tenni akkor sem ha van értelme (létrejött az üzlet), ha pedig nem jött létre, akkor meg ÉRTELMETLEN!!!

Írd meg véleményed!

XHTML (engedélyezett tag-ek): <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

A Felhasználási és adatvédelmi alapelvekben foglaltakat elolvastam, megértettem, és hozzászólásommal hozzájárulok ahhoz, hogy személyes adataimat a tájékoztatóban megjelölt célból az Dante International Kft. kezelje.

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.