Az értékelési rendszer a vásárlók szemszögéből

Vevőként két oldalról érhető el az „értékelés” funkció.

Vásárolt” oldalról: http://www.vatera.hu/user/account/list_bought.php

Itt ha a „További lehetőségek” dorp down menüre kattint a user, akkor „A partner értékelése” linkre kattintva jut el az értékelés leadásához.

Ha egy megvásárolt terméket már értékelt a user, akkor „A partner értékelése” link már nem elérhető és a checkbox a termék előtt se aktív, melynek többszörös értékelés leadásánál van szerepe.

Nem értékelt” oldalon: http://www.vatera.hu/user/account/list_rating.php (ez még a régi „nem értékelt” oldal)

Ha a vevő a két oldal valamelyikén az „értékelés” linkre kattint, akkor jut el arra az oldalra, ahol az értékelést leadhatja, melyet a „Küldés” gombbal tehet meg:

A különbséget az eddig ismert oldaltól az jelenti, hogy a vevők mostantól „Részletes értékelést” is adnak az eladó teljesítményére 4 meghatározott szempont szerint egy egytől – ötig terjedő skálán. Tehát ez a rész is kötelező az értékelés leadásakor.

A 4 szempont:

  • Mennyire felelt meg a termékleírásnak a kapott áru?
  • Mennyire volt elégedett az eladó kommunikációjával?
  • Milyen gyorsan bonyolította le az eladó a tranzakciót?
  • Mit gondol a szállítási és csomagolási költségről?

Ha a vevő az eladó adott teljesítményét 3 vagy kevesebb csillaggal osztályozza, akkor megjelennek indokok (checkboxokkal) is az elégedetlenségre, hogy a vevő részletezni tudja az elégedetlenséget. A megjelenő okokból nem csak 1 választható ki, hanem akár több is.

Az adott csillagokat el is neveztük, hogy egyértelmű legyen a vevő számára, hogy mely csillag milyen szintet jelent az adott szempontnál.

Mennyire felelt meg a termékleírásnak a kapott áru?

  • 5 csillag: tökéletesen megfelelt
  • 4 csillag: megfelelt
  • 3 csillag: még elfogadható
  • 2 csillag: pontatlan
  • 1 csillag: nagyon pontatlan

Mennyire volt elégedett az eladó kommunikációjával?

  • 5 csillag: nagyon elégedett
  • 4 csillag: elégedett
  • 3 csillag: többé-kevésbé elégedett
  • 2 csillag: elégedetlen
  • 1 csillag: nagyon elégedetlen

Milyen gyorsan bonyolította le az eladó a tranzakciót?

  • 5 csillag: nagyon gyorsan
  • 4 csillag: gyorsan
  • 3 csillag: elfogadható idő alatt
  • 2 csillag: megkésve
  • 1 csillag: nagyon megkésve

Mit gondol a szállítási és csomagolási költségről?

  • 5 csillag: kedvező
  • 4 csillag: megfelelő
  • 3 csillag: még elfogadható
  • 2 csillag: nem megfelelő
  • 1 csillag: túlzott

Példa (ezen a screenshoton látható az is, ha a vevő 3 vagy annál kisebb csillagot választott ki és megjelennek ):

Ezenkívül egy újabb biztonsági részt építettünk bele a rendszerbe. Ha eladók negatív értékelést szeretnének egy eladónak leadni, akkor meghatároztunk 3 kritériumot, melynek teljesülnie kell, ahhoz, hogy az értékelés leadhatóvá váljon.

Miután mindhárom kritériumot kipipálta (checkboxok), ezzel jelezve, hogy teljesültek leadható a negatív értékelés.

Ha eladóként szeretnénk egy vevőt értékelni, akkor továbbra is az eddig megszokott módon tehetjük meg! Ebben nem történt változás.

Jó Vaterázást!

5 hozzászólás »

 
  • tiwcsi007 szerint:

    Nagyon tetszenek az alakítások az oldalon. Ez az értékelési rendszer is tökéletes!

  • Ninus szerint:

    A vásárló részéről sokkal hosszadalmasabb és rosszabb lett az értékelés, és nem hinném hogy bárki is szívesen tölti ezzel az idejét.

    Jobb lenne ha nem lenne kötelező kitölteni * Mennyire felelt meg a termékleírásnak a kapott áru? * Mennyire volt elégedett az eladó kommunikációjával? * Milyen gyorsan bonyolította le az eladó a tranzakciót? * Mit gondol a szállítási és csomagolási költségről? kérdéseket, valamint ha ismét lehetne több eladót is egyszerre értékelni!

  • Bordás János szerint:

    Mit gondol a szállítási és csomagolási költségről?
    Csomagolási költséget elvileg nem lehet felszámolni,a szállítási költség pedig adott. Akkor minek ez a kérdés?
    Minden szállítási költség túlzott, de erről nem az eladó tehet.

  • apacs50 szerint:

    Egyáltalán nem érem el az értékelést. Azonnal “elugrik” a lap, ahogy oda kattintok. ez miért van? Eddig ezzel nem volt probléma.

  • Szedreskert szerint:

    A Vevő-t is úgyanígy kéne értékelni! Most még inkább nyeregben fogják érezni magukat. Milyen gyorsan bonyolítok le egy tranzakciót? Ha a Vevő hetekig nem jelentkezik, arról is én tehetek? Sok Vevő pofátlan, arrogáns, akaratos, ezzel az értékelési rendszerrel még inkább azok lesznek!

Írd meg véleményed!

XHTML (engedélyezett tag-ek): <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

A Felhasználási és adatvédelmi alapelvekben foglaltakat elolvastam, megértettem, és hozzászólásommal hozzájárulok ahhoz, hogy személyes adataimat a tájékoztatóban megjelölt célból az Dante International Kft. kezelje.

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.